Stranica 1 od 1

Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Pon, 11. Jun 2018. 19:34
od Re_EDuCaTiON
Da li burn in podleze garanciji kod nasih operatera?
Konkretno u MTS-u, i koji stepen burn in-a treba da bude da bi prihvatili?

Re: Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Pon, 11. Jun 2018. 19:52
od гари
Jel te iskreno zanima, ili samo "animiraš" masu kao recimo u Windows 10 hotspot temi koju si otvorio?

Sent from mTalk

Re: Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Pon, 11. Jun 2018. 20:12
od Re_EDuCaTiON
Imam J510F uzet u MTS-u i telefon ne valja, pored baterije i loseg softvera hocu da se zalim i za ekran posto mi se bas vide linije, na sivoj i plavoj pozadini najvise, ali ne znam da li tako nesto podleze garanciji.

Re: Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Pon, 11. Jun 2018. 20:37
od Azimuth
Odnesi u ProMobi kad već imaš garanciju i oni će ti reći šta dalje. Koliko znam, podleže garanciji i menjaju displej, ali eto ti proveri pa nam prenesi iskustvo iz prve ruke.

Re: Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Ned, 17. Jun 2018. 19:06
od servis.kompa
Ako telefon ima vazecu garanciju i ako displej nema tragova ostecenja garancija ce biti prihvacena bez problema.

Re: Amoled ekran, burn in i garancija

Poslato: Pon, 18. Jun 2018. 11:57
od Batak
Direktno u ProMobi i nema greske. Priznaju burn in, provereno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk