Yettel novosti
- Ceftriaxone
- Mobil manijak
- Postovi: 1212
- Pridružio se: Pon, 01. Dec 2008. 23:07
- :: XZs
- :: S7e
- Lokacija: Reggio Emilia/Нови Београд
Re: Telenor novosti
Е сад, нисам 100% сигуран како иде са другим ваучером. Не знам да ли она мора бити власник и другог уговора или ваучер може дати било коме.
Дакле ако она жели попуст на телефон, добиће га ако потпише још један уговор.
Дакле ако она жели попуст на телефон, добиће га ако потпише још један уговор.
ex ivan87
Re: Telenor novosti
Jel ima neko da je kupio skoro neki telefon u telenoru i dobio onaj vaucer za popust. Ako neko ima neka mi se javi ako zeli da se nagodimo.. hvala!
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Re: Telenor novosti
Pa za koji ga djavo Onda daju ako ga vlasnik nemoze iskoristiti. Ee sta ti sve nece izmisliti.
Re: Telenor novosti
Jedno podsećanje za sve korisnike PlatiMo usluge
Promotivno korišćenje usluge PlatiMo traje do 31. decembra 2012. Do tada je mesečno održavanje usluge besplatno, a svaku uspešno realizovanu transakciju naplaćuje Telenor u iznosu od 6,00 RSD. Nakon promotivnog korišćenja usluga će mesečno koštati 60,00 RSD, a uspešno realizovana transakcija će se naplaćivati 8,40 RSD.
Razmislite da li vam se isplati da vam ova usluga ostane aktivna. Ako je koristite samo za placanje Telenor računa, a nemate više popust od 20% na pretplatu, mislim da je puno da za proviziju za plaćanje računa dajete 68,40 dinara mesečno.
Izvor: http://www.platimo.rs/sr/PlatiMo/O-usluzi
Promotivno korišćenje usluge PlatiMo traje do 31. decembra 2012. Do tada je mesečno održavanje usluge besplatno, a svaku uspešno realizovanu transakciju naplaćuje Telenor u iznosu od 6,00 RSD. Nakon promotivnog korišćenja usluga će mesečno koštati 60,00 RSD, a uspešno realizovana transakcija će se naplaćivati 8,40 RSD.
Razmislite da li vam se isplati da vam ova usluga ostane aktivna. Ako je koristite samo za placanje Telenor računa, a nemate više popust od 20% na pretplatu, mislim da je puno da za proviziju za plaćanje računa dajete 68,40 dinara mesečno.
Izvor: http://www.platimo.rs/sr/PlatiMo/O-usluzi
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Telenor novosti
Ja cu definitivno da deaktiviram tu uslugu platimo jer je nisam ni koristio jer sam imao problema sa njom. Ne znam da li moram da odem u banku da bih deaktivirao tu ulugu posto sam morao u banci d apotpisem ugovor da bih ne akti irao. Imam dva broja koji su identicni, samo je jedan 069, a drugi 062 pa sam zato imao problema sa uslugom platimo koju cu sa zadovoljstvom da deaktiviram
Note IV N9100 dual
Re: Telenor novosti
Koliko ja razumem, da se ne bi plaćala pretplata, potrebno je ulugu deaktivirati u Telenoru. Ako se ode u banku, banka raskida vezu izmedju sertifikata i računa, ali se usluga i dalje tarifira.
Ukidanje usluge od strane korisnika:
1. Onemogućavanjem usluge kroz meni aplikacije ( Telenor SIM meni -> Platimo -> onemoguci Platimo) korisnik raskida vezu između svih bankovnih računa registrovanih za PLATIMO uslugu i sertifikata na SIM kartici. Ovo ne utiče na status samog sertifikata, kao ni na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge. Da bi korisnik ponovo mogao da koristi PLATIMO uslugu za plaćanja, potrebno je da ličnim odlaskom u banku ponovo aktivira vezu između bankovnih računa i sertifikata na SIM kartici.
2. Odlaskom u banku i raskidanjem veze između bankovnog računa i sertifikata na SIM kartici. Ovo ne utiče na status samog sertifikata, kao ni na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge. Da bi korisnik ponovo mogao da koristi PLATIMO uslugu za plaćanja, potrebno je da ličnim odlaskom u banku ponovo aktivira vezu između bankovnih računa i sertifikata na SIM kartici.
3. Korisnik može inicirati suspenziju svog digitalnog sertifikata telefonskim pozivom Telenor Kontakt centra (063/9000) ili ličnim dolaskom u Telenor prodavnicu. Suspenzija će uslediti najkasnije 4h nakon poziva/dolaska. Suspenzija sertifikata ne utiče na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge.
4. Korisnik može trajno suspendovati tj. ukinuti svoj sertifikat jedino dolaskom u Telenor prodavnicu i potpisivanjem zahteva za ukidanje sertifikata. Sertifikat će biti ukinut tek po pristizanju pisanog zahteva u Sertifikacionu agenciju (Halcom), i to vreme može biti najviše 14 dana od dana potpisivanja zahteva. Nakon ukidanja sertifikata, isti sertifikat ne može ponovo biti aktiviran. Ukoliko korisnik želi da ponovno koristi uslugu PLATIMO, potrebno je da ponovi celokupan postupak aktivacije usluge i u Telenoru i banci, što podrazumeva i zamenu SIM kartice.
Ukidanje usluge od strane korisnika:
1. Onemogućavanjem usluge kroz meni aplikacije ( Telenor SIM meni -> Platimo -> onemoguci Platimo) korisnik raskida vezu između svih bankovnih računa registrovanih za PLATIMO uslugu i sertifikata na SIM kartici. Ovo ne utiče na status samog sertifikata, kao ni na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge. Da bi korisnik ponovo mogao da koristi PLATIMO uslugu za plaćanja, potrebno je da ličnim odlaskom u banku ponovo aktivira vezu između bankovnih računa i sertifikata na SIM kartici.
2. Odlaskom u banku i raskidanjem veze između bankovnog računa i sertifikata na SIM kartici. Ovo ne utiče na status samog sertifikata, kao ni na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge. Da bi korisnik ponovo mogao da koristi PLATIMO uslugu za plaćanja, potrebno je da ličnim odlaskom u banku ponovo aktivira vezu između bankovnih računa i sertifikata na SIM kartici.
3. Korisnik može inicirati suspenziju svog digitalnog sertifikata telefonskim pozivom Telenor Kontakt centra (063/9000) ili ličnim dolaskom u Telenor prodavnicu. Suspenzija će uslediti najkasnije 4h nakon poziva/dolaska. Suspenzija sertifikata ne utiče na status pretplate koju je korisnik obavezan da i dalje plaća Telenoru za korišćenje usluge.
4. Korisnik može trajno suspendovati tj. ukinuti svoj sertifikat jedino dolaskom u Telenor prodavnicu i potpisivanjem zahteva za ukidanje sertifikata. Sertifikat će biti ukinut tek po pristizanju pisanog zahteva u Sertifikacionu agenciju (Halcom), i to vreme može biti najviše 14 dana od dana potpisivanja zahteva. Nakon ukidanja sertifikata, isti sertifikat ne može ponovo biti aktiviran. Ukoliko korisnik želi da ponovno koristi uslugu PLATIMO, potrebno je da ponovi celokupan postupak aktivacije usluge i u Telenoru i banci, što podrazumeva i zamenu SIM kartice.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Telenor novosti
Hvala ti puno na ovim informacijama druze. Sa zadovoljstvom cu da deaktivjram ovu uslugu
Note IV N9100 dual
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Telenor novosti
Znaci bolje pozurite vi koji imate PlatiMo, jer ko ne deaktivira u sledecih nedelju dana, platice i iza Nove godine jos jednu ratu ... Kakvi lopovi...
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Одг: Telenor novosti
Zvao sam korisnicki servis i majmuncina poce da se iscudjava sto hocu da isljucim "uslugu" platimo pa me pita zasto zelim da deaktiviram i onda sam ja malo razvezao jezik i onda je odustao od ubedjivanja. Rekao mi je samo da moram da odem do banke da mi tamo deaktiviraju uslugu platimo i to je sve, a kada sam mu rekao da sam procitao na internetu da treba da se ode i do telenora i da se tamo napise zahtev za deaktivaciju, on mi kaze da sam u pravu jer je i to neophodno. Zasto nije indijanac hteo lepo sve da mi kaze sta i kako ide... Uzasno su pokvareni
Note IV N9100 dual
Re: Telenor novosti
Podneo sam zahtev za prenos broja u mts,koliko treba Telenoru da me kontaktira da mi to odobri?
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Re: Telenor novosti
Ja sam prenosio iz mt:s-a u Telenor, i mislim da su me pozvali istog tog dana, da me pitaju za razlog prelaska. Valjda bese 2 ili 3 radna dana, rok u kome moraju da odobre prenos, ako si izmirio sve obaveze prema njima. Ne secam se tacno.
Re: Telenor novosti
fannY, zvace te iz MTSa, danas - najduze sutradan B-)
Re: Telenor novosti
fannY, burazer je podneo pre oko dve nedelje zahtev za prezalak iz mts sa telenora,utorak je bio,iz telenora su ga zvali u cetvrtak,a mts mu je ukljucio karticu tek u sledecu sredu...Toliko o 5 radnih dana
- m@c|-|oR
- Expert
- Postovi: 3245
- Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
- :: Samsung Note 20 Ultr
- Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac
Re: Telenor novosti
Lela, iz Telenora će ga zvati, pazi na času.
Fanny prenosi broj u mt:s. Telenor treba da odobri taj prenos, ako ga ne ubede da ostane kod njih.
Fanny prenosi broj u mt:s. Telenor treba da odobri taj prenos, ako ga ne ubede da ostane kod njih.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Kineska Poslovica
Re: Telenor novosti
pazim na casu + sam vec 2 puta prosla celu proceduru
ako prenosi broj U MTS, oni treba njega da kontaktiraju i uzmu potrebne podatke. Telenor odobrava MTS-u prenos broja a ne korisniku B-)
dakle, ja sam to sve juce zavrsila - online zahtev MTS-u, zvali su me posle pola sata, proverili podatke, pitali za tarifu, ugovor, da li uzimam telefon i rekli da cim iz VIP-a dobiju odobrenje za prenos broja (oni, a ne ja), meni na kucnu adresu stize kartica/e MTS-a i Ugovor na 2 godine B-)
ako prenosi broj U MTS, oni treba njega da kontaktiraju i uzmu potrebne podatke. Telenor odobrava MTS-u prenos broja a ne korisniku B-)
dakle, ja sam to sve juce zavrsila - online zahtev MTS-u, zvali su me posle pola sata, proverili podatke, pitali za tarifu, ugovor, da li uzimam telefon i rekli da cim iz VIP-a dobiju odobrenje za prenos broja (oni, a ne ja), meni na kucnu adresu stize kartica/e MTS-a i Ugovor na 2 godine B-)
- m@c|-|oR
- Expert
- Postovi: 3245
- Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
- :: Samsung Note 20 Ultr
- Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac
Re: Telenor novosti
I ja, i ja!!fannY napisao:Podneo sam zahtev za prenos broja u mts,koliko treba Telenoru da me kontaktira da mi to odobri?
Prvo sam tražio prenos iz Telenor-a u Vip. Zvali me iz Telenora, o'ma i ponudili ponudu koja se ne odbija, pa sam ostao.
Onda podneo zahtev za prenos broja iz Vip-a u mt:s, niko me nije zvao, te sam promenio mrežu.
Moje iskustvo se bazira na zahtevima podnetim u ekspoziturama (ili, kako oni to zovu).
Ti si komformista, izgleda, pa si to radila online, pa je zato potrebna provera podataka.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Kineska Poslovica
Re: Telenor novosti
komformista ? morala sam da proguglam
u danasnje vreme, kada se vecina poslova zavrsava online/preko kompa ili preko telefona, da tabanam do poslovnica, ne pada mi na pamet
ali to nije deo procedure za prenos broja
u danasnje vreme, kada se vecina poslova zavrsava online/preko kompa ili preko telefona, da tabanam do poslovnica, ne pada mi na pamet
eto vidis da nije obaveza da operater zove korisnika - znam na sta si ti u stvari mislio, da ce Telenor da ga zove i placuci moli da ostane - ako se tome nada...m@c|-|oR napisao: Onda podneo zahtev za prenos broja iz Vip-a u mt:s, niko me nije zvao, te sam promenio mrežu.
ali to nije deo procedure za prenos broja
Re: Telenor novosti
m@c|-|oR, sta su ti ponudili ovi iz telenora,ako nije tajna?
- Baraba
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 11008
- Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
- :: Ivan I. na Kupujem
- :: Prodajem
Одг: Telenor novosti
Komfornista
Izvinjavam se na off, nasmejah se malo
Izvinjavam se na off, nasmejah se malo