

Galaxy A57 8GB, 128GB, 1x SIM, 1x eSIM2026
2026. godina
6.7" OLED 120Hz, 88.8% body
1680, Android 16
RAM 8 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡45W, 5000 mAh
3 kamere, max 50MP
Podmodeli
Komentari
STRANA 1
Y
•
12.05.2026 21:22h
ycr8lfg66fjw6vf
Ne mora jeftin Tecno, kupis mnogo bolji telefon od ovog za iste novce i rešen problem ;) Nije stvar u sirotinji nego je A57 loša kupovina. Nije to pljuvanje nego činjenica.
Y
•
12.05.2026 14:58h
x32wbx3lwdn0ggt
Da budem zadovoljan što i 5 godina posle A52s nismo dobili bitno bolji telefon u srednjoj klasi, a cena skočila 50%. Što rece neko, što niko ne komentariše loše S25+, nije to slučajno.
A57 je težak promašaj ove godine.
X
•
12.05.2026 06:36h
jqt89fnz2x2pbgt
Ovaj narod nikad nije zadovoljan,ni sa cim. Kakvi su to bre..
X
•
10.05.2026 20:50h
rcyk9ny8fvtb2j3
Ko je primio pare, ova cena je skandal i ljudi reaguju na cenu. Niko tako ne komentarise S seriju, uopste nije ni do brenda. Imas bolje Samsung telefone od prosle godine za te pare. Da ne pricam o ostalim brendovima.
X
•
10.05.2026 18:28h
t5b5ztks8rxznv7
Niko te ne tera da kupiš zaobidji komentare. Ako nisi i ti primio pare?
Džoni
•
9.05.2026 20:53h
h3rf6tq9lgz8ys7
Kome nije frka bolje da sačeka A58..
A 57 imam nekih 10 dana..
Baterija izgura 2 dana uz umereno upotrebu
Uz baš max korišćenje bude na oko 30 do 40 %
Zvuk je ok
Cena
•
10.05.2026 20:54h y168vfy7j7ql3hkNe govorimo o performansama telefona vec o ceni koja je najgora medju svim telefonima sad na trzistu.
A52s-user
•
9.05.2026 12:22h
ql81m8frzmlft9g
Je l ima neki napredak u odnosu na A52s? Da li da kupujem ovaj telefon ili sačekam sledeći model, npr. A58? Moj budžet za novi telefon je 400e jer ne želim puno da trošim za telefon. Neću da kupujem Huawei P30 Pro jer je to model iz 2019 i radi na Android 10, nema custom rom-ova i nema oficijalan apdejt na noviji android na evropskom tržištu. Ne želim da idem na stariji telefon jer većina aplikacija neće raditi na toj Android verziji (društvene mreže, banking i dr.)
QC
•
9.05.2026 16:44h jmd7c36qhb66h5lNikakav napredak u odnosu na A52s. Potraži za 400e Motorolu Edge 60 Pro 8/256, mnogo jači telefon nego A57.
Dale
•
11.05.2026 17:18h 8fwt5wjf0lkh35bA52s najjaci telefon ikad u srednjem rangu. Imao sam ga do pre 7 dana, koristio ga 4 i kusur godine i odluzio je svoje. Iskreno mi je bilo zao da ga menjam al vec je bilo vreme, dao malo vise, uzeo S25 i za sad je top.
IPS
•
12.05.2026 12:16h 1w486g3ktdrrkw5I sada koristim A52s ,i gledam sa kojim telefonom da ga zamenim. Da li da kupim A57, ili S26 ali mala mu baterija,mozda Poco F8 Pro ili cak Realme GT8 pro. Motorole ne volim ,krivi ekrani i losa podrska, Bitna je baterija , softverska podrska .
X
•
12.05.2026 19:51h 8ftqpz8k0r4px5hUzmi s26
Dale
•
12.05.2026 20:12h bsn88rbsylhpy2hMeni vise prijaju manji telefoni pa sam uzeo S25,a i da proban tu S seriju. Za sad sve super i razlika se bas primeti.
ne pecajte se
•
9.05.2026 11:59h
fdyxmtyyrklsrwx
Kanta koju ce neki "realni" recenzenti da proglase telefonom godine u srednjoj klasi, cim malo padne cena krecu hvalospevi, obratite paznju. Bice "fer i posteno" ocenjivanje ili glasanje na kraju godine. Ovo ni u klasi ispod 400e ne moze da bude u top3, a trenutno za 600e je verovatno najgora kupovina.
X
•
11.05.2026 00:03h 0hms27ks52p68zkHonor 600 je u svakom smislu bolji izbor. Bolji ekran, bolja baterija, bolje punjenje, bolje kamere i bolji procesor.
ero
•
12.05.2026 12:18h sfg6595tq8s48t7Mislim da si u pravu,upravo sam odgledao recenziju, mislim da bi on bio bolji izbor.
Marko
•
7.05.2026 21:44h
spch50v6wsjpn6b
Pozdrav, interesuje me kakav je zvučnik kod Samsung A57 kad se pusti neka melodija? Kod operatera A1 sam isprobao zvuk na A57 i imam utisak kao da je slabiji u odnosu na Samsung A56, možda se varam. Potrebno mi je vaše mišljenje. Hvala
Boban
•
8.05.2026 12:21h ll5f5c26ssjtn79Ja sam razocaran zvukom a ni kamera nije nesto. Ovako lepo radi, ne baguje, ali ocekivao sam vise.
Boban
•
7.05.2026 10:17h
74488mht1tw2gdj
Jako los zvuk, tri puta se slabije cuju zvucnici nego na 4 godine staroj Motoroli. Makar da je kvalitet dobar, nego su slabi zvucnici i jos loseg kvaliteta. Ustedeli svuda gde su mogli.
Motorola
•
7.05.2026 16:51h ljjdfmdxjz2w2tnMotorola je vrlo nezasluzeno slabo popularan brend kod nas. Imaju jako zanimljive telefone u ovoj srednjoj klasi posebno.
X
•
7.05.2026 20:39h mjrnzpvhsnjn964Zato sto oni moraju da se probiju na tržište i onda nude dosta za cenu,i u srednjoj i nizoj klasi..dok Samsung ne,oni vec imaju odlicnu prodaju, dugo su na trzistu narod ih kupuje dosta, tako da im se svakako moze da ustede na necemu na ekranu,memoriji jačoj kameri itd
Petar
•
6.05.2026 21:31h
nnfx7t5lxnzgx5m
Telefon sa najboljom baterijom na trzistu..
Losmi
•
8.05.2026 17:46h kp3zm1dmxgygnjfTestovi kažu drugačije...
Jovana
•
6.05.2026 19:49h
srdy8mkn3kh1h6p
Da li neko ima savet koji telefon da kupimm. Bitna mi je baterijaa i kameraaa
X
•
7.05.2026 00:09h 3p9m26sqgphfnrsBrate napisi za koje pare. Ako ces do 40.000 onda Honor Magic 8 Lite zbog baterije a kameru ima ok za nizu srednju klasu. Takodje je i otporan na vodu. Radi fluidno ali za zahtevne igre nije. Ako ces Samsung onda uzmi S25 FE ako ga nadjes povoljno ili A56 od prosle godine jer mu je cena realnija. Ako ces za vece pare onda mozemo da pricamo o S26 Ultra i ajfonima.
Shone
•
7.05.2026 16:48h 7p938vfyz5s7k1rMotorola Edge 60 Pro 8/256 košta oko 40 hiljada. Mnogo bolji telefon nego Lite modeli Honora ili A klasa Samsunga.
X
•
7.05.2026 16:52h lgrz5h6c9w3gfgwKoliko ja mogu da vidim ta motorola je skuplja ali ako moze da nadje po toj ceni onda se slazem sa tobom.
ar
•
5.05.2026 17:40h
64jmb98q7k24xgz
I ako neko vec ima ovaj telefon,kakva mu je baterija, rad. Ta cena ,svi znamo da ce cena pasti na oko 350 eura ,da li ce vredeti za te pare.
1
•
6.05.2026 01:14h qk8m8b0q9m8gck7A56 je od prosle godine pa nije pao na 350 eur u velikim radnjama
~_~
•
6.05.2026 10:32h rxrf2ymt7h5jvm08/256 za 400+ evra je svakako losa kupovina, dok 8/128 ne bih ni razmatrao u 2026 godini.
1
•
6.05.2026 11:07h d8zmk85qsl2hpf0Meni je tesko da prihvatim rulet da izgubim 350 eur zbog dobrovoljnog rizika
KorisnikA57
•
7.05.2026 16:13h 5ydth7427wx3r28@ar, baterija u početku, dok ,,nalegne'' nešto slabija, meni sada izgura 2 dana lagano, ne igram igrice. Jedini problem ovog telefona je cena.
1
•
7.05.2026 16:54h vdxdj03btyvww60Ta cena ga svrstava u grupu telefona kojoj ne pripada, ukljucujuci i neke proslogodisnje modele samsunga. Nema sta da trazi sa takvom cenom.
X
•
5.05.2026 01:03h
708vbjn3y85xpm8
Izvor: Google Gemini AI
X
•
5.05.2026 01:01h
p6b6kyj6ml3jz61
Single-Core (Brzina jednog jezgra): iPhone 15 je oko 40-50% brži. Ovo je najbitnije za svakodnevni rad, otvaranje aplikacija i fluidnost interfejsa. Multi-Core (Višejezgarni rad): iPhone 15 vodi za oko 15-20%. Iako Samsung ima više jezgara, Apple-ova jezgra su znatno efikasnija i snažnija. Grafika (Gaming): iPhone 15 je superioran u zahtevnim igrama. Njegov GPU stabilnije drži visok broj frejmova (FPS) pod opterećenjem, dok se Samsungov Exynos brže zagreva i obara performanse (throttling) nakon dužeg igranja.
S
•
4.05.2026 17:00h
23gnhb1fgcf59b0
Pa ne bi bas rekao da je brzi..za kameru i ajd nekako al nista wow
X
•
3.05.2026 15:43h
hc1x2dgwslpv3q4
Ako cemo tako za ove pare ima iPhone 15 koji je duplo brzi, sa boljom kamerom i plus iza mu stoji jabuka.
X
•
2.05.2026 20:26h
ssy62nwdhzt455g
Bukvalno, Motorola Edge 60 pro, Honor 400 pro, Poco F8 pro, kostaju isto kao ova exynos kanta sa debelim mesom oko ekrana, jadnom biometrijom, istim kamerama kao na A54 i A55, bez telefoto kamere i ovom prevarom od makro kamere bez autofokusa, izbledelim 385ppi 8bit ekranom , baterijom kao da je 2021 godina...
Mata
•
9.05.2026 08:39h r3cw64cm35ywxjkKoji bi telefon preporucio do 350e? Vidim ima s25 na oglasima za tu cenu
A58
•
26.04.2026 20:12h
trb1xsjtk3bfzmh
Pošto sledeće godine počinje da se primenjuje regulativa o baterijama, Samsung A58 će imati uklonjivu bateriju za razliku od svojih prethodnika.
Ne
•
26.04.2026 23:47h 84hpr7011xm1jhqNaravno da nece imati uklonjive baterije. Danasnji dizajn telefona nametnuo je prvi ajfon 2007 godine
1
•
26.04.2026 23:51h 496r4x8pcqznykrTo je uredba samo Evropske Unije. Amerika, Kina i Koreja nemaju nikakve veze sa tom uredbom. Koji se telefon proizvodi u EU? Nijedan. Koji se telefon dizajnira u EU? Nijedan.
Jole
•
27.04.2026 09:42h h5xrstsm8gczl03Najdajmo se da će biti isto kao i sa punjačima
Pera
•
27.04.2026 13:09h cbzxk816zr2lw17Ne/1. Naravno da ce svi telefoni koji se prodaju na teritoriji Evropske unije morati od pocetka 2027.god. da se prodaju sa lako zamenjivim baterijama i C ulazom za punjenje. To nije izbor proizvodjaca vec uredba Evropske Komisije. Tako su naterali i Apple da predje sa njihovog starog lightening ulaza za punjenje na C ulaz. U protivnom nece moci da prodaju telefone na prostoru EU.
Ne
•
28.04.2026 00:06h z7dsqpnrdk0zmwzUredba predvidja da baterija koja moze da izdrzi mrzelo me da pamtim koliko ciklusa punjenja ne mora biti izmenjiva.
Jole
•
28.04.2026 15:47h v6pg1z9xb1x6qrhDa, ali fora je u metodologiji. 1000 punih ciklusa mora da zadrži 80% Šta će značiti pun ciklus nisam našao detaljnije. Veća je stvar u vodootpornosti,
?
•
29.04.2026 00:07h c0296l98zyd1zswEU je jako smorila sa ekologijom. Prvo sto su demografski opadajuci kontinent gde je prosecna starost 44 godine pa je nepotrebno da se bave ekologijom kad ih nece ni biti, drugo to sto se bave poklopcima na flasama i punjacima dok lete rakete u Iranu i Ukrajini, i trece sto EU ne dizajnira i ne proizvodi bukvalno nijedan telefon.
Drmk
•
30.04.2026 17:50h mglqccvkp6gk399Ne zaboravi da ta uredba podrazumeva pravljenje telefona sa menjivim baterijama ZA EU tržište. Proizvođač dakle pravi telefone za EU sa promenjljivim baterijama a siguran budi da će i ostali da zatraže isto.
?
•
1.05.2026 01:24h 71hcjyyr9w91x0cTo je apsurdno u danasnje vreme kada procesorske snage i memorije nikada nije dovoljno za multimediju i AI koji ce biti sve zahtevniji. Imacemo sest i vise softverskih nadogradnji i izmenjivu bateriju na telefonu na kom procesor i RAM nece moci da prate zahteve softvera.
Nista od toga!
•
1.05.2026 02:07h vscf43r4xqwq09cAko telefon zadrži najmanje 80% kapaciteta nakon 1000 punih ciklusa punjenja, proizvođač nije u obavezi da omogući korisniku da samostalno menja bateriju bez alata. Apple je već od serije iPhone 15 počeo da deklariše svoje baterije upravo na 1000 ciklusa (ranije je bilo 500), što znači da se njihovi noviji modeli već kvalifikuju za ovaj izuzetak.
Zalosno
•
7.05.2026 14:24h dgrry6ljh9tml1pEu je smorila, i one koji su u eu, nas posebno. Kao ne mogu punjaci u kutijama zbog ekologije, a kada trebas kupiti, bez problema ti prodaju, ali posebno, to samo u eu ima, bar sto se tice ovih telefona gde dolaze punjaci (najvise kineski proizvbodjaca). Jasno se moze videti i ovde na testu, punjaci od 66w, 67w, 68w, 100w, 120w, a ovi naplacuju dodatno 60€, kao ekologija, a postali zadnja rupa u svetu, od nelada giganata kao sto su Nokia, Ericason, TCL, Sagem, Siemens, danas ne znaju proizvesti ni telefon na tipke, koliko su ih svi drugi ostavili u prasini, tj, nas, nazalost. Mialim da je i Jizna Afrika naprednija danas sto se tice mobilne industrije nego EU.
Stef
•
20.04.2026 21:41h
0mgg0ssl6rptr05
Da li ce verzija 12/256 biti dostupna kod nas? Nema je nigde trenutno..
Realno
•
20.04.2026 23:30h r3mfnvc0v6b8xzlBrate kupi S klasu, jeftinije ti je!
Dare
•
20.04.2026 16:16h
lqmk7c2kk54p570
Najveća mana A57 je cena. 63k za 128GB verziju u maloprodaji je apsurdno dati, a čak i na oglasima trenutno ima bizarnu cenu rame uz rame sa S25 FE koji je za koplje iznad. Izuzev cene, mislim da telefon objektivno ne zadužuje toliki hejt. Možemo mi da ga omalovažavamo koliko hoćemo ali je činjenica da su A5x telefoni već godinama najprodavaniji Android telefon na svetu, i Samsung se prosto drži one formule ne popravljaj šta nije pokvareno. Nekima nije lako ni prihvatiti alternativu u cenovnom rangu jer ne vole svi Xiaomi i Poco, prvi ja, zbog njihovog OS-a koji je nafilovan bloat softverom i reklamama, mnogi ne vole zakrivljene ekrane, a Motorola ih ima pregršt, za Realme i Pixel mnogi još nisu ni čuli, etc. Svakako se slažem da od A52s Samsung nije doneo baš ništa novo, i da je mnogo pet godina prepakivati isti telefon maltene, uz omanja osveženja, ali eto, biznis je biznis, a Samsungu brojke govore da je taj biznis model uspešan za njih.
X
•
22.04.2026 01:36h 624nydt68r5k0tzNe mozes da branis cene A57 i A37 koje su totalna anomalija na trzistu sa uspesnoscu Samsung biznis modela jer uspesnost Samsung biznis modela ukljucuje prevashodno S klasu Samusung telefona protiv koje ovde niko nije rekao ni rec jer je ta ponuda korektna. Ponuda A klase ove godine je smesna. O tome mi ovde pricamo.
1
•
4.05.2026 00:41h 2c5mm1plp83frj7Na tom zapadu ljudi masovno ismevaju taj mek i niko ga ne ceni kao nesto kvalitetno. Tamo mek predstavlja jeftinu i brzu hranu koja je lako dostupna. Kod nas neko misli da ce kopiranjem sta drugi jede iskopirati i njegovu kupovnu moc.
Maja
•
18.04.2026 05:49h
pjytjsq6vpdb0n2
Ovaj A57 8/256 ili Poco F8 Pro 12/256, malo je manja cena za Poco. Nemojte mi nuditi druge telefone, polovnjaci me ne zanimaju, samo novo iz prodavnice.
Koji je bolja kupovina i zasto?
Mile
•
18.04.2026 10:13h 71vxf2b3c5ywlwsnanoreview.net Prostudiraj i videces.Poco
T
•
18.04.2026 12:16h yrgkq9jy7tvmfnzA57 ne pripada toj klasi telefona, trenutno je pogresno cenovno pozicioniran, kad padne na 300e, onda ce poredjenje sa konkurencijom da ima vise smisla. Taj F8 Pro je dosta jaci ali to je visa srednja klasa, dok bi ovaj A57 trebalo da bude osnovna srednja klasa, malo nizi rang. Trenutno je cena takva kakva jeste, pa A57 deluje kao losa kupovina, sto realno i jeste u odnosu na F8 Pro i slicne modele. Dok A57 ne dodje na svoje mesto, u 300e kategoriju, tesko ce dobiti preporuku pored hardverski dosta jacih telefona u klasi 450-550e.
Joca
•
18.04.2026 21:01h 8s0y7hk6k5kfchnRealno cena za a57 jeste jača, I f8 pro ima jači hardver i bolje će gurati igrice sigurno. Sa druge strane f8 je u biti Xiaomi, najgori softver na tržištu sa tonom bagova i sistemskim reklamama. Za njega bi i osta pravilo, ako ti radi dobro, ne radi update. U suštini ako možeš da trpiš reklame i bagove, igraš igrice, ne koristiš telefon u poslovne svrhe, F8 je odličan izbor.
Damir
•
18.04.2026 23:04h 44spjmg98zdlbtcJovo, nemaš pojma šta pišeš. HyperOS 3 radi bolje nego oneUi, i trenutno je Samsungov softver medju najgorim u android svetu. Kao što ništa nisu unapredili po pitanju hardvera već 5 godina, tako i po pitanju softvera zaostaju za vodećim kinezima. F8 Pro je za klasu bolji telefon nego exynos A57, tu nema mesta za diskusiju.
Ivica
•
19.04.2026 00:29h 7m64jj30yvxx678Biometriju ne mogu da reše 5 godina, večnost prođe dok otključam telefon. Ekran izbledeo sa 385ppi, nema telephoto kameru, ne može da snima 4K 60fps, senzor na ultraširokoj star 10 godina. Baterija godinama ista, debelo meso oko ekrana... Ovo je bruka prodavati u 2026. godini. Vredi realno 250e.
1
•
19.04.2026 03:35h tbhl0h4q55y8hp9Bukvalno da progledas sa jednom Motorolom 60 Pro ili Edge 70
Neca
•
14.04.2026 16:17h
cxx950dr2n0wlhd
Čekao sam da izađe ovaj telefon kako bih konačno zamenio svoj A50. Još radi super, i baterija je ok, ali ga je vreme pregazilo. Međutim, gledajući ove cene, verovatno ću da uzmem A56 12/256 (što A57 u EU spec-u nema) za 300€ i završim posao. Samo sam džabe čekao ko bilde.
1
•
15.04.2026 03:17h ghxw2hlnywj2z8cPa dobro, nisi znao da ce memorija poskupeti
Hanzo Hasashi
•
15.04.2026 19:55h hyd4xc1r2fm4wb9Nema to veze sa memorijom, kako neki drugi mogu za 600e da nude duplo bolji hardver od Samsunga. Ovo je bezobrazluk i iskoriscavanje naivnih kupaca.
Doberman
•
20.04.2026 12:43h r4gdwv49jg4pqhgJa sam a 56 prodao nakon mesec dana.Razmisli o alternativama.Pogledaj i sam testove,recimo Dxomark..kamera je bas losa.
Ružica
•
20.04.2026 22:34h vrgvn7prhf0wv6cJa koristim A55 i zadovoljna sam. Čak je u nekim performansima bolji od A56. Odlučila sam ss da sledeći bude Motorola, ova cena je nerealna za A57.
MM
•
22.04.2026 15:19h lll2zxnm9lv135dNeco, skoro mi je iskočila reklama za refabrikovane Samsung A modele, i A52S, telefon nad Samsunzima, je nešto preko 120e. Godinu dana garancija, a zmaj. :)
Neca
•
4.05.2026 04:42h f916d7qwcg7bfb2Hvala na komentarima. Ipak sam se odlučio za Motorolu Edge 70. Može da se nađe za 400€ i babaroga je od telefona. Naročito u ovoj klasi. 12/512 sa 3x50MP kamerama i Snapdragon procesorom. Tanak, lagan, i ne košta 700€ kao ova smejurija.
A seria
•
10.04.2026 19:31h
xby52b7by28f02p
Delim misljenja mnogih ovde da je ovaj tel presmesan za ovu cenu. Ok on radi sigutno i ja imam jedan iz A serije al su tolike male nijanse.Relan biti i kazati da ne oije vodu to sa azuriranjima kad sad i kinezi poceli da daju neko 4 a neki i 6 godina ažuriranja tako da to ne pije vodu.I sam sam korisnik samsunga al honor ljudi predobri telefoni imam u kuci jedan iz srednjeg segmenta, brutalno dobar za tu lovu.Tako da polako kinezi dominiraju, i da svakako u ovom segmentu koliko ovaj tel kosta ima barem jedno 7,8 modela bolja. Pozdrav.
X
•
11.04.2026 01:24h ngqg1z0gf60lztxDa, honor je u srednjem segmentu mozda najjaci i to bez glupih reklama u sistemu koje ima Redmi.
NINO
•
12.04.2026 18:05h crh043glz826zcsJa imam a52 6 gb, već 4 godine. Platio sam ga 35.000 din. Telefon kida i dalje. Odlična kamera čak bolja i prednja a tek selfi od ovoga. Slikao sam istu sliku sa drugarovim ajfonom 16 i mojim, minimalna razlika. Još za te pare vodootporan. Svakom bih ga preporučio.
X
•
19.04.2026 00:36h dls6y398jx2psqsZato Jole sto u Evropi imaju od tri do pet puta vecu prosecnu kupovnu moc pa ne vode racuna o odnosu cene i kvaliteta i kupuju aktuelni flagship. Samsung i Apple su brendovi decenijama prisutni, Apple skoro dve decenije a Samsung jos duze od toga. To znaci da ljudi koji se uopste ne unose u hardver ili detalje po navici kupice ili iPhone ili Samsung, sta su navikli da kupuju zadnjih dvadeset godina i bice zadovoljni. Mi smo cenovno osetljivo trziste i tragamo za maksimumom za nas novac.
X
•
19.04.2026 11:36h v0nwz4xzdjx7k14Jole, kad Samsung pusti A57 po ceni S25 FE, ne znam kako razuman covek moze to da podrzava.
Jole
•
19.04.2026 13:11h wbf8jzrt4j8f495X slažem se, ali niko te ne tera da ga kupiš. Cene su slične, jer s25fe ima cenu kakvu ima zbog poklona prošle godine, a ove godine su cene u nebu zbog cena memorije. Zorz u Kini dominacija samo telefona koji se isprave u Kini j brendova koji imaju državne subvencije. Misliš da bi iPhone dominirao da se pravi u USA? A ti pomenuti telefoni su najprodavaniji u Evropi, pa i A56. Da ne valjaju nestali bi kao HTC
Jole
•
19.04.2026 22:11h nsmw76j90w6tslgBBK kao dobavljački lanac ne postoji godinama. Xiaomi nije ni bio u njemu. iPhone je najjači zbog reptilijanca
1
•
21.04.2026 02:44h fxqhwq83ld4h9hbiPhone je najjaci zbog miliona ljudi koji kupe brend bez razmisljanja o softveru i hardveru.
Goxy
•
9.04.2026 15:29h
3p9rjb8jm9j36fb
Ja sam baš zadovoljan telefonom, unapredio sam se sa A53, koji me je baš lepo služio.
Uzeo sam A57 uz obnovu ugovora, sa A56 bi me pretplata izašla svega par stotina manje, a i upoređivao sam ih u poslovnici, A57 je primetno tanji, lakši, pogodniji za ruku, i ima taman toliko tanje okvire oko ekrana, ne puno, ali se primeti. Sve u svemu osećaj premijum telefona u ruci. Navy plava izgleda baš dobro. Vrlo dobar ekran, svetao, telefon odzivan, ni sa A53 mi nije falilo snage, neće sigurno ni ovde, vibra motor je značajno bolji to sam primetio, na polju kamera ne verujem da ću primetiti značajne razlike, sem što je selfie dosta bolja. One UI mi je najbolja iteracija Androida, to mi je možda i najveći plus kod Samsunga. Očekujem da me A57 služi barem 3-4 godine, kao što je i A53 koji i dalje radi bez problema.
Milance
•
10.04.2026 15:44h 0ldth5qdkw9p1hwA53 je najgori exynos model koji je napravljen u zadnjih 10 godina, nikada jedan telefon nije imao toliko kvarova i bagova kao A53, svaki treci je bio u servisu. Zato i imas dobre utiske o A57, jer ne znas za bolje. Ovaj telefon je ok ali za 300e, sve preko toga je bacanje para jer ima mnogo boljih telefona za 500e.
X
•
14.04.2026 00:48h 48271c00hxj98lpNe bi se dobro snasao ni sa cenom od 300 e jer tu imas Motorola Edge 60 i Honor 400 od kojih nije nista bolji
KorisnikA57
•
26.04.2026 09:04h b7pk0cm311627gsSlažem se sa Goxyjem. Telefon je zaista dobar, fluidan je i jako lepo igleda i leži u ruci. Činjenica je da nema nekog velikog napretka u odnosu na A56, ali sam ga kupio jer sam hteo noviji model, a iskreno mi i razlika u ceni nije bila velika. Poređenja radi, mnogo je bolji, fluidniji i i lepši od A34 i A36 koje sam dao i doplatio za ovaj. Mana na ovim novim modelima ostaje to što su izbacili slot za sd karticu. Koristio sam i druge brendove (osim Iphone-a), ali bih se uvek vratio samsungu, navika ili šta već, ali pišem kako je.
kantA57
•
30.04.2026 17:12h x7rth4c7z3dfzbsPrecenjen kao i svaki Samsung danas.
STRANA 1
