Nokia e72-da li spada u garanciju ....

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
Stefan_Mcgrady
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 39
Pridružio se: Ned, 10. Jan 2010. 14:55

Nokia e72-da li spada u garanciju ....

Post od Stefan_Mcgrady »

epa ovako imam problem sa e 72 ,telefon je uzet preko telenora star je nesto malo manje od dva meseca ,i mam problem sa tastaturom tj .prvim grnji levi taster je nekako kao propao(upao) na ivici, ne reaguje tj.reaguje ali mora malo jace da se pretisne dok drugi deo tastera radi sasvim normalno .e pa interesuje me da li to spada u garanciju ,i sta bi mogo da bude problem ,ako ne spada u garanciju ako neko zna koliko bi ta popravka mogla da kosta ?

skar
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1366
Pridružio se: Ned, 17. Jan 2010. 22:07
:: nobody know
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Post od skar »

da li si taj taster ostetio silom,tj stiskanjem???
ako nemas mehanickih ostecenja mozes odneti na reklamaciju,mada poznato je da Telenor kao i ostali operateri ne haju za korisnike,i jednostavno te skinu sa vrata da telefon ima mehanicko ostecenje :shock: :shock:
daj boze pa ne bude tako!!!

Stefan_Mcgrady
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 39
Pridružio se: Ned, 10. Jan 2010. 14:55

Post od Stefan_Mcgrady »

pa verovatno je od stiskanja ,ali nije to nesto nenormalno jako stiskanje,kolikom jacinom sam stiskao svaki drugi taster toliko sam i taj koji je upao ,tako da su svi ostali u normalnom stanju samo je taj napravio problem,sto znaci da je ipak nesto nije u redu sa tasterom a ne sa jacinom pritiskanja !

cyber_vrbas
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 223
Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36

Post od cyber_vrbas »

@skar & all

Sa servisiranjem i garancijom telefona operateri (telenor izmedju ostalih) nemaju AMA BAS NIKAKVE VEZE.
Njihova je dobra volja da aparat proslede ovlascenom servisu. Inace ako niste znali, Vi kao korisnici ste obavezni da prosledite ovlascenom servisu, zajedno sa garancijom i racunom.

E sada niti branim jedne ili druge, ali 99% kvarova na telefonu su izazvani od strane korisnika (ovo govorim iz iskustva od preko 10 godina servisiranjem telekomunikacione opreme).

A to sto korisnik se "kune" da nije do njega ili da nezna, to je druga prica, a i sasvim je normalno da "korisnik" zeli da pokusa da popravi aparat besplatno.

P.S. Dali posle par meseci, ako Vam se pokvari VES masina ili neki od tehnickih uredjaja Vi idete u prodavnicu gde ste kupili, da Vam oni poprave isti ili trazite ovlasceni servis, ciji su podatci napisani u garantnom papiru ?

Stefan_Mcgrady
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 39
Pridružio se: Ned, 10. Jan 2010. 14:55

Post od Stefan_Mcgrady »

Pa dobro sve to stoji ,sem onog dela gde korisnil sam ostecuje svoj telefon ,Ja onda spadam u onih 1% :) .Salu na stranu ,posto vidim iz predhodne poruke da se bavis servisiranjem telefona ,po tvom misljenju da li ovaj ,nazovimo ga kvar ,ulazi u garanciju ili ne ,i da li je moguce da mi to neko odmah kaze ,ili mora da prodje onaj dugorocni proces do par nedelja ....da bi mi na kraju rekli ,ovo ipak ne ulazi u garanciju ?I sta bi tu mogo da bude problem ,da li je rec o tastaturi ili o necemu drugom ,i koja cena bi mogla da bude da se otkloni taj problem ,posto me uzasno iritira ????

cyber_vrbas
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 223
Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36

Post od cyber_vrbas »

MOj predlog je da odes na oficijelnu nokijinu stranicu i potrazis spisak ovlascenih servisa u Srbiji. Zatim nazoves iste i pitas ih isto kao i nas ovde. Oni ce ti dati najkvalitetniji i najtacniji odgovor.

Isto tako ce ti reci sta od papira treba da im odneses (ili posaljes dostavno sluzbom). I mislim da ces tako drasticno smanjiti vreme.

Odgovori