Stranica 1 od 1

Za laz u reklami kazna 3 miliona dinara

Poslato: Pon, 14. Dec 2009. 12:34
od vlada1970
Danas objavljeno u Press-u i sad procitah i odmah sam pomislio koliko ce ovo da bude dobro, ako se stvarno bude primenjivalo. Fakticki se vec premenjuje od prosle godine, ali nesto nisam citao o ovome konkretno do sada.

Slika

LINK

Znam da nasi operateri ne lazu u principu, nego znaju da zamaskiraju samo odredjene cinjenice u vezi ponuda, promocija, tarifa i sve ostalog sto nije bas njima u korist da se istakne, i da ih ili ne napisu ili precute ili da ih napisu sitnim slovima, da vam treba maltene lupa da bi procitali Ali ipak mislim da jedna ovakva klima, ako se bude stvorila, i kod njih ima da stvori bojazan od maskiranja svih cinjenica.

Mozda ce neko da se pobuni ovde i da kaze, da oni ne maskiraju nista. Ali ipak mislim, da ako je na primer, neki paket ili promocija objavljena, i reklamiraju je kao na primer 1 000 000 sms-ova do kraja 2010. onda mora da stoji lepo i citko napisano da to moze korisnik da iskoristi ako dopunjuje kredit svakog meseca sa po bar 200 dinara,ali na svakom flajeru ili baneru, a ne izbace takvu famoznu vest u maloj reklami koja ide po novinama, a posto nema mesta da se tu napise, onda i ne napisu. I sad mi koji znamo gde da potrazimo prave informacije, mi cemo saznati. A sta da radi onaj koji to procita i nema ni internet ili mu ni ne pada na pamet da moze da ode do poslovnice provajdera, da sazna sve uslove toga?

Inace, za bilo koju drugu kupovinu, a nevezano za mobilne, ovo ce da bude po meni, prava stvar.

p.s. hteo sam samo da vas obavestim o ovome sto procitah iako nema mnogo veze sa mobilnima, pa ako moderatori misle da nije potreban ovakav post, slobodno brisite. Nema frke.

Evo sta je jedan komenarisao dole pri dnu stranice:
A najveća laž...

...su "telefoni za 1 dinar" ali u to ne sme da se dira.
;)

Poslato: Pon, 14. Dec 2009. 12:45
od kapoerista90
Pa kod VIP-a nema lazi, nema prevare, samo vrlo sitnih slova :) Lepo si rekao, ne lazu, nego vrlo vesto maskiraju istinu ;) al lepo je znati da mozemo da se obratimo nekome...
Ja imam pitanje, sta ako izvalim da su mi npr na postpaid paketu naplatili vise nego sto treba?

Poslato: Pon, 14. Dec 2009. 13:31
od vlada1970
Ja sam imao slican slucaj u Telenoru pre dve godine i napisao im zalbu u korisnickom servisu, gde sam im potanko na dve strane objasnio gde grese, i prihvatili su mi. I skinuli sa racuna.

Pokusaj u korisnickom servisu prvo. Jedino ako te budu ignorisali, idi na vecu instancu. U bas drasticnom slucaju, prijavi takav slucaj na sajtu http://www.prevara.info/ . To mi je sad palo na pamet. :wink: Cisto da i drugi znaju kakvih sve ima slucajeva.