MTS novosti
AquaZX, ja sam na mts-ovom post paid-u, privatno. Sluzbeno na 063. Nikad do sada nisam uzimao listing za mts, jer mislim da nema smisla, a Telenor mi je sluzbeni, pa me i ne zanima. Samo primecujem da Telenor srce ko Ford Excursion 7.3, posto se cesce azurira, pa to mogu lakse da primetim, dok kod mts-a moram da cekam do 10-og najmanje, a azuriraju stanje jednom dnevno, sto je u osnovi ono sto me i najvise nervira. Najvise korisnika - najlosija usluga - najmanje brige za pretplatnike. Sami sebi kopaju rupu.
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Jednostavno da jednostavnije ne moze biti, zatefteri duzinu razgovora i pomnozi ga sa cenom minuta + uspostavljanje veze i dobices koliko te kosta pa sve te razgovore saberes i dodas na ove nacionane i to je to. To je, mislim, jedini nacin jer kombinujes nacionalni saobracaj i roming. Na kraju krajeva, ne znam oko cega tolika frka, pa evo koliko sam na mt:s-u i dinara mi nisu uzeli vise, sa te strane su barem posteni. Imao sam zorta od post pejda jer me je tadasnji Mobtel odrao kao zeca jednom ali evo, da kucnem u drvo..
E vidis to je malo teze da ispogramiram duzinu razgovora a i opterecenje mi je da sve to sam racunam jer,
dnevno obavim nekoliko razgovora (a to nekoliko je od 3 do duzih (vise od 4 minuta) i kracih (manje od jednog minuta) i sad da ja posle svakog razgovara zapisujem duzinu pa mnozim pa sabiram
Telenor je ovde je mnogo bolji, osim u ... bolje da ne spominjem jer mogu da ih podsetim pa da promene.
Ako je razlog nemogucnosti provere stanja i ako je danas 12. novi biling sistem bice dobro.
Samo da ne bude da se pripremaju za onih 10%
kakva je InoCall usluga, moze malo vise?
dnevno obavim nekoliko razgovora (a to nekoliko je od 3 do duzih (vise od 4 minuta) i kracih (manje od jednog minuta) i sad da ja posle svakog razgovara zapisujem duzinu pa mnozim pa sabiram
Telenor je ovde je mnogo bolji, osim u ... bolje da ne spominjem jer mogu da ih podsetim pa da promene.
Ako je razlog nemogucnosti provere stanja i ako je danas 12. novi biling sistem bice dobro.
Samo da ne bude da se pripremaju za onih 10%
kakva je InoCall usluga, moze malo vise?
RENAULT F1 TEAM...............RENAULT F1 TEAM
Evo ga 12., servis i dalje mrtav. Recimo da bi ovakav seljacki odnos prema klijentima bio nemilosrdno kaznjen u nekoj od "prosvecenijih" zemalja, ali ne i u Srbiji. Jednostavno, imas najvise pretplatnika, jako si preduzece, nema prenosa brojeva, zasto uopste i da se trudis, kad ionako "kaplje" toliko da ne mozes da potrosis. U medjuvremenu, bacis koju mrvicu na sponzorisanje nekih nebitnih dogadjaja, ili calnes za nezbrinutu decu, i pokazes svoju socijalnu odgovornost. I svi zadovoljni. Osim pretplatnika. Zakljucak - mts ima background da postane dobar operater, ali mu fale ljudi koji ce to da mu i omoguce. Drzava, izgleda, to nije. Zato neka ga ili prodaju, ili uvedu profesionalni, nestranacki menadzment, sa vizijom. U suprotnom.. ne znam..
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
nemojte da se nervrate ako mislite da je telenor bolji varate se ....ja sam postpaid na telenoru i desava se da 2-3 dana(nije vazno koliko sam sms-a ili poziva imao) stanje kredita stoji npr na 250 din posle se poveca na 340 pa onda na 520 i na kraju 642 din(koliko je odmah i trebalo da bude)....desavalo mi se da se iscimam da imam besplatne poruke ili minute a u stvari to stanje nesto flesira i posle kad mi stigne racun lepo se iznenadim..kado odes u telenor i pitas ih u cemu je problem oni ti kazu zao nam je imali smo tehnickih problema....tehnickih problema 5-6 dana u mesecu i ja tako mislim...
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
lobachewsky ne bi reko da preuvelicavam...3 dana proslog meseca mi nisu azurirali.....uostalom dali su mi na promociji 2 meseca besplatan download muzike ali naravno dzabe jer nemaju podesavanja za GPRS za moj telefon...
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
ja nigde nisam reko da cu da predjem na neku drugu mrezu samo sam reko da i telenor nije savrsen i ume da zeza...sto se tice dowloada muzike za mene u ovom trenutku nema veze da li sam na MTS ili Telenor mrezi jer jedni nemaju uopste dowload muzike a drugi nemaju podesavanja za moj telefon...covek ne zna sta je gore da imas a ne mozes da koristis ili da uopste ni nemas.
P.S.jel zna neko koji je mail telenor centra da pokusam da im posaljem zahtev za GPRS/MMS podesavanja za moj telefon ?
P.S.jel zna neko koji je mail telenor centra da pokusam da im posaljem zahtev za GPRS/MMS podesavanja za moj telefon ?
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
Dimi89, nije Telenor cvecka ali ne moze da se poredi.
Da li bi se nervirao kada...
Kada stanje ne radi u proseku 15 dana u mesecu,
kada onih drugih 15 dana stanje se prikazuje sa zakasnjenjem od 2 dana,
kada stalno postoji fantomsko zaduzenje iako paket nije probijen,
kada konstantno rade presek 1-2 dana ranije a taj saobracaj uredno tarifiraju po full cenama
kada reklamacije u vezi racuna resavaju i po 3 meseca posle
Da li bi se nervirao kada...
Kada stanje ne radi u proseku 15 dana u mesecu,
kada onih drugih 15 dana stanje se prikazuje sa zakasnjenjem od 2 dana,
kada stalno postoji fantomsko zaduzenje iako paket nije probijen,
kada konstantno rade presek 1-2 dana ranije a taj saobracaj uredno tarifiraju po full cenama
kada reklamacije u vezi racuna resavaju i po 3 meseca posle