Telefon sam odneo na reklamaciju 12. aprila i 5x je vracan i dalje ne ispravan. Kada je isteklo 45 dana od moguceg roka za popravku jer u garanciji pise sledece
,,Ovlasceni servis je obavezan da izvrsi popravku proizvoda u roku od 45 dana od dana reklamacije. U koliko servis ne izvrsi popravku u naznacenom roku proizvod ce biti zamenjen za isti model, odnosno ukoliko nije moguce za novi telefon modela iste klase ukoliko je kupac saglasan sa tim. U suprotnom kupcu ce biti odobren povracaj novcanog iznosa,,
Otisao sam da uzmem ili drugi telefon ili novac nazad, ali su mi rekli da je to nemoguce jer telefon je kod njih bio 20 dana, a jos 25 dana je nekim cudom proletelo u transportu Beograd/Sombor i to se ,,ne racuna,,. Bio sam i kod advokata koji je rekao da sam ja upravu jer u garantnom listu pise ,,obavezan da izvrsi popravku proizvoda u roku od 45 dana od dana reklamacije,, a ne od dolaska i provedenog vremena na servisu.
Tako da je moje pitanje sledece. Ko je tu sada u pravu?!
