Stranica 23 od 25

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 26. Feb 2014. 10:53
od cupcake
Uzela sam u julu 2013. Zte Blade G u Telenoru normalno je radio do pre mesec i po dana i od tada se natezem sa Begram servisom. Do sada je bio 3 puta na servisu i nisu mu nasli kvar, treba i cetvrti put da ga nosim, posto i dalje imam problem sa njim. Pisala sam reklamaciju Telenoru i proslo je 12 dana i dalje nema odgovora. Telefon je dno dna, ima nenormalne bagove, znaci ne radi mu padajuci meni, nekad ne moze da se otkljuca, baguje u svakom smislu, nekad se desava po ceo dan da baguje, a nekad periodicno, sat vremena radi pa onda dva sata ne radi i tako u krug. Nije mi jasno kako je to uredjaj INTEZIVNO testiran i nije uocen kvar kad ja non stop imam probleme sa njim. A pritom su mu zadnji put vadili bateriju koja se inace ne vadi i nisu lepo vratili. Telefon je takoreci posle tri servisiranja za bacanje. I u njihovom izvestaju su mi jos dodali da sam ja ogrebala bateriju i poklopac, kao i ekran. Ne znam vise sta da radim, smucilo mi se. :/

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 00:43
od weska88
Realno taj telefon je sranje i kada si ga kupila trebala si da znas da od njega ne moze puno da se ocekuje...
Treba da gledas iphone,samsung,lg,htc,sony...ovo ostalo zaobidji...

Re: Одг: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 06:31
od toda81
Tvoj a sudbina je ista kao i sudbine mnogih drugih kada su "garancije" u pitanju... To je zalosno, ali je realnost u Srbiji. Nista neces dobiti nosenjem u servis jer im on samo stoji na nekom stocicu pa kada dodje vreme oni ti ga vrate. Ako moze da se proda onda ti je to jedina solucija, ali ce se taj buduci vlasnik debelo unesreciti

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 11:01
od Ceftriaxone
Заиста глупа ситуација... Ја сам имао проблем са својим Note 3, писао сам о томе. Отишао у беграм, човек у сервису се на лицу места, и на моје очи уверио у постојање квара и све смо брзо завршили. Могуће да сам ја имао пуно среће. Пробај да будеш упорна, контактирај центар за заштиту потрошача, а запрети и тржишном инспекцијом. Горе од овога не може да буде..

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 12:38
od Layne_Staley
Ceftriaxone, a i begram je oficijelni za samsung ? ja mislio samo BG elektronik

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 13:47
od jazz
BG Elektronik, Begram i ProMobi su zvanicni servisi za Samsung. Htela bih da pohvalim ProMobi servis u Novom Sadu ovom prilikom, u roku od 4 dana su mi resili problem sa slusalicom na S4 mini, i jos se izvinjavali sto sam cekala. Garancija uvazena bez ikakvih problema.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 27. Feb 2014. 14:22
od Ceftriaxone
Layne_Staley napisao:Ceftriaxone, a i begram je oficijelni za samsung ? ja mislio samo BG elektronik
Јесте, јесте... Ја сам отишао тамо јер су ми најближи (Цептер зграда у блоку 30).

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 14. Maj 2014. 16:04
od kizami88
Ljudi treba mi jedan savet. Malo pre sam pricao sa likom koji radi sa telefonima i kroz pricu smo se dotakli garancije, pa me zanima vase iskustvo, tj. da li je teze ostvariti garanciju ako je telefon kupljen preko operatera ili u nekoj od prodavnica koje sa bave prodajom mobilnih telefona.

Inace planiram da uzmem nov telefon pa zbog toga pitam.

Hvala

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 14. Maj 2014. 16:15
od znemanja
Situacija je sledeća, garancija koju daju operateri na kupljeni uređaj (tablet, mobilni telefon, laptop) je garanicja ovalšćenog servisa. Ta garancija je najmanje dve godine i garantuje, po Zakonu o Obligacionim odnosima, da je davalac garancije dužan da otkloni svaki kvar ili nedostatak stvari ili dela stvari koji nastane redovnom upotrebom kupljne stvari koja je pokrivena garancijom.
S' druge strane grancije koju daju prodavnice koje prodaju po nešto nižim cenam su grancije samo te radnje, zato ti prodavci ne izdaju fiskalni račun i garantuju samo da će popraviti uređaj ako za to postoje tehničke mogućnosti u servisu same radnje.
Laički rečeno, ako kupiš Samsung telefon kod Telenora, VIP-a, Mt:s-a i pokvari se telefon, odneseš ga u servis koji je ovlašćen da strane Samsunga za Srbiju. Ako je sa telefonom postupano savesno (nije polupan, nije kvašen), dužni su da zamene besplatno sveki pokvareni deo.
S' druge strane, garancija koju dobiješ u tim manjim radnjam pokriva popravke samo u mogućnostima te radnje, ako se deo uređaja pokvari, a servis radnje nema rezervni, neće ti ga porpaviti ili će tražiti da platiš taj deo, u većini slučajeva ostvarivanje garancije u manjim radnjma zavisi od njihovog subjektivnog stava i volje.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 12:22
od djordjemalisic
Pozdrav, imam problem sa telefonom (LG G2), naime, star je 28 dana i pojavile su mu se neke vertikalne crte na displeju, telefon je jos uvek neotpakovan (skinuta samo folija sa ekrana) i zanima me da li na osnovu Zakona o zastiti potrosaca ja imam pravo da trazim nov telefon?

Zaboravih da napisem, mreza je Telenor.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 14:08
od znemanja
Ne razumem kako misliš da je neotpakovan kada već skoro mesec dana koristiš telefon.
Inače to vraćanje telefon i dobijanje odmah novog važi sedam dana od kupovine (mozda može i posle 14 dana, nisam citao izmene i dopune ZZP). U svakom slučaju tvoj telefon je star skoro mesec dana, tako da mora da ide na servisiranje, pa tek ako oni ne mogu da ga poprave onda imaš pravo da tražis novi uredjaj.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 14:09
od knezevic76
Ako je uzet u telenoru, verovatno će ga uzeti na servis i odlučiti dal ćeš dobiti novi aparat ili će servisirati taj.
Lično bih insistirao na novom uređaju.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 16:57
od djordjemalisic
@znemanja Pa lepo neotpakovan je i nekoriscen, na firmu sam uzeo tri LG G2 telefona, ja imam jedan, jedan sam prodao i ovaj je ostavljen sa strane. :wink:

Kako se tumaci Clan 52 ili 53, nisam siguran, koji kazi ako je nesaobraznost nastala u prvih 6 meseci, to je isto kao da je nastala u trenutku prenosa rizika na potrosaca?

A iskreno, ne bih da mi se otvara nov nekoriscen telefon, sta sad, ja odlucim da ga prodam i sledecem kupcu kazem da je otvaran i popravljan, u startu sam izgubio 20% na prodaji telefona.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 17:43
od drdekzar
Ako servis utvrdi da je neispravan imas prava da zahtevas nov i oni moraju da ti ga daju, ali prvo moraju da utvrde da je neispravan.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 18:42
od znemanja
Svejedno da li si koristio telefon ili ne, da bi dobio novi prvo serviser mora da utvrdi da kvar postoji. Ako može da se popravi onda nećeš dobiti novi uređaj, tek ako kvar ne može da se otkloni ili ako se kvar ne otkloni u određenom roku imaš pravo da tražiš novi uređaj.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 18:47
od djordjemalisic
A sta onda znaci ovo: "Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska
rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz
izričitu saglasnost potrošača." To je deo Clana 52, Zakona o zastiti potrosaca i ja sam izricito protiv toga da se telefon popravlja, sta se onda desava?

Koliko vidim, zakone kod nas tumaci svako na nacin na koji mu odgovara.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 20:57
od knezevic76
Zato ti i kažem, insistiraj na novom uređaju.
Mada u igovoru koji si potpisao verovatno piše šta se radi u slučaju kvara itd.
Pošto si uzeo više aparata, trebalo bi da ti zamene bez problema.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 21:31
od znemanja
djordjemalisic, Evo konkretno šta piše u Obligacionom pravu o saobraznosti/nesaobraznosti:
....prema Zakonu isporučena roba je saobrazna ugovoru:

ako odgovora opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
ako ima potrebna svojstva za redovnu upotrebu robe iste vrste;
ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe datim od strane trgovca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.....

Pokušaću laički da objasnim pojam nesaobraznosti, to znači da prodavac/ trgovac odgovara po sili zakona ako roba/proizvod ne poseduje svojstva koja su predviđena ugovorom.Znači prodavac je nesaobrazan ako ti je, konkretno, isporučio lažni ili falsifikovani G2, ako ti isporuči G2 koji ne radi na našem tržištu, ako ti isporuči neki drugi sličan model... itd.

Kod tebe se nije pojavio problem nesoabraznosti, ti si dobio prozivod koji si želeo, kod tebe se pojavio kvar, serviser mora da utvrdi kvar da bi mogao da ostvariš pravo koje ti pripada na osnovu garancije. Ti možeš da tražiš novi telefon pod pritiskom da si dugogodišnji korisnik, da plaćaš veliki račun itd, ali sa pravne tačke gledišta nemaš nikakvu zaštitu ako ne dozvoliš da telefon ode na servisiranje.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 02. Nov 2014. 23:23
od djordjemalisic
Aha, sad mi je jasnije, u sustini, mi kupci, i nismo nesto narocito zasticeni, hvala na objasnjenju. :)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 03. Nov 2014. 06:37
od drdekzar
Gresis radim unfirmi koja uvozi it opremu izmedju pstalog i telefone, ako se desi kvar u prvih 6 meseci i servis utvrdi kvar imas prava da trazis novu uredjaj i da odbijes popravku, moraju ti dati nov uredjaj.Istomtako imposle 6 meseci ako ti se telefon pokvari i oni ti poprave, dodje ponovo do kvara drugi put imas prava da trazis nov.Znaci samo ti njima reci da ako servis utvrdi kvar zelis nov uredjaj.