Stranica 1 od 1
Telenorova pre paid 063 kartica privremeno iskljucena
Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 08:39
od vlada1970
Kupio sam 063 pre paid karticu 25.10.2009 , i do 25.11.2009. je radila i od 25.11. je privremeno iskljucena.
Mogu da proverim koliko je kredita ostalo,ali ne mogu da pozovem i ne mogu da me dobiju. Automatska sekretarica javlja da je pre paid kartica privremeno iskljucena. Napisao sam reklamaciju na portalu, i poslao zahtev preko e-maila na
service@telenor.rs napisan rukom na papiru i sa licnom kartom uslikan telefonom ( jer nemam skener ).Tako su mi savetovali na 063-9863 jer oni nisu znali zasto je blokirana kartica a vide na kompjuteru blokadu. Nisam stigao jos da odem do korisnickog servisa jer sve ocekujem, javice se, pa resih da pitam :
1.Koji je rok da mi odgovore na zahtev? - napisah da zelim odgovor preko e-maila.
2.Koji bi mogao da bude razlog za privremeno iskljucenje? - kartica regularno dopunjena i bilo je oko 180 dinara kredita na njoj, plus broj je registrovan na moje ime na portalu i verifikovan sa licnom kartom na prodajnom mestu Telenora u novom Merkatoru.
Hvala,Vlada

Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 11:07
od tomas.hokenberi
vlada1970, (1) nemam pojma, (2) ako si regularno radio dopunu jedino sto mi pada napamet jeste da je neko prijavio uznemiravanje sa tog broja ili nesto slicno.
Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 14:33
od Azimuth
Vidis, ne znam da li postoji neki rok u kom moras da izvrsis prvu dopunu ali ne verujem da je mesec dana. Nekako mi to nema logike kad vec daju one promocije koje vaze mesec dana a koje mozes i posle 15 dana od aktivacije kartice da aktiviras.
Sa druge strane, ako je prijavljeno uznemiravanje morao bi biti obavesten o tome tj prvo ti salju opomenu preko SMS-a da bi posle toga iskljucili karticu ukoliko nastavi da smaras nekoga.
Ono sto mi je nekako jedino logicno je da su nekim cudom promasii broj koji su trebali da iskjuce.
Pojma nemam u kom roku moraju da ti odgovore, verovatno kad se smiluju.
Najbrze bi dobio odgovor ako bi u neku od poslovnica otisao ili tamo gde si uzeo karticu sto mi je totalno debilno jer gubis i vreme i novac tudjom greskom...
Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 19:35
od vlada1970
Nisam ni danas stigao da odem do neke prodavnice.
U roku od ovih mesec dana koliko ima karticu, dva puta sam dopunio kredit, tako da to ne moze da bude razlog definitivno za iskljucenje. A inace karticu nisam novu kupio, nego na Limundo-u. Jer mi se svidjao broj. A i 063 pre paid kartice nisam mogao da nabavim na trafikama, nego samo 062. A bas sam hteo 063 da imam.
Momak cija je bila kartica, je regularno odjavio svoju registraciju kad sam kupio, i istog dana sam registrovao na svoje ime i verifikovao u poslovnici novi Merkator. Tako da bi mi tamo rekli sigurno da je bio neki problem. A inace, on ovu karticu nije koristio bar godinu do dve. Tako da, sto se tice uznemiravanja, ne verujem da to moze da bude problem.
Nije mi jasno i dalje. Nadam se da cu sutra stici da odem do neke poslovnice.
Nije mi jasno i to jer kome god sam ikada cuo da je iskljucen broj, uvek je bio neki vidljiv razlog. Ili neplacanje racuna ako je post paid ili sto kazete uznemiravanje, ali pre paid broj? Mozda stvarno neka greska.

A i malo me nerviraju, jer ja sam tu karticu bas uzeo da mi se nadje za po podnevno jeftinije pricanje u slucaju potrebe prema fiksnim brojevima, i sad ostadoh bez toga.
Hvala ljudi na odgovorima.

Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 20:02
od madness99
1. Rok koji je zakonom definisan u kom moraju da ti odgovore jeste osam dana od dana kada si podneo prigovor (reklamaciju)
Poslato: Sre, 02. Dec 2009. 20:14
od vlada1970
Ok, thanks madness99.
Poslato: Uto, 08. Dec 2009. 01:03
od vlada1970
Zaboravih da napisem da su me 6 dana posle podnosenja reklamacije zvali, ali me nisu dobili kod kuce i poslali su mi email gde su mi objasnili :
U vezi sa dostavljenom reklamacijom zelimo da Vas obavestimo da je privremeno iskljucenje korisnickog broja 063/177...., usledilo na osnovu sumnje da se dodeljena SIM kartica koristi u svrhe koje su suprotne standardima Telenora.
U pojedinim situacijama, u cilju zastite nasih korisnika a u skladu sa clanom 34. Opstih uslova ugovora, neophodno je preduzeti meru iskljucenja saobracaja. Nakon detaljne analize ostvarenog saobracaja donosi se odluka o eventualnom ponovnom ukljucenju.
Proverom ostvarenog saobracaja na Vama dodeljenoj SIM kartici nisu potvrdjene sumnje nedozvoljenih radnji. Samim tim, dana 03.12.2009. izvrsena je reaktivacija Vaseg korisnickog broja.
Bas me zanima da li su stvarno posumnjali na moj broj ili je ovo bila greska sto kaze
Azimuth, pa su se na ovaj nacin izvadili. Sve u svemu u redu je od 3.12.2009.

Poslato: Uto, 08. Dec 2009. 21:45
od bestboy
....usledilo na osnovu sumnje da se dodeljena SIM kartica koristi u svrhe koje su suprotne standardima Telenora.
CIA снајка,CIA!
Већини је најтеже да призају сопствену грешку.
Poslato: Sre, 09. Dec 2009. 06:07
od vlada1970
Da, da, hahahaha, nisam to primetio
bestboy. Bas zvuci kao iz doba Ilije Cvorovica.

Dovoljno je bilo da se posumnja.
