M:TS – neuspešne dopune kredita sa tekućeg računa SMSom
Poslato: Ned, 16. Dec 2007. 18:06
Imam Nokia N73me već neko vreme. Pre toga sam imao Nokia 6600.
Na oba ova telefona sam redovno dopunjavao kredit tako što sam slao SMS na određeni broj u M:TS mreži.
Oni su dalje prosleđivali taj zahtev Poštanskoj štedionici gde se nalazi moj tekući račun.
Dalje je sledelo skidanje zahtevnog iznosa sa mog računa i dopuna mog kredita.
Ako je bitno kako to tačno funkcioniše, detaljno ima na sajtu PŠ:
http://www.posted.co.yu/stanovn/servisi/mbank.php#reg
http://www.posted.co.yu/obrasci/dok/upu ... dopunu.pdf
Od nedavno mi ova usluga ne funkcioniše. Naime, posle mog zahteva za dopunu, najpre dobijam standardnu poruku o potvrdi, međutim, 2 sekunde potom dobijam poruku od M:TS-a da je vreme isteklo i da ovu uslugu ne mogu da iskoristim.
(poruka o isteku vremena je standardna u situacijama kada se pošalje zahtev za potvrdu, a korisnik ne odgovori u odgovarajućem kraćem roku; a meni stiže poruka 2 sekunde posle, što svakako nije dobro)
Probao sam više puta sa slanjem, pali-gasi telefon…, ali uvek isto.
U periodu u kojem mi je ova usluga prestala da radi (i malo pre toga), jedino šta sam instalirao u telefon su neke teme. Surfovao sam po nekim sajtovima po kojima inače to radim od ranije. I to-je-to, uz standarno korišćenje telefona i kamere.
Zvao sam i išao u M:TS, oni smatraju da nije do njih.
Isto sam uradio i sa PŠ.
Ova usluga mi je važna zbog čestih putovanja i raznih situacija u kojima mi treba dopuna, pa je slanje SMS-a najednostavniji i najpraktičniji način.
Neki su mi savetovali da uradim ’flash’, ali nisam baš voljan da podešavam telefon.
Ima li neko predlog kako da ovaj problem (efikasno) rešim?
Na oba ova telefona sam redovno dopunjavao kredit tako što sam slao SMS na određeni broj u M:TS mreži.
Oni su dalje prosleđivali taj zahtev Poštanskoj štedionici gde se nalazi moj tekući račun.
Dalje je sledelo skidanje zahtevnog iznosa sa mog računa i dopuna mog kredita.
Ako je bitno kako to tačno funkcioniše, detaljno ima na sajtu PŠ:
http://www.posted.co.yu/stanovn/servisi/mbank.php#reg
http://www.posted.co.yu/obrasci/dok/upu ... dopunu.pdf
Od nedavno mi ova usluga ne funkcioniše. Naime, posle mog zahteva za dopunu, najpre dobijam standardnu poruku o potvrdi, međutim, 2 sekunde potom dobijam poruku od M:TS-a da je vreme isteklo i da ovu uslugu ne mogu da iskoristim.
(poruka o isteku vremena je standardna u situacijama kada se pošalje zahtev za potvrdu, a korisnik ne odgovori u odgovarajućem kraćem roku; a meni stiže poruka 2 sekunde posle, što svakako nije dobro)
Probao sam više puta sa slanjem, pali-gasi telefon…, ali uvek isto.
U periodu u kojem mi je ova usluga prestala da radi (i malo pre toga), jedino šta sam instalirao u telefon su neke teme. Surfovao sam po nekim sajtovima po kojima inače to radim od ranije. I to-je-to, uz standarno korišćenje telefona i kamere.
Zvao sam i išao u M:TS, oni smatraju da nije do njih.
Isto sam uradio i sa PŠ.
Ova usluga mi je važna zbog čestih putovanja i raznih situacija u kojima mi treba dopuna, pa je slanje SMS-a najednostavniji i najpraktičniji način.
Neki su mi savetovali da uradim ’flash’, ali nisam baš voljan da podešavam telefon.
Ima li neko predlog kako da ovaj problem (efikasno) rešim?