Sta je lepo kod Telenora osim sljastecih reklama i poslovnica? Ostalo je jad, beda i chemer. Promocije i ideje su im dno dna. Da ne bude da samo njih pljujem, ostali cak ni to nemaju. Telekom poslovnice su najobichnije rupetine, Vip je tu nesto umiveniji, ali je sakloni me Boze. A sve zbog toga sto dozvoljavamo da nas shishaju kao ovce, i sto smo toliko neprosveceni da to boli. A njih opet boli cjoshak za nas par stotina sa foruma koji se kao u nesto i razumemo, i znamo da se informishemo. Mi nismo kritichna masa, i dok to ne postanemo, moci ce da nam rade sta god pozele.
Garantujemo Vam da ćemo preuzeti na sebe brigu o svakom telefonu kupljenom u našim radnjama. Pobrinućemo se da Vaš telefon, u slučaju kvara, bude popravljen u najkraćem mogućem roku. Znamo da je veoma važno biti uvek dostupan. Zato ćemo Vaš telefon poslati na popravku, a Vama odmah dati drugi telefon kao zamenu na korišćenje, kako biste nesmetano mogli da koristite sve servise i opcije na koje ste navikli.
Telenor Vam garantuje sigurnu kupovinu i dugotrajnu brigu o Vašem telefonu.
E ovo je vec lepo, postujem ovaj gest. Nego imam ja sad i da priupitam stogodj... Jel dajete neki "tamo telefon" ili mi dajete isti koji je kupljen? Ako sam kupio npr N95 8GB, hocu N95 8GB dok se moj ne sredi. Nadalje, hocu ceo moj imenik nazad iz telefona, hocu moje aplikacije... jel to sve Telenor moze na licu mesta da mi isprebacuje? Ili cu da dobijem na koriscenje neki 5110, eto da ne kazem da nemam fon?
Ne vazi pravilo da cete dobiti isti model kao zamenu za privremeno koriscenje. Ni u tom slucaju necete na bilo koji nacin biti osteceni, jer ce sama popravka trajati sto je moguce krace.
Update: Tarifiranje hitnih brojeva
U slučaju nepredviđenih događaja Telenor postpaid i prepaid korisnici mogu besplatno pozvati brojeve određenih službi:
Da li si Djuice@rs upoznat sa tim kada ce Telenor uvesti nov nacin provere postpaid racuna? Meni rekose kao od avgusta. Nov nacin provere u smislu, da korisnici "Prenesi" paketa mogu tacno da vide koliko im je besplatnih minuta i poruka preostalo.
Imas dve stranice unazad odgovor na moju konstataciju da 2 godine ne mogu da uvedu novi informacioni sistem, sto je malo bezveze kad oni mogu da znaju koliko je ostalo besplatnih minuta i poruka, pa da toliko i naplate a mi kao ne mozemo to da znamo, jednostavno trebalo je samo da dozvole da i mi vidimo ono sto i njihovi ljudi mogu da vide kad prave racun:) Ili im to i nije u interesu, jer ovako mogu da ti odrezu koliko hoce i da kazu, pa potrosili ste sve besplatne minute i poruke pa ti cik proveri.
Naravno sve to ce biti ako se to uklapa u "strategiju Telenora".
Da na prenesi sam, pisao sam i po Telenorovom forumu i ovde da mi odrezu vise nego sto treba ali sam digao ruke od toga jer nema tu leba. Mogu da ti rade sta hoce.
I ja sam na "Prenesi" tarifi ali nisam primetio nikakve neregularnosti, sve je uvek bilo fer i korektno. Mada, na postpaidu sam tek 4 meseca pa ko zna... Mozda se stvar promeni. A reci mi Misternobg kako te to kradu? OK. daju ti veci racun nego sto treba ali sta je to sto ti dodatno naplate a nisi potrosio?
Jedino sto MOZDA mogu da te zajebu je ono zaokruzivanje prvog minuta, ali mislim da ni to ne rade. Sve ostalo sam mozes da iskontrolises, cak i GPRS protok. Valjda ce biti uskoro ovaj servis za pregled preostalih besplatnih minuta pa da vidm bas na sta ce se onda ljudi zaliti da ih Telenor krade!
Evo sta se meni desilo: Jednom su mi zaracunali 167,22 din bez pdv-a za 10 poruka preko besplatnih 30 a cena poruke je 1,70 nakon besplatnih poruka i 7 minuta i 46 sekundi preko besplatnih minuta u nacionalnoj mrezi i 378 kb gprs-a. Tako da mislim da svima stignu malo uvecani racuni ako nista oni stave da si razgovarao recimo 15 minuta sa nekim brojem a ti razgovarao 12 pa ti cik dokazi da je taj razgovor trajao krace nego sto oni prikazu u listingu. Ja sad vise taj broj i ne koristim, tako da me vise ne zanima mnogo sta oni rade, koristim mts, jer sam dobio 10000 dinara bonusa jer sam isao na koncert Police, i od toga mi se placa pretplata na mix 1000 i nikad ne izadjem iz besplatnih minuta i poruka jer ih imam vise nego sto mogu da potrosim, mislim da bi mi dobar bio mix 500 ali sta da se radi kad nije moglo manje od mix 1000. E kad to potorosim, dotle ce Telenor, nadam se da instalira sistem za proveru besplatnih minuta i poruka, sto je po meni zamlacivanje korisnika, jer taj sistem vec postoji, jer kako bi inace znali da ti ispostave racun i da u njemu napisu da si potrosio odredjeni broj besplatnih minuta i poruka? Jednostavno treba samo i korisnicima dozvoliti pristup tom sistemu ali naravno samo uvid u stanje bez mogucnosti da oni nesto menjaju. Ali to je samo moje misljenje.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.