Stranica 1 od 1

Pomoć "Cannot Sign In"

Poslato: Pon, 10. Jun 2019. 13:04
od Pedja994
Pozdrav,

napravio sam novi AppleID (na računaru) ali kada želim da se prijavim na iPhone javlja sledeće:

Cannot Sign In "The maximum number of free accounts have been activated"

Koliko sam video po internetu jedina opcija je da se prvo ulogujem na iDevice koji nije registrovao 3 ID-a, što meni ne vrši posao tako da sam digao ruke od toga.

Moje pitanje je: Da li je moguće i kako proveriti koja sam ja 3 naloga "registrovao" na mom iPhonu? Za dva zna ali trećeg ne mogu da se setim.

Hvala unapred :)

Re: Pomoć "Cannot Sign In"

Poslato: Pon, 10. Jun 2019. 21:41
od miodrage
Mozes da odes na apple.com, i ulogujes se sa nekim od ovih prethodnih naloga, i da ga "otkacis" sa uredjaja. I onda imas free slot.

Re: Pomoć "Cannot Sign In"

Poslato: Sre, 12. Jun 2019. 12:00
od Pedja994
miodrage napisao:Mozes da odes na apple.com, i ulogujes se sa nekim od ovih prethodnih naloga, i da ga "otkacis" sa uredjaja. I onda imas free slot.
Pokušao sam, "otkačio" sam ga sa uređaja ali kada pokušam da se logujem sa različitim nalogom opet javlja istu poruku.

Hvala u svakom slučaju.