Jeste logicno, dok nemas korisnika koji je iole zahtevniji i zna sta hoce. Na ovako hobistickim sajtovima je logicno.Miškoni napisao:dejand978, informacije se šalju na e-mail samo ako je korisnik to sam zatražio, što je i logično.
Ne pisem ovo napamet, skoro 10 godina sam u softverskoj industriji od projektovanja do implementacije (od malih one-man show firmi do sadasnje verovatno najvece kompanije u jugoistocnoj evropi u IT sektoru).
Vas softver daje laznu informaciju tj neispravan je. U trenutku unosa oglasa oglasivacu se pojavljuje eskplicitna poruka od uspesnom dodavanju oglasa, bez obzira na to da li je link za validaciju/brisanje poslat na unetu e-mail adresu. Logicno bi bilo sledece:
- ako su uslovi/pravila ispunjeni klijentu stizu linkovi za validaciju
- ako nisu ili klijent ima zabranu stize e-mail sa odgovarajucom porukom npr. predali ste vise od N oglasa sa iste IP adrese! ... Oglasavanje novih telefona nije dozvoljeno! ... Neispravan broj telefona! ... itd lista je poduza u zavisnosti od vrsta kontrola koje se sprovode.
Poruke se lako formulisu ako su pravila ustanovljena. Izbegavanje da se takve, relativno banalne, informacije dostave ostavlja los utisak. Toliko od mene sto se tice predloga za unapredjenje (na ocito problematicnu temu), shvatite ovo kao dobronamernu kritiku.