Stranica 67 od 73

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 02:27
od Evindzer
Ja sam sa Gigatronom (u Ušću) imao upravo suprotno iskustvo. Pisao sam o tome pre tačno dve godine. Što se mene tiče, i dalje će me imati kao potencijalnog kupca, iako retko kupujem tehniku.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 04:02
od sugarcoated_ass
I kod mene sve samo pozitiva, a preko švercera sam se dva puta opekao i sa takvom kupovinom sam završio. :)

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 12:15
od Batak
Sve zavisi od koga uzmete, nisu svi isti. Ja sam pre nekog vremena imao lose iskustvo sa izvesnim Mladenom iz Novog Sada. Dosta pozitivnih ocena, nahvaljen zestoko. Uzmem Nexus 6P i fasujem ocaj ekran. I onda krece glupava prica kako je to normalno za Amoled i slicne nebuloze. Decko je takva jajara da nemam reci i apsolutno je za izbegavanje. Slican fazon je i sa onim Ivanom iz Apatina, samo da molis Boga da ne dodje do reklamacije.
Dok ima i postenih preprodavaca koji resavaju problem.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 18:49
od Apolo
Kupujem ja i dalje tehniku u tako tim prodavnicama, ali sam npr. ugradnu tehniku i frizider sve kupio u WinWin. Mobilne telefone gledam uvek preko proverenih na KP da kupujem, jer ne kupujem od bilo kog. Slazem se da su iskustva razlicita, Evi je npr. imao pozitivno sa Gigatronom, ja negativno itd. Sve u svemu smatram da ti prodavci sta god prodaju trebaju biti profesionalni i kada dodje do reklamacije, a ne kao kada ti uzimam pare ok, a ako sam ti uvalio skart robu onda je to tvoj problem. Ono sto je pozitivna stvar kada se kupuje sa racunom i garancijom jeste da uvek mozes okrenuti trzisnu inspekciju ako neko i pomisli da ti uskrati prava kao potrosacu.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 19:22
od Evindzer
Moguće je i da je do samog radnika koji prima reklamaciju. U mom slučaju reklamacije Asusa, koji je bio na mesec-dva pred istek garancije, reklamaciju je u Ušću primio jedan mlad radnik od oko 25 godina, slikao telefon sa svih 6 strana svojim HTC-om, zapisao doslovce od reči do reči moje primedbe, dao mi da pročitam zapis pre potpisivanja, i sve vreme se izvinjavao što procedura dugo traje. S druge strane, kad sam kupio Lumiju u Gigatronu na Banovom brdu, radnik u srednjim tridesetima mi je vrlo ljubazno objasnio kako to nije Android, iako sam mu bio rekao da znam sve o tom telefonu. ;)

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 19:36
od Apolo
Tako je bilo i u mom slucaju, sve su oni lepo zapisali, slikali sa svih strana, nije to bio problem. Problem je kada je to otislo na servis, niko te ne zove u roku od 8 dana da ti kaze sta je u pitanju i sta dalje, da li da se popravlja ili ne... Vec ih ti moras zvati i onda ti kazu e pa mi smo vam zamenili maticnu plocu... ja sam ostao u soku, mrtvi ladni su zamenili i kao dodji sad po racunar. Pa jbt auto kod majstora kad odvezes koji je polovan, prvo te zovne da ti kaze sta je u pitanju i da li zelis i kako da se popravi, a ovi ti izdaju fiskalni racun i ne pridrzavaju se zakona...

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Čet, 22. Nov 2018. 23:34
od NoobyNoob
Svi ovde uporno pominju "proverene" ljude sa KP. Ko su ti provereni, to znaci da imaju puno pozitivnih ocena jel?? Uzeo bih S9+ ili XZ3 neotpakovan sa nelepnicom na kutiji, ali za S9+ sve neki "nekorisceni" telefoni, a XZ3 prodaje samo jedan lik iz Subotice koji ima pozitivne ocene za 700 evra.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Pet, 23. Nov 2018. 00:27
od Evindzer
Apolo napisao:(...) niko te ne zove u roku od 8 dana da ti kaze sta je u pitanju i sta dalje, da li da se popravlja ili ne... Vec ih ti moras zvati i onda ti kazu e pa mi smo vam zamenili maticnu plocu... ja sam ostao u soku, mrtvi ladni su zamenili i kao dodji sad po racunar.
To zvuči prilično neozbiljno, i ja bih popi*deo u tom slučaju. U mom sličaju je sve bilo regularno, pratio sam stanje reklamacije na sajtu servisa, i posle nekog vremena (zaboravio sam da li 8 dana ili možda duže), telefon je bio gotov i spreman za preuzimanje na istom mestu gde sam ga i predao.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Pet, 23. Nov 2018. 20:55
od NoobyNoob
Moze li neko da mi objasni kako je moguce da neko ima 2000 pozitivnih i 0 negativnih ocena na KP? Jesu to ti "provereni" ljudi? Ko god ima iskustva zna da je nemoguce da 100% kupaca bude potpuno zadovoljno, cak i ako je prodavac najposteniji i najbolji na svetu uvek ce se naci makar jedna budala koja ce iz nekog razloga dati negativan komentar. Jel na KP postoji neka fora da brisu lose komentare ili o cemu se radi?

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Pet, 23. Nov 2018. 21:17
od Joxy
Negativne ocene se verovatno mogu obrisati ako dokazes da si u pravu, pretpostavljam.
Isto tako nalog moze imati toliko pozitivnih bez ijedne negativne ocene, takvih primera je mnogo.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Pet, 23. Nov 2018. 22:38
od Ledjo
Uslov za ocenjivanje na KP je (barem) po jedna razmenjena poruka preko KP. I svi ti sa 500+ ocena ni za zivu glavu ne odgovaraju na poruke, nego poziv, sms, viber, wa bilo sta ali KP nikako. Dok se sa drugima odgovaraju ili imaju neke svoje koji im pupmaju ocene.

Vecina tih svercera su teske jajare, od toga kako daju 2g na softver, a na hardver 10/14 dana. Znam da ima neki koji kao daju garanciju pa ti posle kazu kako garancija ne vazi za ekran i maticnu, mrtve piksele vecina ne prihvata i tako mozemo do sutra. A cene im bas I nisu skladne riziku koji se preuzima.

Meni je najbolja kupovina telefona koji je neko uzeo preko operatera. Evo ovaj Huawei sam uzeo od decka iz Mladenovca, 2 godine garancija, cena bila niza nego kod svercera. Pored broja, taj decko mi dao I imejl I kucnu adresu ako slucajno promeni broj. I rekao da nema problema oko reklamacije. Jedino je problem kad kod operatera nema bas taj neki model koji zelis...

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Pet, 23. Nov 2018. 23:03
od NoobyNoob
Posto mi se smucio zivot od citanja oglasa za "kao nove" telefone sa "garancijom" od 6 meseci na KP i zvanja kojekakvih rupica gde prodavacica koja se javi ne zna ni sta je nalepnica na kutiji vec misli da pitam jel ide uz telefon zastitno staklo odem u Samsung brand store jer je do pre par dana na njihovom sajtu cena bila 85k dinara. Kad ono umesto da spuste cenu na model od pre 9 meseci oni podigli na 100k, Samsung Galaxy S9+ od 64gb sa garancijom kod nas znaci kosta 850 evra dok je po evropi sad oko 600. Da imam vremena za 250 evra bi mogao da odletim u Nemacku, kupim telefon i vratim se. Nikako mi nije jasno zasto jedino kod nas ne pada cena telefona vremenom. Tuga da imam pare a nemam gde da ih potrosim, zna li neko gde mogu da uzmem nov neotvaran S9+ sa nalepnicom za kes po nekoj realnoj ceni 600-700 evra? I naravno da nije original spolja a kineska kopija hardvera iznutra kao sto je bilo prica na ovoj temi.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Sub, 24. Nov 2018. 03:04
od Evindzer
NoobyNoob napisao:Moze li neko da mi objasni kako je moguce da neko ima 2000 pozitivnih i 0 negativnih ocena na KP? Jesu to ti "provereni" ljudi?
Provereni prodavac je samo neko koga ti znaš i sa kim si dobar i od koga redovno i konstantno uzimaš telefone, pa stoga znaš da će biti pošten i da te neće zavrnuti. Ako nemaš takvog, onda je svaka kupovina preko oglasa rizik - nekad se isplati a nekad ne. A što se tiče zvaničnih cena telefona kod nas (u regularnim radnjama, ne mislim na šatro legalne radnje koje nisu bolje od oglasa), to je odavno poznata i ispričana priča. Pa, pogledaj samo kolike su im cene na neke modele koji su stari po 4 ili 5 godina i koje je vreme pregazilo toliko da ih se niko, osim nas zaluđenika, ne seća.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Ned, 25. Nov 2018. 00:32
od somi92
Da kazem ja nesto, ti kupis telefon od prodavca sa KP sa xxxx poz ocena, stigne ti telefon, ti pogledas, radi sve super, das mu pozitivnu i to je to. Za 6 meseci ti crkne nesto, ti ne mozes da menjas ocenu, pises tamo komentare itd, sve se svodi na njegovu dobru volju da ti ucini.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Sre, 28. Nov 2018. 20:55
od NoobyNoob
Evo posto sam smarao i kukao sto S9+ u zvanicnim radnjama ima nerealnu cenu od 100k, na kraju sam u Gigatronu uzeo Sony Xperia XZ3 za 70k na nekom kao snizenju 20k, a u stvari to je neka realna cena u drugim zemljama. Telefon je bio u regularnoj kutiji sa sve zastitnom nalepnicom. Dobio uz njega garanciju, poklon loptu(?) i SD karticu u pola cene. Za sada sljaka dobro, i cini mi se da malo radi brze od burazerovog S9(koji je doduse star par meseci). Znam da je S9+ bolji ali ne dam iz principa 100k za nesto sto treba da kosta 70. Bar ima bolje zvucnike od S9+

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Sre, 28. Nov 2018. 23:50
od Evindzer
^ Čestitam na kupovini, imam utisak da ćeš biti sasvim zadovoljan, što se mene tiče, radije bih uzeo XZ3 nego S9 ili S9+.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Sre, 28. Nov 2018. 23:50
od Evindzer
^ Čestitam na kupovini, imam utisak da ćeš biti sasvim zadovoljan, što se mene tiče, radije bih uzeo XZ3 nego S9 ili S9+.

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Ned, 10. Feb 2019. 19:46
od coja88
Kakva su vam iskustva sa prodavnicom Telefonko1 https://www.telefonko1.com/?

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Uto, 23. Apr 2019. 20:34
od chumem9s
Imao sam loše iskustvo sa Logic shopom u garantnom roku. Kod njih sigurno neću otići drugi put. Takva neljubaznost i nervoza su neobjašnjivi. Da li je moguće da ih nikakva inspekcija ne proverava...

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Poslato: Sre, 24. Apr 2019. 15:22
od Evindzer
^ Pisali smo milion puta, ali možda si nov, pa nisi video: ako hoćeš validnu garanciju od dve godine i da te dočekaju ljubazno (i možda poprave uređaj), idi samo u Gigatron, Komtrejd i Tehnomaniju - svi ostali rade na „sivo“ i odlični su samo za izbegavanje. [emoji6]