Stranica 24 od 25

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 03. Nov 2014. 21:22
od siki069
Te vertikalne crte znače da je najverovatnije crkao displej.
Na to nijedan servis ne priznaje garanciju.
Podvešće ga pod mehaničko oštećenje.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pon, 03. Nov 2014. 22:28
od Azimuth
Pa kako da ga povedu pod mehaničko oštećenje kada nema nikakvih tragova, a telefon nije nikada otvaran?
Da je ispao pa i da kažu, ali nije.
U svakom slučaju saznaćemo uskoro, čim čovek odnese telefon pa nam javi šta su mu rekli.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Uto, 04. Nov 2014. 21:02
od djordjemalisic
Saga resena, bez problema su uvazili garanciju i zamenili ekran. :)

Da napomenem da su u rekordnom roku (dva radna dana sa sve slanjem iz Kragujevca za Beograd i nazad) uradili zamenu ekrana, naravno, telefon je stigao bez ikakvih tragova da je na njemu nesto radjeno, sve je apsolutno perfektno.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 05. Nov 2014. 03:32
od siki069
Stvarno brzo urađeno.
Koji servis je u pitanju?
Koja brza pošta?
AKS nije stanju ni teoretski to da izvede.
Poslao si u ponedeljak za Beograd, oni popravili i stiglo ti u utorak u Kragujevac.
Treba pohvaliti i jedne i druge.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 05. Nov 2014. 06:36
od drdekzar
Ne moguce da u ponedeljak posaljes iz Kragujevca za Beograd i da ga vec popravljenog vrate u utorak.Ako moze objasnjenje kako

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 05. Nov 2014. 07:44
od djordjemalisic
Servis je Mobis, e sad, kako su ga dostavili u servis, to stvarno ne znam. U petak u 8:00-9:00 sam ostavio u poslovnici, u utorak u 16:00 su me zvali da podignem telefon (dva radna dana, ponedeljak i utorak).

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Pet, 13. Nov 2015. 12:28
od El Laki
Šta je potrebno nositi u servis prilikom reklamacije (sem telefona, naravno)? Da li obraćaju pažnju na root, custom rom, itd?

Istinita priča

Poslato: Sre, 16. Dec 2015. 20:44
od liman3
Danas sam od prijatelja čuo ovu priču i morao sam da je podelim sa vama.


Kupio čovek iz Indjije iphone 5 za sina u jednoj prodavnici u Ušću.Sve legalno,full pakovanje,račun,garancija.

Odnesoše telefon u Telenor u Indjiji da se stavi nova sim kartica potrebna za taj model.Čim su je stavili ugasi se telefon i tako svaki put.

Odustali od kartice,nazvali prodavnicu,oni im rekoše da im staviše pogrešnu karticu te da nazovu taj i taj servis.

Nazvali oni servis,u BG.Donesite da pogledamo.

Otišao čovek u servis oni tamo nešto prčkali i namestiše karticu da radi.

Posle nekoliko dana telefon crče skroz.

Ode on opet u servis a serviser ga napade,ko zna šta ste vi radili sa tim telefonom....Nisam radio ništa....onda je kriv Telenor idite kod njih...

Dosadi čoveku cimanje (konačno) i ode opet u radnju gde je kupio ip5.Pitali ga gde je nosio u servis,on im kaže....pa to nije ovlašćen servis za ip5 nego za ip6 a mi ni ne radimo sa njima,šta ste ga kog vraga tamo nosili???.....pa vi ste mi rekli.....

Na kraju je dobio novi telefon ali su ga putovanja do Beograda koštala.....

Svega ovoga ne bi bilo da su u Telenoru znali da stave ispravnu karticu u telefon...a nije pomogla ni nesposobnost prodavnice i servisa.Šta ćeš,živimo u Srbiji......21-og veka.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 17. Dec 2015. 00:58
od Drakenzen
Sva sreća pa čovek dobi novi telefon.
Ali njegovo izgubljeno vreme i nerviranje niko ne može da mu nadoknadi...

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 17. Dec 2015. 04:11
od Azimuth
Znas sta je cudno? Iphone 5 ne moze nov da se kupi. I druga stvar, sve i da ga je nekako iskopao novog, postoje autorizovani servisi za sve Apple uredjaje. Dakle, nema nikakve podele po modelima, prosto odneses u koji god od njih ili u Apple Store i oni ti srede telefon ili ako ne mogu ili potpada pod zamenu onda dobijes novi uredjaj. Sto se mene tice, prica tog coveka ne pije vodu nikako. Ne kazem da je ti nisi preneo kako si je cuo, ali prica je prosto nemoguca.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 17. Dec 2015. 04:39
od darkado
Najbolje da je nemoguca kad znamo gde zivimo i kakvi majstori valjaju sve i svasta ovde. Narocito taj smrdljivi istyle za dokone i glupe bogatase.

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 17. Dec 2015. 09:43
od Azimuth
Mozes da budes kivan na njih iz ovog ili onog razloga, ali ljudi su profesionalci kakvih je malo danas kod nas. Em prodaju original, pruze ti servis, em imas podrsku i manje vise sve mozes zavrsiti u jednom danu. Apple kosta pa kosta, a nije ni na tebi ni na meni da pisemo ko je kakav od korisnika. Prosto stvar izbora i mogucnosti svakog od nas.
Elem, ja sam samo prokomentarisao da je ona prica od gore nemoguca iz najmanje dva razloga, a ti sad dalje kako hoces ;)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Čet, 17. Dec 2015. 13:24
od Baraba
Plus se iP5 nikada nije prodavao kod nas (ako se pominje Ušće, tu nikako novog nije mogao u radnji da kupi pomenuti model). Tri razloga :-)
Nije taj iz Indjije, već Indije :)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 06. Jan 2016. 15:50
od Roda92
Претпостављам да може у овој теми следеће питање, да не бих отварап бзвз нову. Ако бих узео телефон од некога ко је купио мобилни од провајдера каква је онда процедура око гаранције ако случајно затреба? Јел бих могао да је користим директно у овлашћени сервис ако бих ишао? А ако бихј ишао прво код неког од провајдера онда би ми тражили да дође лично купац који је потписан? Јел то то?

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 06. Jan 2016. 16:15
od Ledjo
U praksi servis nikad ne gleda ko je vlasnik ugovora. Ali ne znaci da nece poceti kad im se cefne.

Ako servis nije u mogucnosti da popravi uredjaj, izdaje se potvrda sa kojom vlasnik ugovora uzima nov uredjaj od operatera.

Ali ako je covek, a tvom se telefonu nesto desi, ne verujem da bi mu bilo tesko da ode sa tobom do poslovnice operatera po npr nov telefon

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 06. Jan 2016. 16:42
od Roda92
а мтс има своје овлашћене сервисе за мобилне које продаје? или како то иде?

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 06. Jan 2016. 16:51
od Ledjo
Nema operater svoj servis, vec svaki proizvodjac ima. Mesc za LG, Begram za HTC itd

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 03. Maj 2017. 15:54
od sugarcoated_ass
Aj ako mogu ovde da postavim pitanje, čisto da znam šta da očekujem. :D
Javio mi Vip da je servis ustanovio problem sa ekranom na P9 lite na koji sam se žalio i da će ekran biti zamenjen. Pitanje je da li neko zna šta da očekujem od servisa? Da mi ne ugrade neki krš od ekrana ili stavljaju originalne delove? :)
Davno sam još imao reklamacije na ekrane i to na htc tattoo i galaxy mini gde i da su stavili neki krš ne bih znao jer i originalni nije mnogo bolji. :lol:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 03. Maj 2017. 16:10
od Evindzer
Pitaj ih možeš li da ga zameniš za taj Alkatel. ;)

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Poslato: Sre, 03. Maj 2017. 16:10
od Azimuth
Moraju original da stave ;)