Stranica 154 od 165

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Ned, 07. Jan 2018. 14:54
od dachakragujevac80
Mir Božiji, Hristos se rodi! [emoji4]
Opet ja sa mojim usisivačem! Ali nebitan je proizvod, vec prava i zaštita potrošača: Ako sam uređaj kupio u aprilu, i vec sam im jednom reklamirao uređaj, pri cemu sam dobio nov u zamenu, i opet mi se taj pokvario, kakva su sad moja prava? Da li mogu da trazim da mi daju drugu marku u toj vrednosti, ili povracaj novca, jer necu da uzmem ponovo istu marku?

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Ned, 07. Jan 2018. 17:49
od mare-ss
Ја први пут кад сам рекламирао моторолу која је рикнула после пар дана одмах су ми понудили још пар модела (сони, нокија итд... узео сам исти модел) а други пут пре недељу дана због проблема са осветљењем без проблема дали п10 лајт. Чекам још увек да стигне :D

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 02. Feb 2018. 12:26
od NakaR
Imam problem sa mojim Huawei Mate S. U hladnim danima, na planini, telefon je neupotrebljiv. Cim baterija dodje do 30% i kad ukljucim kameru, telefon se ugasi. I tako u nedogled. Da li to znaci da je baterija zrela za menjanje? Tel je star godinu i 4 meseca.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 02. Feb 2018. 13:18
od Drakenzen
Baterija nema sta da bude drugo....
Cim povuce vise struje telefon se sam iskljuci zbig zaštite....

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pon, 12. Feb 2018. 18:35
od Arantir031
Dobro veče.Imam problem sa ovim modelom telefona(Alcatel Pop Up 6044D).Sve na njemu lepo funkcioniše ali nikako mi ne uspeva da podesim melodije zvona za pojedine kontakte.Ja ih podesim ali mi zvoni samo ona opšta melodija koju sam podesio za sve pozive. I problem je što nekad zvoni podešena melodija za određeni kontakt a nekad opšta melodija. Bukvalno nema pravila. Primetio sam da se to najčešće dešava kad je telefon na stendbaju tj ugašen displej.Nadam se da će neko moći da mi pomogne...unapred zahvalan.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Čet, 15. Feb 2018. 09:51
od гари
Na Lumiji 532 je wp8.1. Brat kad je stavi na punjenje, i kad je koristi, telefon se restartuje. Ne znam da li bi se restartovao i sam od sebe kad ga samo stavi na punjenje. Jel imate ideju šta bi ovo moglo biti? Neki hardverski problem? Ili možda softverski? Ako bi mogao biti softverski problem, mogao bi da proba hard reset. S tim da napominjem, telefon je na wp8.1, ne na w10m.

Šta znam, padaju mi na pamet punjač, baterija... Možda i memoriska kartica uzrokuje neki problem. Mislim, najzgodnije bi bilo da postavim pitanje kad probam da proverim sve što meni pada na pamet, ali mi nije telefon pri ruci.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 16. Feb 2018. 21:54
od гари
^ Crkla baterija. Sad neće uopšte da se puni, a kad je otvorio, video da se naduvala.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Čet, 22. Feb 2018. 21:02
od joa_d
Momci, ekran na S7 mi je postao pola zuckast, pola normalne boje, tel mi je jos u garanciji, ali ne znam da li popravka podleze tome, i kakav je to kvar uopste? :dry:

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 16:40
od marko.jtd
Ako imas pravu garanciju, obrati se ProMobi servisu...

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 18:20
od joa_d
Garancija mi je BeoEcoTel doo, a pecat koji stoji je od Mobile wood...

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 19:02
od Drakenzen
Opet garancija na masnoj salveti. .

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 19:42
od Martin Mystere
Mene samo interesuje, kad kupujete telefon u takvim šopovima, da li ikad, makar i na sekund pomislite da može nešto da krene i po zlu i da se telefon pokvari ili pomislite samo "Ma neće to meni" i iskeširate novac...

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 19:47
od znemanja
joa_d napisao:Garancija mi je BeoEcoTel doo, a pecat koji stoji je od Mobile wood...
Nažalost ta garancija nije valjana i sa njom ne možeš da servisiraš telefon u ovlašćenom Samsung servisu ProMobi. Ono što možeš da pokušaš jeste da reklamiraš telefon u radnji u kojoj si ga kupio. Međutim da li će ti tu reklamaciju usvojiti zavisi isključivo od radnje gde si telefon kupio.

Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 20:08
od гари
Martin Mystere napisao:Mene samo interesuje, kad kupujete telefon u takvim šopovima, da li ikad, makar i na sekund pomislite da može nešto da krene i po zlu i da se telefon pokvari ili pomislite samo "Ma neće to meni" i iskeširate novac...
Još više je fascinantno to u kakvoj zemlji mi živimo: da neko može da ima lokal, i u njemu prodavnicu koju prodavac u slučaju dolaska inspekcije nigde ne može da sakrije, i da oni tako ko dobar dan prodaju skupe telefone bez fiskalnih računa.

Mislim, to samo onako kažem, znam ja gde živim. :D

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 20:33
od Martin Mystere
Jesi li čitao o pekari na Trošarini, koja se nalazi cca 150m od glavnog sedišta Poreske uprave i u koju su dolazili poreznici a koja mesecima nije svojim kupcima (poreznici excluded) izdavala fiskalne račune.

https://www.blic.rs/vesti/ekonomija/nev ... vu/wdkh5cc

I posle se sve nešto čudimo...

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 21:42
od гари
Nisam video taj tekst... Svašta... A možda su ipak baš zbog te plizine Poreske uprave nadrljali. :D Inspektori negde da idu u inspekciju, pa hladno vreme, duva košava, i "aj da mi samo prošetamo do ove pekare, pa se vratimo". :D Kad pogledam oko sebe, deluje da ako i idu negde u takvu inspekciju, to bude baš žestoko preko volje.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 22:38
od vla-do
Martin Mystere napisao:Mene samo interesuje, kad kupujete telefon u takvim šopovima, da li ikad, makar i na sekund pomislite da može nešto da krene i po zlu i da se telefon pokvari ili pomislite samo "Ma neće to meni" i iskeširate novac...
Pošto su takvi telefoni mahom na crno, dosta su jeftiniji od telefona na belo. Tako da kupovinom istog u slučaju problema, imaš tu razliku u džepu za eventualan popravak o sopstvenom trošku. ;)

joa_d, reklamiraj telefon u radnji gde si kupila i budi izričita da je o njihovom trošku. Nemoj da ti "uvale" priču da je od korišćenja, ili tako nešto (ako pokušaju).

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 22:51
od Martin Mystere
vla-do napisao:Pošto su takvi telefoni mahom na crno, dosta su jeftiniji od telefona na belo. Tako da kupovinom istog u slučaju problema, imaš tu razliku u džepu za eventualan popravak o sopstvenom trošku. ;)
Sve je to meni jasno ali IMHO taj rizik kupovine mačke u džaku, bez iole valjane garancije, se nikako ne isplati. Nisam pristalica ni kupovine polovnih uređaja preko KP, ali to uz garanciju operatera apsolutno mogu da razumem bez obzira što sam tako ne kupujem, ali ovo jednostavno pro nekoj narednoj kupovini nikako ne bih razmatrao kao opciju .

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Pet, 23. Feb 2018. 23:03
od гари
Da, Vlado, ali pod uslovom da nije crklo nešto ključno što se ne isplati menjati, a da ne pominjem servisere muljatore koji bisamo da te presvuku. Možda ovlašćeni servis, ali su i oni opet znatno skuplji.

Re: Servisiranje - pitajte

Poslato: Sub, 24. Feb 2018. 13:01
od vla-do
Martin Mystere napisao:taj rizik kupovine mačke u džaku
Nije to kupovina mačke u džaku, već kupovina original telefona (ili nečeg drugog) bez zvanične garancije.

gari, mislio sam da za razliku u ceni radiš popravku u ovlašćenom servisu. Razlika u ceni zna biti i po par stotina €.