Nikad vise sa post paidom

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Nikad vise sa post paidom

Post od vlada1970 »

Ovo mi je bio zadnji racun sa post paid tarifom i od sada , mogu da kazem da nikad vise necu biti na post paidu .

Hteo sam samo da vam obratim paznju kakve sve mahinacije je moguce uraditi kad iskljucujete broj na post paidu .

Iskljucio sam broj 3.avgusta 2007 i odmah ga stavio u fioku i nisam vise koristio . Imao sam za ta tri dana uplacen omiljen broj i dodaj sms 200 . Sluzba koja je za to odredjena me je pozvala 14.avgusta 2007 da me pita za razlog iskljucivanja broja , i kad sam rekao da mi ne treba vise post paid jer ne planiram da koristim mnogo telefon i da su mi potrebe smanjene i da me pre paid sada zadovoljava u potpunosti , rekli su OK . i naravno racun ce mi biti do 14.avgusta jer imam 14 dana otkazni rok , bez obzira sto sam ga 3.avgusta iskljucio . Rekoh nema problema jer sam znao da od 3.avgusta nisam nista koristio i da mi je kartica u fioci .

Za ta tri dana sam poslao 102 poruke , jer sam imao ukljucen dodaj sms 200 i zvao samo omiljen broj jer sam imao ukljucen "omiljen broj" dodatak ( sve se to vidi na racunu dole ) i pazite sad - MENI NAPLATE KORISCENJE 638 DINARA .ZA STA DRAGI TELENORE ?

Ovo je prevrsilo svaku meru i nikada vise necu biti ni na jednom post paidu .

Momentalno idem da uzmem listing i da vidim koji broj su mi uracunali da sam zvao za ovih 91,39 minuta i da im svima ocitam bukvicu tamo u korisnickom servisu .


Slika

Pozdrav prijatelji

8)

Sijamski_Mrmot
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 55
Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24

Post od Sijamski_Mrmot »

Hajd bas nas prosvetli rezultatom :) ali ozbiljno, i nas ostale zanimaju detalji da li si zaista "pokraden" ili je u pitanju nesto drugo... :roll:

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Operaterki koja me je 14.avgusta pozvala da sazna razlog iskljucenja broja i koja me je tada pitala da li imam neku primedbu , sam rekao onako usput , da bih mozda i ostao na post paidu da imaju sistem koji vec milenijumima postoji kod svih stranih operatera , a to je , da moze odmah da se vidi koliko me je kostao svaki razgovor . Rece tada samo na brzinu i kao usput , DA , TO JE STVAR DO SISTEMA. ali nije garantovano do sistema , nego nece i ne isplati im se da to uvode jer nas tako drze u neznanju .

Tako bih ja a i svi ostali korisnici post paida , mogli odmah da reaguju na sve probleme i propuste sistema i ne bi se desile mnoge situacije kao ova , jer ovako tek posle dobijenog racuna , mogu da vidim da su nesto zabrljali .

Stojim na stanovistu , da dok to ne uvedu , nece moci dobro i kvalitetno da rade nikako . "cost call" je obaveza svakog operatera i to mislim samo u Srbiji jos ne funkcionise . strasno .

Imam osecaj da kad su Norvezani dosli ovde i kad su bili upoznati kakav Mobtel kupuju i kad su culi da ovde korisnici nisu jos navikli na cost all , da nisu mogli da poveruju kako su srecni , jer se dobro u svetu zna , da takav nacin drzanja korisnika post paida u neznanju , moze da doprinese samo tome da je sa njegovim racunom moguce svasta uraditi naknadno .

Javicu sigurno sta je bilo . Sad bas odoh do korisnickog servisa .

Eh Telenore , eh Srbijo , ovo jos samo kod nas prolazi . Cost call dok ne uvedete , necete moci da budete dobri , bez obzira na sve bilborde koje placate po gradu i celoj Srbiji . Dzaba prijatelji telenorovski .

8)

Jorgovan
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 200
Pridružio se: Sub, 29. Jul 2006. 14:34

Post od Jorgovan »

Ono o čemu ti pričaš zove se Advice of Charge ili AoC ...

A ti vidi o čemu se radi, pa javi ...
Samsung Omnia HD 8GB

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

lepo sa njihove strane što su ovo uradili ali smatraj se srećnim.znam jednog lika koji već 6 meseci pokušava da raskine ugovor.i tako oni od njega traže da plati zadnji račun a taj zadnji račun je za taj tekući mesec što je nemoguće platiti jer još nije istekao.
inače možda su ti isključili sms i omiljeni broj kada si rekao da se odjavljuješ a to ti nisu javili.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

Sijamski_Mrmot
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 55
Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24

Post od Sijamski_Mrmot »

da su mu iskljucili to dobio bi poruku o deaktivaciji tih usluga.

Pre ce biti da je ipak imao neki saobracaj, zaostali roaming ili nesto slicno...

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Post od mb011 »

ne zelim nikoga da branim, jer smatram da su operateri tu pre svega da bi zaradili, a ne nama cinili usluge, ali ja kada sam isao u CG na more sa mts karticom, odmah po ulasku u mtel mrezu dobio sam dve poruke, prvu o ceni razgovora ( 7din postpaid, 8 pre paid itd...), i drugu gde se kaze da tarifa za gprs ne ide kao u srbiji, vec da se tarifiranje vrsi prema cenovniku u romingu, ili tako nesto, uglavnom, meni je ova druga poruka izgledala kao jasno upozorenje da gprs Nikako ne koristim kada nisam u srbiji. zato ti je sigurno bacanje para na tuzbu jer ces sigurno izgubiti. klasicno "nasedanje" na reklamu. tuzno, ali tako je. ovo je jos uvek srbija.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Re: Nikad vise sa post paidom

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao:rekli su OK . i naravno racun ce mi biti do 14.avgusta jer imam 14 dana otkazni rok , bez obzira sto sam ga 3.avgusta iskljucio .
Tebe je ta Telenorova sluzba za korisnike bas izvozala za 11 dana, sto je bezobrazno od njih, najbolje je da si otisao licno i odmah na licu mesta sve zavrsio i ne mogu da verujem da im treba 15 dana da raskinu ugovor i sto ti nisu racunarli od treceg!?

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Nisam danas stigao da odem jer je bila guzva u Merkatoru i nisam dosao na red jer sam morao na posao .Ali sutra idem u korisnicki servis .

Znaci , poenta je da lepo moze na portalu da se vidi kad sam aktivirao usluge "omiljen broj" i " dodaj sms 200" a to je inace bilo za dodaj sms 200 pre prvog avgusta par dana i samo nastavljeno u avgustu tih 3 dana a omiljen broj aktivirao prvog avgusta i koristio samo pozive prema tom omiljenom broju . a vidi se da je omiljeni broj lepo naplacen 150 din sa pdv-om . a naplaceno 91 minut nekog razgovora ne znam prema kome .

Nit ikada zvao , osim par puta prosle godine nekog u roamingu ( ali to nema veze sa ovim , samo da napomenem ) , nit ikoga drugoga zvao osim omiljeni broj za ta tri dana . Nit ikakvih zaostataka od ranije jer komplet racune placam uvek i na vreme . Znaci nema razgovora nikakavih ni prema kome osim prema omiljenom broju . A plus , posto je dodaj sms 200 aktiviran jos u julu oko 25-og ,znaci samo se nastavlja u avgustu , kako su mogli sms-ove da mi naplate ( 102 sms-a = 145,50 dinara ) ? nikome u inostranstvu nisam slao sms-ove , a i da jesam , ne bi onda 102 sms-a bila 145 dinara nego mnogo vise . cak i da sam samo par sms-a slao u inostranstvo . ali je o tome suludo i pricati jer sa svima koje znam u inostranstvu se dopisujem preko interneta . LOL . nikada mi nije ni na pamet palo da nekome saljem sms odavde . :P

Vidi se definitivno da su zabrljali . I ne pricam ovo uopste zato sto sam bolesno opterecen telekomunikacionim operaterima i trazim samo nacin da se ljutim na njih . Ne bih bio dugo vec korisnik post paida . Nego sam zeleo da napisem kakvih sve caka ima i da necu da dopustim da me potkradaju ni oni , mozda namerno , a mozda greskom kompjutera . To je na njima da srede . A pisao sam otprilike sta bi mogli da poprave ali izgleda da je to prica uz vetar .

Uvode ne znam ni sam kakve novotarije i po meni "gluposti" , ali nek to bude tema za ukuse . A ne znaju ( citaj - definitivno nece ) , da uvedu najnormalniju i odavno uvedenu mogucnost u svim stranim zemljama a to je da se posle svakog razgovora kod post paida , moze videti koliko te je taj razgovor kostao . Kao "sistem ne podrzava" . Strasno . Jel stvarno misle da smo ovce nad ovcama , i da ne vidimo da je uvodjenje 3G-a i ko zna kakvih raznih novotarija , mnogo komplikovanije uvesti , nego jednu obicnu mogucnost da se vidi cena svakog razgovora odmah po obavljenju tog razgovora ? Ili im to jos ne odgovara i nece to uvesti dok ne budu naterani .

Ako mi verujete , to je bio i glavni razlog mog prelaska na pre paid . Ne zelim vise da racunam i da se pitam , koliko mi je zaduzenje ( eto bas u 15.51 h sutra ako bas hocu tad da vidim zaduzenje post paida ) i plus i po meni mozda i vaznije - da vidim kad okrenem Miku ili Ziku danas i pricam sa njima 4,38 minuta , koliko me je konkretno taj razgovor kostao . To je najbolja provera potrosnje po meni . Odmah odes u call duration i vidis da si sa Mikom pricao 4,38 minuta i u call cost , da te je to kostalo , na primer , 43,36 dinara . Sve ostalo sto uvode , po meni je , visak , dok ovo ne srede .

I razni sms alertovi ili ti Telenor muzike , po meni nisu nista i obicne su bezveznosti , dok ne uvedu da moze posle svakog razgovora da se vidi koliko je kostao . Kao kad bi dete odmah islo na T slovo u skoli , a ni A nije savladalo . Bas mi tako lici .

MB maneken , ja sam treceg raskinuo ugovor , i momentalno sam karticu stavio u fioku i nisam je cak ni stavljao u telefon . a to sto su mi tek 14 ili 15-og konacno raskinuli ugovor , nek im bude . Hajde i tu proceduru da ispostujemo ( kao misle predomislicu se , hehehehehehe ) .

Da ne pricam unapred , sutra idem sigurno u korisnicki servis , pa se uvece javljam . 8)

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao:a to sto su mi tek 14 ili 15-og konacno raskinuli ugovor , nek im bude . Hajde i tu proceduru da ispostujemo ( kao misle predomislicu se , hehehehehehe ).
Nema oni sta da misle, ti placas, to su tvoje pare. Neka ti sad oni plate tih 11 dana pa neka u buduce misle sta hoce samo neka plate. Sto bi ti platio jos 11 dana, ti si njima lepo rekao da raskidas ugovor tog datuma a sve posle tog datuma ako oni nesto pretpostavljaju treba da ide na njihovu stetu a ne na tvoju, ipak pare su u pitanju!? Odakle njima pravo da te vozaju za tvoje pare?


Oni su ocigledno pomesali procedure ili ne znaju proceduru. Kada ti pozoves teh. podrsku koja se placa i kazes da si izgubio karticu i da zelis da je blokiras i onda ako se posle 15 dana ne javis da je ponovo aktiviras ili zamenis oni su duzni da ti raskinu ugovor posle 15 dana.


BTW Nemoj da ides u Merkator, jer to vise lici na salter za informacije nego na predsavnistvo jednog ozbiljnog operatora mada neki kazu da lici i na nesto gore... Nego ti lepo u zgradu Jat-a, to ti je par stotina metara dalje u B. Umetnosti i tamo trazi da razgovaras sa sefom.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

Ja ne znam kako si ti uspeo da preko telefona raskines ugovor sa njima ali kad sam ja raskidao otisao sam lepo u predstavnistvo, rekao da hocu da raskinem i nit' me je ko sta pitao niti sam se nekome pravdao i govorio razloge. Moj je problem iz kojih razloga raskidam, da li zato sto sam na racunu imao vise ostvarenog saobracaja nego na telefonu tj. u stvarnosti ili je nesto sasvim glupo u pitanju i to se njih ne zanima niti mogu da te teraju da im to kazes. I kao poslednje, kad se ugovor raskida, on se raskida onog momenta kad se stave oba parafa, tvoj i od ovlascenog lica, uz naravno prethodno legitimisanje, tako da je mozda to tih nekoliko dana koje su ti uracunali. Ne vidim neko drugo objasnjenje. Ako je tako onda ces i to morati da platis.. Meni je na poslednjem racunu stojao datum kad sam raskinuo ugovor i toliko su mi ( procentualno gledano ) uracunali i pretplatu.

Igoritza
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 319
Pridružio se: Pet, 23. Mar 2007. 00:52
Lokacija: BG

Post od Igoritza »

imam ja jedno pitanje - ako si uzeo telefon na ugovornu obavezu od dve godine - mozesh li raskinuti pre dve godine, bez da im vratish aparat ? :D
There is no knowledge that is not power

Vlada Zem
Expert
Expert
Postovi: 3380
Pridružio se: Ned, 14. Maj 2006. 13:25
:: N9
Lokacija: Zemun

Post od Vlada Zem »

Igoritza, ma naravno da možeš, samo lepo obećaš - "neću više nikad, čiko" :lol:
:wink:
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm

Sijamski_Mrmot
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 55
Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24

Post od Sijamski_Mrmot »

@ igoritza, aparat ne vracas nikad ali ces platiti razliku tj "penal" u iznosu br preostalih meseci do isteka ug. obaveze x visina pretplate (npr ako si bio Vise price 500 i ostalo ti je jos 11 meseci do isteka platices 11x500 din 5500 din ) :P

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Napokon sam danas stigao i otisao do korisnickog servisa kao sto mi je MB maneken rekao , do JAT-ove zgrade u Bulevaru Umetnosti i potrazio pomoc od operatera .


Azimuth, ja sam 2.og u stvari a ne 3.eg avgusta ukinuo broj kod operatera u Mekratoru . Znaci licno a ne preko telefona . Pogresno si sigurno razumeo moje pisanije . 8) A tada mi je covek u Merkatoru ispisao papir i ja potpisao itd. i rekao ostavite broj telefona , jer ce vas sluzba za to , pozvati . I ja sam se zacudio , ali rekoh ok , mozda im je takva procedura sada . Mada kad me zena nazva 14.og i kad rece da imam 15 dana otkazni rok , ja sam je pitao , da li mi racunaju raskid ugovora od 2.og ili od 14.og , ona rece da zbog tog otkaznog roka , racunaju od 14.og od kad su me nazvali .Tako da jedino mogu da pretpostavim da sada tako rade .

Elem , danas sam operateru u korisnickom servisu pokazao racun i on , "na jedan" sto se kaze , rece kad je video ovih 91 minut naplacenih , DA MI JE TO NAPLACENO ZATO STO SAM IMAO SAOBRACAJ NAPRAVLJEN PREMA TOM BROJU . ja mu rekoh dajte molim vas da odstampamo listing , pa da vidimo prema kojim to brojevima sam napravio saobracaj u ta dva dana .

Kao sto sam i znao , to je bio saobracaj prema mom omiljenom broju i samo njemu, koji su oni naplatili bez obzira sto mi je omiljeni . :shock:

Ja sam tog dana do 17 h imao ukljucen i omiljeni broj i dodaj sms 200 , i tad sam u 17 h preko mog portala deaktivirao oba dodatka , i momentalno otisao u Merkator i raskinuo ugovor , kao sto sam i napisao gore Azimuth-u. A te razgovore prema omiljenom broju , ( koji su sporni ) sam napravio oko 13 do 14 h . Tako da ne moze da bude da oni udju u naplatu . plus , sve poruke koje sam tog dana poslao , su poslate pre deaktiviranja dodatka dodaj sms 200 u 17 h .

Tako , da sam posle napisao reklamaciju kod tog operatera , koji ju je poslao faksu nadleznoj sluzbi za te stvari , jer kod njega nista vise nisam mogao da uradim . I rece da je za sve reklamacije krajnji rok za odgovor , 15 dana . Naravno , rekao sam mu da ja necu platiti taj racun dok se ne cujem sa njihovom sluzbom , na sta on rece , NARAVNO , NEMOJTE , IONAKO JE BROJ ISKLJUCEN I NECE BITI NIKAKVIH PROBLEMA .

Znaci , portal nije definitivno lepo odradio i zabelezio satnicu i minutazu kad sam deaktivirao dodatke i zato je njihov glavni komp ( ili gde vec sve to imaju zapisano i sabiraju itd . ) odreagovao tako da mi je dodatke upisao kao da su deaktivirani ranije od 13-14 h , i te razgovore je naplatio , bez obzira sto sam , ponavljam , sve poruke i razgovore prema omiljenom broju obavio do 17 h , pa tek onda na portalu deaktivirao te dodatke .

Ja sam i ranije pisao , da mislim da moraju mnogo vise da povedu racuna o kompjuterima i azuriranju cele kompjuterske masinerije , jer zbog takvih propusta i dolazi do ovakvih gresaka . Pre paid je zakon , jer odmah mogu da se vide svi problemi ako nastanu , tako da sam vrlo zadovoljan sto sam presao . Takvi nedostaci , ako covek pomno prati kod post paida , mogu da dovedu do toga da se uvecaju racuni ( za ,evo kod mene, i 600 dinara i vise ) i da me posle boli glava , a zamislite nekog ko trosi 5000-6000 i vise hiljada na post paidu ! Pa taj mora da se bavi samo matematikom racuna , da pohvata sve greske , koje mislim da se javljaju sigurno , jer nisam ja jedini .

Cekam jos znaci da mi se jave ovi iz sluzbe za reklamacije i da im ponovim sve ovo , pa nek vide onda sta ce da urade .

pozdrav Vlada

p.s. izvinite sto udavih sa ovim problemom , ali moguce da ce i drugima biti od koristi . 8)

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao: 3.eg avgusta ukinuo broj kod operatera u Mekratoru . Znaci licno a ne preko telefona. i kad rece da imam 15 dana otkazni rok

Kazem ti ja, to u Merkatoru na sve lici ali na koirisnicki ozbiljnog operatera nikako ne lici. Prvi put od tebe cujem da je otkazni rok 15 dana ako odes licno, nikada to nije bilo.

Ja sam sam jos pre skoro 5 ili 6 godina otisao u B. Umetnosi sa licnom kartom i na licu mesta raskinuo ugovor sa njima i presao u susednu radnju i skopio ugovor sa 064 ali niko mi nije pominjao nikakav otkazni rok.

Ako im je to procedura onda im nije na cast, sto da zbog njihove procedure ti placas 15 dana stajanja njihove kratice u fioci. Cisto sumnjam da im je to procedura, proveri ti to!?

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Bih ja MB maneken, sve to proverio . Nije mi tesko . Inace sam inadzija po prirodi . Ali ne mogu sve da stignem . Posla preko glave .

Kljuvim ja da je i operater u korisnickom servisu na konstataciju da su mi rekli da imam kao otkazni rok od 15 dana , samo presao preko toga da ne bi potvrdio . Covek kome je to poznato nekako bi stavio do znanja pogledom ili nekom reakcijom . Tako da je sve moguce . Ovde u Srbiji ako nesto hoces da znas , moras sam da se boris za to , pa cak i kad je pitanje sopstvenog racuna . Ne daj Boze da ti nesto neko kaze a nije neophodno ili moze da ti pomogne . To ne dolazi u obzir . Sto manje korisnik ili kupac zna , to bolje za firmu . I uopste u zivotu . Strasno je u Srbiji . :smutny:

Samo da se resim kad pozovu operateri iz sluzbe za reklamacije i nece me post paid videti nikada vise ni pod razno .

p.s. U prilog ovome gore sto rekoh , samo jedna digresija . Jer me to nervira i smeta mi kod nas mnogo ali u sustini ko zivi ovde mora na to da navikne . Elem , mozda sam to negde ovde i pomenuo ali cu ipak ponoviti jer je odlican primer .

Mi imamo jednog poznanika , caletovog prijatelja iz detinjstva koji odavno zivi u Svici i covek je pre par godina kevi pricao da na primer , on ode u postu ili banku ili svoju opstinu ili bas bilo gde u neku instituciju , da sredi neke svoje poslove , i sad kaze , ako tamo on od sluzbenika ne dobije neke informacije koje je morao da zna a posle se ispostavi da je zbog toga sto je namerno ili slucajno uskracen za neko znanje , ostecen , taj sluzbenik momentalno dobija otkaz . Na primer u banci ne sazna o odredjenom kreditu i lose i dobre strane ili u opstini ne sazna sva svoja prava , doticni koji je bio zaduzen da ga obavesti nece se lepo provesti . Tako da on kad stupi nogom u neku instituciju , ta institucija njega smatra svojim korisnikom i duzna je da mu sve predoci o necemu sto ga zanima i on ne mora uopste da brine da nece nesto saznati . A to se pogotovo odnosi na njegova prava . Tu ako je uskracen za informaciju , doticni sluzbenik moze bez problema , da se seli da radi na otpadu i da skuplja stare frizidere :P

Gde je Srbija tu prijatelji ? Ne sto godina , nego zilion godina daleko . Ovde ko prezivi , taj ce i na Mesecu da se snadje . Tuzno .

Evo prost primer ,sad se setih , opet nema veze sa temom ali cisto da kazem . Ko zivi na NBG verovatno vec skoro mesec dana gleda u ulici Bulevar Mihajla Pupina ( bivsi Bulevar Lenjina ) , strasno ruznu sliku , da gradske sluzbe i njihove pulenske gradjevinske firme , ne mogu vec mesec dana skoro , da zavrse ulicu i docekase prvi septembar i pocetak skolske godine i vracanje svih maltene ljudi sa odmora u Beograd , sa nezavrsenom glavnom saobracajnicom . Od tri trake imamo vecinom dve a imalo je poteza gde se i cak samo jedna koristila . Strasno na kvadrat . I sad , mi kao gradjani , naravno hocemo da se raspitamo zasto to stoji nedeljama neuradjeno i zasto ne rade nocu i sve zavrse ultimativno brzo da se ne bi pravile jos vece guzve nego sto inace moraju da budu , kome mozemo da se obratimo i ko ce nam reci zasto je to tako ? Ama bas niko i nigde . Ne postoji nijedna sluzba koja je za to nadlezna . I gradske vlasti ne interesuje ni malo da o tome izdaju neko obavestenje . Pa naravno , mi gradjani zivimo ovde u Beogradu zbog njih a ne oni zbog nas . Bruka i sramota na kub a ne na kvadrat i stanje u Srbiji .

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Ma tu sigurno nesto smrdi, ako njima treba 15 dana da raskinu ugovor a ti jos otisao licno. Ako je i tako, onda su tvoj broj trebali da satave u neko mirovanje da ne ide pretplata tih 15 dana ili da ti oni plate tih 15 dana ne koriscenja telefona jer ti nisi salao nikakav zahtev faksom za raskid ili zvao 988 nego si otisao licno.

ali tu nije kriv sluzbenik, nego su krivi oni sto su ga obucavali tako da radi tj. da se pridrzava politike kuce - zezni korisnika. Izgleda da oni u korisniku vide ovcu za sisanje.

AlenNS
Novajlija
Novajlija
Postovi: 18
Pridružio se: Uto, 27. Jun 2006. 12:20
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Post od AlenNS »

Ja imam problem od kako je Telenor došao. Konstantno dobijem račun za bar 40% veći nego što sam mislio.
Svaki mesec računi su mi od 2100-2700 dinara. Iskreno, verujem da ne potrošim toliko.
Ali uvek kretenčina prećutim i platim.
Poslao sam im nekoliko puta preteće mejlove da ću objaviti u medijima šta rade, a evo i zašto.
Svakog prvog u mesecu meni na računu stoji 150-200 dinara u startu. I konačno odlučio sam da proverim šta se događa.
poslednjeg dana u mesecu ne obavim ni jedan poziv niti sam slao poruke.
Kada sam se prvog probudio na računu je bilo, mislim, 89 dinara.
Odmah sam im poslao mejl na šta su mi odgovorili da je to zbog preseka stanja?!?!?!?!
Budale, lažovi i kreteni...
Tu smo se prepucavali putem mejla, ali sam i to rpećutao i platio.
Račun u toku meseca dostigne 1600 do 1800 din bez popusta ( imam 80 min u mreži i 20 minuta van nje i 60 sms ) i umesto da mi račun bude umanjen za te popuste ja diobijem 2500-3000.
Poslednja u nizu Telenorovih krađa je u najmanju ruku skandalozna.
Odem na more uveren da nema Rominga u CG. Svi mediji objavili u korisničkom servisu potvrdili.
Odlazim na more, na računu 1300 dinara, posle dva dana i dva kratka poziva račun se penje na preko 2000.
Izvadim karticu i ubacim 068 karticu. Pred kraj ubacim 063 da pošaljem 2-3 mms-a i imam šta da vidim, račun 2800!!!! A nisam koristio karticu. Počaljem 3 mms i račun dođe na 3700 dinara.
U listingu mi pokazuje da sam poslao 13 MMS poruka po ceni od 123 dinara!?!?!?!?!?!?!
E to vam je Telenor, dakle dalje od Norveških lopova...

Minus
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 39
Pridružio se: Pet, 14. Sep 2007. 02:33

Post od Minus »

AlenNS
nemoj me pogresno razumeti ali roming ti ne naplacuje telenor vec strani operater kod kog si na mrezi 8) , a sto se tice racuna uvek mozes da pokupis listing u bilo kojem ks pa ih pitas lepo sta je tih 89 din i sve lepo crno na belo pa nek onda pokusaju da ti objasne ... nemoj cekati kraj meseca da bi pravio zalbu na nesto.
rominga u cg nije bilo na pozive mislim da je bilo reci o tome vec negde a i lepo pisalo i na reklamama i na bilbordima licno se uveriJo :D

Odgovori