Nadam se da naslov dovoljno govori. Odlucio sam pokloniti zenskoj osobi telefon za Novu godinu. Posto sam laik u ovom svetu, molio bih vas za savet.
Trazim telefon koji ce odgovarati pomenutoj osobi, da je "elegantno zenski" model (ni sam nisam siguran sta to znaci ), da nije nesto skup (do 80 evrica) i da je jednostavan za rukovanje (jer osoba kojoj je telefon namenjen i nije preterano vicna u koriscenju mobilnih telefona).
tukisasayu, pa mislim da ti se tu uklapaju odredjeni smasunzi na preklop,pre svega c260 i c520,sto bi bile i moje preporuke....najbolje bi ti bilo da preko pretrage otkucas do 80e i vidis sta ce ti ispasti,pa kada malo suzis izbor dodjes ovde sa konkretnim dvoumljenjem...
trebao si staviti i do koje cijene.... Ima finih telefona i za 50e a isto tako za 300e
al eo ti par po mom misljenju koji su zenski ..
sto se tice nokie 3500classic ili 6111 . ako mislis malo vise para dati onda samsung u600 ....
Pa mozda samsung e390. Nije skup ...
Hvala i ostalima na savetima. Od preporucenih telefona suzio sam izbor na dva Samsungova modela, C520 i E250. Prvi mi je ubedljivo "zenstveniji" mada mi se E250 svidja zato sto ima podrsku za memorijske kartice i bluetooth (mada ne verujem da ce bluetooth i da se koristi previse). S druge strane, E250 mi deluje nekako glomaznije i nezgrapnije. Da li neko zna da li moze da se nadje taj telefon u crnoj boji ili mozda kako izgleda u pink varijanti?
Takodje, ako nekome padne na pamet jos neki model telefona, neka se slobodno javi.
tukisasayu, u poredjenju ta dva modela,po karakteristikama pobedjuje e250,koji je extra (ali bas extra) telefon za te pare,znaci bt + memorijsko prosirenje + solidna kamera i ekran i na kraju fm radio,jako lepo dizjaniran i elegantan (kopija d900...)
Za pink boju nemam pojma,ali zato u crnoj izgleda wouw!!!
C520 je telefon koji nema ni upola toliku funkcionalnost kao e250!