Stranica 1 od 1

M:TS – neuspešne dopune kredita sa tekućeg računa SMSom

Poslato: Ned, 16. Dec 2007. 18:06
od neshas
Imam Nokia N73me već neko vreme. Pre toga sam imao Nokia 6600.
Na oba ova telefona sam redovno dopunjavao kredit tako što sam slao SMS na određeni broj u M:TS mreži.
Oni su dalje prosleđivali taj zahtev Poštanskoj štedionici gde se nalazi moj tekući račun.
Dalje je sledelo skidanje zahtevnog iznosa sa mog računa i dopuna mog kredita.

Ako je bitno kako to tačno funkcioniše, detaljno ima na sajtu PŠ:
http://www.posted.co.yu/stanovn/servisi/mbank.php#reg
http://www.posted.co.yu/obrasci/dok/upu ... dopunu.pdf

Od nedavno mi ova usluga ne funkcioniše. Naime, posle mog zahteva za dopunu, najpre dobijam standardnu poruku o potvrdi, međutim, 2 sekunde potom dobijam poruku od M:TS-a da je vreme isteklo i da ovu uslugu ne mogu da iskoristim.
(poruka o isteku vremena je standardna u situacijama kada se pošalje zahtev za potvrdu, a korisnik ne odgovori u odgovarajućem kraćem roku; a meni stiže poruka 2 sekunde posle, što svakako nije dobro)
Probao sam više puta sa slanjem, pali-gasi telefon…, ali uvek isto.

U periodu u kojem mi je ova usluga prestala da radi (i malo pre toga), jedino šta sam instalirao u telefon su neke teme. Surfovao sam po nekim sajtovima po kojima inače to radim od ranije. I to-je-to, uz standarno korišćenje telefona i kamere.

Zvao sam i išao u M:TS, oni smatraju da nije do njih.
Isto sam uradio i sa PŠ.

Ova usluga mi je važna zbog čestih putovanja i raznih situacija u kojima mi treba dopuna, pa je slanje SMS-a najednostavniji i najpraktičniji način.

Neki su mi savetovali da uradim ’flash’, ali nisam baš voljan da podešavam telefon.

Ima li neko predlog kako da ovaj problem (efikasno) rešim?

Poslato: Ned, 16. Dec 2007. 20:00
od Dr Darko
Cim budes iskljucio delivery report radice kao zmaj!!! i ja sam imao isti problem i stos je bio u tome da se iskljuci delivery report.

Poslato: Pon, 17. Dec 2007. 00:12
od miodrage
Meni evo vec godinu dana sljaka savrseno sa ukljucenim delivery reportom. Ne bih znao sta je problem, ali poslusaj Darka, mozda i upali.

Poslato: Pon, 17. Dec 2007. 01:29
od neshas
Ne možeš da veruješ da je to rešenje, ali jeste...THNX Dr. Darko. :D

Naravno, Delivery Report mi treba za ostalo, pa ću morati malo gimnastike da radim ali... to-je-to.

Poslato: Pon, 17. Dec 2007. 17:21
od Miškoni
Sad ih treba nazvati i otkriti im u čemu je problem jer oni očigledno nisu bili u stanju da odgonetnu. Imao sam isti problem letos, samo što mi je potvrdna poruka stizala tek posle 7 minuta, a za njom i ona čuvena o isteku vremena. Doduše, ta usluga mi je ostala iz vremena dok sam bio na prepaid-u, ali je radila bez problema i u postpaid varijanti, do pre nekoliko meseci. Ljudi iz podrške su tada priznali (posle "malo" ubeđivanja) da je problem do njih i da rade na rešavanju istog. Koliko vidim - bezuspešno. Od tada više nisam ni probao da li radi...

Poslato: Sub, 29. Dec 2007. 19:34
od neshas
'Miškoni', verovatno to i treba uraditi, ali ja nemam snage da se sa njima natežem. :smutny:
Inače, i meni je letos isto kao i tebi stizale te 2 poruke, tako, posle nekih 7 minuta...nisam merio ali to-je-to.
Poludeo sam. Bio sam van Srbije, imao sam sve pripremljeno na računu, i onda sam morao da se zezam oko kredita celo leto. A telefon koristim kao računar; mailovi, messenger...

Poslato: Čet, 03. Jan 2008. 01:51
od Daddy Yankee
možda mali offtopic, ali da li se ovako može plaćati postpaid račun, i da li može samo preko pošte ili može i preko nekih banaka... hvala...