Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

ne možete da se odlučite koji tačno model da kupite iz Vašeg užeg izbora?
znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od znemanja »

pshnd napisao:

Samo što zaobilaženjem onog ko ti je prodao uređaj gubiš jednu kariku u lancu, a to može biti samo na štetu kupca. Garanciju ti izdaje prodavac, ne servis, i kada preuzimaju uređaj na reklamaciju u obavezi su da ti izdaju potvrdu da je uređaj preuzet u takvom i takvom stanju. Time si obezbeđen da bilo kakvo oštećenje nastalo u servisu ili pri transportu mora biti ispravljeno i ne mogu reći da si predao oštećen uređaj i odbiti garanciju, a i ako ti ne vrate uređaj u stanju u kakvom si ga predao možeš tražiti nadohnadu, pa čak i zamenu jer imaš pismeni dokaz da nisi predao takav uređaj.

Apsulutno ne razumem šta hoćeš da kažeš. Ti odneseš uređaj u servis koji je ovlašćen da servisira određeni brend uređaja. Ako kupiš npr. S8 u Gigatronu i pojavi se potreba za servisiranjem, neće tebi Gigatron servisirati S8 već ovlašćeni servis kojem Gigatron prosledi S8 kada ga ti odneseš u Gigatron. Naravno da u servisu naprave zapis stanja telefona i spisak intervencija koje su urađene tako da je kupac maksimalno zaštićen. Odgovornost za uređaj prelazi na servis od trenutka predaje uređaja istom. Ako servis uprska stvar ti imaš pravo da se žališ prodavcu/operateru i on je dužan da ti nadoknadi štetu, a prodavac/operater u regresnom postupku može da naplati od servisa ono što je tebi mora da isplati/učini na ime štete koju je servis pričinio.
Dakle, za kupca je apsulutno pravno bezbedno da odnesu uređaj direktno u ovlašćeni servis i da zaobiđu prodavca. Samom činjenicom da je određeni servis za određeni brend ovlašćen to znači da ima ugovorom uređen odnos sa prodavcem u pogledu servisiranja uređaja tog brenda.

Dodatno, razumem da neko (ne) simpatiše određeni brend uređaja, to je sve stvar ukusa i lične preferencije, ali iznositi ovakve dezinformacije na činjenično stanje je prosto nerazumljivo. ProMobi radi na vrhunskom nivou i to su potvrdili svi oni koji servisiraju svoje Samsung uređaje tamo, tako da postojanje jednog tako profesionalnog servisa je samo plus jednom brendu. Najidealnije bi bilo da svi imaju tako dobar servis, ali nemaju, stoga naravno da je razumljivo da pouzdanost i brzinu servisa treba uzeti u obzir prilikom izbora smartphona. Na kraju krajeva ako dam 700-800€ za smartphone, ne zelim i neću da čekam 2 nedelje da reše problem, želim rešenje problema odmah, a to je za sada moguće samo sa Samsung telefonima, naravno legalno kupljenim.


Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

1808
Expert
Expert
Postovi: 2077
Pridružio se: Sre, 03. Apr 2013. 23:02
:: Smartphone
Lokacija: Beograd/Zemun

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od 1808 »

Drakenzen napisao:E admini dajte lock, raskokodakali se ovi sto pojma nemaju...
Kad sve znaš, baš bih voleo da vidim ako ti zatreba servis za tvoj Note, kako ćeš da obaviš tu popravku za 2 sata iz Gornjeg Milanovca, obzirom da ProMobi ima servis samo u Bgd, Nišu i NS. Ja odave možda i mogu, a kako bi ti to izveo za 2 sata.

mare-ss
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 394
Pridružio se: Pet, 16. Okt 2009. 18:18

Re: Samsung Galaxy Note 8

Post od mare-ss »

Drakenzen napisao:Ma kakav huawei.....
Sve je lepo sa tim telefonima dok se nesto ne pokvari...
Победник :uhuh:

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Drakenzen »

Ma ko je rekao 2 sata jeste li vi u vinklu?
Ne znam sto ste se toliko uvredili zato sto smo rekli da nije huawei na nivou samsunga kad je rec servisiranju uredjaja.
Ne mogu da verujem da postoji neko ko zeli nekome da servisira telefon odnosno da mi isti crkne.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Batak
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1118
Pridružio se: Pon, 01. Maj 2017. 11:31
:: Samsung S8 plus

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Batak »

Drakenzen napisao:To sto ti imas licne probleme sa batakom nas nas ostale ne interesuje, na pp pa se prepucavajte do prekosutra.
Covek je mislio na situaciju kad odneses direktno u ovlasceni servis, rade odmah i ne odbijaju reklamaciju za gluposti.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Mozda je ipak trebalo da nacrtas, izgleda da nije dovoljno.
marko.jtd napisao:Za Samsung postoji mogucnost slanja postom direktno u Pro mobi, o njihovom trosku, i telefon ce biti popravljen i vracen vlasniku u roku od 48h od slanja. (danas posaljes, sutra stize, popravljaju i salju ga nazad u toku dana, prekosutra je vec na adresi vlasnika)...
Postoji li takva opcija za Huawei ili je jedino resenje preko operatera?

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Apsolutno tacno. Istog dana (to su ta 2 sata sto sam pomenuo) resavaju problem i vracaju uredjaj nazad. A ukoliko odneses licno dodjes za 2 sata i eto telefona.
Nadam se da necemo morati da bojimo. ;)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Zemun
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 260
Pridružio se: Sub, 28. Feb 2009. 22:02

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Zemun »

pshnd napisao:1808, pusti ga. Ubeđen je da je tako i već smo imali raspravu o tome. Lepo sam pisao da sam odneo telefon u Vip, oni ga 100% nisu poslali odmah (moraju prvo sve Samsung telefone da teleportuju valjda), pa dok je stigao u servis, prošli praznici, ovi odradili i vratili u Vip koji je onda morao mene da kontaktira... Ali da, kod Samsunga je to gotovo za 10 milisekundi pošto imaju tehnologiju teleportacije i materijalizacije delova. [emoji38]

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Nemoj nikad da nosite Samsung telefone u VIP poslovnicu jer ih oni salju u najgori servis u Srbiji u raspali Begram a ne u Promobi, inace ti, stvarno bih upotrebio najgore reci iz Begrama kad ne znaju da poprave telefon isti salju u Promobi na popravku pa se vraca njima pa oni nazad u VIP, to mi je licno receno.
Ako vam jedan od servisnih centara Promobija nije u blizini posaljite im kurirskom sluzbom, kome ode tel u Begram bolje da ga posle odmah proda.
Imao sam dodirnih tacaka i sa jednim i sa drugim servisom jer su mi "majstori" u Begramu unistili telefon pa su ga posle u Promobiju popravili.
Inace u Begramu se sluze prevarama u vidu da na prijemnom listu napisu da je telefon izgreban a telefon nema ni jednu ogrebotinu. Tako da bi trebalo tel uvek slikati pre predaje, jer postoji sansa da vam isti uniste.
Radujem se danu da ih zatvore i nikad se vise ne otvorio taj servis.

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od sugarcoated_ass »

Sa Begramom do sada imam pozitivna iskustva, a sa ProMobi su ljudi iz moje okoline imali problema. I šta sad?
Zato sam gore i spomenuo, prodavac obavezno izdaje potvrdu za uređaj u kakvom je stanju primljen i pišu ga pred tobom, a servis može da piše šta hoće kad ti imaš dokaz. Sam servis nije u obavezi da to izdaje, a o slučaju slanja poštom zaista ne znam koliko bih sr usudio jer onda tek mogu da rade šta hoće. No ok... Kao što rekoh, ovde se ljudi ubeđuju da je ispravnije kupovati uređaj bez garancije od uređaja sa validnom garancijom i fiskalnim tako da ne vredi pisati ništa dalje na tu temu.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Drakenzen »

Tu potvrdu mozemo da okacimo macku o rep.
Za svaki telefon pisu da je izgreban i da ima vidljive tragove koriscenja a telefon u mint stanju.
Imaju pravilnik po kom postupaju i to je to.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

1808
Expert
Expert
Postovi: 2077
Pridružio se: Sre, 03. Apr 2013. 23:02
:: Smartphone
Lokacija: Beograd/Zemun

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od 1808 »

Drakenzen napisao:Ma ko je rekao 2 sata jeste li vi u vinklu?
Rekao je baš ovaj koga ti braniš, a sad pitaš ko je rekao. Evo pogledaj pa pitaj njega da li je u vinklu.....
Batak napisao:E to se kod Samsunga obicno resava za 2 sata, ne za 13 dana.

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Drakenzen »

Samo se vi hvatajte za dlaku u jajetu pa cete daleko stici...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

vla-do
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1309
Pridružio se: Sre, 19. Nov 2008. 02:06

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od vla-do »

Uuu, al' ste objasnili čoveku zašto da uzme J7...
Onda ću ja da napišem 10 lite, jer je lepši. [emoji14]

Drakenzen, u poslednje vreme stalno pišeš neke sarkastične komentare i prozivaš druge. Možda si zato sada dobio ovakvu reakciju. ;)

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od sugarcoated_ass »

Drakenzen, zaista? Pitam se zašto sam lično po prijemu reklamacija, kao i ostale kolege, dok sam radio u hendiju pisao da su telefoni bez vidljivih oštećenja kad su bili takvi, a i iz Vipa sam svaki put dobijao tako naznačene potvrde. Hmmm... [emoji38]

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

AiN
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 9
Pridružio se: Uto, 06. Feb 2018. 21:05
:: //

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od AiN »

Treba napomenuti da j7 ima 16gb interne memorije, sto bi za mene bio nedostatak i verovatno stavka zbog koje bih se odlucio za p10 lite. Najbolje da iznese svoja ocekivanja i prioritete kod telefona, pa na osnovu toga preporuciti uredjaj.

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Drakenzen »

Ma ljudi umire nam forum, zato namerno u poslednje vreme se bacam u svaku diskusiju i nekad i namerno kazem stvari koje ne mislim...
Meni je u celoj prici oko reklamiranja zao ljudi koji rade sa kupcem, vezane su im ruke a moraju da se objasnjavaju sto je tamo neki levi servis odbio reklamaciju...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

marko.jtd
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 407
Pridružio se: Pet, 15. Avg 2014. 00:48
:: LG L9 II
Lokacija: Topola

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od marko.jtd »

Zamena kamere na S7/S8 se zavrsava za 30min, dok se za zamenu ekrana ceka CAK sat ipo do dva...
Ne daj Boze da zatreba, ali kad zatreba, mnogo znaci.

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Huawei P10 Lite ili J7 (2017)

Post od Evindzer »

Kakav je to način da se pišu ovakve rasprave, a da mene niko ne zove na žurku? [emoji14] :D
Kad sam prošle godine nosio Asus na reklamaciju u Gigatron, zadržan je nekih desetak dana u servisu i vraćen u fizičkom stanju u kakvom sam im ga i predao. Lik je na moje oči slikao telefon iz svih strana i uglova - nekim HTC-om ;) - i na papiru ispisao njegovo fizičko stanje. Ja sam to, po čitanju i saglašavanju sa napisanim, potpisao, i to je bilo to. Kakvu praksu imaju operateri, ne znam iz ličnog iskustva, jer sam samo jednom u životu uzeo telefon kod operatera (Telenor) i prodao ga posle dva meseca.

Odgovori