Napokon sam danas stigao i otisao do korisnickog servisa kao sto mi je
MB maneken rekao , do JAT-ove zgrade u Bulevaru Umetnosti i potrazio pomoc od operatera .
Azimuth, ja sam 2.og u stvari a ne 3.eg avgusta ukinuo broj kod operatera u Mekratoru . Znaci licno a ne preko telefona . Pogresno si sigurno razumeo moje pisanije .

A tada mi je covek u Merkatoru ispisao papir i ja potpisao itd. i rekao ostavite broj telefona , jer ce vas sluzba za to , pozvati . I ja sam se zacudio , ali rekoh ok , mozda im je takva procedura sada . Mada kad me zena nazva 14.og i kad rece da imam 15 dana otkazni rok , ja sam je pitao , da li mi racunaju raskid ugovora od 2.og ili od 14.og , ona rece da zbog tog otkaznog roka , racunaju od 14.og od kad su me nazvali .Tako da jedino mogu da pretpostavim da sada tako rade .
Elem , danas sam operateru u korisnickom servisu pokazao racun i on , "na jedan" sto se kaze , rece kad je video ovih 91 minut naplacenih , DA MI JE TO NAPLACENO ZATO STO SAM IMAO SAOBRACAJ NAPRAVLJEN PREMA TOM BROJU . ja mu rekoh dajte molim vas da odstampamo listing , pa da vidimo prema kojim to brojevima sam napravio saobracaj u ta dva dana .
Kao sto sam i znao , to je bio saobracaj prema mom omiljenom broju i samo njemu, koji su oni naplatili bez obzira sto mi je omiljeni .
Ja sam tog dana do 17 h imao ukljucen i omiljeni broj i dodaj sms 200 , i tad sam u 17 h preko mog portala deaktivirao oba dodatka , i momentalno otisao u Merkator i raskinuo ugovor , kao sto sam i napisao gore
Azimuth-u. A te razgovore prema omiljenom broju , ( koji su sporni ) sam napravio oko 13 do 14 h . Tako da ne moze da bude da oni udju u naplatu . plus , sve poruke koje sam tog dana poslao , su poslate pre deaktiviranja dodatka dodaj sms 200 u 17 h .
Tako , da sam posle napisao reklamaciju kod tog operatera , koji ju je poslao faksu nadleznoj sluzbi za te stvari , jer kod njega nista vise nisam mogao da uradim . I rece da je za sve reklamacije krajnji rok za odgovor , 15 dana . Naravno , rekao sam mu da ja necu platiti taj racun dok se ne cujem sa njihovom sluzbom , na sta on rece , NARAVNO , NEMOJTE , IONAKO JE BROJ ISKLJUCEN I NECE BITI NIKAKVIH PROBLEMA .
Znaci , portal nije definitivno lepo odradio i zabelezio satnicu i minutazu kad sam deaktivirao dodatke i zato je njihov glavni komp ( ili gde vec sve to imaju zapisano i sabiraju itd . ) odreagovao tako da mi je dodatke upisao kao da su deaktivirani ranije od 13-14 h , i te razgovore je naplatio , bez obzira sto sam , ponavljam , sve poruke i razgovore prema omiljenom broju obavio do 17 h , pa tek onda na portalu deaktivirao te dodatke .
Ja sam i ranije pisao , da mislim da moraju mnogo vise da povedu racuna o kompjuterima i azuriranju cele kompjuterske masinerije , jer zbog takvih propusta i dolazi do ovakvih gresaka . Pre paid je zakon , jer odmah mogu da se vide svi problemi ako nastanu , tako da sam vrlo zadovoljan sto sam presao . Takvi nedostaci , ako covek pomno prati kod post paida , mogu da dovedu do toga da se uvecaju racuni ( za ,evo kod mene, i 600 dinara i vise ) i da me posle boli glava , a zamislite nekog ko trosi 5000-6000 i vise hiljada na post paidu ! Pa taj mora da se bavi samo matematikom racuna , da pohvata sve greske , koje mislim da se javljaju sigurno , jer nisam ja jedini .
Cekam jos znaci da mi se jave ovi iz sluzbe za reklamacije i da im ponovim sve ovo , pa nek vide onda sta ce da urade .
pozdrav Vlada
p.s. izvinite sto udavih sa ovim problemom , ali moguce da ce i drugima biti od koristi .
