Servisiranje - pitajte

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
Odgovori
Barbarela85
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Sub, 28. Maj 2016. 12:07
:: GSmart Essence 4
Lokacija: Backa Palanka

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Barbarela85 »

Moze li neko da mi pomogne? Ovako, ja vec pola godine koristim mobilni telefon Gigabyte GSmart Essence 4,zadovoljna sam u sustini,medjutim posto imam garanciju dve godine, pre mesec dana sam ga nosila na reklamaciju jer mi se baterija bila naduvala. Taj problem je za 7 dana bio resen,stavili su mi novu bateriju. I bio je kao nov. E sad se nakon 15 dana pojavio drugi problem. Koristila sam ga normalno i on se odjednom ukocio. Izvadila sam bateriju i vratila je ali kad sam upalila na displeju koji zavibrira pojavi se samo GSmart i neced alje.cekam i po 15 min da udje u meni medjutim on nista block. Uradila sam hard reset volume up + off dugme,i nakon restarta opet isto samo na displeju pise GSmart i nece dalje. A kad puni puni normalno,skloni se sa displeja naziv GSmart i pojavi se baterija koja se puni. Ne mogu ni na off dugme kad tako blokira da ga ugasim vec moram vaditi bateriju da bi ga ugasila. Kako da sama resim problem ili ipak opet moram da ga nosim na servis?

bojan_84
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Uto, 31. Maj 2016. 06:04
:: Sony Z3

Re: Servisiranje - pitajte

Post od bojan_84 »

Pomoc, telefon LG L9 II nece da se startuje niti puni, prilikom vadjenja baterije i ponovnog ubacivanja samo se pojavi LG logo i telefon se ugasi. Na punjacu ne prikazuje da se puni.

bojan_84
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Uto, 31. Maj 2016. 06:04
:: Sony Z3

Re: Servisiranje - pitajte

Post od bojan_84 »

U pitanju je bio taster on/off. Telefon popravljen u servisu.

borac
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Uto, 26. Feb 2008. 19:11

Re: Servisiranje - pitajte

Post od borac »

Pitanje, imam Huawei p8Max DAV703-Kineska verzija, ako rutujem telefon a skinuo sam oficijalni rom DAV-701-Evropska verzija, da li mogu da ubacim evropsku verziju preko kineske i da mi telefon bude kao da je kupljen sa Evropskom verzijom? Ne znam da li je bitno ali moj telefon je apdejtovan na 6-icu a DAV701 je 5,1 Lolipop.

Bogdan2015
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 284
Pridružio se: Uto, 19. Maj 2015. 11:00
:: Samsung Galaxy S7
:: Xiaomi Redmi N3 Pro

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Bogdan2015 »

Ne znam da li je ovde mesto za to pitanje,ali drzsao sam telefon sa nillkin scrub maskom u nekim farmerkama i kad sam izvadio upilo je ljubicastu boju,a maska je bela. Probao sam svakakve nacinme da skinem i nisam mogao. Jel znate kako?

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: Servisiranje - pitajte

Post od znemanja »

Bogdan2015, Koliko znam, aceton i sl. razređivači mogu da skinu boju, pa možda da probaš sa acetonom.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Drakenzen »

Samo pazi da ne uzmes previse jako sredstvo, mozes da unistis futrolu, kao sto sam ja svojevremeno s view sa 95% alkoholom.... [emoji38]

Inace, koliki je zakonski rok da popravku telefona?
Naime prosli utorak (21.06) sam odneo Z3 u MTS da reklamiram zvucnike koji su crkli. Sad u ovaj ponedeljak mi stize poruka da su prihvatili reklamaciju i da ce ga servisirati, kad mi juce stize poruka da su pogresili u sistemu i da ce me obavestiti da li su prihvatili reklamaciju ili ne....

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Deksi »

Bogdane ni aceton ni razredjuvač, sve to otapa pojedine plastike. Nadji dobru domaću ljutu i sa njom probaj.

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka

Bogdan2015
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 284
Pridružio se: Uto, 19. Maj 2015. 11:00
:: Samsung Galaxy S7
:: Xiaomi Redmi N3 Pro

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Bogdan2015 »

Hvala na savetima,konsultovacu se sa zenskom populacijom :D

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Azimuth »

Drakenzen napisao:Inace, koliki je zakonski rok da popravku telefona?
30 dana od dana predaje telefona radi reklamacije.

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Re: Servisiranje - pitajte

Post od servis.kompa »

Da rok je 30 dana i maksimalno treba izbegavati da se telefon nosi u predstavnistva provajdera nego direktno u servis jer to bitno smanjuje period servisiranja i komplikacije.
Ovo naravno vazi za ljude kojima je to izvodljivo i mogu da odu do servisa direktno.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Azimuth »

Ja bas obrnuto mislim. Bolje je nositi, ako si potpisnik ugovora ili imas overenu punomoc, u poslovnicu jer imas dobre sanse da nece stici da poprave kvar i u tom slucaju su u obavezi ili da ti daju raskid ugovora uz isplatu sredstava (ono sto si dao za telefon) ili da ti daju nov aparat.
Ali ok, ova razlika u misljenjima je razlika da li gledas iz ugla korisnika ili ugla servisera tj prodavca. U svakom slucaju zakonski rok stoji i tu nema nikakve opcije da se on produzi.

Drakenzen
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1885
Pridružio se: Ned, 08. Dec 2013. 23:54
:: 00

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Drakenzen »

Ja se ozbiljno razmisljam da im trazim nov uredjaj, neko mi rece da imam pravo ako je on mladji od 6 meseci, sto on svakako jeste...

Послато са LG-E610 уз помоћ Тапатока

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Re: Servisiranje - pitajte

Post od servis.kompa »

Odakle ti ta informacija?
Neces dobiti novi ako je moguce popraviti tvoj a ako nije moguce popraviti onda dobijas nov.
Kazes predao si 21.6, polako, tek si ga predao :)

@ Azimuth,
Pare nema sanse da dobije, nov uredjaj da ali pare da vrate nema sanse.
Raskid ugovora, ako si mislio na ugovor za paket, tek nije opcija jer su ugovori za paket i ugovor za telefon posebni.

Jedino korisnici LG G4 mogu da budu sigurni da nece moci da ga poprave :D

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Servisiranje - pitajte

Post od Azimuth »

Gresis. Ugovor za paket se lako raskida, isto tako se lako vraca telefon i uzimaju pare. Samo je pitanje da li imas osnova to da radis i trazis ili ne. Ja imam, sl vikend zavrsavam :wink:
A obo za zakonski rok...to je rok i zna se sta se desava ako prodje :wink:

darkado
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 791
Pridružio se: Sre, 04. Okt 2006. 18:00

Re: Servisiranje - pitajte

Post od darkado »

8 dana imaju da obaveste da li je prihvacena reklamacija, posto je proslo vise, idi svadjaj se :)

Sent from Huawei Ascend Mate 7
Alcatel 992d / Sony Xperia S / Huawei IDEOS X5 / ZTE Blade / HTC Startrek

pecic97
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Sub, 02. Jul 2016. 20:04
:: iphone 5s
:: iphone 6s

Re: Servisiranje - pitajte

Post od pecic97 »

Ispao mi je iphone5s sa male visine.. pojavila se jedna linija duz celog ekrana sa desne strane ...Od linije desno touch ne reaguje uopste,a levo od linije radi sve normalno.. Ali desna strana ne reaguje na dodir.. Sta je problem,i koliko ce kostati popravak.. Hvala unapred!

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Azimuth »

Pa sam si rekao sta je problem, a cena zavisi od toga ko ti radi i koji displej ti stavlja. Kako god okrenes, senzor otiska prsta gubis jer ga je nemoguce sacuvati prilikom zamene displeja.
Moj savet ti je da zoves isrbija servis i raspitas se, oni rade ovakve vrste popravki. U autorizovanom servisu to ne rade, ali ce ti ponuditi da uz "malu" doplatu uzmes novi telefon. To "malo" kosta koliko i lepo ocuvan polovnjak.

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Re: Servisiranje - pitajte

Post od servis.kompa »

Senzor otiska nema veze sa displejom i radi normalno posle zamene displeja.

Senzor je integrisan sa home dugmetom i zamenom istog prestaje da funkcionise i to se moze resiti samo u ovlascenom servisu.

To je jos jedan "future" od Epla, razbijes/ostetis home dugme, zamenis i senzor vise ne radi.

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Re: Servisiranje - pitajte

Post od servis.kompa »

Azimuth napisao:Gresis. Ugovor za paket se lako raskida, isto tako se lako vraca telefon i uzimaju pare. Samo je pitanje da li imas osnova to da radis i trazis ili ne. Ja imam, sl vikend zavrsavam :wink:
A obo za zakonski rok...to je rok i zna se sta se desava ako prodje :wink:
Pa kada kazes da je lako napisi to ovde da ljudi znaju koji je to lak nacin raskida ugovora a da ne moraju da plate?
Jedini lak nacin je da odes raskines ugovor i platis razliku sto bas i nije dobra opcija.

Koji su to drugi laki nacini, konkretno?

Sto se tice vracanja novca za telefon ne vidim po cemu je to korisniku u interesu. Npr. potpises ugovor i uzmes telefon po ceni od 1 RSD ili doplatis 5-10 hiljada dinara. Po cemiu je bolje uzeti novac nego dobiti popravljen telefon ili eventualno nov?

Konkretno covek rece da je ostavio Z3 jer ne rade zvucnici. Kako mu moze biti bolje da dobije 1RSD ili mozda 5-10 hiljada nego ispravan ili nov aparat? Za taj novac ne moze kupiti isti telefon u prodavnici nego opet dobiti samo u nekom paketu...

Odgovori