Stranica 1 od 1

SIM Card error

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 04:27
od vlada1970
Ne znam da li je ovo tema za sekciju "servisiranje" ili mozda za ovde , ali ne zamerite . Posto nije do telefona , pomislio sam da nije za servisiranje.

Danas sam pokusao da povratim prastari alkatel 300 - http://www.mobilnisvet.com/mobilni/39/Alcatel/300 - , koji nije ukljucivan na punjac najmanje dve do tri godine i stvarno posle par minuta , baterija je pocela da se puni . Posle sat vremena , skinem telefon sa punjaca i ubacim svoju 062 karticu , da vidim da li je sve ok i telefon je poceo samo da blinkuje . Izvadim karticu i ponovo stavim da se puni bez kartice a on i dalje samo blinkuje i pisti .

Tu 062 karticu vratim i samsung P850 , kad samsung ne moze da se ukljuci nego stopira . Stavim tu karticu u obe Nokie sto imam i svuda pishe "insert SIM card" . Onda stavim karticu u stari Siemens neki i tu pokaze card error .

Proverim u svim tim telefonima , osim u onom alkatelu , da li rade 064 kartice i odlicno rade . A 062 sada nece ni u jednom telefonu .

Pitanje , da li je alkatel mogao da zezne i unisti 062 karticu i da zbog toga sada izbacuje card error ? I sta mi je ciniti sada ? Da li ce u Telenor servisu hteti da mi zamene tako ostecenu karticu , da zadrzim broj ?

Hvala unapred , Vlada 8)

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 04:46
od MilančeBGD
Hehe ko zna mozda je zeznuo :?
Naravno da ce hteti, ali da im das odredjenu svotu novca ;) dobijas novu karticu sa istim brojem, naravno prvo treba da im kazes da tu sto imas da je blokiraju.

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 04:48
od vlada1970
Ok thanks MilančeBGD . Pretpostavljao sam da je telefon zeznuo , a drago mi je za ovu zamenu . Inace , ako je ta zamena skuplja od cene nove pre paid kartice , necu je menjati . 8)

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 04:49
od IDzO
Cale je nedavno izgubio mob i otisao je u telenor pa su "sprzili" onu staru i dobio je novu sa istim brojem telefona i platio je 200 din! Tako je barem ispisano na racunu da je tih 200din trosak za aktiviranje nove kartice sa istim brojem!

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 05:00
od vlada1970
Ok , thanks IDzO , to i nije tako loshe . Vidim sad na sajtu da imaju mogucnost zamene ostecenih kartica , nego ne razumem ovo za registrovane i neregistrovane pre paid korisnike . :oops:

Ja imam na portalu svoj nalog za ovu pre paid 062 karticu , pa me zanima da li to znaci da sam registrovan korisnik ?

Mada , nije ni bitno , sutra cu sve saznati u korisnickom servisu .

Hvala drugovi 8)

Poslato: Pon, 09. Jun 2008. 22:17
od Miškoni
vlado, ako se ta kartica u Telenoru vodi na tvoje ime, broj lične karte i adresu - onda si registrovan korisnik. Ukoliko nije tako onda si neregistrovan ali će te registrovati prilikom zamene kartice.

Poslato: Sre, 11. Jun 2008. 16:19
od vlada1970
Ok , thanks Miškoni . Izgleda da nisam registrovan onda . Mada sad razmisljam i ne zurim da zamenim karticu . Ima vremena , dok mogu bez nje a i dok ne budem morao da uplatim kredit 8)

Poslato: Ned, 15. Jun 2008. 23:31
od djolex
vlada1970, iskopiraj ličnu kartu lili pasoš, ispiši lične podatke i skeniraj potpis i to je to
šalješ na service@telenor.co.yu