Iskustva sa (online) prodavnicama

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Po mom iskustvu je Winwin bolji od Gigatrona.

A iz Gigatrona imam negativno iskustvo od pre mesec dana. OK, ispoštovana mi je garancija, ali majku mu, za dva - tri dana su ustanovili da je stara crkla, a onda im je trebalo tri nedelje da učine nešto povodom toga. I imaju neku posebnu službu za reklamacije. Njih kad nazoveš, ništa me znaju, samo ti kažu nešto tipa "reklamacija je u toku", i ništa s njima ne možeš da pregovaraš. A u Gigatronu u radnji ništa ne čine - kažu treba da se vidi s ovima za reklamacije. Poludeo sam, oni u radnji imaju gomilu kartica, a zavlače me tri nedelje. Rezultat - novac nazad, i u Winwin po drugi karticu. U Winwinu sam imao gomilu reklamacija, i uvek su bili korektni - ako je odobrena zamena, ne čekaju poslednji čas dozvoljen zakonom.

A ta služba za Gigatron radi reklamacije i od ta druga dva koje su naveo.

A za Logic Shop i razne. Očekuj da hoće da te skinu s vrata, znaj svoja prava, i samo ih gazi. Ako imaš fiskalni račun.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Poslednja izmena od гари u Sre, 24. Apr 2019. 15:33, izmenjeno 1 put ukupno.

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od sugarcoated_ass »

I Emmi i WinWin. [emoji12] Ovi ostali svi valjaju telefone "ispod tezge" i bez zvanične garancije uvoznika ili proizvođača i zato su jeftiniji. Tako da ili platiš više na početku i mirniji si ili plaćaš posle ako nešto zvekne možda i više. [emoji16]

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Evindzer »

Ne znam, ja sam sa Gigatronom imao jedno i jedino, ali pozitivno iskustvo. U Ušću. Samo što mi kaficu nisu skuvali, koliko su bili fini. [emoji6]
Telefon su mi vratili posle 7-8 dana od dana predaje (zaboravio sam, prelistajte temu 2 godine unazad, pa nađite detaljno šta sam tada pisao [emoji39]) i posle toga je kako-tako izdržao još godinu i po.
A za WW i Emi (koji su isto s***e, drugo pakovanje) u poslednje vreme sam slušao loše stvari, pa ih zato nisam naveo.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

I meni u Gigatronu samo što kaficu nisu skuvali, ali su me uz svu tu finoću i kulirali - ono kao da razgovaraš sa virtuelnim asistentom. Tebi su tad dali drugi telefon, ili su ga popravili?

A za Winwin, imam i ja jedno loše iskustvo, ali to je bilo vezano za grafičku karticu, i problem je bio oko kompatibilnosti sa mojim relativno starijim kompjuterom. I i sam sam kriv donekle... No nikako ih ni za to ne pravdam, trebali su biti bolji, ali kad god je bilo jasno da uređaj nije ispravan, zamena ili popravka je išla bez problema. Mada je, mislim, uvek bila zamena, i to svaki put vrlo brzo. Da, i i sa grafičkom karticom je rešeno.

A pun mi šešir tih što su fini, a gledaju samo kako da te skinu s dnevnog reda. U vezi s tim, a malo off - (turistička agencija) Kompas dizgori. :D Tog matorog lika kad nisam rastavio, neću nikog. :D Lik je - finoća i otkačinjanje na maksimum.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Evindzer »

Nisu me otkačili na finjaka, već stvarno saslušali s uvažavanjem i ispoštovali sve moje želje - koje i nisu bile toliko zahtevne: popravite matori Asus, da bi mogao još da izdrži, ne daju mi se pare za nov telefon. [emoji16]
Još dve stvari:
1° možda ima veze i to što su me dočekali mladi radnici, skoro duplo mlađi od mene, a ja bio sveže obučen u crno, sveže obrijane glave i sveže izašao s posla posle 10 sati, pa sam u početku bio ljubazan mo'š misliti [emoji16], i
2° Asusu je bilo još mesec-dva do isteka garancije, a primili su ga i poslali na servis uz sve formalnosti, kao da je kupljen pre dva meseca (pregledali ga, slikali sa svih strana, prepisali sa moje cedulje poduži spisak problema i uneli da zahtevam popravku, a pitali su me da li želim zamenu - nisam želeo, taj model više nisu imali u ponudi, a nijedan drugi približne cene nije bio s olovkom) i iz servisa vratili u fizički istovetnom stanju u kakvom sam ga predao.
Tako da mogu da budem zadovoljan tim jedinim iskustvom sa reklamacijom u Gigatronu. [emoji4]

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Martin Mystere »

Nevezano za telefon ali sa Win Win (u stvari Altijem) imam tako loše iskustvo tako da kod njih više nikad ništa nemam nameru da kupim pa makar bili jedini na svetu.

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Da ne bude zabune, ja neću da kažem da je Winwin fantastičan, a sa Gigatronom mi je ovo jedino iskustvo. Moj zaključak za Winwin - nezgodni ako kupuješ komponentu, OK za pojedinačni uređaj. Ali je moje iskustvo ograničeno.

Ali za razliku od tvog slučaja, Evi, meni su trebali da daju novu robu ili da vrate popravljen telefon. I vratili su ti popravljen telefon - što je do servisa, oni su ti ga samo dali. U mom slučaju, servis je konstatovao da memorijska kartica me valja, i pare su držali kod sebe par nedelja. I to je po meni bezobrazluk. Za karticu koja je crkla u prvih mesec dana!

A to ne mora tako. Evo, kupio cipele u Office Shoes-u, odlepile se prvi dan, u ponedeljak im ih odnesem, i već sam u četvrtak - petak dobio novac nazad.

Videćemo kakav će mi Gigatron biti u budućnosti, imam dosta stvari kod njih kupljenih, možda i opet nešto reklamiram.

Nego Evi, kako si komunicirao sa njima vezano za reklamaciju? Ko ti je javio da je reklamacija uvažena, i ko ti je javio da možeš da dođeš da preuzmeš telefon? Jel si imao nešto s ovim likovima?
Korisnička podrška | Reklamacije.rs powered by Nepo System
Info: mailto:info@reklamacije.rs | Telefon: 011 40 30 100
Korisnički portal: http://www.reklamacije.rs | Nepo System: http://www.nepo.rs
Ovo sam sad prvi put radio reklamaciju kod njih, i nekako mi deluje da im je ovo sa tim Nepo Systemom i čime god novina, a koja ne ide u prilog korisnicima.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Evindzer »

Ne znam je li bio taj Nepo, ili nešto drugo, ali na sličnom sajtu sam mogao da pratim razvoj situacije dok je telefon bio u servisu. [emoji846]

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

U svakom slučaju, Nepo dizgori. :D

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

гари
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4712
Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
:: Xiaomi Mi A2 Lite
Lokacija: Novi Sad

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od гари »

Banggood. Probao nešto kod njih da naručim, dve neke maske, kad je i na Aliju za Mi A2 Lite slab izbor. Utisak - katastrofa. Držati se Alija. Te dve maske očaj živi, vidno nekvalitetne, jedna blago veća nego što bi trebala na bude, pa ne seda tesno na telefon, a druga - sedne ok po ćoškovima, ali vizuelno drugačije izgleda nego na slici po pitanju boje, i ne obrgrli telefon tesno po bočnim stranama.

Ta druga je i nagnječena po jednom delu, pa možda za nju i dobijem koji evro natrag, a za tu prvu me verujem da bi mogao nešto tražiti - malo je nezgodno snimkom pokazati da telefon nije savršeno seo, za to ga je potrebno držati u ruci.

Ali u svakom slučaju - utisak mi je da im je roba baš baš nekvalitetna, i u buduće - AliExpress.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Dusan44
Novajlija
Novajlija
Postovi: 19
Pridružio se: Čet, 10. Avg 2017. 10:57
:: Huawei Mate 7

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Dusan44 »

Izvinjavam se što sam lenj da izlistavam 68 stranica ovog posta, ali bio bih zahvalan da mi kaže neko da li konkretno prodavnice Viktor I Belville shop izdaju fiskalne račune (bez da obračunavaju posebnu cenu)?

Evindzer
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 9942
Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
:: Samsung Beleška 10
:: Široka Noklica

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Evindzer »

^ Ne.

Amwy
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Pon, 28. Okt 2019. 05:05
:: Sony
:: Huawei

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Amwy »

Pozdrav svima,
Vidim da je pisano o prodavnici Hram pre 4-5 godina. Da li je neko imao iskustva sa tom radnjom u skorije vreme i kakva?

Dusan44
Novajlija
Novajlija
Postovi: 19
Pridružio se: Čet, 10. Avg 2017. 10:57
:: Huawei Mate 7

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Dusan44 »

Može li mi neko objasniti paradoksalnu logiku, zašto su telefoni u glavnom skuplji kod švercera na kp-u, nego u ovim prodavnicama na crno? Imaju isti izvor nabavke, čitaj iste nabavne cene, a prodavnice na crno kolko god nelegalno radile i ne izdavale fiskalni ipak plaćaju neke radnike, servisera možda, lokal, logično bi bilo da budu skuplji, a u glavnom je kontra, kod mađara takozvanih, koji su one man business je cena viša? Nisam uzimao ni preko jednih, ali tu logičku grešku je vrlo lako uočiti s obzirom da sam poredio cene nekih telefona.

Joxy
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4989
Pridružio se: Uto, 25. Feb 2014. 13:31
:: Samsung & Apple
:: Spajamo nespojivo :D
Lokacija: Kragujevac

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Joxy »

Sumnjam da se telefoni u pomenutim radnjama dobijaju novi tj u vakuum pakovanju, pored toga sto naravno vecinu tih modela verovatno i nemaju na stanju. [emoji4]
Ako kupovina u zvanicnim radnjama nije prioritet, onda je KP jedini logican izbor. Nikakve radnje na crno ne dolaze u obzir. [emoji4]

Dusan44
Novajlija
Novajlija
Postovi: 19
Pridružio se: Čet, 10. Avg 2017. 10:57
:: Huawei Mate 7

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Dusan44 »

Nisam imao iskustva ni sa jednima, al ako u ovim radnjama još i ne idu u vakum pakovanjima telefoni, pa to je stvarno smešno.

Dusan44
Novajlija
Novajlija
Postovi: 19
Pridružio se: Čet, 10. Avg 2017. 10:57
:: Huawei Mate 7

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Dusan44 »

Mada sam čuo da i šverceri sa kp-a skidaju celofan, da ih ne oporezuju.

Joxy
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4989
Pridružio se: Uto, 25. Feb 2014. 13:31
:: Samsung & Apple
:: Spajamo nespojivo :D
Lokacija: Kragujevac

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Joxy »

Kod poznatih/pouzdanih prodavaca na KP svi mobovi su u vakuum pakovanju.

Baraba
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 11008
Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
:: Ivan I. na Kupujem
:: Prodajem

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od Baraba »

Dusan44 napisao:Može li mi neko objasniti paradoksalnu logiku, zašto su telefoni u glavnom skuplji kod švercera na kp-u, nego u ovim prodavnicama na crno? Imaju isti izvor nabavke, čitaj iste nabavne cene, a prodavnice na crno kolko god nelegalno radile i ne izdavale fiskalni ipak plaćaju neke radnike, servisera možda, lokal, logično bi bilo da budu skuplji, a u glavnom je kontra, kod mađara takozvanih, koji su one man business je cena viša? Nisam uzimao ni preko jednih, ali tu logičku grešku je vrlo lako uočiti s obzirom da sam poredio cene nekih telefona.
Jako prosto, zavisi gde se uzima i da li uopšte postoji garancija, zatim natezanje oko iste i nemogućnost ostvarivanja, jer naravno baš ćeš za Indiju ili Aziju poslati telefon da ostvariš garanciju (koliko samo putuje telefon do tamo, a da se reši i vrati), mnogo je bliža npr. Mađarska.
Primer radnje:
https://bit.ly/33cSze4

Primer pouzdanog i proverenog prodavca koji ima garanciju i ne uzima svašta, naravno sa garancijom:
Slika Slika

somi92
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 859
Pridružio se: Sre, 30. Jul 2014. 03:15
:: xperia p

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama

Post od somi92 »

Evo ne znam kako bih mogao da kupim telefon na kp sa garancijom na dodjem ti, a da taj telefon postoji u ponudi kod nasih operatera i moze da se kupi sa njihovom garancijom. Jedino da kosta 200-250e manje (primer za flagship uredjaj) pa i da crkne ekran ili ploca mogu da popravim i kazem racunao sam to, a ako ne crkne eto imao sam srece.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk

Odgovori