Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
igibg80
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 80
Pridružio se: Sre, 07. Okt 2009. 00:50

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od igibg80 »

I dalje mislim da treba ides na to da je tebe VIP doveo u zabludu (ne radnik u poslovnici, iako te je on ocigledno slagao) slicnim nazivom paketa, a drasticno razlictom cenom usluge.

Opet cu ti citirati :

Члан 21.
Под обмањујућим пословањем, у смислу овог закона, сматра се пословање трговца којим наводи потрошача да донесе економску одлуку коју иначе не би донео, тако што му даје нетачна обавештења или на други начин доводи или прети да доведе просечног потрошача у заблуду у погледу:
4) цене или начина на који је обрачуната или постојања одређених погодности у погледу цене;

Обмањујуће пословање обухвата и стварање општег утиска којим се просечни потрошач наводи да донесе економску одлуку коју иначе не би донео, без обзира на тачност обавештења која су му дата.

U medjuvremenu, posto je stvar presla na agenciju, nemoj da cekas da oni dodju sa izvrsiteljem, vec budi aktivan, zovi tu agenciju, idi kod njih...vidi po kom osnovu oni traze od tebe novac....objasni da ti nikom nista ne dugujes po zakonu, interesuj se pred kojim sudom ce se voditi postupak...NEMOJ DA CEKAS DA DA TI STIGNE GOTOVO RESENJE.

Da li si pisao medijima? Da li si podneo prijavu Trzisnoj Inspekciji? Da li si bio na pravnom fakultetu? Ima sredom Pravna klinika, besplatno savetovaliste. PItaj u koliko sati su obligacioni odnosi. Porazgovaraj sa njima.

Za svoja prava moras da se boris.

POzdrav

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od mb011 »

Ima na facebook stranici vipa nekih informacija vezano za žalbe na povrede odredjenih članova zakona, a tu se pominje i neki član vezano za informisanje korisnika usluga... Na zalost tamo pise i da je vip samoinicijativno prekinuo saradnju sa navedenim centrom za zaštitu potrošača, i da ne odgovaraju na njihove mejlove... Predlažem Lazo da odeš i da baciš pogled... Ne mogu da ubacim link jer pišem sa mobilnog...

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Da bacim pogled,ali gde?
Ako je nesto na Facebook-u (nisam te najbolje razumeo),to malo teze,jer nemam nalog tamo.
mb011 napisao:On treba da se mesa u to sto te je lagao da ces problem rešiti, a na kraju je ispalo da te je zavlacio.
Nemam pojma,ali on se u principu ogradjuje,i,kad se cita izmedju redova,da resimo taj problem ja i taj sto me je zeznuo.

...sto mi (malo filozofiranja sad) deluje kao da se VIP kompanija postavila tako da kaze:"OK,imate racun,a vi odredite ko je krivac".A ja i taj zaposleni da se "koljemo" medjusobno.Sto ce i da bude.Dok mobilna kompanija "sedi i posmatra" :)


U medjuvremenu...se nista neocekivano nije desilo.
Ovi za naplatu zovu svaki dan.Malo na mobilni,malo na fiksni.Rekao sam im da pare nece dobiti za nesto sto nije moja krivica :)
Prete tuzbom od ponedeljka.Ako do tad ne uplatim prvu ratu od 10 hiljada dinara.Reko od toga nista.

A bio sam i da popricam sa tim zaposlenim (sto me je dezinformisao).Predlozio sam mu da napisemo zajednicku izjavu sta se desilo.Ali...lik se pravi lud.Kao,nema pojma o cemu ja pricam,reko da te podsetim ako treba i da mu pustim to sto sam snimio,kaze ko zna kakav je to snimak,da on to nece da plati,niti da pise bilo kakve izjave,itd.,itd.Ocekivano.
A kaze i da "...VIP kompanija stoji iza mene,kao i Vlada [taj lokalni menadzer],ako ti mislis da mozes da me tuzis izvoli".
Reko,meni onda ne preostaje nista drugo.

Coni
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1743
Pridružio se: Ned, 21. Apr 2013. 10:26
:: LG Leon LTE

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Coni »

Pa napravi nalog na fejsbuku. Cilj opravdava sredstvo, ni ja ga nemam ali kada ti je potreban...i da, da se obratiš nekim novinama?

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od mb011 »

Lazo, najlakše je napraviti nalog na FB. A onda lepo tamo, pa na zid im okači poruku sa tvojim problemom, pa u komentarima malo navodi sta ti se desilo, ako imas ime menadžera i tog radnika, ti ih navedi, pa navedi u kojoj poslovnici se sve to desilo... Neće im biti prijatno veruj mi. Nekako mi se bre čini da uopšte nisi nasrnuo na njih svim dostupnim sredstvima. Takodje, zovi organizaciju za zastitu potrošača, vidi sta će ti oni reci. Nemoj više da čekaš njihove postupke već preduzmi nešto. Ja da smatram da sam u pravu, pa i u policiju bih otišao i prijavio uznemiravanje telefonom, ne bih im dozvolio da budu u prednosti uopšte... A veruj mi, pretnjom ali onako finom i usmerenim u pravom smeru, svasta moze da se reši, ili bar da sebi olakšaš situaciju... Ovako, nema vajde, nemas nalog na FB, ne volis ga, pa sta sad, ne volis ni da platis 50k dinara....

rmilos
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 5
Pridružio se: Pet, 13. Avg 2010. 21:17

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od rmilos »

Ja kada su ovakve stvari u pitanju provericu na 16 mesta dali je to tacna infirmacija.Otici cu u jednu
poslovnicu,zvacu kol centar,pitacu prijatelja,provericu na pet foruma sta drugi kazu o tome.Pa i pored
svega toga prvi mesec bih malo prekoracio megabajte da se licno uverim da je sve u redu sa racunom.Ali
ti si otisao u prvu poslovnicu i citiram "Zdravo,samo kratko da te pitam" resio stvar za jedan
minut.Delujes mi kao neozbiljna,lakoverna,povodljiva osoba.Usmena informacija koju si dobio bilo da je
tacna ili netacna je s'pravne strane totalno neobavezujuca i zato ih nikada neces dobiti na sudu.
Moje je misljenje da iz svega ovoga izvuces neke pouke za buducnost kako nebi dolazio u slicnu situaciju.Srecno!

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od hibiskus »

rmilos, milose al si izlupao sad, sto se kaze "ko maksim po diviziji". Ne treba biti doktor nauka za odlazak u prodavnicu, a vip je obicna prodavnica nije naucna ustanova. Mozda jeste usmena informacija neobavezujuca kako ti kazes, ali isto tako prodavac je predstavnik pravnog lica, koji MORA nedvosmisleno pruziti informacije o prozvodu.
"Dobar dan, jel ima moj jugo 45 ABS - sistem protiv blokiranja tockova pri kocenju?"
"Ima gospodine" (neobavesteni prodavac)
"Hvala, dovidjenja"
"Dovidjenja"
Posle 5 kilometara, sabracajni udes lik sa jugom kocio i zakucao se ko zna gde ili ko zna koga.
Da li bi do udesa doslo, da je prodavac rekao da nema abs?
Banalizujem i ja, al sustina svega je da oni dobijaju pare od usluga koje obavljaju i da zato MORAJU da daju tacne informacije.
Sa jedne strane si u pravu, pouka za buducnost je sledeca: "kad te neko zajebe i pravi se lud, zagoracaj mu zivot maksimalno da mu se smuci 10 puta vise nego se smucilo tebi"

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Facebook...morao bih da pogazim sve svoje principe i registrujem se na to naopako mesto...god damn it...
hibiskus napisao:pouka za buducnost je sledeca: "kad te neko zajebe i pravi se lud, zagoracaj mu zivot maksimalno da mu se smuci 10 puta vise nego se smucilo tebi"
Tako ce i da bude,ovoga se necu ostaviti.

Ajde ono da nisam u pravu i da sam - ne znam - ja sve ovo izmislio...al kad znas da JESTE bilo tako,a neko te pravi ludim,onda nema povlacenja.

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od mb011 »

Sve to što vi pišete zvuči lepo i hrabro, ali bez uvrede, zanima me koliko Laza i hibiskus imate godina, rekao bih da ste dosta mladi i neiskusni, jer ta robinhudovska priča borbe sa vetrenjačama jeste lepa zamisao, ali treba biti svestan posledica i krajnjeg ishoda. Ti radnika nemaš načina da nateraš ni na šta, a ako na bilo koji način preteraš čovek još može i da te prijavi. Ako razmišljaš da ga tužiš, to je tek put bez kraja. Znači pamet u glavu u brzo razmišljaj kako ovo da rešiš tj kako da se izvučeš iz problema. Sila je na njihovoj strani, a tvoje je da budeš pametan, dižeš buku, i nadaš se da će to da vidi neko iznad tih sitnih riba, i nadje se neki kompromis.
A ti vidim misliš da ćeš da nateraš njih da kažu jeste evo ipak ne moraš da platiš. Ako budeš sedeo i čekao, samo ćeš nadrljati i ganjaćeš se s njima dosta dugo... Svaki dan ti je bitan, zato počni da deluješ...
Rmilos je lepo objasnio, teorija je jedno, ali realnost nešto sasvim drugo. Ne bih nikad rizikovao 500€, samo na osnovu usmene informacije nekog radnika u prodavnici, niko ništa danas ne daje za džabe a pogotovo ne strane firme...

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Martin Mystere »

hibiskus napisao:rmilos, milose al si izlupao sad, sto se kaze "ko maksim po diviziji". Ne treba biti doktor nauka za odlazak u prodavnicu, a vip je obicna prodavnica nije naucna ustanova. Mozda jeste usmena informacija neobavezujuca kako ti kazes, ali isto tako prodavac je predstavnik pravnog lica, koji MORA nedvosmisleno pruziti informacije o prozvodu.
"Dobar dan, jel ima moj jugo 45 ABS - sistem protiv blokiranja tockova pri kocenju?"
"Ima gospodine" (neobavesteni prodavac)
"Hvala, dovidjenja"
"Dovidjenja"
Posle 5 kilometara, sabracajni udes lik sa jugom kocio i zakucao se ko zna gde ili ko zna koga.
Da li bi do udesa doslo, da je prodavac rekao da nema abs?
Banalizujem i ja, al sustina svega je da oni dobijaju pare od usluga koje obavljaju i da zato MORAJU da daju tacne informacije.
Sa jedne strane si u pravu, pouka za buducnost je sledeca: "kad te neko zajebe i pravi se lud, zagoracaj mu zivot maksimalno da mu se smuci 10 puta vise nego se smucilo tebi"
Cccccc koliko je ovo besmisleno - nije ni čudo da još postoje ljudi koje premazani prodavci pređu za sekundu! Znači ti bi čak i rizikovao život zato što ti je neki prodavač (u ovom slučaju čak ne i stalno zaposlen) rekao nešto!? Ma bravo! A satisfakcija bi ti bila da je on morao da ti pruži pravu informaciju. OK, morao je ali nije ( nije ni znao ili se zbunio ) i ti si sad zbog slepog verovanja u kolicima ili još gore drastično pa ti razmišljaj da mu zavitlaš život 10 puta više nego on tebi! Miloš mu je lepo rekao oko provere na još par mesta a ako bude slušao tebe sa logikom "kasnije im zagorčavaj život " super će da prođe... Naročito ako se osloni samo i isključivo na usmeni odgovor jednog prodavca na samo jednom mestu.

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Stvar je u tome da ja na ZVANICNOM mestu dobijem ZVANICNE informacije.U tome je poenta.
Ako me na zvanicnom mestu zeznu,ko je onda tu kriv?

A tu pricu sto spominjete "E,trebao si na jos minumum 10 mesta da proveris tu informaciju" ima logike kad je pijaca u pitanju.Odes na pijacu,pa pitas nekog nesto,pa onda pitas usput jos nekog isto to,pa pitas i komsiju,pa kod kuce sve isproveravas ko sta misli o tome...al na zvanicnom mestu ne treba da bude ta situacija da ja idem od radnika do radnika i svakog ponaosob pitam jedno te isto pitanje.Ja na zvanicnom mestu neke firme ne ocekujem da me neko dezinformise/uputi u "pogresnom smeru".Valjda postoji neki zakon o zastiti potrosaca u vezi toga,majku mu.

@mb011:u pravu si,tacno je da nisam jos nista uradio po pitanju ovog slucaja.I da tek treba da se bacim na resavanje toga.
Jer,da budem iskren,verovao sam da ce ovo nekako drugacije da se resi,a imao sam i cvrsta obecanja lokalnog menadzera da ce moj problem biti resen na nacin koji je on predlozio (dakle da doplatim 508 dinara za 1 GB i da je to onda to).Zbog toga se nisam nesto posebno "cimao" u vezi ovoga.

Svestan sam da se situacija izmenila,i da tek treba "udariti po neprijatelju" :D
Poslednja izmena od Laza ZR u Sub, 23. Nov 2013. 14:55, izmenjeno 1 put ukupno.

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Martin Mystere »

Laza ZR napisao:Stvar je u tome da ja na ZVANICNOM mestu dobijem ZVANICNE informacije.U tome je poenta.
Ako me na zvanicnom mestu zeznu,ko je onda tu kriv?
Hajde da probam da kazem to jos jednom na ovaj nacin - oni JESU pogresili, i apsolutno je NJIHOVA krivica (bar kad je to u pitanju) ali bez obzira na to tebe jure za naplatu jer ti nemas ama bas ni jedan validan dokaz da to jeste tako i da ti je stvarno dao tu informaciju, osim svoje reci. Ja ti apsolutno verujem od prve do poslednje reci da jeste bilo tako kako kazes, ali tamo gde treba to apsolutno nema nikakve koristi isto kao ni kamera koja je snimila da ti jesi razgovarao sa tim likom ali ne i sta si razgovarao.

Zao mi je sto je sve tako ispalo, ali mislim da si i sam svestan da si to trebao da proveris ili na jos barem jednom estu ili da ih priupitas na neki nacin koji bi ostavili trag o njihovom odgovoru, recimo e-mailom.

godja
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 402
Pridružio se: Čet, 05. Maj 2005. 09:27

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od godja »

lazo,ja cu opet da tiponovim da si na zvanicnom sajtu video zvanicnu informaciju znao si da nemas besplatan net nakon smartova i ipak si nastavio da skidas i skidas u nedogled....ne branim radnika ali realno ti nemas nikakav dokaz da je on tebi to rekao...
Samsung S10+ red

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od hibiskus »

Martin Mystere, cuj besmisleno, mozda tebi jeste besmisleno kad si se slozio sa tim da zivis u srbiji ovakvoj kakva jeste i ne znas kakav je sistem zastite potrosaca npr. u americi.
@mb011 imam 35 godina, i ne mislim da se bori sa VIP-om nego da smara tog pedera sto sad nece da prizna da je rekao bilo sta. Dovoljno je da s vremena na vreme udje u poslovnicu i malo poprica sa njim, cisto da mu malo digne adrenalin.
Sve u svemu da ne talasam i ja vise, jbg sta je tu je, placati nemoj i trudi se sto vise pravis negativnu reklamu VIPu, i pokusaj sve ono sto je iggy napisao, jer je on ovde jedini istrajao do kraja u pravno komplikovanom slucaju iako ga je na forumu retko ko podrzavao.

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Martin Mystere »

Ja sam ti naglasio da kad se nešto desi i nastane šteta apsolutno je nebitno čija je greška i to što neko nešto mora ne znači da će uveli i da bude sve zakonu što je bila poenta...

I da ono oko zagorčavanja života jeste bilo baš i bez smisla plus što Lazi nije ni od kakve pomoći.

igibg80
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 80
Pridružio se: Sre, 07. Okt 2009. 00:50

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od igibg80 »

Ljudi,svi operateri krse zakon o zastiti potrosaca.Ne samo u Lazinom,vec u svakom pojedinacnom ugovru,svakog idana i u svim mogucim objavama,reklamama itd.

Uopste nije tesko dokazati da ste osteceni.Svi su osteceni,tekst ugovora nije u skladu sa zakonom,reklamiranje usluga nije u skladu sa zakonom,tarifiranje nije u skladu sa zakonom.Problem je sto nadlezni reaguju samo kada prime prijavu i resavaju iskljucivo pojedinacne zalbe.Zato svako mora da se iscima za sebe.

Sto se razgivora u poslovnici tice,kamera nije dokaz,ali drugar svedok je sasvim ozbiljna stvar.

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Zligor »

Laza ZR napisao:Stvar je u tome da ja na ZVANICNOM mestu dobijem ZVANICNE informacije.U tome je poenta.
Ako me na zvanicnom mestu zeznu,ko je onda tu kriv?
Isto tako cevek moze kod zvanicnog dilera nekog proizvodjaca automobila da dobije informaciju da automobil trosi 6l na 100 km. To je zvanicna informacija iz prospekta, a sad sto ta potrosnja u praksi nije moguca to je druga stvar.
Stoji da je radnik bio lenj, trebao je da ukaze na to da ne vaze ista pravila za nove i stare korisnike, da ukuca tvoj br. i proveri. Sve mislim da tvoj problem nije stigo do vipa direktno. Zato predji preko principa i kontaktiraj ih na fb, twitter, mail ili kako vec. I srecno u borbi!

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

@Zligor:i pored toga sto kazes,mislim da u konkretnom slucaju prodavac/diler treba da ti kaze da uz druge faktore (koji te realno ocekuju) ce ta potrosnja biti veca.I to je isto zvanicna informacija,za ono sto se osnovano pretpostavlja da ce se desiti.
Kao sto je npr. taj zaposleni meni rekao "Da,naravno...ali ce biti smanjenom brzinom".Al je "zaboravio" to da besplatan internet imaju samo tzv. novi Smart paketi (sto moj nije,a za njega sam konkretno pitao).
godja napisao:lazo,ja cu opet da tiponovim da si na zvanicnom sajtu video zvanicnu informaciju znao si da nemas besplatan net nakon smartova
Na zvanicnom sajtu nije pisalo nista za moj paket (Smart 120).
Prilikom potpisivanja postpaid ugovora radnicama mi nije NISTA rekla o tome kakava prava/mogucnosti imam sa tim paketom (nemam dokaza "na papiru",ali ako mi verujes na rec).Mozda je pretpostavljala da ja to sve vec znam (prehodno sam imao ugovor sa VIP-om 2 godine,koji je istekao),mozda joj se tad zurilo kuci pa je preskocila da mi detaljise o tome,mozda je nesto trece bilo u pitanju ne znam,ali meni tad niko nije rekao za to (ni da imam ni da nemam besplatan internet).

Posle vidim to na sajtu,reko pazi ti ovo,svi Smart paketi imaju besplatan internet posle potrosene mesecne pretplate,a ja imam vec godinu dana postpaid ugovor,a ne znam za to.Posto moj paket nije naveden,A PRE NEGO STO URADIM NESTO NA SVOJU RUKU,odem u zvanicni VIP centar da pitam,tj. proverim da li to vazi i za mene ili ne vazi.


Uglavnom,ono sto hocu da kazem je da ja nisam sa mojim predhodnim saznanjem (da nemam taj besplatan internet) otisao u njihov centar i "jedva docekao" da mi neko kaze da imam,pa da to zloupotrebim.Nemoj da mislis da sam ja tako pokvaren :uhuh:
Da mi je taj lik rekao "E,za tvoj paket to ne vazi" - OK,nema frke,ne bih "ni pipnuo" taj internet i kraj price.


EDIT:
(nadam se da ovo nije zabranjeno)
Ako nekom trebaju besplatni pravni propisi/zakoni,moze ih potraziti i ovde:
http://paragraf.rs/propisi.html

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od mb011 »

Lazo, a nije ti bilo čudno to sto ti net radi sve vreme po punoj brzini, nisi se nista zapitao, nego si lepo karticu ubacio u modem i nastavio da skidas stvari sa neta... Malo mi to ne pije vodu...

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Nije.
To sto mi je taj lik rekao ("Da,naravno...ali smanjenom brzinom") mi je rekao samo kad sam bio drugi put da ga pitam.
Prvi put mi uopste to nije spomenuo,vec samo "Koji paket imate?" i onda "Da,naravno".

Sem toga,otkud ja da znam kad je internetu "smanjena brzina",a kad nije?
EDIT:hocu da kazem da su to stvari koje ne znam,tj. bez mog predhodnog saznanja.
EDIT 2:a kazem,otisao sam tamo prvenstveno da ga pitam da li ja u mom paketu kad potrosim mesecnu pretplatu imam besplatan internet.Brzina mi uopste tu nije bila bitan faktor (dal je ovakva il onakva).Bilo mi je bitno da li imam taj internet ili ne,jer sam za to otisao da pitam.A na brzinu,iskreno ti kazem,nisam ni obracao paznju.

Odgovori