Stranica 1 od 1

Kako da ostvarim svoje pravo na garanciju!!! Molim pomozite!

Poslato: Čet, 08. Apr 2010. 01:19
od savic4430
Zdravo. Kupio sam samsung d980. Dobio garanciju 12 meseci. Posle par meseci, na telefonu pocinje Touchscreen da pravi probleme.
Telefon sam odneo u radnju u kojoj je kupljen rekli su mi da dodjem za par dana. I kad god sam dolazio, dali zu mi vizit karticu i rekli da dodjem za par dana. Onda je bilo dodji "uvece", pa dodji sutra. Telefon i dalje ne radi a evo vec 50 dana nije kod mene. U garanciji stoji da su duzni da mi daju nov posle 45 dana, ali to odbijaju da urade. Kazu vec su dali dosta para da ovaj telefon poprave i da ce probati da ga oprave, ali da neznaju kad ce biti u mogucnosti.

Molim vas recite mi sta treba da radim u ovoj situaciji

u napred hvala

Poslato: Čet, 08. Apr 2010. 07:40
od tomas.hokenberi
savic4430, garancija na Samsung telefone koji su kupljeni legalno, i koju obezbedjuje uvoznik - Roaming, je 24 meseca. Ako si dobio garanciju na 12 meseci to znaci da si kupio telefon u nekoj od radnji koja prodaje nelegalno uvezene telefone. Pretpostavljam da nemas ni fiskalni racun (mislim na "pravi" fiskalni racun odstampan na fiskalnoj kasi, ne rukom pisan racun)?

Ako je to zaista slucaj, legalno mozes malo toga da uradis, ti i nemas garanciju, vec "garanciju" koja zavisi od dobre volje prodavca. Mozes da im pripretis da ces ih prijaviti trzisnoj ili drugoj nadleznoj inspekciji - posto oni u sustini prave gomilu finansijskih prekrsaja. Ili da nadjes 5-6 krupnijih-jacih prijatelja pa da se svi zajedno "raspitate kada ce biti gotovo servisiranje?"

Poslato: Čet, 08. Apr 2010. 12:56
od drgrga
tomas.hokenberi,

Bas tako...odlican odgovor...jos samo da dodam da taj telefon ima stvarno problem sa touchom,riknjava kao lud,skup a nema ga bas svako.....i eto muke kako da ga ispostuju,no to je vec problem tog prodavca