Nokia C7,problem sa touch screenom

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
sanny
Novajlija
Novajlija
Postovi: 17
Pridružio se: Pet, 13. Maj 2011. 21:16

Nokia C7,problem sa touch screenom

Post od sanny »

Telefon je kupljen pre 3 meseca. Od pre nekog vremena mi se zakucao touch screen i sad vise uopste ne reaguje. Na ekranu se vidi da me neko zove i da stize poruka ali ja ne mogu da odgovorim jer touch ne reaguje. I donje dugme za meni mi non stop svetli. Da li neko zna o cemu se radi i kako to da popravim,i naravno koliko bi to otprilike kostalo?

ps. postavila sam pitanje na temi servisiranje ali niko ne odgovara,pa sam onda otvorila novu temu. nadam se da nije problem,ako jeste,neka se tema brise. Hvala

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

A vadjenje i vracanje baterije dali si to probala ili refres softwera. Telefon ti je nov pa ako ovo ne pomogne garanciju valjda imas valjanu.

sanny
Novajlija
Novajlija
Postovi: 17
Pridružio se: Pet, 13. Maj 2011. 21:16

Post od sanny »

Probala sam ali i dalje ne reaguje. Poslala sam u servis i telefon mi je vracen(inace uzet u telenoru )posle 10 dana uz konstataciju da je neovlasceno lice otvaralo telefon i ostetilo ga(a nema teorije,jer sam ja jedini vlasnik,i to nije radjeno,nego je odmah odnet u servis-missim ko normalan pored garancije za nov telefon jos otvara i procka po istom??,pritom ne znam nikoga ko proverava i otvara telefon pri kupovini istog,a ne mislim samo na skidanje baterije nego bas rastavljanje foona) te da je popravka skuplja od trzisne vrednosti telefona(sto cisto sumnjam,jer tch ne kosta bas toliko,valjda)i usput su mi prilozene i slike iz servisa gde se vidi da je telefon izgreban ali negde na nekoj ploci iznutra,spolja nema nikakva ostecenja. Ja licno mislim da mene neko iz servisa pokusava opasno da zavrne! Ali necu ostati duzna,kontaktirala sam agenciju za zastitu potrosaca i advokata,pa cemo da se ceramo! :)

i kako se radi refresh softvera ako touch ne reaguje?

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

sanny,

Takav pokusaj unapred osudjen na propast......u zemlji Srbiji

:uhuh:

Touch zajedno sa zamenom 50 Eur kod mene,pozz

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

sanny, ma refresh se radi lako uz pomoc ovi-suitita ali pre ce biti ovo sti ti je drgrga napisao. Telenor ccc koji su to strucnjaci :shock: (kadija te kudi kadija ti sudi).

sanny
Novajlija
Novajlija
Postovi: 17
Pridružio se: Pet, 13. Maj 2011. 21:16

Post od sanny »

Nemam ja probllem sa Telenorom,oni su samo posrednici nego sa servisom. Treba ih okaciti za ja.. da vise dok im oci ne ispadnu!
Ja sam iz NS-a,koji servis mi preporucujete?
Provalila sam da se i Telenor i servis pozivaju na neke stare zakone koji vise ne vaze i da tako zaobilaze i zavrcu kupce i korisnike koji nisu upuceni ili se ne raspitaju malo. Poslala sam im dopise pa cekam reakciju, I agencija im je poslala dopis a inspekcija je obavestena. neko mora da ih opauci. Da su mi reklli ok skupa je popravka ,ne ulazi u garanciju i bla bla ,toliko kosta pa ti ako zelis uradi ako ne,nikom nista. A ovako ostetiti telefon i jos nabediti,ma nema teorije da ostane na ovome. zvoricu se bar za nesto,ako nista drugo da ih malo pecnem sa kontrolom.

Vlada Zem
Expert
Expert
Postovi: 3380
Pridružio se: Ned, 14. Maj 2006. 13:25
:: N9
Lokacija: Zemun

Post od Vlada Zem »

sanny napisao:...usput su mi prilozene i slike iz servisa gde se vidi da je telefon izgreban ali negde na nekoj ploci iznutra,spolja nema nikakva ostecenja...
"Ploča izgrebana iznutra"???
Ne mogu da verujem čime se sve služe da bi "kao opravdano" izbegli opravdanu garanciju.
Taj servis je verovatno Mobis (Zemun, IPruge), živim tu, svaki dan po nekog "sretnog" Nokia korisnika usmerim, tipa "pravo, pa prva levo". Verovatno su u gužvi, pa ovako misle da otkače garanciju...
sanny, FIGHT!
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

sanny,

Jos jednom......ako imas vremena,para i zivaca maltretiraj se.....
Cak i u slucaju da inspektor ode do njih,Ovlasceni servis ima crno na belo da je telefon ostecen,sto je i dokumentovano i uredno poslato tebi i ostalo kod njih u arhivi.
Tvoje reci da nije padao,i da nije otvaran nemogu pravno nikako biti potkovane....


pozz

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

sanny napisao:Nemam ja probllem sa Telenorom,oni su samo posrednici nego sa servisom.
Da ali to oko garancije Telenor reklamira na njihovom sajtu i telefon kad se predaje na popravku predaje se Telenoru znaci Telenor i korisnik su zadnji kontak a ne servis.

skar
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1366
Pridružio se: Ned, 17. Jan 2010. 22:07
:: nobody know
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Post od skar »

mene samo jedno buni,zasto kod operatera ovlasceni servis toliko podbacuju...
radio sam u prodavnici mobilnih,gde je sve islo na "belo"..donese mi zena samsung na preklop,3 meseca star,kaze ne radi,ja pogledam na telefonu tragovi od zuba :blinky: :blinky: :blinky: e sad da li ga je pas,medved il mozda neki lud covek izgrizao ne znam,al Ja gospodji mirno objasnim da cu ga poslati na servis,al posto je ovo tesko fizicko ostecenje,sanse za garanicju jednake 0..posaljem JA,dolazi paket kroz nedelju dana,telefon sredjen,zamenut flet,u reversu pise da su uocena ostecenja,ali telefon je ispravan,i to mi se desilo dosad mnoogo puta...
a ove lopovije,sto se desavaju su sramota za njih..
:uhuh: :uhuh: :uhuh:

Vlada Zem
Expert
Expert
Postovi: 3380
Pridružio se: Ned, 14. Maj 2006. 13:25
:: N9
Lokacija: Zemun

Post od Vlada Zem »

deksicom, nije baš tako, možeš direktno u servis da odeš sa važećom garancijom, jedino što se oba nalaze u BG.
Meni nešto nije jasno, jel neko čita to šta je sanny napisala? To znači da bukvalno svaki neispravan aparat mogu da otvore, oštete, uslikaju - i mirni su...
Koliko Mobisu "dobro" ide, vidi se i po tome što su se iz elitnog dela NBG preselili, da ne kažem zavukli, u Prve pruge 27c.

Mada je tema više za Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
pozz
zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

deksicom,

Pa vidi nisi u pravu.....dakle posto radis sa belom tehnikom,trebao bi da znas ovo :

Kada kupis ves masinu u bilo kojoj prodavnici i ta ista se pokvari da li ides u tu prodavnicu,ili otvoris garanciju i pogledas spisak OVLASCENIH SERVISA i ides tamo....dakle onaj sto ti je prodao apsolutno nema nista sa tobom ako si se ti u tom momentu slozio da je stvar koju kupujes ispravna i bila je ispravna izvesni period i naprasno se pokvarila......

Dakle kada kupite televizor u Tehnomaniji ili bilo gde,naravno da ne idete tamo,nego u ovlasceni servis.
Za one koji nisu znali obaveza prodavca da posalje telefon na servis je samo stvar DOBRE VOLJE i postovanja kupaca (procitajte zakon),u principu vi bi isto kao i za gore pomenutu ves nasinu ili televizor SAMI SLALI telefon na servis.....

Ne znam cemu pljuvanje po Telenoru,Mts-u,Vip-u....nebitno...

Vlada Zem,

Oni su pukli,izgubili su i licencu.....i nema 2,ima vise ovlascenih servisa i kao sto skar, rece vrlo korektnih.I sam sam gledao telefon koji samo sto se nije raspao,popravljen i vracen vlasniku a ja se smejao unapred...(BG elektronik je u pitanju)
Ali isto tako nadju li ikakav trag od VODE,VLAGE verujte da ga nece ni pogledati,samo ce uslikati mesto i cao,i tu su u pravu.....jer jeddno 90 % ljudi NIKADA,ALI NIKADA.....nece da prizna da je telefon padao,kvasen,pa susen itd.....itd...Balkan,Balkan,Balkan,ovo je balkan :)
:smutny:
pozz :smutny:

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

drgrga, dobro sve je to tacno gde treba da se nosi pokvareni uredjaj ali u ovom slucaju se radi o telefonu koji recimo ja uzmem u Telenoru i dodje do problema a ja u Leskovcu a servis u Beogradu i normalno da ce sve ici preko Telenora jer tako pise i na sajtu njihovom. E sad neka oni saradjuju sa nekim dobrim servisom pa ce i oni imati manje problema.
A to sto pojedinci nece da priznaju pad ili kvasenje sa time nista ne dobiju nego samo gube. Budimo svi realni sa majstorima pa ce biti i oni. Jer nemoze se neka istina prikriti ako taj majstor radi taj posao dugi niz godina.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

deksicom,

Da ali zato biras gde ces sta da kupujes,da li me razumes.......Dakle nekada kada se kupovalo gledalo se prvo kako je razvijena SERVISNA MREZA, ja sam npr rodjen na Kosovu i ziveo tamo,da li znas gde su bili ovlasceni servisi za tehnicke stvari ?????? I to u ono vreme kad se znalo sta je sta !!!
Cekalo se danima,mesecima...

Niko nama nije kriv sto zivimo brzo i hocemo sve odmah i sve TU.Ne moze se tako gledati na stvari,to gde zivis nema nikakve veze sa njima,ili sta njih briga.....izbor je na tebi.
Ne svidja ti se to da oni rade tako -----> pravac u prvu PROVERENU prodavnicu mobilnih telefona sa svojim servisom,ja sam xx puta uradio ljudima telefon o svom trosku samo zato da izbegnem slanje i maltretiranje sa cekanjem itd.....iako opet kazem NISAM obavezan da saljem,vec samo da ih uputim u OVLASCENI servis !!!!
I onda se sve to vrati jer kad se procuje...vecina njih kaze:"Ma popravi mi ti,cuo sam da se tamo ceka 45 dana i da nemaju pojma....." :)

sanny
Novajlija
Novajlija
Postovi: 17
Pridružio se: Pet, 13. Maj 2011. 21:16

Post od sanny »

Po novom zakonu ne treba kupac da ide u ovlasceni servis nego sve obavlja prodavac. To je po zakonu koji vazi od 1.januara ove godine. Tako da ja sada teretim Telenor a oni neka se bakcu sa servisom,ionako obe firme imaju ugovore sa ne vazecim zakonima,nisu uskladjeni. Inace objasnjenje da je popravka skuplja od trzisne vrednosti telefona meni takodje ne pije vodu,ako je popravka oko 50 e,zar je moguce da nokia c7 sada vredi manje od 50 e?
Mene samo zanima kakav je kvar u pitanju,da li je digitizer(ili kako se vec kaze),jer ekran nema neka fizicka ostecenja,samo ne reaguje na dodir?!

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Sad nesto gledah njihov sajt i na njemu nigde ne nadjoh da pise nesto o garancijama telefona a ranije je pisalo. Telenor garancija, mi preuzimamo brigu o vasem telefonu a vi dobijate zamenu itd. itd. toga vise nema na njihovom sajtu.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

sanny,

Da touch panel ili ti digitajzer je u pitanju !!!!! Standaradni kvar ne samo na Nokiji vec na skoro svim aparatima koji rade telefone na touch......a narod pohrlio kao lud na tipkanje prstima...... :uhuh:

Moguce da je od 1 januara tako,nisam pratio ,ali opet kazem prodavca nista ne kosta da posalje,on ce to uraditi ali ono sto je rekao OVLASCENI SERVIS je AMIN !!!! Tu prestaje sva daljna prica.......

Odosmo daleko....pozz svima

telep
Expert
Expert
Postovi: 2210
Pridružio se: Pon, 22. Okt 2007. 04:23

Post od telep »

Za ovu priču ko šalje telefon (ili bilo koji aparat) na servis obično vam se više isplati da ga sami odnesete pošto može da prođe i par dana pre nego što ga oni pošalju.
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Nexus 7 32GB 2013 White

zavodnick
Expert
Expert
Postovi: 2181
Pridružio se: Uto, 08. Nov 2005. 10:32
:: N8
:: N95 8 Gb, Lumia 1520
Lokacija: Banja Luka

Post od zavodnick »

sanny, evo sad citam ove postove i gledam i jedino sto mogu da ti kazem je da sjedes u auto i odes do drgrga u servis ( ne znam covjeka, ali mislim da te nece zeznuti ), a i sta god te bude mucilo oko telefona, mozes da ga i ovdje nadjes ... Vi tek da vidite kakvo je rasulo u Republici Srpskoj, mogu vam samo reci da ste "mila majka"... :D Vjerujte mi na rijec, jer ne bih da iznosim detalje, jer nije vezano za telefone, tako da nema veze s temom :)
Ljubav je zeznuta stvar. Ne znas kad dodje, ali kad te ostavi...boli!

sanny
Novajlija
Novajlija
Postovi: 17
Pridružio se: Pet, 13. Maj 2011. 21:16

Post od sanny »

Drgrgo,znaci dobro sam uradila domaci 8) posto sam potpuni laik za popravku telefona ali sam malo guglala pa sam pretpostavila da je tako nesto u pitanju. Jer prosto necu da dozvolim da me neko levati oko popravke telefona sa delom koji kosta par dolara i da mi prosipa pricu kako je popravka skuplja od samog telefona. Chepacu ih samo zbog njihovog bezobrazluka,nizbogcega drugog.
Odnela bih ja odavno vec telefon u servis i resili bi problem ali sad ne mogu jer moram da ispostujem sve rokove zbog dopisa koji sam im poslala,kad budem dosla do tacke kad nemam kud popravicu ga u nekom servisu,do tada ne popustam. Znam da stanje nije sjajno ali ne mozemo bas svi sedeti skrstenih ruku i ne raditi tim povom nista a svi znamo da malverzacija ima na svakom koraku.Posto je ovogodisnji zakon ipak malo vise na strani kupca,pokusacu to da iskoristim da im malo natrljam nos. Pa i ako ne uspem u svojoj misiji da mi poprave telefon,bar ce mi srce biti na mestu da sam ipak nesto pokusala. Izem ga,nepravdomrzac sam!
Telep,ne mogu ja da odnesem telefon nego mora Telenor da ga prosledi po zvanicnom protokolu koji je naveden u garanciji,mene ne zanima koliko ce dana od tada proci,imaju rok od 15 dana da se telefon vrati(po novom zakonu)iz servisa.
Pozz

Odgovori