Ma... problem je sto se meni recimo ne svidja kako je odradjen prenos broja, upozorenje od desetak sekundi svaki put... Da su to odradili kako treba, elegantnije, neki beep i slicno, bolelo bi me uvo. Ali sve mi se cini da je RATEL namerno odradio posao trapavo u dogovoru sa operaterima, da bi se operateri tako dodatno zastitili. U suprotnom, prelazio bi ko gde stigne i gde mu se cini da je najbolje, ovako ipak mora dva puta da razmisli jer je onaj upozoravajuci glas krajnje iritantan. Mozes da zamislis na sta bi licilo kada bi poslovnim ili na bilo koji drugi nacin frekventnim brojem presao kod drugog operatera. Strava i uzas.psyhound napisao:A sto vi nervirate oko njih? Ako vam nesto ne odgovara kod nekog operatera imate jos dva u ponudi.
Nekad se istripujes da broj nije dostupan, nekad se koncentrises sta ces da kazes a uleti ti ovaj glas. Bezveze.
Srecom nisam imao mnogo iskustva sa prenesenim brojevima, ali su mi uvek bili krajnje iritantni.