Yettel novosti
Vecina pitanja koja postavljate iziskuju odgovore koje spadaju u poslovne tajne ili strategiju Telenora. Pojednostavljeno, ne mogu Vam biti dostupni. Ocigledno je da su ocekivanja sa Vase strane u vezi Telenora velika i ambiciozna, sto je dobro, jer buducnost tek predstoji...
Isto tako, nikada nijedan operater nece uspeti da zadovolji svakog korisnika pojedinacno, iz razloga sto neki korisnici imaju nerealno visoka ocekivanja i zahteve, ali je bitno u kojoj meri taj operater moze da se priblizi sto detaljnijem modelu realnih ocekivanja korisnika.
Iz tog razloga sve zelje, sugestije i predloge, uvek mozete dostaviti preko zvanicnih kanala komunikacije sa Telenorom:
E mail: service@telenor.rs,
Portal Moj Telenor,
pozivanjem Call Centra 9863.
Isto tako, nikada nijedan operater nece uspeti da zadovolji svakog korisnika pojedinacno, iz razloga sto neki korisnici imaju nerealno visoka ocekivanja i zahteve, ali je bitno u kojoj meri taj operater moze da se priblizi sto detaljnijem modelu realnih ocekivanja korisnika.
Iz tog razloga sve zelje, sugestije i predloge, uvek mozete dostaviti preko zvanicnih kanala komunikacije sa Telenorom:
E mail: service@telenor.rs,
Portal Moj Telenor,
pozivanjem Call Centra 9863.
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Vaš IS je ustvari CS odnosno BSCS. - Business Soulution Customare Service:
http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... _n24270547
Prema informaciji iz Uradi sam centra Telenora (najcesce postavljeno pitanje br. 2), uvodjenje ove usluge se planira od avgusta meseca 2008. godine.
http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... _n24270547
Prema informaciji iz Uradi sam centra Telenora (najcesce postavljeno pitanje br. 2), uvodjenje ove usluge se planira od avgusta meseca 2008. godine.
iPhone 6 Plus
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
ovo zadnje ma da jos da nam nebi naplacivali nase ideje i predloge a kasnije da nas sisate i deretedjuice@rs napisao: Iz tog razloga sve zelje, sugestije i predloge, uvek mozete dostaviti preko zvanicnih kanala komunikacije sa Telenorom:
E mail: service@telenor.rs,
Portal Moj Telenor,
pozivanjem Call Centra 9863.



- Andrijano
- Mobil stručnjak
- Postovi: 968
- Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
- :: Iphone
- Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
- Kontakt:
Evo ja kao neutralni korisnik,koji koristi telenor usluge,ali mi je sve jedno i da koristim telekom usluge,tako da smatram da sam neutralan,pitam se sta je toliko problem platiti tih 10 din,prvo,dokazano u nasoj zemlji da jedino kazna moze da dovede narod u red,oni to primenjuju,pa da se ne naplacuje pa zvali bi ih za svaku sitnicu razne dijabole,a onom kome stvarno treba bi u nedogled cekao,kao sto je bio slucaj sa telekomom,a ne znam da li je i sada tako?,ovako kad ti stvarno treba pozoves,odmah dobijes i to je to,pa ja zovem mozda godisnje 6-7 puta i to uvek kad mi treba da mi zavrsi operater,znaci ne bzv i sta me boli uvo za 70 din na godisnjem nivou. Tako da kad se pljuje bilo koji operater treba da se pljuje za nesto znacajnije.
A za ovu proveru besplatnih minuta i ja sam cuo da treba od avgusta 2008 jos prosle godine,ali bas me zanima da li ce to tad i biti....

A za ovu proveru besplatnih minuta i ja sam cuo da treba od avgusta 2008 jos prosle godine,ali bas me zanima da li ce to tad i biti....

iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
- Andrijano
- Mobil stručnjak
- Postovi: 968
- Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
- :: Iphone
- Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
- Kontakt:
Pa to i ja kazem,treba vise da se kritikuju drugr stvari,ovo sa naplatom korisnickog servisa je vrh ledenog brega! Da se ne desava da kad nekog zoves nedostupan je pa ti stigne poruka da je dostupan cim prekines vezu i tako nekoliko puta,da se ne desava da kada pozovem i pricam 15 sec,izbaci mi veza,pa moram ponovo da zovem,a zaokruzuju prvi minut,nije redovan slucaj ali me nervira! I voleo bih da kazu od kada su promenili moj broj da li to neko uopste koristi,oni imaju statistiku,pa nek kazu kako je,a nek kad su to promenili naravno u naslovu je bilo kao da su nesto super uradili,a ustvari je bilo....i brdo jos stvari.......,a da govorna posta sto rece Butters.


iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data
04.07.2008. 19:28
Telenor je startovao WAP Gaming portal namenjen korisnicima koji su zainteresovani za JAVA i Symbian igrice za mobilne telefone.
Pristup WAP Gaming portalu omogucen je direktno preko adrese http://wap.telenor.rs, odakle je potrebno slediti link pod nazivom "Igrice".
U ponudi WAP Gaming portala se nalazi preko 1.000 igrica.
http://wap.telenor.rs/view.php?page=122725
Telenor je startovao WAP Gaming portal namenjen korisnicima koji su zainteresovani za JAVA i Symbian igrice za mobilne telefone.
Pristup WAP Gaming portalu omogucen je direktno preko adrese http://wap.telenor.rs, odakle je potrebno slediti link pod nazivom "Igrice".
U ponudi WAP Gaming portala se nalazi preko 1.000 igrica.
http://wap.telenor.rs/view.php?page=122725
Boze, Boze kakve gluposti. Pa ovo je prosto neverovatno. Dajte bre ljudi napravite nove tarife, snizite cene ili izmislite neke nove usluge koje ce stvarno ljudima da olaksaju zivot. Dajte nesto sto ljudima zaista znaci. A ne tamo neke usluge tipa, tarifni savetnik, MMS cestitke i sada WAP Gaming portal. I konacno napravite taj servis za proveru preostalih besplatnih minuta i poruka na prenesi tarifama (znam da treba od avgusta da krene ali ne znam koje godine). Telenor se trudi da bude inovativan ali sve sto napravi realno nikome ne sluzi.
Ma OK. mogu da se slozim s tim da ovako nesto postoji, nekome ce dobro doci ova nova usluga. Ali brate, neka Telenor sredi ono osnovno pa onda neka pusta u rad dodatne servise i usluge. Ima hiljadu stvari koje ne rade kako treba, kao sto rekoh, neka konacno naprave taj servis za proveru besplatnih minuta i poruka. To je ono osnovno i preko potrebno, a posle neka pustaju u rad sta god hoce.
Drugo, Telekom kada god nesto novo lansira na trziste, on uvede promotivni period (npr. mesec dana) i za to vreme ne naplacuje datu uslugu. A kod Telenora nema nista dzabe pa Bog.
Drugo, Telekom kada god nesto novo lansira na trziste, on uvede promotivni period (npr. mesec dana) i za to vreme ne naplacuje datu uslugu. A kod Telenora nema nista dzabe pa Bog.
- cale
- Mobil manijak
- Postovi: 1806
- Pridružio se: Pon, 01. Nov 2004. 23:38
- :: Google Nexus 6P
- Lokacija: Vienna
- Kontakt:
Vala bas.Ja sam na post paid-u Fleksi 1000(dakle minimum potrosnja 1000din+PDV).mp3mp3 napisao:Ma gde kod telenora bez placanja?
Zadnja kontrola 30 juna oko pola 12. 468.41din+PDV
Sad,stigao mi je racun,kad ono,umesto 1180.00 kao sto mi uvek stize ako ne dotaknem carobnu cifru od 933.33+PDV,ono 1301.41

I sad,molio bih da mi doticni djuice@rs,objasni ovo cudo 21 veka.
P.S.Da ne uznemiravam njegove kolege

Minimalna potrosnja u Fleksi paketu obuhvata razgovore sa svim korisnicima domaćih i međunarodnih mreža, slanje SMS poruka, ili Internet saobraćaj. Moguce je da ste ostvarili saobracaj koji ne spada u minimalnu potrosnju. Najbolje bi bilo da preko Portala pogledate specifikaciju odlaznog saobracaja, ili pozovete Call Centar za detaljnija objasnjenja.
E da to se desava i mojoj sestri, ima 800 dinara potrosenih, posalje 2 poruke u inostranstvu i jednu obicnu, racun joj iznosi 1200 din...
omG, mislim da je postpaid kradja, inace ne znam da li je moguce, ali najverovanije ce preci na prepaid makar morala i da menja broj... Koliko sam razumeo trebalo bi post da bude povoljniji od pre ali ajde... Sto se mog koriscenja tice, ja mesecno 50 dinara potrosim, jer nikoga ne zovem, saljem malo poruka
, jer vise volim da pricam uzivo nego preko telefona 



Sk8 OR DiE -- iPhone 3G 8GB