
I naravno, kao i uvek, zlonamerni komentari...
"1. Zanaci posle dve godine Telenor nije nista uradio da se taj propust otkloni i npr. uvede potvrdnu poruku kao npr. mt:s? Nego je zlonamernicima jos olaksao sa ovom uslugom?"
Ne bih se slozio... Postoje tu drugi mehanizmi zastite korisnika koji se primenjuju.
"2. Nisam ja, probali drugi, sa nesto tipa: Nagradna igra, Osvojite premiju i sl.
3. Sto bi neko registrovao broj telefona, kad mu je dovoljno i ono pod rednim brojem 2. ?"
Uslovi: "Nadimak treba da ima najmanje 3 a najviše 11 znakova. Prilikom biranja nadimka treba voditi računa da u obzir dolaze samo velika i mala slova engleskog alfabeta, brojevi (do 3 u nizu) i znak _. Nije moguće registrovati nadimak koristeći razmak ili slova srpske abecede č,ć,đ,š,ž."
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3609
Toliko o tome...
Zastupas tudje, neprovereno misljenje, kao svoje...
Pokusaj da to ne radis, rizikujes da ljudi izgube poverenje u ono sto izlazes.