Servisiranje - pitajte

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
Odgovori
Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Evindzer »

^ Ako sam dobro izračunao, ovako napamet i na brzinu, ispada da za dve godine garancije telefon ide oko 16 minuta unapred. Što se mene tiče, to je faličan primerak, i neka mi daju drugi, ne interesuje me.
E sad... pošto nisi iz BGD-a, a servis jeste, na tebi je da se presabereš i zaključiš koliko ti se isplati zapucati lično i direktno u servis i insistirati na zameni za novi. Ako ti se ne isplati - prodaj taj i kupi novi, ili koristi taj, pa ga restartuj jednom nedeljno, jer sam prilično uveren da ti ga neće vratiti popravljenog.

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

Evindzer, I ja sam prilicno siguran da ga nece popraviti ali necu odustati dok moi ne daju drugi isti ili vrate novac, bez obzira sto sam iz nisa.I vip mobile(radnica u poslovnici je kao slucajno napisala da zelim popravku umesto sto sam insistirao zamenu) natezu oko zamene a i Begram ili Comtrade gde god da mi se servisira telefon.Imam njihove mejlove i dokaze koliko su kontradiktorni pa cu gurati do kraja ovo.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

cekicm83 napisao:Ne znam sta je to Nepo sistem pa ako neko moze neka mi objasni?Hvala
Ako ne znaš šta je Nepo System, onda nije ni relevantno za ovu temu.

Što se tiče nekog korisnog saveta... Definitivno videti s kim od njih možeš da komuniciraš, i kod njih da zahtevaš to što želiš. Pa sad, ako neće da ti udovolje, tržišna inspekcija - ali dođeš u radnju, i daš do znanja da znaš tačno koja su ti prava. U tvom slučaju, telefon ne ispunjava očekivanja - dakle nije saobrazan.

Oni onda u VIPu pišu reklamni list. To njega treba da potpišeš. Pogledaj tačno šta je na njemu napisano, i slikaj ga. Za svaki korak da imaš dokaz. (Mada od ovoga dobijaš i svoj primerak.)

Ti se fiksiraj na onog ko je dužan da ti izađe u susret, i nema tu podele odgovornosti.

Ovo za reinstalaciju softvera je i super, dakle nisu ga otvarali. Barem nešto.

Tako bi bar ja. Ali se i raspitaj da li i ostali primerci tog modela imaju ili nemaju taj problem, da ne nude da radiš ovo džabe.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Evindzer »

гари napisao:(...) šta je Nepo System (...)
Nepo System, ili slovima: Непо Сустем. [emoji13]
I nemojte mi reći da latinično y i ćirilično у nisu isto slovo, kad jesu jer isto pišu. [emoji1787][emoji1787]
Imao sam dodira s njima kad sam pre dve godine nosio Asusov fablet na lečenje. [emoji1]
Bili su blago konfuzni u obaveštenjima internetom, ali nisam imao nikakvo loše iskustvo. [emoji854]

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

I kod mene je na kraju bio OK ishod, ali konfuzni i nepotrebno spori (što je možda i namerno). A to drugo mi je bilo bitno - trebala mi je memorijska kartica, zato sam je i kupio, a kao ajde da ne kupujem drugu dok mi ovo ne razreše.

Uzgred, šta ćemo onda sa x i h, i h i n? :D

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

гари, hvala na odgovoru.Uporan sam ja u zahtevu da mi zamene telefon ali su oni itekako uporniji od mene sto je veruj mi vrlo tesko uspeti jer kada nesto odlucim onda idem i glavom kroz zid ako treba.Nego me vrte u krug.Vip mobile me upucuje na Begram kao servisni centar, Begram me upucuje na Comtrade servis jer kako kazu oni prosledjuju telefon njima jer su za moj telefon oni ovlasceni centar i tako u krug.Svaki odgovor od Vipa, Begrama i Comtrade je telefon ce serviseri detaljno ispitati i uzeti u obzir moj zahtev.U vipu jedva prihvatili telefon na servis i napisali da zelim popravku a ne zamenu.Zvao sam vip da to isprave i rekose mi da je prosledjen zahtev za zamenu.A moram vam napisati i ovo.Imam brata u svedskoj i kod njih kada odneses telefon da reklamiras odmah ti daju novi a onaj koji si doneo salju dalje ko zna gde.Ali daleko smo mi ne samo od njih vec i od manje uredjenijih zemalja.Ovde se ne zna ko pije a ko placa.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

Držim palčeve da bude sve kako valja. ;)

Jedino vidi da li i ostale takve Nokije imaju taj problem. Ako sve to imaju, onda od zamene za raj model nema vajde.

A za reklamacije, moj utisak ovde je da su operateri posebno bezobrazni po tom pitanju. Pazi, u MTSu kad sam pre više od dve godine kupovao Sony E5 mami, daju ti papir da potpišeš da si preuzeo telefon uspravan.

Jedino što VIP nije državna firma, a ni ti ostali, pa bi trebalo da urode plodom pretnje tužbom, zvanjem inspekcije, i raskidom ugovora čim on istekne. (Ali za ovo treće nisam uveren da bi ih tangiralo pošto gledaju uvek šta je danas, i ne reaguju na pominjanje namere da se promeni operater dok ne dođeš do poslednjeg koraka.)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

гари, Hvala za palceve gari i ja se nadam zameni.Nemaju probleme sa satom isti modeli proveravao sam.Ja sam samo ispao glup ne informisuci se sta kupujem.Zasvidjao mi se na prvi pogled i ajd rekoh da ga kupim jer sam trazio neki model dual sim radi posla a i malo da odmorim od smartphone-a.Ali nisam procackao net uopste da se informisem malo i tek posle kupovine sam otkrio da od nokie bukvalno ostao samo logo.Zaleteo sam se na brend.HMD GLOBAL sam otkrio da proizvodi Nokiu.Mozda je smesno ali nisam znao.Sad mi to ne koristi.Telefoni, konkretno nokia 3310 3g su puni bugova.Loseg kvaliteta izrade.Silikonske futrole, folije za ekran, bateriju i tome slicno skoro pa nemoguce je naci.Kada sam pitao zasto je tako jednog servisera odgovorio mi je zato sto to i nije vise nokia i da su proizvodnju i fabrike i sve ostalo prebacili u kinu i da nikakve veze vise nemaju sa Finskom osim logoa.Sta cu kada sam glup.Jos jednom hvala za palceve.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

Mada ipak, i dalje je to finska kompanija, HMD Global je iz Finske, ali svakako drugačije rade telefone nego stara Nokia. Android ko Android, ali za ove jeftine, kamo sreće da stavljaju u njih recimo S40. Ne taj kineski OS. Nekad su pravili svoj softver skroz sami, a sad se o neke Kineze šlepaju. A gde se sklapa, to je skoro nebitno.

Baš sam pre par nedelja s nekim kratko prokomentarisao, pošto on baš koristi dumb telefone, neće smart, ali - ovi dumb vremenom postaju sve gluplji i gluplji. Nekad si i na "glupim" telefonima imao mejl, WhatsApp, mape, i tako neke stvari.

No, za maske i folije, možeš probati da nađeš nešto na AliExpressu. U principu, odatle i gomili ovih što prodaju po radnjama.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od sugarcoated_ass »

Vas dvojica ste gori od onih XDA Indijaca. [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

sugarcoated_ass, cemu ovakvo ironicno poredjenje?da li sam te necim uvredio ili ti smetaju moje poruke ovde?Samo sam zeleo da vidim da li je neko imao slicno iskustvo sa bilo kojim telefonom i kako je resio to, da bih znao sta da radim.Ako nekom smeta izvinjavam se.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

sugarcoated_ass napisao:Vas dvojica ste gori od onih XDA Indijaca. [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Ne znam na šta tačno misliš, ali ako je zbog ovoga kako su dumb telefoni mnogo lošiji nego ranije - i hardverski i softverski, to je skroz tačno. :)

Ako je zbog reklamacije, da, ja ne bi reklamirao telefon, pustio bi ga da se sam sinhronizuje povremeno, šta ima veze. Ali to sam ja. :)

A šta je današnja Nokia, ne moramo cepidilačiti da li je finska ili kineska, mi ovde na forumu imamo već jasnu predstavu o čemu se radi. :)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

Necu vise pisati na ovu temu jer vidim da svi ne bi ulozili reklamaciju.Izvinjavam se ako sam vas smorio svojim postovima, nisam imao te namere.Hvala na odgovorima, svima.Svako dobro.

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Evindzer »

cekicm83 napisao:Necu vise pisati na ovu temu(...) Izvinjavam se ako sam vas smorio svojim postovima (...)
Ako je zbog onoga što je napisao sugarcoated_ass, nemoj da primaš k srcu, nije mislio ništa loše, to je samo njegov način šale. Mene, recimo, iskreno interesuje da li će pristati da ti zamene telefon ili ne, i voleo bih da nam javiš kako je sve prošlo.
A ti, Snađe, nemoj da rasteruješ nove/povremene članove, ionako nas nije ostalo mnogo. [emoji13]

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

Evindzer, javicu svakako.Podelicu sa vama moje iskustvo, javicu i da li su mi zamenili telefon i sta su sve pisali kao odgovore na moje mejlove a pogotovo koji servis je testirao, popravljao ili sta god ako ikada saznam tu informaciju.Svako dobro.Kuckamo se.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

I nemoj da ideš, druži se sa nama. :)

Ja ako kažem da ja telefon ne bi reklamirao, ne kažem da nisi u pravu. Ali se nadam da, i ako ti zamene, da nećeš dobiti telefon sa istom tom boljkom.

A Sugaru na profilu piše da se sertifikovani trol. :D I voli on da se zeza, ali dobar je lik, i mislim da se ni ne zeza na loš način.

I uzgred, ja sam ovde došao kao korisnik Windows telefona. Da vidiš ti koje je to bilo roštiljanje, par prozoržija među Android fanovima. :D

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

гари, ja sam ovde po prvi put tako da bas i nisam upucen kako ko funkcionise.Ja sam jos uvek na windows fonu, lumia 550 i ne bi je menjao ni za najskuplji i najbolji android.Ali moracu jer ukidaju podrsku, na primer whatsapp ce raditi do kraja godine.Za viber ne znam ali ako i njega ce verovatno ukinuti.Imam dosta prijatelja i brata u inostranstvu pa mi trebaju te aplikacije.Necu vas napustati, samo sam napisao da vas necu smarati vise oko 3310.Trebacete mi jos :P

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Servisiranje - pitajte

Post od гари »

A, pa fino, brate po Lumiji. :)

I ja sam do februara bio na w10m, ali morao sam ga menjati. Sa druge strane, vremenom je korišćenje w10m postajalo mučenje, tako da je prelazak na Android svakako bio prelazak na bolje.

No, da ne pričam ovde o tome, ipak nije ovo tema namenjena za ćaskanje. :)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

cekicm83

Re: Servisiranje - pitajte

Post od cekicm83 »

гари, Evindzer, sugarcoated_ass, upravo sam dobio informaciju na sajtu za proveru statusa srevisa i glasi ovako.

"Info o servisu

Status servisa
NOR (Not Repaired),
Datum popravka
09.07.2019. 13:19:53
Datum izlaza
-
Novi IMEI
-
Novi serijski broj
-
Napomena
vas zahtev je prihvacen, uocen kvar, izdaje se potvrda za zamenu."

Samo da javim, srecom odobrili su zahtev za zamenu.
:D

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Servisiranje - pitajte

Post od Evindzer »

Oho, čestitke, ipak ćeš dobiti novi primerak. [emoji2]

Odgovori