siki069, sta si se uhvatio za 600 evra ko pijan plota. Dao sam sebi pesnicku slobodu da slikovito objasnim, sto inace izbegavam da radim po internetu, bas zbog previse bukvalnih ljudi ovde (dal iskljuce mozak kako ukljuce net, ili su takvi i uzivo, zaista ne znam, ali je jako iritantno).
Konkretno ja sam moj platio dinar, bolji qwerty fon u to vreme za te pare nisi mogao da nadjes. Tesko da i sada imas bolji qwerty, koliko god da kostao. Eto. Kraj price.
btw. Ne znam sta te vredja sto sam ti rekao "nemoj da me tripujes", ne predstavlja nikakvu uvredu ni u krajnjoj nameri, o kulturni covece. Nesto si se ti "istripovao".
servis.kompa, ko o cemu, ti o moralu. Pa nisam sitnom serviseru uzeo leba iz usta nego HTC korporaciji koja zaradjuje milijarde i cije cene telefona su toliko precenjene da mogu da prekriju deset takvih "laznih" garancija, a ne jednu.
Evo recimo na tvom primeru. Ti si serviser. Zamenis flat kabal i naplatis to 50 evra, pokrijes troskove, ostane i tebi nesto, platis porez, namet, lokal, dazbinu ovo ono i ostane ti neka sica. Vratis fon, i za dva dana dodje ista musterija opet i kaze "pokvarilo se iz cista mira". Tu mozemo da pricamo o moralu i onda bi ti bio u pravu.
Ali recimo, ti resis da budes ultra mega fensi servis.kompa, i taj isti flat kabal naplacujes 250 evra. Sluzis kafu, napolitanke, muzika lepa, siroko obecas garanciju godinu dana, umesto sest meseci (oci da zamazes)... Vratis popravljen fon i za dva dana opet dodje ista musterija i kaze "pokvarilo se iz cista mira" (nije on namerno hteo da ga sjb, desilo se, nesrecan slucaj - kud ce, sta ce, zna da jedino to sme da kaze jer je za tih 250 evra ipak racunao da moze da bude bezbrizan narednih godinu dana (garancija), u fazonu platicu skuplje, ali pouzdanije, ipak si ti ozbiljna kompanija). A ti se onda stisnes jer ti bese malo sto si ga pre dva dana odrao 5 puta vise i obecavao mu kule i garancije razne, pa bi najradije opet da mu naplatis po (pre)punoj ceni, a flat kabal bi verovatno poslao na neko transdimenzionalno-nano-skeniranje, da bi ti savest bila mirna sto decku nisi priznao garanciju. I reci ti meni ko je onda tu nemoralan? I o kom moralu mi pricamo? Nadam se da ti je sada jasnije zasto smatram da je moj ugao posmatranja objektivniji. U ovakvoj situaciji ne mozes da sudis o moralu posmatrajuci iz tvog ugla gde mozda jedva krpis kraj sa krajem od silnih nameta, pa ti samo jos fale takve lazi musterija, vec bi trebalo da posmatras iz ugla multinacionalnih korporacija. Znam da na prvi pogled lici, pa si zato mozda previse subjektivan jer je tvoj posao u pitanju, ali ako pogledas malo bolje ipak su to babe i zabe.
Znas da te proizvodjaci i operateri deru svaki mesec i to je moralno, a ja sam nemoralni izgrednik zreo za lomacu. Jasta.