Stranica 1 od 1

Raskid ugovora pre isteka TELENOR

Poslato: Pet, 08. Jul 2011. 15:04
od paja_186
Pre mesec i po dana sam potpisao ugovor u Telenoru na paket Prenesi 400 na 24 meseca i nisam uzeo telefon, pa me zanima da li mogu da iskoristim MNP i da predjem na VIP na Smart 550, posto imam iskustvo sa MTS-om gde nisam uzeo telefon i raskinuo sam ugovor posle 10-11 meseci, a isto sam potpisao na 24 meseca i nisam placao ostatak ugovora?

Poslato: Pet, 08. Jul 2011. 16:35
od mb011
Ugovor na 24 ili 12 meseci potpisuje se samo ako uzimas telefon ili neki drugi popust kod operatora, i to trajanje je jasno naznaceno u samom ugovoru, i njega mozes raskinuti samo ako platis sve preostale rate kod telenora i mts ili platis kaznene penale kod vipa - opet naznacene u ugovoru. Nesto drugo je postpaid ugovor, samo za broj, njega kod telenora i mts mozes raskinuti kad hoces tj ugasiti broj ili ga preseliti u drugu mrezu, tj to nije ugovorna obaveza na odredjeni period...

Poslato: Sre, 13. Jul 2011. 22:18
od paja_186
Hvala na odgovoru, jos me zanima kad je najpametnije da promenim operatera, posto sam citao na forumu da su neki ljudi imali problem bas sa Telenorom, zbog njihovog nacina obracunavanja racuna, posto sam ipak odlucio da predjem na MTS odnosno na Mix net L za oko 1000 dinara mesecno sa onim popustom od 50%, i zanima me kakva su iskustva sad sa MTS-om posto sam pre 2.5-3 godine bio kod njih i bilo je katastrofa, provera stanja, prezagusenje mreze i te stvari? Hvala unapred

Poslato: Čet, 14. Jul 2011. 12:30
od mezzano
paja_186, provera stanja je odlična. Za ovo ostalo ne bi znao da ti kažem. Ja, lično, nisam imao probmema, ali verujem da će ti mnogi savtetovati da ideš na Vip, umesto mt:s-a. :roll:

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 12:07
od imperialbma
da ne otvaram novu temu.
Juce tj. 03.02.2012 Petak, mi stigne ugovor sa aparatom na kucnu adresu. Ugovor je na firmu.
Kad je stigla posta, prvo se potpisuju ugovori, pa se preuzme paket sa aparatom. To je bilo ko 14h.
Nisam imao vremena pa sam tek uvece uzeo da otvorim paket. Prvo je nalepnica na kutiji u kojoj je spakovan tel. (Samsung S2), bila pocepana. Reko, ajde ljudi proverili tel. pre nego sto posalju. A uvece mi bio mrak u dnevnoj pa sam se samo malo igrao sa telefonom. Prebacio brojeve iz starog i to. Jutros ustanem, Subota 04.02.2012. I vidim da na tankoj maski, oko staklenog ekrana koja je reciomo sjajno smedja, ima crna mrlja. Nije mehanicko ostecenje, nego je greska u nijansi. Nisam neko ko pravi probleme oko bilo cega. Ali mislim, da nije fer. Pozovem call centar i naravno ne dobijem nikakvu info, posto call centar za firme radi samo radnim danima.
A da ne pricam kako sam hladno primljen. Odlucim da podnesem zahtev za raskid ugovora odmah dok sam jos bio na vezi.
Pitanje: da li moze da se raskine ugovor posle ovako kratkog roka od potpisivanja ugovora, bez da se plate svih 24 meseca.
Razlog: pogresne usmene informacije, duga procedura, i na kraju telefon sa fabrickom greskom.
Drugo pitanje: kakva je procedura u vezi zamene telefona. Ili mora na servis kako kazu.

Izvinjenje na ovako dugom tekstu.

Hvala Unapred,
Zeljko Bojic

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 12:19
od Layne_Staley
imperialbma, probaj da odneses telefon kod njih da ti ga zamene. Ali kada ti ga budu menjali, licno uzmi telefon.. Poznati su da uvaljuju telefone koji su vec korisceni, da se razlikuje Imei na telefonu i na kutiji itd itd..

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 12:20
od PetarI
Толико о Теленору,као високопрофесионалној и добро органиѕованој фирми.Нажалост моје скромно мишљење је да је Уговор потписан и да је обавезујући у макар у оном делу који се зове дужина трајања уговора..........Ставили сте потпис.

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 12:25
od Layne_Staley
PetarI, to je tacno. ALi neka ide licno neka vrati telefon STO PRE, da ne bude da je on kriv za crnu mrlju..

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 12:49
od mezzano
Da se raskine ugovor, ne moze, ali da se trazi drugi telefon, moze. Odi lepo do neke poslovnice pokazi telefon i trazi neka ti daju drugi. Naravno, ponesi sve od dokumentacije i ostalog sto si dobio u paketu.

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 13:00
od imperialbma
Hvala na brzim odgovorima.
Problem je sto sam ja dobio neki popust kao, a sami su ga ponudili i nisam u njihovoj poslovnici ni mogao da dobijem telefon. Nego samo postom. To sam pita zasto. Receno mi je da je takva procedura.
Pitao sam da nije neki problem sa telefonima koje dajete sa popustom i receno mi je ne, samo je takva procedura.
Danas mi je u call centru receno da treba telefon dostaviit u Ponedeljak posto sluzba za biznis korisnike ne radi i da ne mogu nista da urade po tom pitanju
Dakle moram da se obratim kao biznis korisnik i to tek u Ponedeljak.
Sto se tice ugovora, mislio sam da postoji neki kratak rok u kom moze da se ponisti.
Danas cu otici ali mislim da ce mi isto reci kao i u call centru i kao i pre 15 dana kad sam otisao u poslovnicu da potpisem ugovor na licu mesta. Tad mi je receno da ne mogu, nego moram postom. Posto ne daju popust na licu mesta.

Javicu Vam samo sta je bilo. Mada sumnjam da cu bilo sta izdejstvovati.

Hvala na interesovanju i ljubaznosti

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 13:07
od Layne_Staley
Pazi.. Ne znam za ponistavanje ugovora. Ali mislim da ces uspeti da vratis telefon i dobijes novi .. Samo u kom roku ces dobiti novi, to je diskutabilno..

Srecno i javi sta se desilo

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 13:18
od mezzano
Pa ugovor nema na osnovu cega da raskine. On je potpisao ugovor o uslugama mobilne telefonije, a ne ugovor o kupovini telefona. Da je rec samo o kupovini telefona, mogao bi da vrati telefon i da trazi da mu vrate pare, jer roba nije saobrazna ugovoru.

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 13:23
od Layne_Staley
mezzano, to je tacno. Ali ima pravo, da vrati telefon i da dobije novi. Tj mislim da ima pravo.. zar ne ?

Poslato: Sub, 04. Feb 2012. 13:38
od mezzano
Da. To sigurno. Ukoliko se radi o uredjaju koji ima manu, naravno da moze da trazi da mu se da novi, bez mane.

Poslato: Ned, 05. Feb 2012. 01:14
od Aleksaboy
imperialbma, nije mi jasno zbog čega postavljaš ovo pitanje na forumu, kada odgovor možeš pročitati u ugovoru koji si potpisao. S druge strane, koliko vidim, ovde svi daju polovične odgovore onako napamet, i sve se kao nadaju da su u pravu...
Da ne bi "mlatili praznu slamu", evo citata nekih članova Telenor ugovora koji jasno definišu ovu oblast:

Član 10. - Kupovina mobilnog telefona
U slučaju servisiranja mobilnog telefona tokom garantnog roka, Telenor će odmah, a najkasnije za dva radna dana od prijema mobilnog telefona, obezbediti pretplatniku zamenski mobilni telefon. Zamenski mobilni telefon iz prethodnog stava je mobilni telefon bilo koje klase raspoloživ na prodajnom mestu u kome je pretplatnik predao svoj mobilni telefon na servisiranje.

Član 11. - Prevremeni raskid
Ukoliko pretplatnik raskine ili uzrokuje raskid pretplatničkog ugovora pre isteka perioda koji je definisan prilikom kupovine telefona/uređaja, pretplatnik se obavezuje da Telenoru isplati sve preostale mesečne pretplate od raskida pretplatničkog ugovora do isteka ugovorenog obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa za izabrani tarifni paket prema računu koji će mu Telenor dostaviti.
Potpisom na pretplatničkom ugovoru ili njegovom aneksu prilikom preuzimanja kupljenog telefona/uređaja, pretplatnik potvrđuje da je primio tehnički ispravan mobilni telefon/uređaj za koji je Telenor obezbedio proizvođačku garanciju u skladu sa zakonom.

Dakle, svojim potpisom na ugovor ti si potvrdio da si primio ispravan mobilni telefon. A što nisi gledao, to je tvoj problem. Sve što sada možeš da uradiš je da pokušaš da ga servisiraš, a o raskidu ugovora nemoj da razmišljaš ako nisi raspoložen da isplatiš sve pretplate do kraja. Telenor je, s druge strane, ovim ugovorom i tvojim potpisom pokriven...

Re: Raskid ugovora pre isteka TELENOR

Poslato: Čet, 08. Avg 2013. 21:19
od geopard
13.06. meni stigne samsung wave ii sa telenor webshopa. neispravan...ja ga predam 14.06, prođe neko vreme, ja pošaljem reklamaciju jer telefona nema. stigne odgovor, kaže budite strpljeni, biže bezplatna pretplata. nema nema, ista pretplata, ja platim da ne isključe. zovu danas kuriri evo ga telefon, kad ono stigao novi aneks sa duplom cenom i telefon na kome je očigledno otvarana kutija. hahaha kakvi cigani. vratio sam, a plačem za karićima... :ohmy: