Stranica 1 od 1

Servis period 15-30-45 dana??!???

Poslato: Sre, 25. Apr 2007. 21:50
od VeNoM
imam jedno pitanje vezano za datu temu.dakle koliki je period koliko mogu da ti drže fon kada im vratiš sa greškom.fon je onet u jednu radnju gde kažu da ga mogu držati čitavih 45 dana.ovde sam čitao da je sada 15.kome se žaliti i gde ako je to tako?
unapred hvala

Poslato: Sre, 25. Apr 2007. 21:58
od Igoritza
45 dana zvanicno, po zakonu. posle toga MORAJU da ti daju nov ispravan aparat, stim shto, iako je proshlo 45, a nece da ti daju, a ti dodjesh sa inspekcijom, a oni ti daju tvoj "popravljen" , ni to ne smeju ..

Poslato: Čet, 26. Apr 2007. 11:58
od Lomnica_city
Ne,po novom zakonu imaju 8 dana da ti utvrde kvar i onda,ako zelis,imaju jos 15 radnih dana da ti to poprave,znaci ukupno 23 radna dana,sto dodje skoro ceo mesec,ali opet je manje nego ranijih 45 radnih dana!! :wink:
Pozdrav 8)

Poslato: Čet, 26. Apr 2007. 14:15
od Milos!1!
Zar nije 15 dana sve ukupno? mislim,i sa utvrdjivanjem i sa svim? ili sam ja nesto pobrkao... :unsure:

Poslato: Pet, 27. Apr 2007. 15:10
od VeNoM
ja mislim da bi to btrebalo sve biti na 15 dana barem kako sam čitao postove od ljudi koji su sa ozbiljnosću pisali na ovim stranicama

Poslato: Pet, 27. Apr 2007. 17:43
od Lomnica_city
Ako prime telefon na servis,imaju do 8 radnih dana da utvrde kvar,a posle,ako vi zelite da ga popravljate kod njih,ili da li uopste zelite da ga popravljate,imaju jos 15 radnih dana da naruce deo koji im fali ako ga nemaju i da vam poprave,znaci oko 23 radna dana!
Pozdrav 8)

Poslato: Pet, 27. Apr 2007. 17:45
od Phantom Lord
Koliko ja znam rok je 45 dana,do tada ili moraju da ti poprave uredjaj ili da ti daju novi. :uhuh:

EDIT:
Izvinjavam se,izgleda da je Lomnica ipak u pravu u zakonu pise sledece:

13. Prigovor (reklamacija)
Član 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.

Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.

Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena.

Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže utvrdi način i uslove rešavanja prigovora.

Član 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili

3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u izvršenju usluge, potrošač ima pravo na:

1) otklanjanje nedostatka ili

2) vraćanje plaćenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno nedostatku izvršene usluge.

Ako potrošač pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom može da zahteva naknadu štete.
Prava iz stava 1 do 3. ovog člana potrošač može da ostvari pod uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.

Ali ne pise koliki je rok za popravku :disgust:

Poslato: Pet, 27. Apr 2007. 17:46
od loki13
odnosno prevedeno na nas jezik,imaju mesec dana da ti otklone kvar,ako ne onda trebaju da ti zamene telefon ili ukoliko neces,da ti vrate novac,ali po ceni po kojoj si ga ti platio,a ne po onoj koja je vazeca........