Stranica 22 od 25

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 19:29
od mia88
Pa razumem, ali je 45dana mnogo :dry: ja sam i napisala da izricito zelim zamenu telefona, jer sam ga koristila samo 5-6 dana, a kupila sam novi telefon, posle servisa on je uveliko polovan. Tako da, cekacu :(

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 20:47
od sugarcoated_ass
mia88, znam da neke radnje (WinWin npr.) ima varijantu da u prvih 7 dana ako nesto nije uredu sa uredjajem mozes da ga zamenis drugim... Kod ovih je izgleda drugacije.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 20:48
od Zligor
Pa bas su se potrudili da novim zakonom jos vise zastite uvoznke, potrosace ko penetrira. Drugu u pc praktik rekli da taj rok od 45 dana vise ne vazi pa ga maju skoro 2 meseca za neki terlevizor. Zivela kupovina na crno

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 26. Jan 2013. 20:54
od sugarcoated_ass
Neki se jos uvek drze toga iako ga nema vise u zakonu. Vip, Telenor, mts, Hendi, WinWin, itd. se sami pridrzavaju tih 45 dana. Po zakonu je sad da treba "u doglednom roku" moraju popraviti uredjaj, a da u roku od 15 dana moraju da jave sta je sa uredjajem i da li ce se popravljati u okviru garancije ili pucas pare. Daj dogledni rok ili kako vec moze da bude i do 90 dana! Ali kod ovih koji sami kazu da je 45 dana nema brige oko toga. :)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 28. Jan 2013. 15:26
od Master Joda
Ja sam pre nekih 2 meseca reklamirao telefon u VIP-u (pisao o tome na ovoj temi par stranica iza) i nakon mnogobrojnog cimanja, vracanja telefona na servis, pisanja zalbi, zamenili su telefon za novi. Jeste da je bilo mukotrpno, ali eto na kraju su ipak ispali fer.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 28. Jan 2013. 18:39
od mia88
Da li neko zna ko je ovlasceni servis za Samsung mobilne telefone za prodavnicu Handy? :unsure:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 29. Jan 2013. 11:51
od godja
mia88.. ili Begram ili BG elektronik..mislim da nema trećeg..

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 29. Jan 2013. 13:13
od darkado
siki069 napisao:Fiskalni račun je jedini validan dokaz da si telefon kupio kod njih.
Sve ostalo je šarena laža. Garancija ne važi bez fiskalnog računa.
Možeš jedino da im navučeš inspekciju jer prodaju robu bez fiskalnog računa.
Za tvoj i7110 nećeš uraditi ništa.
Garancija VAŽI bez fiskalnog.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 29. Jan 2013. 13:18
od Baraba
I da potvrdim da mi nisu tražili fiskalni kada sam nosio na servis neki fon ili bt slušalicu (kupljeni preko mreže od ovlašćenog uvoznika). Uvek sam nosio direktno u servis a ne kod operatera.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 01. Feb 2013. 15:58
od Zligor
nove izmene zakona o zastiti uvoznika i servisera
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=682680

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 02. Feb 2013. 20:22
od mia88
Eee ovako: odbili su me za zamenu telefona, tako sam i pretpostavila da ce uraditi i u pismo koje su mi poslali napisali su da je telefon poslat u ovlašćeni servis za Samsung mobilne telefone. Pa ako je ispravan, i neće da ga zamene, zašto ga šalju u servis, a ne meni nazad??? :angry: :angry: :angry:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Ned, 03. Feb 2013. 20:13
od miki91
Ljudi, kupio sam HTC ONE X u Crnoj Gori preko M:TEL-a, telefon ima garanciju 24 meseca. Zelim da ga prodam, nisam ga koristio. Da li zna neko da li vazi ta garancija u ovlascenim servisima HTC-a u Srbiji?

Sensation problem

Poslato: Uto, 12. Feb 2013. 22:07
od Xtreme
Telefon se gasi konstantno, nebitno da l' je na stand by ili razgovaram, kucam poruke, nema pravila. Nosio sam ga dva puta na servis, inace je jos pod garancijom. Oni su ga samo flashovali i tvrde da se ni jednom nije ugasio. Da ne ispadne da lazem, snimio sam par puta kako se gasi. S' obzirom da mi je muka da se cimam vise sa njima, koliko sam upoznat sa zakonom, imam prava da trazim povracaj novca ili nov uredjaj. E sad, ako bih trazio povracaj novca, je l' bi to bila prvobitna suma koju sam dao za njega ili njegova trenutna vrednos? I sta je najpametnije da radim u ovom trenutku, jer cisto sumnjam da oni mogu da ga poprave?

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 12. Feb 2013. 23:47
od miodrage
Xtreme, ti po zakonu imas prava u prvih 6 meseci da trazis nov uredjaj. Potom jok.
Problem je u sledecem: servis je taj koji zamenjuje uredjaj, i njih to kosta. Naravno da nisu blesavi da menjaju uredjaj, kad ovako mogu da se natezu sa tobom do sudnjeg dana ako treba. E tu na scenu stupa trzisna inspekcija, i onda mozda nesto i uspes da sredis, iskreno mislim da ce tesko da ide, barem prema onome sto sam citao iz iskustava drugih, ali sta ti je tu ti je, bori se, i nemoj da posustajes.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 16. Feb 2013. 11:58
od mia88
Najnovija informacija za moj mobilni telefon je: da se posle pregleda u Handy-ju, pa u ovlašćenom servisu Promobi, čeka saglasnost proizvođača Samsunga, valjda za zamenu, jer sam to ja i tražila. A Handy mi je pre petnaestak dana (pre slanja u servis Promobi) poslao pismo da sam odbijena za zamenu. I sad mi ništa nije jasno. :wacko:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 16. Feb 2013. 12:08
od dzonsi
Handy je odbio da ti zameni telefon,zato sto bi to bio njihov trosak,pa su poslali u servis,a sada oni tamo vecaju sta da rade,po mom misljenju moraju da ti daju nov telefon,ali ovo je Srbija,tako da je sve moguce...

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sub, 16. Feb 2013. 18:29
od mia88
Pa normalno bi bilo da mi daju nov telefon, ali niko više ništa ne javlja, a mobilni je skoro mesec dana na tom odlučivanju. Koristila sam ga samo 9dana i mesec dana čekam šta će odlučiti, to samo u Srbiji ima :angry:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 18. Feb 2013. 16:48
od siki069
Za jedno 20 dana dobićeš nazad identičan telefon kome hardverski ništa nije rađeno.
Samo će preflešovati softver.
Nenoj da te pale sa Samsungovim odlukama.
Daleko je Koreja, a to su šverceri koji nemaju veze sa Samsungom.
Izmaraju te da odustaneš.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 04. Nov 2013. 12:01
od skar
Nemjte me pogresno shvatiti,al garantni list sluzi za "citanje",sto se kod nas ne radi....kao drugo handy nema sta da gleda uredjaj,oni su maloprodaja/veleprodaja,znaci samo da distribuiraju,Promobi je odlican servis,ako budu uspeli ikako da vam srede da je u garantnom roku,bez brige,sredice!!!

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 16. Jan 2014. 14:59
od kizami88
Ljudi zna li neko koje radnje servisiraju, tj. salju telefone u pro mobi servis ili neki drugi ovlasceni ili poznat servis? Ako neko zna bio bih mu zahvalan da mi kaze. :)