Stranica 2 od 2

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Sre, 30. Avg 2017. 12:12
od TosaNS
Treba imati pozitivan stav da će biti sve OK i na kraju će biti sve uredu. Iz mog primera sa MTS-om kada smo imali problem sa iphonom restartovao se ostavli kod njih i dobili drugi kroz par dana, tako da sad da li je do brenda ili čega ali izgleda da imaju različita postupanja u zavisnosti od brenda. Kažem ne tvrdim postoji mogućnost da mts ima različito postupanje u zavisnosti od brenda uređaja. U svakom slučaju sve zavisi od tvoje upornosti i koliko si rešen da isteraš stvar do kraja. Kroz sličan problem sam i ja prošao

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Sre, 30. Avg 2017. 16:26
od гари
Možda je ovde glavna komplikacija ta što je servis oštetio telefon, a nije u pitanju nešto što je (direktno) do MTSa. Sigurno bi u drugim slučajevima sve lakše išlo. Ali čovek je u MTSu kupio telefon, i njima ga predao na reklamaciju, bezobrazno je nagovarati ga da preuzme telefon takav kakav je, pa da on posle naknadno rešava problem sa servisom. Treba njima MTS da vrati telefon, pa neka traže da servis nadoknadi štetu koju je njihov nepažljivi radnik napravio. Koje su šanse da čovek naknadno izvija svoja prava nakon što preuzme telefon... Nikakve. A čemu inače ono zapisivanje "uređaj preuzet bez vidnih oštećenja bez (ili sa) tragova korišćenja", i bla bla bla...

Sent from mTalk on Windows phone

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Ned, 10. Sep 2017. 08:48
od darkman
Ima li nekih vesti od Mugy/ja? Nema ga da se oglasi povodom situacije sa telefonom, zna li neko nesto?

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 11. Sep 2017. 19:24
od mugy
Evo me.Ziv sam :D Jos uvek nista.Posle nedelju dana od kako sam napiso zalbu na servis,stiglo mi pismeno obavestenje od MTS-a.Pise sledece:
Na osnovu prigovora koji ste uputili preduzecu Telekom Srbija a.d sa primedbom da je u postupku servisiranja doslo do ostecenja mobilnog aparata HUAWEI P10 LITE,zbog cega isti ne zelite da preuzmete na dalje koriscenje,obavestavamo vas da je u toku provera svih obavljenih aktivnosti vezano za postupak servisiranja vaseg aparata.

Molimo za malo strpljenja do dostavljanja naseg konacnog odgovora u zakonskom roku.

Iskreno se nadamo da cete uvaziti nase obrazlozenje i da cemo nastaviti saradnju na obostrano zadovoljstvo.

Sve je meni jasno,pogotovu iz ove njihove zadnje recenice.Ne postoji kod njih rec izvinjenje ili pogresili smo.
Oni se jos uvek nadaju da ja prihvatim sve sto oni kazu,pa bilo nesto pametno,ili ne.
Ja sam evo vec 4-ta nedelja bez telefona.Bilo koga da sam zvao u ovoj iluziji od drzave,pravi se lud.Niko nista ne radi kako treba,a cudimo se sto nam ovako ide.Ja cekam Godoa i dalje.Javljam i dalje sta se desava.Racuni za telefon,naravno uredno i na vreme stizu.Tu ne postoji sansa da dodje do ostecenja.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Pon, 11. Sep 2017. 20:14
od гари
Lopine...

Sent from mTalk on Windows PC

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Uto, 12. Sep 2017. 19:29
od mugy
I to profesijonalne.Srozavaju MTS,da ga prodaju privatniku za sto manje para.Pa cije prodajemo?Ne mrzim ljude,ali ljudsku glupost,prezirem.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Uto, 12. Sep 2017. 20:11
od гари
Ma večiti problem kod nas... Naravno da bi bilo bolje da se državne firme dovedu u red umesto da se prodaju, ali sa druge strane - ko će to dovoditi u red. Oni će zapošljavati uvek svoju rodbinu jer su svi međusobno dobro uvezani, a usput valja i da stranka nekog zaposli, jer što bi se neko zamajavao oko njihove stranke iz svoje dobre volje. I onda tačno nisi pametan. Ako se proda, onda će stranac uzimati kajmak, i odlazi novac iz naše zemlje, a ako ne prodaju, onda nastavljaju da nas šišaju, ali eto - barem novac ide našim ljudima, i ostaje u našoj zemlji...

Samo da tebi ovo ispadne dobro.

Sent from mTalk on Windows PC

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Čet, 21. Sep 2017. 18:42
od mugy
Juce me zvali iz MTS-a da idem po telefon.Danas sam otisao.Vidim vratili iz servisa moj telefon.Uzmem da pogledam onako vizualno telefon.Vidim zamenjena cela zadnja strana.Staklo i folija.Ali vidim i da folija na ekranu (koju sam sam kupio),nije zamenjena,vec izgrebana jos vise.Ljudi iz MTS-a su mi dali novo staklo i bamper.I taman rekoh sve je ok,ajde da uzmem fon,kad mi padne na pamet da ukljucimo fon na punjac.I gle cuda,problem sa lampicom za notifikaciju je jos tu.Baterija na 36%,a lampica svetli zeleno.Bravo za Mobis servis i njihovom serviseru.Onda sam bukvalno poludeo.Zar je moguce da mesec dana fon bude u servisu i niko ne ukljuci fon na punjac,da proveri lampicu?Kazu da je promenjena ploca.Zar su stavili drugu sa istim problemom?Jesu,jer nas smatraju ovcama za sisanje,koje im ne mogu nista.I ono sto vidis,ubedjuju te da ne vidis.Morao sam da preuzmem telefon i odmah su ljudi napisali opet zalbu na servis,ovog puta sa naznakom zamena.Ja i dalje cekam i placam tudje greske.Prestao sam da se nerviram,jer znam gde zivim i nista me ne cudi.Uspeli su da mi ogade MTS za ceo zivot.Pomoc necu da trazim od drzave,jer Kadija te tuzi,Kadija ti sudi.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Sre, 27. Sep 2017. 19:28
od mugy
Ljudi,konacno sam danas dobio nov telefon.Hvala Bog-u.Jeste da nije vise plavi,vec crni,ali bolje i to,nego problemi :wink: Cackam fon od 15h danas i koliko vidim sve lepo radi.Neka tako i ostane :) Izgleda da na ovom telefonu baterija drzi bolje,nego na predhodnom.Upornost se isplatila.Samo uporno i nema predaje.Hvala svima na pomoci.Pozdrav

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Sre, 27. Sep 2017. 20:31
od гари
To, drago mi je da je sve odlično prošlo! 8) Bo'me, bila je to naporna bitka pretpostavljam... Kako ti radi LED lampica, jel svetli u svim bojama?

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Sre, 27. Sep 2017. 23:29
od TosaNS
ja na tu led nisam obraćao pažnju vidim da svetli i da menja boje e sad kojim rasporedom to sam bog sveti zna :D

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Čet, 28. Sep 2017. 15:04
od mugy
Sada je sve ok sa led lampicom.Menja boje u toku punjenja baterije.Proverio sam i sam.Sve boje rade.Od 0-10% svetli crveno,od 10-90% svetli narandzasto i od 90-100% svetli zeleno u toku punjenja.Na predhodnom je svetlela zelena konstantno.Primetio sam i da na ovome fonu sada,bolje drzi baterija.Medjutim primetio sam i da se baterija sporije puni.Stavljen fon od 12% da se puni.posle 1h i 50m baterija na 97%.Do 90% je islo dosta brzo punjenje,a od 90% je drasticno usporilo.Koliko sam uspeo da vidim,sve radi odlicno.Samo da se ne kvari ;),a ni bilo kome drugome,jer sam na svojoj kozi osetio brigu drzave o gradjanima.Bitka je bila skoro pa krvava :D ,ali hvala Bog-u,osim mojih nerava niko nije stradao :D

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Čet, 28. Sep 2017. 16:45
od Zemun
Popravice se to punjenje posle par punjenja, meni posle servisa prvo punjenje 3 sata na s7, sada sve ok, puni normalno i od 4h do 5h sati sota.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Čet, 28. Sep 2017. 16:57
od mugy
Ma sve je ok sa punjenjem.Sad sam bas gledao na net-u.Od 0-100% vreme punjenja je oko 2h i 30m.Tako,da je sve u redu.Nisam predhodni fon pustao nikada ispod 30%,pa mi se zato i cinilo da se ovaj sporije puni :oops:

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Ned, 01. Okt 2017. 01:22
od mugy
Definitivno na ovom sada telefonu,baterija drzi bolje.Baterija na 28%,SOT 5h i 48m.

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Ned, 08. Okt 2017. 15:51
od Evindzer
Drago mi je da si uspeo, iako im je trebalo mnogo vremena da uvaže reklamaciju. Jesu li te cimali oko zamene i nudili dodatnu popravku, ili su odmah uvažili zamenu?

Re: Problemi sa MTS-om i servisom P10 Lite

Poslato: Ned, 08. Okt 2017. 18:14
od mugy
Ne znam brate jesi li čitao sve komentare ovde?Telefon je vraćen 2 ili 3 puta u servis.Više i ne pamtim ;) Poslednji put kada je vraćen sa servisa,problem je još bio tu.Pokušavali su na sve moguće načine da me ubede kako je sve u redu.Mi smo za njih samo ovce za šišanje i nista više.Poslednji put kada je vraćen sa servisa,sa istim problemom,preuzeo sam fon i odmah tražio da pišu opet žalbu na servis,ali da naglase Zamena,a ne Popravka.Posle nekoliko dana me zvali iz servisa,da me pitaju koje boje da bude fon :) Ko nasedne na njihove price,jao njemu.Sto dalje od MTS-a i od Mobis-a.Postali su,kao preprodavci na pijaci.Završio sam sa njima za sva vremena.