pshnd napisao:
Samo što zaobilaženjem onog ko ti je prodao uređaj gubiš jednu kariku u lancu, a to može biti samo na štetu kupca. Garanciju ti izdaje prodavac, ne servis, i kada preuzimaju uređaj na reklamaciju u obavezi su da ti izdaju potvrdu da je uređaj preuzet u takvom i takvom stanju. Time si obezbeđen da bilo kakvo oštećenje nastalo u servisu ili pri transportu mora biti ispravljeno i ne mogu reći da si predao oštećen uređaj i odbiti garanciju, a i ako ti ne vrate uređaj u stanju u kakvom si ga predao možeš tražiti nadohnadu, pa čak i zamenu jer imaš pismeni dokaz da nisi predao takav uređaj.
Apsulutno ne razumem šta hoćeš da kažeš. Ti odneseš uređaj u servis koji je ovlašćen da servisira određeni brend uređaja. Ako kupiš npr. S8 u Gigatronu i pojavi se potreba za servisiranjem, neće tebi Gigatron servisirati S8 već ovlašćeni servis kojem Gigatron prosledi S8 kada ga ti odneseš u Gigatron. Naravno da u servisu naprave zapis stanja telefona i spisak intervencija koje su urađene tako da je kupac maksimalno zaštićen. Odgovornost za uređaj prelazi na servis od trenutka predaje uređaja istom. Ako servis uprska stvar ti imaš pravo da se žališ prodavcu/operateru i on je dužan da ti nadoknadi štetu, a prodavac/operater u regresnom postupku može da naplati od servisa ono što je tebi mora da isplati/učini na ime štete koju je servis pričinio.
Dakle, za kupca je apsulutno pravno bezbedno da odnesu uređaj direktno u ovlašćeni servis i da zaobiđu prodavca. Samom činjenicom da je određeni servis za određeni brend ovlašćen to znači da ima ugovorom uređen odnos sa prodavcem u pogledu servisiranja uređaja tog brenda.
Dodatno, razumem da neko (ne) simpatiše određeni brend uređaja, to je sve stvar ukusa i lične preferencije, ali iznositi ovakve dezinformacije na činjenično stanje je prosto nerazumljivo. ProMobi radi na vrhunskom nivou i to su potvrdili svi oni koji servisiraju svoje Samsung uređaje tamo, tako da postojanje jednog tako profesionalnog servisa je samo plus jednom brendu. Najidealnije bi bilo da svi imaju tako dobar servis, ali nemaju, stoga naravno da je razumljivo da pouzdanost i brzinu servisa treba uzeti u obzir prilikom izbora smartphona. Na kraju krajeva ako dam 700-800€ za smartphone, ne zelim i neću da čekam 2 nedelje da reše problem, želim rešenje problema odmah, a to je za sada moguće samo sa Samsung telefonima, naravno legalno kupljenim.
Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk