Stranica 1 od 1
Telenor-problemi sa obaveštavanjem
Poslato: Pon, 12. Feb 2007. 01:08
od dacha
Dakle imam problema obaveštavajućim porukama koje šalje telenor.
One meni uopšte i ne stižu!
Primer. Ugašen mi je telefon, nemam više baterije....i dakle nisam dostupan kada me neko zove....Ja kasnije upalim telefon i nema da mi stigne poruka propušteni pozivi.
Isto tako i za ono "xxxxx korisnik nije više zauzet,sada možete da ga pozovete ponovo" i "xxxxx korisnik je opet dostupan"
Poslato: Pon, 12. Feb 2007. 13:07
od Dexter
To se meni deshavalo kod Mobtela al' sad vishe ne otkako je Telenor...Mada,moguce da ti je ta opcija nije otkljuchana zato ukucaj *222*1#, i dobices poruku da ti je usluga Missed Calls ukljucena.I onda ce ti stizati poruke sa propustenim pozivima.Ako hoces da deaktiviras ovu uslugu ukucaj *222*0#....
Postoji i tema o ovome vec...
klikni ovde 
Poslato: Pon, 12. Feb 2007. 14:54
od vlada1970
Dexter , meni nekada stizu a nekada ne . kao da im centrala pobrlja nekad . evo sad sam ukucao ovu sifru i pritisnup zelenu tipku za poziv i dobijem obavestenje NOT ALLOWED .

znas li sta moze da bude problem ?
Poslato: Pon, 12. Feb 2007. 19:04
od dacha
i meni piše not allowed
Stvarno ne znam u čemu je problem
ko zna neka odgovori. unapred hvala
Poslato: Pon, 12. Feb 2007. 21:01
od McLaren F1
I moj cale se stalno zali na to,zvao je i telenor x puta i nista!
A to *222*1# je bilo jos u vreme Mobtela,pretpostavljam da je to ukinuto ili je kod promenjen otkako je dosao Telenor,inace i meni pise "Network problem" kad je ukucam!

Poslato: Sre, 14. Feb 2007. 21:19
od korki
To je najverovatnije problem do telefona a ne do telenora, ja sam imao takav problem sa sharpom!
Jeste probali da karticu stavite u drugi tel?

Poslato: Uto, 27. Feb 2007. 12:50
od Dexter
Hmm,sad sam i ja probao i ne radi...Ta shifra je vazila kod Mobtela,mozda su je ukiniuli dolazkom Telenora...Raspitacu se za ovaj problem pa ako bude neshto,javljam...

Poslato: Uto, 27. Feb 2007. 20:31
od migi
Meni takodje nije radilo kad je dosao Telenor, samo sa pozvao call centar...Rekao u cemu je problem...I operater mi je rekao da ce mi ukljuciti uslugu...I od tada mi redovno stizu poruke