Ako zanemarimo to sto jako sporo osvezavaju svoju kolekciju mobilnih telefona a i tu propuste neke veoma bitne modele (gde im je LG), ako zanemarimo to sto nemaju akcija koje bi bile recimo u rangu ekomotivacije, ponuda zlata vredna etc., ako zanemarimo to sto u otprilike slicnim paketima nude manje nego sto nude konkurentni provajderi itd. onda moram reci da su debelo zakazali u onom u cemu su najmanje trebali da zakazu - odnosu prema svojim korisnicima, narocito onim starim!!!
Za sve treba da se mole pa tek ako im se zatrazi MIK oni se sete da ponude nesto! Ako zelim da produzim ugovor kod njih mogu da otkupim postojeci ali ako je nesto drugo u pitanju onda ne moze! Zasto? Ista kolicina novca je u pitanju... A i to sto oni ponude se, rekao bih granici sa bezobrazlukom! Prosli put kad mi je isticao ugovor (radi se o PiS 1000) su mi ponudili dodatne poruke, pri cemu bih naglasio da ja u paketu imam 1000 poruka a trosim negde oko 10-15 mesecno i otprilike uvek imam preko 3.950 poruka u opticaju - i oni to znaju pa mi ipak nude poruke! Tada nije bio MIK u opticaju i posto nisam zeleo da se natezem sa njima odabrao sam da uzmem novi telefon za suprugu, jer mi trenutni paket odgovara zbog minuta i neta, a broj mi se ne menja. Sada uz MIK, a imajuci u vidu da ovaj broj imam preko 13 godina, i da sam stvarno korisnik koji je bio poprilicno veran a dobio je manje nego sto dobijaju novi korisnici koje mame medom i mlekom, ako uopste i pomisle da mi ponude nesto slicno samo moze da bude - Ciao bella, ciao amore...
Drugari ovako stoje stvari,otišao sam do Mts-a...I hteo da nešto izvucem,da nebi plaćao sve od jednom...Ako nista drugo bar na ratice...I na samom početku kada sam reko šta sam ima,devojka koja tamo radi.Me pita dali sam podneo reklamaciju,jer u zadnje 3nedelje,dolazi im veći broj klijenata..Sa istim problemom i vekim računom..I da se ispostavi da nisu toliko potrošili..Ja je onda pitao zašto se do dešava,ona kaže da imaju neke ozbiljnije radove na mreži,pa je zbog toga moguće da dolazi do zabune...Onda mi dala papir da napišem žalbu,i da ne plaćam nista dok mi listing ne dodje na kućnu adresu...Tako da čekam odgovor od njih,ako je tako onda su strašno amateri i bezobrazni što ne obaveštavaju korisnike da će biti radova,čisto radi preventive...Tako da ako nkome dodje toliki račun nek ode i proveri nikako da plati.....
Ja sam morao da nazovem korisnicki centar da saznam stanje i PUK kod. Rekao sam da stanje ne radi skoro dve nedelje, a oni kao nista neznaju . Navodno ce odkloniti kvar.
posle onog cuvenog fijaska od pre par godina sa proverom stanja, stvarno sam mislio da su konacno sredili stvari. ali drzavna je to firma u Srbistanu... svake dve-tri godine mora neki haos da ih strefi.
Drugari,dalke ovako..Dobio odgovor iz Mts-a.Ispostavilo da sam ja ipak utrosio toliko koliko treba da platim...I da nema nikakve ne ispravnosti,ali da će mi oni izaći u susret.Zbog lepe saradnje sa njima,mada nzm kako su to videli.Pošto plaćam tek nekih 7 meseci po 500 din od prilike... Da imam neki veći paket i da sam godinama kod njih onda ok..Al ok hvala im...Izaći ce mi u susret tako što će taj račun korigovati... A kako šta koliko ostaje mi da vidim kada dobijem uplatnicu..
Minuti u mreži se verovatno troše posle regularnih a prenošenja verovatno nema. Nije loš paket, nekome će ovo više odgovarati.
Jos da smanje cene telefonima, a verovatno će to biti početkom decembra.
Imam neki osećaj da će svi operateri davati nešo dobro i da će se otvoriti više nego prošle godine.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.