Servisiranje - pitajte
- oggich
- Redovni učesnik
- Postovi: 168
- Pridružio se: Sre, 13. Avg 2008. 19:26
- :: Sony Ericsson k750i
- Lokacija: Moja Soba
imam jedno pitanje za korisnika hallo,intersuje me da li se pri dekodiranju telefona,konkretno Samsung j700,da li se gube SMS poruke koje su u telefonskoj memoriji?Konkretno u Prijemnom sanducetu i u poslatom snducetu i u mom folderu i u skicama.I da li moram da ih brisem pre nego sto cu da dam telefon da se dekodira
Hvala na pomoci
Hvala na pomoci
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
oggich, sto rece moj @drgrga....tako je.
Pozdrav
Pozdrav
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
- Ceftriaxone
- Mobil manijak
- Postovi: 1212
- Pridružio se: Pon, 01. Dec 2008. 23:07
- :: XZs
- :: S7e
- Lokacija: Reggio Emilia/Нови Београд
pitanje za upucene,sestra ima nokiu 5610,i poceo je mnogo da se baguje u poslednje vreme, video sam da je izasao novi firmware pa sam probao da ga instaliram. U toku instaliranja NSU se zabagovao i to je stajalo par minuta,i posto se nista nije desavalo,skinuo sam tel sa kompa i sad nece da se upali. Koje su mi sad opcije? A da,garancija istekla pre manje od mesec dana
ex ivan87
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
makish, AKO sam dobro razumeo:
-sa karticom DRUGOG operatera tel radi NORMALNO?
AKO je tako, velika verovatnoca da necete moci koristiti Vasu karticu u TOM telefonu...mozete pokusati objasniti u Korisnickom Servisu Vaseg operatera sta Vas muci, ali tesko da ce Vas uopste saslusati...sve u svemu...moze se pokusati promena kompletnog SW-a telefona (ne preko NSU vec sa nekim od alata) i to je to...
Pozdrav
-sa karticom DRUGOG operatera tel radi NORMALNO?
AKO je tako, velika verovatnoca da necete moci koristiti Vasu karticu u TOM telefonu...mozete pokusati objasniti u Korisnickom Servisu Vaseg operatera sta Vas muci, ali tesko da ce Vas uopste saslusati...sve u svemu...moze se pokusati promena kompletnog SW-a telefona (ne preko NSU vec sa nekim od alata) i to je to...
Pozdrav
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
Instalirao sam pre nekih mesec dana na mojoj N96 ovaj novi softver 30.033,i od tada music player ne moze da se azurira,ne moze da procita pesme koje sam prethodno prebacio na telefon preko PC Suite-a.Pesme mogu najnormalnije da pustam u fajl menadzeru.Kako da otklonim problem,hvala unapred.Pozdrav!!!!!!!!
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
vrsrb871, update ste radili preko NSU? Da li je nekim slucaj u telefonu neki brand sw trenutno (Vodafone i sl)?
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
hallo,nema nijedan brand sw,update sam prvo radio preko telefona ,na *#0000#,medjutim nestala mi je struja,pa sam izgubio wi-fi.Konektovao sam se posle preko NSU-a,dovrsio update,zatim i reinstalirao kompletnu verziju softwera.Sve u svemu,prilikom ranijih usb konekcija i transfera podataka redovno sam bio upitan u music playeru da li zelim da izvrsim azuriranje liste pesama!!
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
vrsrb871, pokusajte jois jednom napraviti update na NSU, ako ne pomogne, morace se neko ko ima potreban alaat pozabaviti time...Pozdrav
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
hallo,pokusano je vec,reinstaliran joj jednom sofver medjutim ista je situacija.Da li nekako moze telefon da se vrati na stariji softver,onaj 20.055 je po meni najbolji za N96,uostalom i u servisu su mi rekli da nisam trebao da nadogradjujem na 30.033!Velika glupost je sto ne mogu pesme iz file menagera da se manuelno dodaju u music player,ova Nokija je katastrofa,nikad kraja problemima sa S60.Hvala u svakom slucaju,pozdrav!!!
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
vrsrb871, NE IGRAJTE se sa downgrade-om (spustanjemn verzije ) na NOKIA BB5 telefonima!!!!!!
Pozdrav
Pozdrav
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
Poz,
jedno pitanje vezano za famozne kineske kopije telefona
Da, da kupio sam jednu.
I da, kao sto svi kazu da su krs, to se jednom delom ispostavilo kao tacno.
Elem, u cemu je prob telefon se svako toliko ugasi pa sam i upali (gasenje bez power off screen-a, samo klap, crno). Druga varijanta je da se ugasi sa power-off screenom, i tada, povremeno, sam moram i da ga upalim.
Treca varijanta je da sam udje u keyborad-lock, i ako je auto-lock iskljucen.
Sve ovo se desava vrlo randomaticno.
Da li su sve ove opcije povezane na power dugme kako ja mislim da jesu, i da li bi neko od servisera bio raspolozen da isti i pogleda, ukoliko ne dobijem odgovor u skorije vreme od momka od koga je isti i kupljen.
Cisto da ne bude samo pljuvanje po telefonu, ali i mali off - izvinjavam se. Sve ostalo radi super - tastatura, wifi, java aplikacije - download novih aplikacija. Sve je super. Sem ovog "problemcica"
Hvala unapred
jedno pitanje vezano za famozne kineske kopije telefona

Da, da kupio sam jednu.
I da, kao sto svi kazu da su krs, to se jednom delom ispostavilo kao tacno.
Elem, u cemu je prob telefon se svako toliko ugasi pa sam i upali (gasenje bez power off screen-a, samo klap, crno). Druga varijanta je da se ugasi sa power-off screenom, i tada, povremeno, sam moram i da ga upalim.
Treca varijanta je da sam udje u keyborad-lock, i ako je auto-lock iskljucen.
Sve ovo se desava vrlo randomaticno.
Da li su sve ove opcije povezane na power dugme kako ja mislim da jesu, i da li bi neko od servisera bio raspolozen da isti i pogleda, ukoliko ne dobijem odgovor u skorije vreme od momka od koga je isti i kupljen.
Cisto da ne bude samo pljuvanje po telefonu, ali i mali off - izvinjavam se. Sve ostalo radi super - tastatura, wifi, java aplikacije - download novih aplikacija. Sve je super. Sem ovog "problemcica"
Hvala unapred
- hallo
- Mobil poznavalac
- Postovi: 564
- Pridružio se: Sre, 20. Sep 2006. 19:51
- Lokacija: TelefonServisHalo,Loznica, Srbija
- Kontakt:
cimba, naravno da servisiramo i njih. Glavni problem kod SVIH telefona sa 2, 3kartice, analognim TV prijemnikom i sl..."kineza"...je u VEOMA losem kvalitetu same stampane ploce (suvise tanka, savitljiva) koja u kombinaciji sa lose resenim prostorom unutar maskice/oklopa, dovodi do veoma ranog ostecenja mesta gde stoji (lezi) CPU (glavni procesor najcesce MTK-a) bez nekih drasticnih mehanickih ostecenja kioja ostali telefoni uglavnom istrpe.
Sve u svemu, mozemo servisiratio, ali koliko je to trajno pitanje je veliko.
Pozdrav
Sve u svemu, mozemo servisiratio, ali koliko je to trajno pitanje je veliko.
Pozdrav
GsmReverseUnion-EvropskaAsocijacijaServisera www.gsmreverse.com
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
NISAM IZ BEOGRADA!!!!!!!!!
- Zeljkamp
- Redovni učesnik
- Postovi: 139
- Pridružio se: Uto, 20. Nov 2007. 07:27
- :: HTC U11
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Devojka mi ima SonyEricsson W350 na kojem su pukla vrata. E sada, dobio sam potpuno isti telefon koji ne radi, ali su mu vrata potpuno ispravana i sa njega hocu da skinem i namontiram na njen. Interesuje me da li za to treba neki alat ili ne, tj. koji je sistem zamene, plasim se da ne polomim i ova ispravna?!
hallo, imas li i najmanju ideju sta bi osnovni prob mogao da bude.
Ja nekako tipujem na power button, ali obzirom da je jos pod "garancijom" cekam odgovor od prodavca, da vidimo sta i kako...
A i kolliko je isplatljivo servisiranje ? Da li da pokusavam da ga popravim, naravno na racun prodavca, ili jednostavno da trazim novi ?
Ja nekako tipujem na power button, ali obzirom da je jos pod "garancijom" cekam odgovor od prodavca, da vidimo sta i kako...
A i kolliko je isplatljivo servisiranje ? Da li da pokusavam da ga popravim, naravno na racun prodavca, ili jednostavno da trazim novi ?