Stranica 1 od 1
45. dana od reklamacije
Poslato: Sub, 29. Maj 2010. 01:18
od MadScientist
Pitanje se odnosi na reklamaciju, a u pitanju je Anycool T728 i uvoznik Get Tehnology iz Beograda i prodavnica 306 iz Sombora.
Telefon sam odneo na reklamaciju 12. aprila i 5x je vracan i dalje ne ispravan. Kada je isteklo 45 dana od moguceg roka za popravku jer u garanciji pise sledece
,,Ovlasceni servis je obavezan da izvrsi popravku proizvoda u roku od 45 dana od dana reklamacije. U koliko servis ne izvrsi popravku u naznacenom roku proizvod ce biti zamenjen za isti model, odnosno ukoliko nije moguce za novi telefon modela iste klase ukoliko je kupac saglasan sa tim. U suprotnom kupcu ce biti odobren povracaj novcanog iznosa,,
Otisao sam da uzmem ili drugi telefon ili novac nazad, ali su mi rekli da je to nemoguce jer telefon je kod njih bio 20 dana, a jos 25 dana je nekim cudom proletelo u transportu Beograd/Sombor i to se ,,ne racuna,,. Bio sam i kod advokata koji je rekao da sam ja upravu jer u garantnom listu pise ,,obavezan da izvrsi popravku proizvoda u roku od 45 dana od dana reklamacije,, a ne od dolaska i provedenog vremena na servisu.
Tako da je moje pitanje sledece. Ko je tu sada u pravu?!

Poslato: Sub, 29. Maj 2010. 01:24
od IDzO
Pozovi Centar za zastitu potrosaca i iznesi im svoj slucaj pa cuj sta ti i oni kazu.
Контакт центар ради од 10 до 14 часова, а бесплатан позив на број 0800-103-104 многима ће олакшати живот
Isto tako pozovi i trzisnu inspekciju i njima prijavi slucaj.
U svakom slucaju, transport od 20 dana ne postoji i ti imas svako pravo na novi uredjaj, ukoliko je isteklo 45 dana.
Ako imas neku potvrdu ili priznanicu sa datumom kada si predao telefon na popravku to bi bilo superm jer onda ne mogu da osporavaju tvoju pricu.
Poslato: Ned, 30. Maj 2010. 16:59
od drgrga
I kad to resis sve kupi sebi telefon i zaboravi na Kineske krseve.....

Poslato: Ned, 30. Maj 2010. 20:44
od MadScientist
@drgrga veruj mi, vise nikad necu ni pogledati nesto na cemu pise ,,Made in China,, ili ,,Made in PRC,, makar bio i kamen za kupus jer ce se kad tad pokvariti

Poslato: Pon, 31. Maj 2010. 18:10
od hallo
MadScientist, ma nema to veze...problem je u "OVLASTENIM" uvoznicima SVIH telefona u Srbiji...vec je bio problem pre nkoliko dana ovde na Forumu sa HTC-om i VIP-om..ili...pokusajte kupiti ORIGINALNU bateriju kod OVLASTENOG uvoznika koji je DUZAN i OBAVEZAN obezbediti rezervne delove i opremu, za recimo LG...ccccc
Poslato: Pon, 31. Maj 2010. 23:32
od MadScientist
hallo ako sam dobro skonto kazes da se treba dugo cekati na bilo sta. Da su meni rekli sacekaj bice gotov telefon do tada i tada reko bih samo OK. makar cekao i dva meseca, ali oni su slali 5x telefon ,,ispravan,, i kada odem do Sombora (posto sam iz Apatina svaki put placam 320rsd za put i sve ukupno 1.600) isprobam telefon, kad ono ne radi. To je vec bezobrazluk, lagali su da su ga popravili i onda jos za garanciju jer je u garantnom listu jasno napisano (imas citat u prvom postu).
Nemam nista protiv servisera i bio bih zadovoljan da sam dobio stari telefon nazad (ispravan), jer se i ja bavim popravkom racunara i znam kako je to kad cekas potrebne delove, ali lagati kupce to je vec drugo i zato sam i zatrazio pomoc zavoda za zastitu potrosaca i trzisne inspekcije.
Poslato: Uto, 01. Jun 2010. 09:11
od hallo
MadScientist, nisi me razumeo....problem je sa osionoscu i drskoscu "OVLASTENIH" uvoznika koji ne postuju Zakon ama 1% a niko ih za to niti pritiska.
Poslato: Uto, 01. Jun 2010. 12:26
od z10
Moj ti je savet da lepo odes zadnji put kod njih ( prodavnicu gde si kupio tel ) i da im sve lepo ispricas onako normalnim tonom . Ukoliko oni pocnu sa njihovom pricom ti onda lepo iznesi argumente ,kao sto su ugovor ,garantni list i rok popravke telefona . U svakom slucaju u svakom ugovoru pise da je prodavac duzan da izvrsi servisiranje uredjaja ili njegovu zamenu ukoliko je ne moguce da se kvar otkloni. Takodje broj dana za koje je telefon boravio na servisu ne smeju da oduzimaju od dana naznacenih dana garancije . To je proverena informacija tako da je sto posto sigurna . U krajnjem slucaju napomeni da je sve to prevrsilo svaku meru i da ces da se obratis trzisnoj inspekciji . Ovo zadnje kada im spomenes budi siguran da ce se odmah promeniti njihov stav prema tebi .
Nadam se da ces da uspes i da ces da resis problem .
Poslato: Uto, 01. Jun 2010. 15:02
od MadScientist
z10 to je sve vec uradjeno. Naravno normalnim tonom, jer znam da oni o tome ne odlucuju vec moraju zvati uvoznike i od njih traziti dopustenje za zamenu ili povratak novca. Nisu pristali tako da sam zvao zavod za zastitu i trzisnu inspekciju sada cekam te ljude da mi se jave jer u zakonu za zastitu potrosaca pise sledece, citat:
Ako nadlezni inspektor u vrsenju nadzora utvrdi da je prodavac odbio da postupi po osnovnom prigovoru potrosaca da proizvod sa nedostatkom zameni novim proizvodom...bla, bla, bla i na kraju pokrece se spor protiv proizvodjaca ili prodavca koji ne moze da traje duze od 30 dana
Naravno nisam zeleo da dodje do toga, vec samo da se telefon popravi, a sada eto im kada su me lagali skoro dva meseca. Znam moja prava jer sam dosta prelistao
Zakon o zastiti potrosaca koji eto svi mogu da preuzmu, ako imaju slican problem mom.
Poslato: Pet, 04. Jun 2010. 12:41
od MadScientist
Znam da je zabranjeno da se pisu dva posta zaredom, ale eto samo da se zahvalim sto ste pomogli jer sam dobio novi mobilni nazad

Victory!
Planirao sam da vise ne uzimam Kineske modela, ali ipak uzeo sam jedan kao poklon jer znam da ce toj osobi dobro doci Dual SIm.