Otkljucavanje telenor iphone 5s
Poslato: Sub, 18. Feb 2017. 17:23
Prođe dve godine i par meseci kako je istekao ugovor u telenoru i pozovem ja korisnički centar da potražim kod da telefon postane sim free. Ljubazno osoblje u call centru kaže kako su prosledili e-mail proizvođaču da traže kod.
Posle par nedelja meni stiže odgovor iz telenora:
Šta dalje raditi???
Posle par nedelja meni stiže odgovor iz telenora:
Telefon povezao sa kompom, itunes najnoviji, ništa se ne dešava a telefon i dalje zaključan......Dobar dan,
U vezi sa Vašim dopisom, koji se odnosi na uređaj IPHONE 5S 16GB SPACE GRAY sa IMEI
brojem ********************, želimo da Vas obavestimo o sledećem:
Proizvodjač je potvrdio da uređaj nije zakljucan.
Molimo Vas, pokušajte ponovo da aktivirate karticu druge mreže u Vašem mobilnom telefonu.
Ukoliko imate bilo kakvih poteškoća, na raspolaganju Vam je naš Kontakt centar na 063/9000.
Za iPhone modele:
Najljubaznije vas molimo da na svom telefonskom aparatu, pre ubacivanja kartice druge mreže,
posetite aplikaciju iTunes kako biste potvrdili otključavanje. Nakon toga, pokušajte ponovo da
aktivirate karticu druge mreže u Vašem mobilnom telefonu
Zahvaljujemo se na razumevanju i srdačno Vas pozdravljamo.
Srdačno vaš,
Korisnički servis
Telenor d.o.o.

Šta dalje raditi???