Pravila foruma
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Firefox OS ●
sugarcoated_ass napisao:Ufff... Baš zezaju. Ma treba im sve po spisku i isterati svoje kad su već toliko bezobrazni.
mikiklek, koji servis ako nije tajna? Meni je do sada sve rađeno u Begramu i uvek je bio taj period tu do dve nedelje uključujući i slanje od operatera u servis i nazad.
Idemooooooo...taman sam bio blizu nekod od Huawei modela ali bolje da ne citam vise forum.
Iskreno, ako je stvarno slucaj sa servisom od njih...to je veliki minus i na to treba obratiti paznju pri odabiru telefona.
@Sugarcoated.
Niko ovde ne kritikuje Huawei kao brend, vec usluge njihovog servisa, ne primaj to k' srcu. I naprotiv...ovde ima vise ljubitelja Huawei brenda nego Samsunga.
Hahahahah i ja isto, nalozio se da kupim p10 pro, sad kad sam procitao za servis nesto me udaljilo, izgleda da cu ipak s8+. Inace razlika izmedju Begram i Promobi nebo i zemlja, Begram obicne klosarcine, Promobi suprotnost, imao iskustva i sa jednima i sa drugima.
Tel u Begram odnesen u servis vratili sa umrljanom kamerom i izgrebanim ledjima. Telefon slikan pre predaje u servis.
Odneo tel u Promobi da me ne bi hapsili zbog nanosenja teskih povreda pojedincima, trazili da ostavim tel da ga srede i izvinjavali se, joooj kad ih nisam polomio, odmah odneo ovima u Promobi, ljudi se krstili sta su ovi radili, rekli mi da ce mi zavrsiti tel do sutra, sutra zovu sredili tel., zamenili kameru, ledja, kazu malo ti i zvucnik krcio pa smo i njega .....svaka im cast.
Kako niko ne kritikuje Huawei? Najveca jajarska firma u svetu mobilne telefonije. Tolika firmetina a nije u stanju da izdresira sacicu tamo neke pomahnitale i raspustene srpske serviserske iredente. Kladio bih se da savezna republika ujedinjeno kraljevstvo Dzibuti ima bolje servisere Huawei telefona.
Zemun napisao:Hahahahah i ja isto, nalozio se da kupim p10 pro, sad kad sam procitao za servis nesto me udaljilo, izgleda da cu ipak s8+. Inace razlika izmedju Begram i Promobi nebo i zemlja, Begram obicne klosarcine, Promobi suprotnost, imao iskustva i sa jednima i sa drugima.
Tel u Begram odnesen u servis vratili sa umrljanom kamerom i izgrebanim ledjima. Telefon slikan pre predaje u servis.
Odneo tel u Promobi da me ne bi hapsili zbog nanosenja teskih povreda pojedincima, trazili da ostavim tel da ga srede i izvinjavali se, joooj kad ih nisam polomio, odmah odneo ovima u Promobi, ljudi se krstili sta su ovi radili, rekli mi da ce mi zavrsiti tel do sutra, sutra zovu sredili tel., zamenili kameru, ledja, kazu malo ti i zvucnik krcio pa smo i njega .....svaka im cast.
Ma ti si to izmislio, vidis da pojedine pojave kazu da to nije moguce i da moras da cekas nedelju dana. [FACE WITH TEARS OF JOY]
@Zemun, meni je to bitna stavka pri odabiru telefona...mislim nije ni da se razmisljam o nekoliko brendova vec samo dva. Opet mogu da kupim Huawei i da nemam niti jedan jedini problem a da bude suprotno sa Samsungom ako se odlucim za njega.
@Green...Koliko primecujem ljudi su izneli svoja negativna iskustva sa njihovim servisom ne sa aparatom, sta zajebavas?
@Batak...Neko je ovde napisao da je Promobi dosta napredovao, kakvi su oni bili ranije?
Batak napisao:
Ma ti si to izmislio, vidis da pojedine pojave kazu da to nije moguce i da moras da cekas nedelju dana. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Ovakve stvari mogu da "kupe" kupca i da ostane privrzen odredjenoj marki, a ne ciganisanje i zavlacenje po mesec dana servisiranja kao da mu licno prave delove. Mislim da su istog dana ovi u Promobiju i zavrsili jer sam dobio poruku da dodjem sutra od 9 do 20h po telefon, ja sam uvek za to da treba pohvaliti nekog ko radi svoj posao a isto tako i napljuvati one koji to ne rade.
Onim nesposobnim nesrecnicima u Begramu ne bi odneo ni kliker, i njega bi pokvarili.[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201712 ... 09bb92.jpg[/img]
darkman napisao:@Zemun, meni je to bitna stavka pri odabiru telefona...mislim nije ni da se razmisljam o nekoliko brendova vec samo dva. Opet mogu da kupim Huawei i da nemam niti jedan jedini problem a da bude suprotno sa Samsungom ako se odlucim za njega.
@Green...Koliko primecujem ljudi su izneli svoja negativna iskustva sa njihovim servisom ne sa aparatom, sta zajebavas?
@Batak...Neko je ovde napisao da je Promobi dosta napredovao, kakvi su oni bili ranije?
Mozes imati problema naravno ali bar imas vrhunski servis koji nece da te zavlaci.
Ja sam pomenuo da su mnogo ozbiljniji. Pre 3-4 godine su bili katastrofa, totalni sou.
Zemun napisao:
Ovakve stvari mogu da "kupe" kupca i da ostane privrzen odredjenoj marki, a ne ciganisanje i zavlacenje po mesec dana servisiranja kao da mu licno prave delove. Mislim da su istog dana ovi u Promobiju i zavrsili jer sam dobio poruku da dodjem sutra od 9 do 20h po telefon, ja sam uvek za to da treba pohvaliti nekog ko radi svoj posao a isto tako i napljuvati one koji to ne rade.
Onim nesposobnim nesrecnicima u Begramu ne bi odneo ni kliker, i njega bi pokvarili.[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201712 ... 09bb92.jpg[/img]
Naravno, to je ono sto vec dugo pricam. Profesionalnim odnosom se zadrzavaju musterije i kupuju nove.
Tako je Batace, slazem se. Pa sigurno ih nisu Samsungovci ovlastili za takav posao da ne valjaju. Moj cale je nosio tamo njegovu Nokiu, posto su ovlasceni i za Nokie, jako su ljubazni za pultom, i odma' su uzeli da rade koliko se secam...imaju i bele mantile, bas je usluga na nivou sto bi rekao Zika.
znemanja napisao:Nije Samsungov servis bio oduvek bajan, ali su se popravili i sada je to na vrhunskom nivou.
Sent from my Samsung Galaxy S8 using Tapatalk
Nazalost tako je, kod nas sve se moze kad se hoce, ne znam kako im nije u interesu da te ispostuju kao kupca i da te zadrze. Naravno da cu opet uzeti tu marku gde sam siguran da mi je obezbedjen siguran servis, gde me nece zavlaciti kao mladog majmuna po mesec dana i jace i da resavam problem na misice, nazalost kod nas do skoro nije postojao zakon i zastita potrosaca, sad je dosta njih popusilo debele kazne pa se polako dovode u red.
Vadili su se kako nisu lepo protumacili zakon i jos pojedini idu na APP, jer dosta ljudi i kod na ne zna zakon pogotovo stariji, zato treba uvek ali uvek cim mislite da vam je nesto uskraceno odmah se obratiti Organizaciji za zastitu potrosaca.
I clan Mugy imao je muke sa njima, pretrpeo je porodjajne muke dok nije izvojevao zamenu aparata.
Evo citiram deo onoga sto je on pisao.
"Odnesem ja fon 21.08.2017-te u MTS,da se salje u servis.Na moje insistiranje da zelim zamenu,jer ta opcija postoji na potvrdi o prijemu reklamacije,devojka na salteru zaokruzuje popravka i pise sitne ogrebotine na telefonu.Ne cuje ona mene,iako stojim pola metra od nje.
Telefon nije imao niti jedne tackice na sebi.
U medjuvremenu sam proverio na sajtu servisa stanje telefona.
Pisalo je da je reklamacija uvazena i da je zamenjena osnovna ploca na telefonu.
25.08-og meni stize poruka u 20h i 14m da je telefon popravljen i da mogu da ga preuzmem.
26.08-og odlazim po telefon.Kada sam otvorio kutiju,prvo sto sam video je bila totalno izgrebana zastitna folija,zalepljeni neki stikeri na zadnjem staklu,a onda sam uocio i ostecenje folije ispod zadnjeg stakla.
Upalio sam telefon i primetio da je bela sada nekako sivkasta.Nisam vise hteo da cackam nista."
Telefon je P10 Lite, medjutim imao je problema i sa MTSom, uzas.
Ma kakve muke,muketine Svim silama se trude u MTS-u da od kupca naprave budalu.I ono sto vidis,kazu da ne vidis.Izdresirani do maksimuma.Reaguju iskljucivo na komandu.Pazite drskost sefice.Pitam je ja:Ko ce meni da plati benzin jer me setate po 100-ti put da dolazim do vas.Ona meni kroz cinican osmeh kaze:Pa ti dodji biciklom.A ne pita se ''robot'',koliko zivim udaljeno od njih i da dolazim zbog njihovih gluposti.Mobis je isti kao i MTS.Braca rodjena.Nikada vise kod njih,ali nikada.Pre bih bacio fon u kontejner,nego da vise imam ikakva posla sa njima.
Meni je mts svojevremeno dao novi z3 samo zbog toga što je na mom crkao donji zvučnik i nije radio spikerfon.
Ne znam ko tačno servisira samsungove telefone uzete u telenoru ali iskustvo je sledeće.
Zet lomi ekran na svom telefonu i zbog najpovoljnije ponude salje preko telenora telefon na zamenu ekrana. Telefon se vraća posle 7 dana popravljen ali posle mesec dana ekran jednostavno počinje da se odlepljuje od telefona. Opet ga salje na servis i u roku od 5 dana je dobio nov uređaj.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.