Stranica 1 od 1

Nokia C3 - problemi posle azuriranja softvera

Poslato: Pet, 09. Mar 2012. 13:15
od antec
Instalirao sam novu verziju softvera, tu nije bilo problema. Prethodno nisam uradio hard reset.

Posto je sestra cuvala gomilu poruka (nije obrisala skoro nijednu od kad ga je uzela, nakupilo se ~2000) resio sam da ih obrisem naravno. Menu - messaging - more - delete messages - all messages. "Error occurred. Deletion not completed." izadje kad probam. Ok, rekoh mozda se slogirao posto ima puno poruka. Udjem u inbox i vidim da su se sem normalnih poruka (sa imenom posiljaoca i delom teksta) pojavile i skroz prazne (bukvalno, bez imena i bilo kakve sadrzine) koje u stvari i prave problem prilikom brisanja (ne mogu ni pojedinacno da se obrisu).

Isto su i neke od aplikacija postale neupotrebljive nakon update-a.

Dobro, resim da odradim hard reset za koji mi naravno treba security code. Probam sve genericke kojih sam se setio ukljucujuci i "12345" i sipak, ne prihvata. Sestra kaze da nije menjala kod.

Moje pitanje je da li se moze nekako doci do koda u kucnoj radinosti ili moram u servis da nosim (nemesis, phoenix...)? Nisam dugo bio u dodiru sa Nokia telefonima pa sam malo ispao iz fazona.
Bas su aljkavo nadogradnju odradili.

Poslato: Pet, 09. Mar 2012. 14:41
od siki069
Fabrički kod, jedan jedini, koji postoji za Nokia telefone je 12345.
Ako sestra nije menjala kod, onda ga je promenio predhodni vlasnik telefona.

Poslato: Pet, 09. Mar 2012. 15:21
od antec
Probao sam njega prvog i nece. Jedino da se ne seca da ga je menjala, mada nije ni imala razloga.

Nego guglao sam nesto i naleteo na onu foru sa Nemesis Service Suite, da iscita tu neku njegovu memoriju i da se onda uklanjanjem cifri iz odredjene linije u kodu iscita security kod. Pitanje koliko je to aktuelno i da li je moguce na C3.

Inace ja sam prvi vlasnik tj. telefon je na moje ime ali ga je sestra koristila, jos uvek je i pod garancijom (Vip). Ne znam da li mogu preko njih nesto da uradim, da se zalim kako se "cudno" ponasa.

Poslato: Sub, 10. Mar 2012. 07:58
od servis.kompa
Flesuj ponovo, OBAVEZNO istom ili vecom verzijom, prilikom flesovanja cekiraj opciju "Factory set" ili kako li je vec zovu u phoenix-u. To ce ti resetovati sifru na standardnu 12345, pobrisace sve korisnicke podatke i sve ce da radi ok. Nece skoditi ni ako phoenix ima opciju format ali mislim da nece biti neophodno posle ovog prvog.

Poslato: Ned, 11. Mar 2012. 14:01
od antec
Ok, probacu sutra, sad nemam kabl kod sebe. Hvala na predlozima :)

Poslato: Pon, 12. Mar 2012. 11:00
od siki069
Probaj preko Nemesis Service Suite.
Iz NSS ga ne resetuješ, već možeš u određenoj liniji da ga isčitaš.
Mislim da je linija broj 58.
Ako NSS funkcioniše sa C3.

To što si ga uzeo u VIP-u ne znači da ga oni iz VIP-a nisu džarali pre toga.
Nadogradnjom SW preko NSU nisi izgubio garanciju.
Najbolje odnesi ga u VIP pa neka se oni zezaju sa njim.
To je neispravan telefon.

Poslato: Uto, 13. Mar 2012. 03:24
od antec
Nemesis Service Suite nesto zeza na win7, uvek izbacuje error kad treba da iscita phone info. Probao sam i druge drajvere i sve zivo i ne umem da namestim. Ako znate u cemu je caka napisite. Nece ni ovaj novi NSS Pro.

Na kraju sam ubacio isti firmware (8.63) preko Phoenix-a. Sad je sve kako treba.

Vidim da postoji i verzija 8.70 za ostale zemlje, nisam siguran da li i za nasu. Da li vredi ubacivati ili da se manem corava posla? Pretpostavljam da ce otici garancija posto je Vip dogurao do 8.63 verzije ali ako je mnogo bolja ubacio bih.

Hvala ljudi

Poslato: Uto, 13. Mar 2012. 23:02
od drgrga
antec,

Nokijini update-i softwera su uglavnom ispravljanja nekih samo njima znanih bagova a vrlo retko nesto sto korisnik moze primetiti,s toga ne diraj nista ,ako je ovako OK,ostavi,neces nista novo videti u 8.63 veruj mi.....pozz

Poslato: Sre, 14. Mar 2012. 02:14
od antec
drgrga, ok, hvala na savetu. Ostavicu da cepa ovako, za sada je sve ok.

Pozdrav :)