Iskustva sa (online) prodavnicama
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Slažem se, iako to nisu prodavnice, ipak se radi o kupovini preko interneta kojoj pribegava veliki broj ljudi, i zato je dobro da se i iskustva sa KP ovde podele, kako bismo znali ko je tamo pouzdan prodavac, a ko ne.
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
I ja sa za to sto kaze Evindzer, da se ovde pise i o kupovini preko KP, ili otvoriti zasebnu temu ali svakako se treba pisati.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Otvoriti posebnu temu je OK.
Ovako ljude dovodite u zabludu.
Kolika je garancija kod Vere? Vera je onlajn prodavnica?
Vera je fizičko lice, a ne prodavnica.
Vera ima garanciju od 7 dana ako nije kupila totalno full pakovanje, a 30 dana ako je kupila full pak.
Sve ostalo je laganje kupaca i navlačenje ovaca.
Radi se o švercerima, nema veze jesu li sa KP ili nekog drugog prevarando sajta.
Treba otvoriti posebnu temu o kupovinama sa KP i ostalih prevarando sajtova.
Pa da se vide ta bolno lepa iskustva.
Neka moderator pročita Pravilnik.
Njime je zabranjeno reklamiranje.
Pojedinci to u ovoj temi masovno koriste, čime zloupotrebljavaju Pravilnik.
Uz blagoslov moderatora.
Ovako ljude dovodite u zabludu.
Kolika je garancija kod Vere? Vera je onlajn prodavnica?
Vera je fizičko lice, a ne prodavnica.
Vera ima garanciju od 7 dana ako nije kupila totalno full pakovanje, a 30 dana ako je kupila full pak.
Sve ostalo je laganje kupaca i navlačenje ovaca.
Radi se o švercerima, nema veze jesu li sa KP ili nekog drugog prevarando sajta.
Treba otvoriti posebnu temu o kupovinama sa KP i ostalih prevarando sajtova.
Pa da se vide ta bolno lepa iskustva.
Neka moderator pročita Pravilnik.
Njime je zabranjeno reklamiranje.
Pojedinci to u ovoj temi masovno koriste, čime zloupotrebljavaju Pravilnik.
Uz blagoslov moderatora.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ta Vera I ostala kompanija nisu nista manje legalni nego 80% (ako ne I vise) prodavnica po Srbiji (izuzev operatera, comtradea, gigatrona, handya i jos par).
Slobodno nazovi prodavnice I pitaj ih da li izdaju garanciju uvoznika sa racunom?
Odgovor ce biti: Garancija koju izdajemo je garancija nase radnje I telefon ce se servisirati u nasem servisu, a ukoliko zelite racun, onda ce cena biti 30% visa.
Klasican primer su ti Samsung Note 5, S serija dual sim verzije koje ne mogu da se uopste kupe u Evropi, ali eto nekim cudom neka prodavnica ih prodaje. Sta mislis kako? Pa nelegalno.
Svi ti telefoni su kupljeni od svercera, a neki su otkupljeni od ljudi koji su ih uzeli od operatera.
Tako da te radnje uopste nisu legalne, nadlezni naravno da znaju za to ali im uzimaju reket pa im najave kad dolazi inspekcija I ostale provere.
Slobodno nazovi prodavnice I pitaj ih da li izdaju garanciju uvoznika sa racunom?
Odgovor ce biti: Garancija koju izdajemo je garancija nase radnje I telefon ce se servisirati u nasem servisu, a ukoliko zelite racun, onda ce cena biti 30% visa.
Klasican primer su ti Samsung Note 5, S serija dual sim verzije koje ne mogu da se uopste kupe u Evropi, ali eto nekim cudom neka prodavnica ih prodaje. Sta mislis kako? Pa nelegalno.
Svi ti telefoni su kupljeni od svercera, a neki su otkupljeni od ljudi koji su ih uzeli od operatera.
Tako da te radnje uopste nisu legalne, nadlezni naravno da znaju za to ali im uzimaju reket pa im najave kad dolazi inspekcija I ostale provere.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Gomila ljudi kupuje na KP, i zato treba pomenuti i ta iskustva, a pošto je od otvaranja teme praksa da se prodavci sa KP pominju naporedo sa tzv. prodavnicama, sad nema nikakvog rezona praviti novu temu, jer bi pola postova odavde trebalo prebaciti u nju, a to bi bila bespotrebna muka za modove. Plus, ja sam se jednom, pre desetak godina "usrećio" kupovinom u Lodžik Šopu, i danas bih radije kupio od čovela sa KP koji mi bude ovde preporučen od stalnih članova od poverenja, nego u prodavnicama koje su to samo na papiru.
I na kraju, svi koji smo ovde često, znamo da Pera zvani Azimut budno motri na većinu tema, i ja sam lično bio svedok njegovog brisanja postova koji su iole ličili na reklamiranje, tako da od toga nema ništa - sve ono što ostaje jeste lično iskustvo članova, pozitivno ili negativno, i to su i najbitnije informacije, zbog kojih tema i postoji, na kraju krajeva.
I na kraju, svi koji smo ovde često, znamo da Pera zvani Azimut budno motri na većinu tema, i ja sam lično bio svedok njegovog brisanja postova koji su iole ličili na reklamiranje, tako da od toga nema ništa - sve ono što ostaje jeste lično iskustvo članova, pozitivno ili negativno, i to su i najbitnije informacije, zbog kojih tema i postoji, na kraju krajeva.
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Evindzer, Nadovezao bih se na tvoje iskustvo sa Logicshop-om, takodje sam kupovao tamo medjutim sad iz nekog razloga vise poverenja imam u KP odnosno ljude koji tamo prodaju nove telefone, posto samo takve kupujem. Stavise ima jako puno korektnih ljudi koji u slucaju i da isporuce telefon sa nekom greskom ili kvarom (fabrickom) nakon reklamacije isti zamene, dok ces u prodavnicama pa ukljucujuci i Gigatron, WinWin i slicne, pre osedeti i ostariti dok ti ne konstatuju sta je sa uredjajem, zamene/poprave kako im je cef i samo ti kazu da je spreman uredjaj bez da te pitaju da li hoces popravku, zamenu i slicno.
Festina lente.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ima i toga. Mada, ja sam zimus imao izuzetno prijatno iskustvo sa Gigatronom i njihovim servisom, pisao sam o tome ovde. Odneo Asus na popravku par nedelja pred istek garancije, a ponašali se kao da sam ga kupio prekjuče. Pitali me želim li zamenu, ja rekao da može, ali jedino za N4 i bez doplate - e, na to ipak nisu pristali.
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Evi blago tebi, ja sam takvo iskustvo imao sa Gigatronom da nikom vise ne bih preporucio ni USB stick da kupi kod njih, totalno suprotno od tvog...
Sent from Xiaomi Mi5 using mTalk
Sent from Xiaomi Mi5 using mTalk
Festina lente.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Jbg...
Možda sam samo naišao na pristojne radnike, otkud znam, ali utisak mi je pozitivan.
Možda sam samo naišao na pristojne radnike, otkud znam, ali utisak mi je pozitivan.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Menu je iskustvo sa Winwinom i Gigatronom je ok, s tim da sam u Winwinu postao nestrpljiv kad su počeli za grafičku karticu da me zavlače. Često se dobro dobrim vraća, ali nije tako bilo i taj put... Ali su ipak bolji od "šupica".
Odneo u jednu "šupicu" u februaru miš na reklamaciju, držali ga kod sebe dva meseca, kao bio u servisu, miš opet neispravan. I komentarišu u nekom trenutku kako eto i neko još čeka na laptop dva meseca, kao eto, ne može brže... Posle došao nekom 7 nedelja, daju mi miš, i kaži da su me zvali (u doba koje bi bilo u okviru prvih mesec dana), a niko me nije zvao. Neću reći koja je šupica, da slučajno ne grešim. Jer nisam hteo ponovo da im nosim miš, kontam neka ih, prodali su se za miš (barem što se mene tiče).
Malo ovo deluje sad kao off, ali moja poenta je - ako nešto kupujem u šupici ili na KP, onda će KP da pobedi. Šupica bi me svakako zavlačila.
A u Winwinu sam konkretno gomilu stvari reklamirao, i uvek je bilo super na kraju. Samo taj jedan put sa grafičkom karticom, ali i to je samo jedan slučaj, i to je to tih konkretno servisera.
Sent from mTalk on Windows 10 phone
Odneo u jednu "šupicu" u februaru miš na reklamaciju, držali ga kod sebe dva meseca, kao bio u servisu, miš opet neispravan. I komentarišu u nekom trenutku kako eto i neko još čeka na laptop dva meseca, kao eto, ne može brže... Posle došao nekom 7 nedelja, daju mi miš, i kaži da su me zvali (u doba koje bi bilo u okviru prvih mesec dana), a niko me nije zvao. Neću reći koja je šupica, da slučajno ne grešim. Jer nisam hteo ponovo da im nosim miš, kontam neka ih, prodali su se za miš (barem što se mene tiče).
Malo ovo deluje sad kao off, ali moja poenta je - ako nešto kupujem u šupici ili na KP, onda će KP da pobedi. Šupica bi me svakako zavlačila.
A u Winwinu sam konkretno gomilu stvari reklamirao, i uvek je bilo super na kraju. Samo taj jedan put sa grafičkom karticom, ali i to je samo jedan slučaj, i to je to tih konkretno servisera.
Sent from mTalk on Windows 10 phone
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
гари, Kada su telefoni u pitanju ja sam imao dosad dva iskustva, jedno sa Logicshopom gde sam dobio Samsung Ativ sa fabrickom greskom i zamenio sam telefon uz doplatu za Lumiju 830, nikakav problem nisu pravili posto je bilo ili da mi vrate novce ili zamena. Druga stvar jeste kada sam preko Mobilnishop porucio Lumiju 930 koja se grejala ko nenormalna pri normalnom koriscenju, nakon provere su potvrdili da se telefon pregreva i pitali me sta zelim. U Gigatronu sam doduse imao iskustvo sa racunarom gde sam imao 2 puta u roku od 6 meseci isti kvar, gospoda fleshuju bios, zamene kompletnu maticnu plocu bez da su me pitali i samo kazu dodjite po uredjaj. Brate automehanicar kada ti popravlja auto te prvo pozove da ti kaze u cemu je problem i kako da resi a ti kazes hocu necu, a ovi sve nesto na divljaka i onda ti kasnije sole pamet kada trazis povracaj novca. Preko KP dosad sve sto sam kupovao radilo kao svajvarac, garancija mi nije bila ni na kraj pameti.
Festina lente.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Dobro, što se telefona tiče, ni ja do sad nisam imao ni jedan problem ni sa jednim telefonom koji sam nov kupovao.
A ovo što kažeš sa Gigatronov servis za kompjuter, da je konjski, jeste. S tim što je kod kompjutera ipak drugačija stvar u odnosu na telefon. Meni bi bilo svejedno da li sam dobio ispravan kompjuter zahvaljujući flešovanju BIOSa i zameni matične ploče, ili neke druge komponente. Samo da mi daju ispravan uređaj, i to u najboljem slučaju baš taj koji sam i prvobitno hteo da kupim.
A ovo što kažeš sa Gigatronov servis za kompjuter, da je konjski, jeste. S tim što je kod kompjutera ipak drugačija stvar u odnosu na telefon. Meni bi bilo svejedno da li sam dobio ispravan kompjuter zahvaljujući flešovanju BIOSa i zameni matične ploče, ili neke druge komponente. Samo da mi daju ispravan uređaj, i to u najboljem slučaju baš taj koji sam i prvobitno hteo da kupim.
- yocasylver
- Mobil manijak
- Postovi: 1668
- Pridružio se: Pet, 10. Okt 2008. 08:54
- :: Huawei P40 Pro
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Kad smo kod reklamacija i spominjanja servisa.Ukoliko nekom otkaze neka konponenta tipa graficka,maticna ploca...duzni su da ako nemaju istu da daju daju iz sledece serije i to bez ikakve doplate.Meni se to desilo,hteli je da me prevari vlasnik malog lokala pa kad sam se raspirao zaboravio je doplatu.Cak mi je zamenio i srafove sa kucista,imao sam metalne koji se odvrcu prstima,oni za koje ne treba odvijac.Gospodin mi stavio obicne.grmelo je u lokalu.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Koji bezobrazluci... Treba da beležim sve ove utiske negde, pa sledeći put meni kad bude tako neka reklamacija trebala, da se podsetim, i da se naoštrim.
Sent from mTalk on Windows 10 phone
Sent from mTalk on Windows 10 phone
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
yocasylver, Nazalost najbolje je samo pomenuti trzisnu inspekciju, moj drug je to jednom morao da uradi kada je prodavac poceo da vrluda i da ga pravi glupim (samo sto je drugar dobro procitao zakon o zastiti potrosaca) i naravno nakon upozorenja da ce zvati trzisnu inspekciju prodavac je odmah promenio plocu. Niko od njih ne postuje rokove kada treba da ti javi kakav kvar je konstatovan, a isto tako i rok u kom treba da se isti otkloni ukoliko se kupac slozi da zeli popravku nakon dijagnoze. Kad je prodavac bahat i bezobrazan isto tako treba i potrosac da se ponasa, jer nazalost u nasoj zemlji samo to i prolazi. Sto si bolji veca je sansa da ce te neko zaj*bati.
Festina lente.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 8
- Pridružio se: Pet, 18. Avg 2017. 10:33
- :: nemam
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Dobar dan svima!! Ja sam poprilicno nov na ovom sajtu. Ja zelim da kupim Samsung Galaxy S8, ali ne znam gde. Inace nisam iz Sebije i ziveo sam u Holandiji vecinu mog zivota pa ne poznajem nase radnje. Zanima me gde je najbolje da uzmem ovaj telefon, gde je garancija najbolja i najsigurnija, gde je cena najbolja itd.
Za sada sam video da Mobilni-Hermes imaju najbolju cenu za ovaj telefon 590 evra, ali posle toga sto sam prelistao svih 58 stranica ovog foruma naleteo sam na lika koji je rekao da su oni sumnjivi... sta vi mislite o mobilni-hermes?
Takodje sam primetio da se najvise spominje Logic-shop i mobilnishop. Iako svi hvale logic-shop meni je nekako cudan ali svakako me zanima koja radnja ima najbolju garanciju i cenu i da nije telefon fejk
Treba mi brz odgvor
Hvala
Za sada sam video da Mobilni-Hermes imaju najbolju cenu za ovaj telefon 590 evra, ali posle toga sto sam prelistao svih 58 stranica ovog foruma naleteo sam na lika koji je rekao da su oni sumnjivi... sta vi mislite o mobilni-hermes?
Takodje sam primetio da se najvise spominje Logic-shop i mobilnishop. Iako svi hvale logic-shop meni je nekako cudan ali svakako me zanima koja radnja ima najbolju garanciju i cenu i da nije telefon fejk
Treba mi brz odgvor
Hvala
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ako živiš u inostranstvu, tamo ga uzmi, to ti je najbolje rešenje. Ako si se vratio ovamo, preskoči Lodžik Šop i ostale slične prodavnice, tu nikad ne znaš šta dobijaš, ni po pitanju uređaja ni po pitanju garancije. Ako želiš punu garanciju na dve godine i relativnu sigurnost da ćeš je ostvariti u slučaju potrebe (jer ovde ništa nije sigurno), onda uzmi samo tamo gde je najskuplje, jer to znači da su legalno uvezli robu, platili sve dažbine, nabacili PDV i zato su skuplji od gore pomenutih. Dakle, Gigatron, Komtrejd i Tehnomanija, ako ima još neka sigurna, neko će me dopuniti. Možeš da vidiš i u Samsungovoj prodavnici u tržnim centrima Ušće ili Delta Siti, možda će cena biti neznatno manja, mada sumnjam.
Naravno, možeš i na ugovor kod operatera, jer, ako si se vratio ovde, trebaće ti i naša SIM kartica, a tu ćeš svakako dobiti i dvogodišnju garanciju.
Naravno, možeš i na ugovor kod operatera, jer, ako si se vratio ovde, trebaće ti i naša SIM kartica, a tu ćeš svakako dobiti i dvogodišnju garanciju.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 8
- Pridružio se: Pet, 18. Avg 2017. 10:33
- :: nemam
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
@Evindzer A sta je tvoje misljenje sto se tice KP... danas sam bas istrazivao i mozda sam se cak predomislio da kupim preko KP zato jer tamo dobijam MTS garanciju i sve to, ako sam tacan tamo je najsigurnije zato jer dobijam garanciju i uzeto je preko MTS ili Vip-a. A daa inace kakvo je tvoje misljenje o KP, imas li iskustva? Ja sam nasao S8 preko Marka, on je prvi koji mi je izasao i ima 1500 pozitivnih iskustva i 0 negativnih.
A jos me zanima, kako ovi ljudi preko KP prodaju telefon i dobijaju MTS garanciju, cuo sam da kupuju najveci paket gde dobiju fon za 1 din, ali meni nije jasno kako bi profitirali od toga i da uzmi najveci paket i fon za dinar i dalje bi izaslo skupo.. ako znam molim te mi objasni kako to radi i gde je najsigurnije uzeti S8
Hvala ti
A jos me zanima, kako ovi ljudi preko KP prodaju telefon i dobijaju MTS garanciju, cuo sam da kupuju najveci paket gde dobiju fon za 1 din, ali meni nije jasno kako bi profitirali od toga i da uzmi najveci paket i fon za dinar i dalje bi izaslo skupo.. ako znam molim te mi objasni kako to radi i gde je najsigurnije uzeti S8
Hvala ti
- yocasylver
- Mobil manijak
- Postovi: 1668
- Pridružio se: Pet, 10. Okt 2008. 08:54
- :: Huawei P40 Pro
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ti koji ga dobiju za dinar skupe telefone obicno kupuju pakete za firme tj za zaposljene ili sebe kao vlasnika.Ja sam tako kupio nov G2 od vlasnika firme koji je ovaj i jos jedan model dobio za po dinar.Za sve svoje radnike ima najjaci paket pa i za sebe.Svake godine dobija telefone i tablete.Mislim da je to i jedina opcija za kupovinu od dinar i dalju prodaju.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 8
- Pridružio se: Pet, 18. Avg 2017. 10:33
- :: nemam
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
A je l zna neko ovde da li je taj Marko proveren? I da li je ova kupovina preko KP bezbedna i sigurna?