Servisiranje - pitajte
- emhno1
- Povremeni posetilac
- Postovi: 39
- Pridružio se: Ned, 28. Maj 2017. 15:50
- :: Xiaomi Redmi Note 4
Re: Servisiranje - pitajte
Gde u Bg-u mogu najpovoljnije da zamenim touch na LG L70 modelu? Na par mesta sam pitao i traže mi cca 2500 din, što je malo previše za tako star telefon. Video sam i da na Kupindu prodaju touch za njega za manje od 1000 din, ali ne znam da li da se usudim da ga sam nameštam Ako neko ima dobar tutorijal ii predlog neka javi.
Re: Servisiranje - pitajte
Sestri odjednom lockscreen traži šifru na Meizu M2 note. Posle više 5 uzastopnih pokušaja odbrojava minut i ne reaguje na daljinsko otključavanje kroz Play usluge, a opcija za Flyme nalog ne postoji (nije ni registrovan). Isto se ponaša i posle apdejta na najnoviju verziju softvera. Nije rutovan, nema usb debugging, bootloader zaključan, fastboot izvršava ograničene komande, stock rom i recovery. Da li je to moguće prevazići mimo box/dongle/zamene čipa (u slučaju da je jedino rešenje, ako znate ko radi, da ne lutam) ili makar prekopirati kontakte?
Nokia Lumia 630
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Jedno pitanje: ako je telefon ili bilo koji drugi uredjaj koji podleže garanciji, poslat na servis (naravno u garantnom roku),i ako ti iz prodavnice gde si kupio uredjaj odgovore da "Uređaj nije adekvatno korišćen" i da zbog toga nemaš pravo na besplatnu popravku, da li su oni dužni da ti obrazlože kako to oni misle da nije propisano korišćen i da ukoliko to odbiju,da li možeš da zahtevaš objašnjenje? Nešto vezano za "Zaštitu i prava potrošača" na primer?
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Sve što tvrde zahtevaš da ti prilože dokaze. Mada nisam bio u takvoj baš situaciji...
Ali po meni je najbolje kupovati tamo gde im najviše veruješ da neće biti takvih problema. Šta znaš, možda baš naletiš na budale koji razmišljaju u stilu "neće me tužiti, ovo je Srbija, šta će da puca pare i vreme". A nažalost je tako, kako mi se čini, tuže samo oni kojima je dopizdilo, pa to hoće iz principa.
Možda grešim...
Sent from mTalk on Windows phone
Ali po meni je najbolje kupovati tamo gde im najviše veruješ da neće biti takvih problema. Šta znaš, možda baš naletiš na budale koji razmišljaju u stilu "neće me tužiti, ovo je Srbija, šta će da puca pare i vreme". A nažalost je tako, kako mi se čini, tuže samo oni kojima je dopizdilo, pa to hoće iz principa.
Možda grešim...
Sent from mTalk on Windows phone
Re: Servisiranje - pitajte
Dačo nije ti toliko bitan prodavac telefona već ovlašćeni serviser.
Ako te prodavac zeza, preskoči ga i idi pravo u servis.
Koji model je u pitanju?
Ako te prodavac zeza, preskoči ga i idi pravo u servis.
Koji model je u pitanju?
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
A prodavac mora uredno da mu popuni garanciju, ako se ne varam. Mislim, nisam siguran da li je samo fiskalni račun dovoljan, ili mora i taj garantni list da bude uredno popunjen?
Sent from mTalk on Windows phone
Sent from mTalk on Windows phone
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
@siki069,pitao sam onako uopšteno za sve uređaje. Iskreno u pitanju je usisivač kupljen u winwin-u,ali to ne menja stvar. A i nama iz unutrašnjosti problem predstavlja što je 99% servisa u Beogradu,tako da nam odlazak direktno u servis i nije neka opcija. Samo hoću da znam koja su moja prava,da bi im se n*****o mile majke kad odem po usisivač,jer stvarno ne znam kako se to "neadekvatno" usisivač može koristiti!? Ne smem da usisavam tepih,već samo parket,šta!?
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
Ne smeš da usisavaš deseto pivo koje si prosuo po podu, nakon što si popio onih prvih devet.
Re: Servisiranje - pitajte
Sme ako je iz druge gajbe.
Dačo ne može prodavac da kaže da je neadekvatno korišćen uređaj.
Samo ovlašćeni servis.
Koji usisivač?
I ja sam iz KG-a.
Nemoguće je da smo toliko pukli!
Da nema servisa u KG?
Dačo ne može prodavac da kaže da je neadekvatno korišćen uređaj.
Samo ovlašćeni servis.
Koji usisivač?
I ja sam iz KG-a.
Nemoguće je da smo toliko pukli!
Da nema servisa u KG?
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Za sve što tvrde moraju da pruže dokaz. To je najbitnije. Ako kažu da si usisavao pivo, i to moraju da dokažu, ali i tako da bude jasno da nisu oni usisavali tepih da bi ti oborili garanciju. A to neće moći. Tako bi ja barem probao sa njima.dachakragujevac80 napisao:Samo hoću da znam koja su moja prava,da bi im se n*****o mile majke kad odem po usisivač,jer stvarno ne znam kako se to "neadekvatno" usisivač može koristiti!? Ne smem da usisavam tepih,već samo parket,šta!?
I pretiti sa inspekcijom.
Sent from mTalk on Windows phone
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Inspekcija je najmanje čim ću da im pretim! Samo nek me čačnu još malo...
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Ma neka marka prvi put čujem,al onaj me ubedi tamo da se odlično pokazao,doduše nije baš ni jeftin,a stvarno je radio lepo,dok nije otkazalo dugme za paljenje i gašenje,tako da ga sad mogu isključiti samo vadjenjem kabla iz struje. Ne bi ga ja ni reklamirao da nije više mogao da se pušta na najjače,ali je i na manjim brzinama odlično vukao,al rekoh u garanciji je,pa neka,dobiću verovatno novi. Odneo ga u winwin,i oni mi rekoše da ga šalju u servis,i da je rok mesec dana za opravku,mada uglavnom to bude oko deset,i da uglavnim ide zamena za novi,pošto ne popravljaju tu marku. I onda mi jednog dana stiže poruka sa sadržajem gde je vrv serviser ustanovio ono što sam već napisao!siki069 napisao:Sme ako je iz druge gajbe.
Dačo ne može prodavac da kaže da je neadekvatno korišćen uređaj.
Samo ovlašćeni servis.
Koji usisivač?
I ja sam iz KG-a.
Nemoguće je da smo toliko pukli!
Da nema servisa u KG?
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Re: Servisiranje - pitajte
Malo ću se raspisati i ovo je možda "off" ali opet vezano je za temu, garancija, reklamacija i servis proizvoda, pa iako nisu mobilni u pitanju. Možda nekom pomogne.
Moje iskustvo je vezano za obuću i firmu ("akreditovana laboratorija za ispitivanje kvaliteta ") koja izdaje sertifikate i rešava reklamacije kupaca (u tvom slučaju ovlašćeni servis).
Ovako ide kada "kvar" nije baš najjasniji i ne pada pod fabričku grešku, a svaka prodavnica će sve pokušati da dokaže da je kriv kupac.
U prvostepenoj reklamaciji obično otkače ljude, to tipa "neadekvatno korišćenje". U drugostepenoj navedu razlog, recimo, verovatno je usisivač paljen nogama, neadekvatno, itd. I takve stvari prolaze kod inspekcije, posebno što svaka ozbiljna firma ima i neku "vezu" tamo. Posle toga na tebi je samo privatna tužba. Postoje i situacije kada se kupcu "u znaku dobre volje" omogućava besplatna popravka (ako je jeftina hehe).
Ne kažem, za očigledne fabričke greške ide odmah zamena ili povraćaj novca.
poz
Moje iskustvo je vezano za obuću i firmu ("akreditovana laboratorija za ispitivanje kvaliteta ") koja izdaje sertifikate i rešava reklamacije kupaca (u tvom slučaju ovlašćeni servis).
Ovako ide kada "kvar" nije baš najjasniji i ne pada pod fabričku grešku, a svaka prodavnica će sve pokušati da dokaže da je kriv kupac.
U prvostepenoj reklamaciji obično otkače ljude, to tipa "neadekvatno korišćenje". U drugostepenoj navedu razlog, recimo, verovatno je usisivač paljen nogama, neadekvatno, itd. I takve stvari prolaze kod inspekcije, posebno što svaka ozbiljna firma ima i neku "vezu" tamo. Posle toga na tebi je samo privatna tužba. Postoje i situacije kada se kupcu "u znaku dobre volje" omogućava besplatna popravka (ako je jeftina hehe).
Ne kažem, za očigledne fabričke greške ide odmah zamena ili povraćaj novca.
poz
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Pa kako ja da dođem do te "drugostepene"?
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Servisiranje - pitajte
Gari, to za pivo sam se šalio, da malo razvedrim situaciju.
Dačo, da sam pri snazi kao nekad, sve što bi trebalo da uradiš je da govoriš tiho i povedeš mene sa sobom.
Kad se setim kako sam sebi i čalnovima porodice pre desetak godina menjao uvaljene krševe telefona za nove direktno u radnji.
A sad ne mogu, onemoćale ruke...
Dačo, da sam pri snazi kao nekad, sve što bi trebalo da uradiš je da govoriš tiho i povedeš mene sa sobom.
Kad se setim kako sam sebi i čalnovima porodice pre desetak godina menjao uvaljene krševe telefona za nove direktno u radnji.
A sad ne mogu, onemoćale ruke...
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Shvatio sam, ja sam se samo nadovezao.
Ništa, Evi, malo da trčimo kejom, pa malo na stepenice, sklekovi, trbušnjaci, ima da budemo nas dvojica glavni na ovom forumu, kao kum.
Sent from mTalk on Windows phone
Ništa, Evi, malo da trčimo kejom, pa malo na stepenice, sklekovi, trbušnjaci, ima da budemo nas dvojica glavni na ovom forumu, kao kum.
Sent from mTalk on Windows phone
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
A ja sam mislio da ste vi severno od Begiša,mirne i flegmatične osobe!
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Re: Servisiranje - pitajte
Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa.
Idi u WinWin u Cara Lazara.
Trebalo bi da je šef Dejan "glavonja".
Glavonja mu nije prezime već nadimak.
Objasni mu i rešiće ti čovek zamenu 99%.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa.
Idi u WinWin u Cara Lazara.
Trebalo bi da je šef Dejan "glavonja".
Glavonja mu nije prezime već nadimak.
Objasni mu i rešiće ti čovek zamenu 99%.
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servisiranje - pitajte
Flegmatični smo mi, ali dok nam se ne nakupi.
Nešto mi govori da će Dejana Glavonju lako prepoznati...
Sent from mTalk on Windows phone
Nešto mi govori da će Dejana Glavonju lako prepoznati...
Sent from mTalk on Windows phone
- dachakragujevac80
- Expert
- Postovi: 2328
- Pridružio se: Sre, 03. Sep 2014. 16:44
- :: Iphone 11 pro
Re: Servisiranje - pitajte
Gore sam i kupio i predao na reklamaciju? Čekam da mi pošalju cenu poravke iz servisa,pa tek onda ću da idem gore u radnju da vidim šta je u pitanju. A šefa ću sigirno da tražim.siki069 napisao:Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa.
Idi u WinWin u Cara Lazara.
Trebalo bi da je šef Dejan "glavonja".
Glavonja mu nije prezime već nadimak.
Objasni mu i rešiće ti čovek zamenu 99%.
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока