MTS novosti
imam nameru da sa pripejd predjem na postpejd i da uzmem 50% popusta na mesecnu pretplatu na 2god uz paket mixnet M. Dali je da to uradim sad u novembru da prebacim ili da sacekam da to prebacim u decembru dali ce biti neki klasan tel kao sto su davali letos nokiu 1800 ili samsung.Sta vi mislite sta bi mi savetovali.Da napomenem da imam na telenoru prenesi 400 i ugovornu obavezu do juna 2013 jer sam uzeo nokiu č3-01 pa bi mi ovaj mixnet M dobro dosao zbog pretplate od 550 din sa popustom.
Ja sam napravila gresku misleci u tome trenutku na ono da imas pravo na zamenu. Izvinjavam se. Naravno, salju ga na servis da se potvrdi kvar. Ukoliko je fabricki neispravan telefon, dobija se zamena.Zligor napisao:leonine, i hendy prodaje original telefone. a to za zamenu ne mogu da verujem, niti je to praksa u svetu. normalno je da se prvo salje u servis.
Znas kako ne sumnjam ja da je u Hendiju telefon original. Pre mislim na puteve nabavke. Moj telefon je radio 23 dana, fabricki neispravna maticna. I Hendi i PIN su se pravili kao da nemaju veze sa tim telefonom. Zna se kako se zamena vrsi, oni to nisu hteli da urade. Zna se za knjizna odobrenja i sve ostalo kako se radi. Da je cela prica regularna, sve bi bilo ok. Bili su u fazonu, nosaj ga na servis svako malo, sta ti fali. Jos plus zamene mi maticnu a telefon opet neispravan i ostetili su mi masku, tj. otkinuli deo na servisu. Plus Hendi nikada ne kaze kupcima da mogu dobiti zamenu uredjaj tako sto ce doneti telefon prvo na reklamaciju kod njih i tu birati da li traze zamenu pa da se telefon salje na proveru kvara ili ga salju na servis bez zamene. Nego ti kazu mozete u servis odmah i tako gubis pravo da trazis zamenu. Sve sam to prosla skoro pa je moje iskustvo takvo da podmecu price kupcima da bi se oprali od odgovornosti. Da ne idem off topic, rezime je da sam se tri meseca namucila da fabricki neispravan telefon zamenim za nov uredjaj. Kao da mi ga je Hendi poklonio pa izvoljevam.
A za ovo gore sto sam navela pogresno jos jednom izvinjenje. U pravu si da prvo ide servis da bi se ustanovilo sta je u pitanju.
Mada, zakon kaze ako je kvar vidljiv, tipa nece da se upali telefon ili slicno, odma moze zamena bez servisa. Al' kod nas je zakon mrtvo slovo na papira, tako da je nebitno.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
- janka_88
- Expert
- Postovi: 3347
- Pridružio se: Čet, 25. Avg 2005. 12:14
- :: Samsung S21 Ultra 5G
- Lokacija: Banja Luka
Ja kad sam bio u Italiji i nesto me zezao telefon, tacnije GPRS radio jedan dan i onda jednostavno vise nije reagovao kad sam htio povezati se na GPRS. Telefon je bio nov i napravio sam par minuta razgovora. Otisao sam u radnju i dobio sam NOVI uredjaj ali sa starom baterijom i ostalom opremom. Pitam ja kako praksa u vezi zamijene telefona. Kaze ako se desi neki kvar na novom telefonu i kad to prijavim daju novi telefon samo u slucaju da nema vise od 1h razgovora, u suprotnom ide na popravku.
Zligor, e to si za uvoznika u sustini u pravu, ali mislim da je za Nokiju CT u ovom slucaju, nije PIN. No nemoj me drzati za rec. A sto se tice servisa, isti jeste ali makar se ne mucis kao ja tri meseca oko toga cija odgovornost je telefon. Odneses ga u Nokiju i to je to. Iznecu celu moju pricu na temi servisiranje mobilnih telefona u garantnom roku cim dobijem od mts-a odgovor na jos neke stvari. Na jedan dopis su mi odgovorili sad cekam ovaj drugi. Stvari koje sam saznala koliko ja znam mts nigde nije napisao da kazem javno niti ti to to stoji u ugovoru kad uzmes telefon kod njih ili u nekoj radnji koja prodaje njihove usluge.
Praksa jeste drugacija i to se slazem, ali ja isterah pravdu i dobih nov uredjaj upravo kako je i janka_88 dobio u Italiji, nov uredjaj sa mojom starom baterijom i starom dodatnom opremom. Znaci ne dobija se prodajno pakovanje, samo telefon.
Praksa jeste drugacija i to se slazem, ali ja isterah pravdu i dobih nov uredjaj upravo kako je i janka_88 dobio u Italiji, nov uredjaj sa mojom starom baterijom i starom dodatnom opremom. Znaci ne dobija se prodajno pakovanje, samo telefon.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
lesa, ja sam isla da kupim onu silikonsku oblogu za E72 pa sam kroz caskanje dosla do informacije za mts. Posto sam u avgustu produzila ugovor nisam bas obracala paznju, ali ono sto sam uhvatila je da E72 nude za 13.080,00 dinara uz BEL400 i neku MIX tarifu. Ako si iz BG-a i ako si zainteresovan za kupovinu Nokije, onda ti je najbolje da odes do Usca i proveris.
Evo da dodam stvari koje vaze u mts-u, a koliko sam ja upucena nisu napisane ni u osnovnom ugovoru, niti u aneksu koji se sklopi pri produzenju ugovora. Tako da imaju prostora da vam rade sta im volja. Ovo sam dobila u dopisu od njih, posto sam imala problema sa mojom E72:
Citiracu samo vazne delove dopisa:
U dopisu ste mi napisali sledece:
Kupovinom telefona na prodajnim mestima Telekoma Srbije, kao i ostalim prodajnim mestima gde se vrsi prodaja i pruzanje usluga MTS-a, korisnici dobijaju garantni list, sa kojim u ovlascenim servisima mogu da uloze reklamacije. Garantni rok je 24 meseca od izdavanja garantnog lista, tj. kupovine telefona.
Ukoliko se utvrdi neispravnost telefona u roku od 72 casa od kupovine, korisnik dolaskom na prodajno mesto sa odgovarajucom dokumentacijom (licna karta korisnika, originalni racun, garantni list), nakon utvrdjivanja vrste ostecenja moze izvrsiti zamenu mobilnog telefona za novi. Nakon isteka roka, sve reklamacije na aparat upucuju se ovlascenom servisu.
Postupajuci po Vasem zahtevu za zamenu navedenog mobilnog aparata drugim, obavestavamo Vas da je, u skladu sa procedurom Telekoma Srbija, ovlasceni serviser duzan da korisniku u roku od 30 dana od prijema uredjaja izvrsi popravku istog, odnosno, ukoliko to nije moguce, zameni za novi.
A zatim sam ih pitala sledece stvari i na to cekam i dalje odgovor, jer imaju rok mesec dana da odgovore:
Sada mi recite:
1. Da li recenica kao i ostalim prodajnim mestima gde se vrsi prodaja i pruzanje usluga MTS-a, znaci da se tu ubraja i Hendi-tel d.o.o.?
2. Zakon o zastiti potrosaca, koji je na snazi od 01.01.2011. godine, lepo kaze da je trgovac u roku od 6 meseci od datuma kupovine proizvoda odgovoran za nesaobraznost proizvoda. Pa mi recite po kom ste to vi osnovu i sa kojim pravom odredili da rok bude 72 sata? Naravno, ako se telfon uzme kod Vas u poslovnici ili ako i druga prodajna mesta dolaze u obzir, kao npr. Hendi.
Zakon lepo kaze:
Rokovi i teret dokazivanja
Član 55.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.
Jos jedan clan je takodje bitan:
Pravne posledice nesaobraznosti
Član 54.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od trgovca da se otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač, na prvom mestu, može da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana, nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Vi ste drzavni operater, zasto se obilazi zakon? U redu je da imate svoje procedure kako se nesto radi, ali zakon je valjda iznad tih procedura?
3. Kazete mi da je ovlasceni serviser duzan da korisniku u roku od 30 dana od prijema uredjaja izvrsi popravku istog, odnosno, ukoliko to nije moguce, zameni za novi. Sta se desava ako servis zadrzi uredjaj duze od 30 dana? Ja mts-u uredno izmirujem obaveze pa me zanima sta se desava u slucaju ako prekorace tih 30 dana.
Eto, mislim da ce ovo znaciti da ljudi znaju, jer ja iskreno mislim da mali broj ljudi zna za to, sem ako vec nijsu imali nekih neprijatnosti oko telefona. Kada dobijem odgovore, ispisacu sta su odgovorili. Sve sam ovo pitala da bi bilo sve jasno, bez ako, ili, mozda...i da pude crno na belo. Samo mi je jako zao sto ih nisam pitala zasto sve to sto su meni napisali ne stoji u ugovoru ili aneksu.
I jos ovo, napisali su mi da se nakon treceg nosenja telefona na servis, dobija zamena uredjaja. Ali to izgleda bese samo ako se telefon kupi u poslovnici. Mada mislim da to ljudi znaju vec.
Evo da dodam stvari koje vaze u mts-u, a koliko sam ja upucena nisu napisane ni u osnovnom ugovoru, niti u aneksu koji se sklopi pri produzenju ugovora. Tako da imaju prostora da vam rade sta im volja. Ovo sam dobila u dopisu od njih, posto sam imala problema sa mojom E72:
Citiracu samo vazne delove dopisa:
U dopisu ste mi napisali sledece:
Kupovinom telefona na prodajnim mestima Telekoma Srbije, kao i ostalim prodajnim mestima gde se vrsi prodaja i pruzanje usluga MTS-a, korisnici dobijaju garantni list, sa kojim u ovlascenim servisima mogu da uloze reklamacije. Garantni rok je 24 meseca od izdavanja garantnog lista, tj. kupovine telefona.
Ukoliko se utvrdi neispravnost telefona u roku od 72 casa od kupovine, korisnik dolaskom na prodajno mesto sa odgovarajucom dokumentacijom (licna karta korisnika, originalni racun, garantni list), nakon utvrdjivanja vrste ostecenja moze izvrsiti zamenu mobilnog telefona za novi. Nakon isteka roka, sve reklamacije na aparat upucuju se ovlascenom servisu.
Postupajuci po Vasem zahtevu za zamenu navedenog mobilnog aparata drugim, obavestavamo Vas da je, u skladu sa procedurom Telekoma Srbija, ovlasceni serviser duzan da korisniku u roku od 30 dana od prijema uredjaja izvrsi popravku istog, odnosno, ukoliko to nije moguce, zameni za novi.
A zatim sam ih pitala sledece stvari i na to cekam i dalje odgovor, jer imaju rok mesec dana da odgovore:
Sada mi recite:
1. Da li recenica kao i ostalim prodajnim mestima gde se vrsi prodaja i pruzanje usluga MTS-a, znaci da se tu ubraja i Hendi-tel d.o.o.?
2. Zakon o zastiti potrosaca, koji je na snazi od 01.01.2011. godine, lepo kaze da je trgovac u roku od 6 meseci od datuma kupovine proizvoda odgovoran za nesaobraznost proizvoda. Pa mi recite po kom ste to vi osnovu i sa kojim pravom odredili da rok bude 72 sata? Naravno, ako se telfon uzme kod Vas u poslovnici ili ako i druga prodajna mesta dolaze u obzir, kao npr. Hendi.
Zakon lepo kaze:
Rokovi i teret dokazivanja
Član 55.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.
Jos jedan clan je takodje bitan:
Pravne posledice nesaobraznosti
Član 54.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od trgovca da se otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač, na prvom mestu, može da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana, nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Vi ste drzavni operater, zasto se obilazi zakon? U redu je da imate svoje procedure kako se nesto radi, ali zakon je valjda iznad tih procedura?
3. Kazete mi da je ovlasceni serviser duzan da korisniku u roku od 30 dana od prijema uredjaja izvrsi popravku istog, odnosno, ukoliko to nije moguce, zameni za novi. Sta se desava ako servis zadrzi uredjaj duze od 30 dana? Ja mts-u uredno izmirujem obaveze pa me zanima sta se desava u slucaju ako prekorace tih 30 dana.
Eto, mislim da ce ovo znaciti da ljudi znaju, jer ja iskreno mislim da mali broj ljudi zna za to, sem ako vec nijsu imali nekih neprijatnosti oko telefona. Kada dobijem odgovore, ispisacu sta su odgovorili. Sve sam ovo pitala da bi bilo sve jasno, bez ako, ili, mozda...i da pude crno na belo. Samo mi je jako zao sto ih nisam pitala zasto sve to sto su meni napisali ne stoji u ugovoru ili aneksu.
I jos ovo, napisali su mi da se nakon treceg nosenja telefona na servis, dobija zamena uredjaja. Ali to izgleda bese samo ako se telefon kupi u poslovnici. Mada mislim da to ljudi znaju vec.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
Zligor, kada sam kupila telefon pitala sam sta ako se ne daj boze desi nesto. Rekli su mi ne morate donositi telefon kod nas, mozete odmah u servis. To sam pitala jer sam u Hendiju i pre dve godine uzela neispravnu Nokiju 6600 slide. Kada se eto ipak desio taj kvar sa maticnom na E72, ja pozovem opet Hendi, objasnim sta je sa telefonom i oni meni kazu nemamo mi nista sa tim, nosite ga u servis. Ja pitam da li treba da donosim kod vas telefon, kazu ne, nosite direktno u servis. I ja odnesem i tako automatski izgubim pravo da trazim nov uredjaj. Normalna procedura je da se telefon donese u Hendi, napise se reklamacija i ako trazis zamenu (znaci radi se o kvaru unutar 6 meseci od kupovine) oni salju telefon na servis na proveru. Oni knjizno odobrenje rade sa dobavljacem i to tebe kao kupca dalje ne zanima. Tebi za sve odgovara prodavac, a ne ni servis, ni dobavljac ni mts. Ako telefon ima ocigledan kvar, ti po zakonu ne trebas ni da dokazujes da je neispravan. Tako lepo kaze zakon. I svi to oni znaju, samo je fora koliko si ti kao kupac upucen. Ja kako sam se sve vise upucivala, da vidis kako su menjali price. Probaju da te zavrnu, pa gde im prodje.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
-
- Mobil stručnjak
- Postovi: 840
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2008. 01:12
- :: iphone 5s 32gb
- Lokacija: Beška
imam jedno pitanjce: prilikom ukljucivanja najdrazeg broja, zanima me dali se pri svakom pozivu tog broja naplacuje uspostava veze 5 din (zavisi od tarife) hvala!
jel postoji u evropi ta uspostava veze 5 din ili to samo nas klepaju po usima. prvi minut izadje na 15, pa gde to ima? ukljucim akciju 50 para u mrezi, i tu skidaju tih 5 din, uopste se ne isplati nazvati nekog na 10 sekundi da ga nesto pitas!
jel postoji u evropi ta uspostava veze 5 din ili to samo nas klepaju po usima. prvi minut izadje na 15, pa gde to ima? ukljucim akciju 50 para u mrezi, i tu skidaju tih 5 din, uopste se ne isplati nazvati nekog na 10 sekundi da ga nesto pitas!
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Ne. Ako hoces tarifu "Moj klub" (Zvezda )
, moras da kupis novi broj, sto je nevidjeno glupo... Inace, za dvoje (troje) najpovoljnija opcija je Telenor "Prenesi i dopuni" 490. Mesecno se placa 490 dinara, a mogu da se definisu 3 Telenor broja koja se pozivaju potpuno besplatno (nema placanja ni uspostave veze, niti se placaju minuti) a kredit od 490 din moze da se trosi u druge svrhe.

- Ensiferum
- Mobil stručnjak
- Postovi: 834
- Pridružio se: Pet, 07. Nov 2008. 21:13
- :: Xiaomi Mi 9T 6/128
- :: Nokia 8 4/64
- Lokacija: Stepa Stepanovic, Voždovac
Citat:
"Povoljno-telefon i popust na pretplatu!
28.11.2011
U toku je promotivna prodaja telefona uz odgovarajuću postpaid tarifu. Ponuda obuhvata tri modela telefona Sony Ericsson Cedar™, LG Brava A225 i Samsung E2330 Caruso po ceni već od 1 dinar.
Dodatnu povoljnost predstavlja mogućnost da, uz ugovor na 24 meseca, prvih 6 meseci ostvarite popust od čak 50% na mesečnu pretplatu za odgovarajuću postpaid tarifu.
Ovaj postpaid paket možete kupiti i on-line, putem našeg webshop-a.
Promotivna ponuda traje dok traju zalihe.
Telekom Srbija zadržava pravo izmene uslova ove ponude."

http://www.mts.telekom.rs/index.php/pro ... platu.html
"Povoljno-telefon i popust na pretplatu!
28.11.2011
U toku je promotivna prodaja telefona uz odgovarajuću postpaid tarifu. Ponuda obuhvata tri modela telefona Sony Ericsson Cedar™, LG Brava A225 i Samsung E2330 Caruso po ceni već od 1 dinar.
Dodatnu povoljnost predstavlja mogućnost da, uz ugovor na 24 meseca, prvih 6 meseci ostvarite popust od čak 50% na mesečnu pretplatu za odgovarajuću postpaid tarifu.
Ovaj postpaid paket možete kupiti i on-line, putem našeg webshop-a.
Promotivna ponuda traje dok traju zalihe.
Telekom Srbija zadržava pravo izmene uslova ove ponude."

http://www.mts.telekom.rs/index.php/pro ... platu.html
"U svetu bez iluzija, covek je stranac" A.Kami