Stranica 1 od 2

Novi servis Telenora: SMS nadimak

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 13:57
od djuice
"Nova usluga pod nazivom SMS nadimak Vam omogućava da registrujete jedinstven nadimak i da ga koristite kao identifikaciju kada šaljete SMS poruke. Drugim rečima, ukoliko pošaljete poruku preko ovog servisa primalac neće videti Vaš broj, nego izabrani nadimak. Servis omogućava slanje SMS poruka korisnicima svih nacionalnih operatera mobilne telefonije.

Ukoliko se poruka pošalje na klasičan način, prikaz će ostati nepromenjen tj. videće se broj pošiljaoca a ne nadimak.


Registracija nadimka

Da biste aktivirali uslugu treba da pošaljete poruku sadržine: n xxxxxxxxx na broj 9777. Umesto xxxxxxxxx treba upisati izabrani nadimak.

Nadimak treba da ima najmanje 3 a najviše 11 znakova. Prilikom biranja nadimka treba voditi računa da u obzir dolaze samo velika i mala slova engleskog alfabeta, brojevi (do 3 u nizu) i znak _. Nije moguće registrovati nadimak koristeći razmak ili slova srpske abecede č,ć,đ,š,ž.

Ukoliko, na primer, želite da registrujete nadimak Petar Pan, poruka treba da glasi: n Petar_Pan.


Slanje poruka sa nadimkom

Kada ste registrovali nadimak, poruke treba da šaljete na broj 9777. Poruka treba da glasi: 06x xxxxxxx tekst poruke.

Dakle, ukoliko želite da pošaljete poruku sadržine „Pogodi ko je!“, na broj 0631234567, SMS koji se šalje na broj 9777 treba da glasi: 0631234567 Pogodi ko je!

Korisnik kome je poruka poslata dobija SMS u kome piše da je pošiljalac Petar_Pan (ne vidi se broj telefona sa koga je poruka poslata).

Ukoliko se poruka pošalje direktno na broj primaoca, prikaz poruke će ostati standardan i nadimak se neće videti.


Odgovor na primljenu poruku (Reply)

Da bi odgovorio na poruku potpisanu nadimkom, primalac šalje SMS na broj 9777 u formatu nadimak poruka. Dakle, u ovom slučaju, poruka treba da glasi: Petar_Pan Ne znam.


Uslovi
Nije moguće registrovati nadimak koji je već zauzet
Nije moguće registrovati više nadimaka za jedan korisnički broj
Nadimak je moguće menjati neograničen broj puta, a procedura je ista kao za prvu registraciju
Da bi nadimak ostao aktivan, servis treba upotrebiti najmanje jednom u periodu od 6 meseci
Jednom registrovan nadimak će biti aktivan sve dok ne bude promenjen ili dok ne istekne 6 meseci od momenta registracije – drugim rečima, nije potrebno registrovati nadimak svaki put pre slanja poruke
U slučaju zloupotrebe servisa (uznemiravanje drugih korisnika), Telenor zadržava pravo da korisniku zabrani korišćenje ove usluge

SMS poruke za registraciju i promenu nadimka, kao i poruke koje se šalju putem ovog servisa, naplaćuju se po ceni standardne SMS poruke po tarifnom paketu korisnika.


Registracija nadimka i slanje poruka naplaćuje se po standardnoj ceni SMS poruke."

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 15:31
od sigi
i koliko to zadovoljstvo kosta? ,to nikada nepise ili se namerno zaboravi objaviti ,nemislim na tebe,i da dali i besplatne poruke ulaze u to ?

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 16:15
od djuice
Besplatne poruke se ne umanjuju koriscenjem ovog servisa , vec se normalno naplacuju, odnosno po tarifnom paketu.

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 22:26
od MB maneken
A sta ako se meni kao primaocu poruke ne svidja da ne znam ko mi salje poruku, tj. da mi pise samo neki nik. Da li ja mogu da tuzim Telenor? I kako ja kao primaoc da saznam ko me zafrkava tamo sa nekim nikom?

I koja je svrha ovakvog servisa? Ja takve SMS poruke saljem sa Intereneta, ali to koristim samo kada hocu nekog malo da zekim :)

A gde je link ka zvanicnoj informaciji? Jer ne verujem da bi ovako nesto uveli, bilo bi neozbiljno od tako ozbiljnog operatora...


Zamisli kada bi tebi neko pozvonio na vrata, a ti dodjes do vrata a na vratima nema nikog, to me podseca na to.

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 22:50
od Ertan
@MB maneken, uveli su ovu novu opciju: ja sam probao 8) Malo me cudi tvoja reakcija na ovo "skriveno" slanje poruka, s obzirom na to da vec godinama unazad postoji mogucnost skrivanja broja prilikom telefoniranja. Ova usluga nije nista revolucionarno.

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 22:57
od Vlada Zem
Pa možda je nekom interesantno... (MB maneken je pobesneo :lol: ;) ), evo linka
SMS nadimak

Poslato: Pet, 11. Maj 2007. 23:46
od Lobachewsky
Simpaticno :)
@MB maneken, ako te neko uznemirava, ne tuzis Telenor, vec ga tuzis Telenoru- nema tu niceg spornog.

Poslato: Sub, 12. Maj 2007. 10:22
od McLaren F1
Meni je bas extra ova opcija,stavis svoj nadimak i tako pise svakom kome saljes poruku,bas korisno! :)
Isprobao ovo i radi ekstra i jos se tarifirira po ceni normalnog SMS-a!
Samo najbolji nikovi su zauzeti:"Tata,Mama,MUP..." :lol:
Mada iskreno i nemam bas neku zelju da zezam nekog na taj nacin,barem ne jos! :D :wink:

Poslato: Sub, 12. Maj 2007. 17:08
od MB maneken
McLaren napisao:Meni je bas extra ova opcija,stavis svoj nadimak i tako pise svakom kome saljes poruku,bas korisno!
Posle par postatih takvih poruka sa Intereneta, meni vise takvo zezanje nije zanimljivo a moze da ima opasne posledice. Mada ukusi su razliciti, ali kazem da tako nesto neozbiljno nisam ocekivao od Telenora, delovali su mi ozbiljnije i ocekivao sam ozbiljnije stvari od njih a ne usluge za decu.

Poslato: Sub, 12. Maj 2007. 23:31
od Lobachewsky
@MB maneken, ne mozes od svake nove usluge da ocekujes da bude ozbiljna i znacajno velika. Neke su tu samo da zacine, a ne da drze ponudu kompanije.

Poslato: Sub, 12. Maj 2007. 23:45
od Andrijano
MB maneken moras da gledas da i ljudi mladji od 18 godina(tj.decica :wink: ) koriste mobilne usluge to najvise kroz sms,a njima ce ovo biti itekako zanimljivo,bar se meni cini 8)

Poslato: Ned, 13. Maj 2007. 08:19
od djuice
@MB maneken

Covece, ti si stvarno biser, jos od Telenorovog foruma, na kom si visio (pod nickom pedja) jasno iskazujes mrznju ka Telenoru (nekadanjem Mobtelu) koja nikom nije do kraja jasna. Nemoj konstantno prelaziti granicu uljudnosti i svoju mrznju i neargumentovane stavove promovisati po forumima. Tu smo da prodiskutujemo, informisemo se, resimo probleme. Kreci se u tom okviru.

Poslato: Ned, 13. Maj 2007. 15:01
od MB maneken
Misljenja su razlicita, ne treba nekog napadati zbog razlicitog misljenja, ja sam rekao svoje a postujem tudje i jasno sam argumentovao zasto mislim da to usluga za decu i nemam nista protiv usluge za decu ali ajde neka bude nesto i za nas starije.

Toliko ima prioritetnijih stvari za Telenor tj. pogodnosti koje moze Telenor moze ponuditi svojim korisnicima: pocev od povoljnih paketa, preko besplatne teh. podrske do telefona za jedan dinar.

@djuice
A Pedju mi pozdravi.

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 09:49
od MB maneken
McLaren napisao:Samo najbolji nikovi su zauzeti:"MUP..." :lol:
Mada iskreno i nemam bas neku zelju da zezam nekog na taj nacin,barem ne jos! :D :wink:
Ova usluga je vrlo prakticna

http://forum.telenor.co.yu/viewtopic.php?t=1737

mozes i da zaradis.

Dosta se pise o tome na drugim forumima.

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 10:35
od Vlada Zem
Fina priča, kakav danak neiskustvu :D . Šteta što nik može da ima samo 11 znakova, "Telenor, please continue" ne bi bio loš. :wink:

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 12:08
od Jorgovan
Da l' tebe neko plaća da širiš ovakve poluinformacije ... ne verujem! :uhuh:

1. Iskopao si temu iz 2005. godine,
2. Jesi li probao da se registruješ kao "Telenor"
3. Jesi li probao da se registruješ kao neki broj telefona?

I tako ... gomila pitanja ...

Kakav čovek ... ne verujem ...

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 13:23
od djuice
Pa dobro Pedja, ti pokusaj da zaradis, pa podeli svoje dragoceno iskustvo koje budes stekao sa ucesnicima ovog foruma.

Do tad... pozdrav. :lol:

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 13:34
od MB maneken
Vlada Zem napisao:"Telenor, please continue" ne bi bio loš. :wink:
Ma usluga pruza mnogo mogucnosti, samo je potrebno jos malo maste... ili ti Telenor obezbedjuje sve ostalo :)


PS Stvaro se divim kreativnosti Telenora, majstori su sami sebe da zeznu :lol: Jos samo da dodam: " It's Party Time ":)

Poslato: Pon, 21. Maj 2007. 22:53
od batancev
ima jedna stara dobra narodna izreka

kaze Dokon pop i goveda krsti


tako i ovaj telenor
gluplju uslugu nisam u zivotu video 8)
  • _______________
    Izmenio Akki, zabranjeno pisanje teksta velikim slovima [ALLCAPS].

Poslato: Sre, 23. Maj 2007. 08:00
od MB maneken
Jorgovan napisao: 1. Iskopao si temu iz 2005. godine,
2. Jesi li probao da se registruješ kao "Telenor"
3. Jesi li probao da se registruješ kao neki broj telefona?
1. Zanaci posle dve godine Telenor nije nista uradio da se taj propust otkloni i npr. uvede potvrdnu poruku kao npr. mt:s? Nego je zlonamernicima jos olaksao sa ovom uslugom?

2. Nisam ja, probali drugi, sa nesto tipa: Nagradna igra, Osvojite premiju i sl.

3. Sto bi neko registrovao broj telefona, kad mu je dovoljno i ono pod rednim brojem 2. ?

PS Ukazano je Telenoru na propust, sto ti napadas one sto ukazuju na propust? Trebao bi Telenor da me nagradi i ispravi ovaj propust :D