Asocijacija potrošača Srbije: Telekom obmanuo građane
Poslato: Pet, 20. Jun 2008. 16:09
Članovi Asocijacije potrošača Srbije istakli su na jučerašnjoj konferenciji za novinare da „Telekom Srbija“ nije imao nikakvu zakonsku osnovu za uvođenje SMS servisa za potrošače. Oni su naveli da je reč o prevarnom oglašavanju radi sticanja dobiti, a ne o pravoj pomoći potrošačima u Srbiji.
„Telekom Srbija“ je početkom prošle godine uveo SMS servis za potrošače. Obećano im je da će, slanjem poruke na 7.744 koja košta 10 dinara bez PDV-a, dobiti sve informacije o ispravnosti i rezultatima testiranja proizvoda, opasnim aditivima, cenama i izveštajima inspekcijskih organa.
Takođe, trebalo bi da se na ovaj način mogu informisati o kvalitetu usluga, ovlašćenim i neovlašćenim zastupnicima poznatih brendova, bezbednim proizvodima i uslugama za decu. Međutim, mnogi od njih nikad nisu dobili odgovor na postavljeno pitanje.
U Centru za zaštitu potrošača Forum iz Niša navode da se radi o klasičnoj prevari potrošača. Oni pozivaju sve oštećene da se jave, kako bi prikupili prijave i pokrenuli postupak za nadoknadu štete.
- Privatna tužba koju građanin može podneti jer nije dobio obećane informacije ne bi imala efekta pošto je, kao pojedinac, oštećen za svega 10 dinara. Međutim, trebalo bi da se što više njih udruži i pokrene postupak - naveo je Petar Bogosavljević, direktor Pokreta za zaštitu potrošača Beograda, na jučerašnjoj konferenciji za novinare.
Članovi Asocijacije potrošača Srbije od 15. marta prošle godine, kada je „Telekom“ objavio ovu reklamu, pokušavaju da saznaju otkud ovom preduzeću pravo da se bavi poslovima informisanja potrošača.
Kako od njih nisu dobili tražena dokumenta, APOS je podneo prijavu nadležnoj tržišnoj inspekciji, koja nije reagovala.
http://www.blic.co.yu/drustvo.php?id=46249
„Telekom Srbija“ je početkom prošle godine uveo SMS servis za potrošače. Obećano im je da će, slanjem poruke na 7.744 koja košta 10 dinara bez PDV-a, dobiti sve informacije o ispravnosti i rezultatima testiranja proizvoda, opasnim aditivima, cenama i izveštajima inspekcijskih organa.
Takođe, trebalo bi da se na ovaj način mogu informisati o kvalitetu usluga, ovlašćenim i neovlašćenim zastupnicima poznatih brendova, bezbednim proizvodima i uslugama za decu. Međutim, mnogi od njih nikad nisu dobili odgovor na postavljeno pitanje.
U Centru za zaštitu potrošača Forum iz Niša navode da se radi o klasičnoj prevari potrošača. Oni pozivaju sve oštećene da se jave, kako bi prikupili prijave i pokrenuli postupak za nadoknadu štete.
- Privatna tužba koju građanin može podneti jer nije dobio obećane informacije ne bi imala efekta pošto je, kao pojedinac, oštećen za svega 10 dinara. Međutim, trebalo bi da se što više njih udruži i pokrene postupak - naveo je Petar Bogosavljević, direktor Pokreta za zaštitu potrošača Beograda, na jučerašnjoj konferenciji za novinare.
Članovi Asocijacije potrošača Srbije od 15. marta prošle godine, kada je „Telekom“ objavio ovu reklamu, pokušavaju da saznaju otkud ovom preduzeću pravo da se bavi poslovima informisanja potrošača.
Kako od njih nisu dobili tražena dokumenta, APOS je podneo prijavu nadležnoj tržišnoj inspekciji, koja nije reagovala.
http://www.blic.co.yu/drustvo.php?id=46249