mozda bi ova tema mogla sada da glasi
STA SVE TELENOR MOZE DA DOZIVI OD KUPACA
hehe,salu na stranu...
uspeo sam ljudi moji, trzisni inspektor je nalozio poslovnici da izadje u susret kupcu tj. meni
kako ja odlucim i zelim,u Telenoru su se zalili na servis ali nije pomoglo!!!
![Ipak sam u pravu! :P](./images/smilies/icon_tongue2.gif)
ipak neka institucija radi svoj posao! za nepunih 9 dana inspektor je resio slucaj,sto nije bilo moguce u pregovorima sa telenorom skoro 4 meseca!
dakle ja sada nemam nikakvu naknadu za potroseno vreme i novac ali imam moralnu nadoknadu da sam uspeo da dokazem da sam bio u pravu!
Postujuci ugovor koji sam imao i sluzeci se najlegalnijim mogucim sredstvima dosao sam do kraja procesa!
Ja bih licno dao otkaz menadzeru jer po meni on je najvishe zabrljao!
Vise nikada necemo uzeti (govorim u ime moje porodice sada) telefon uz postpaid paket!
pozdrav svima!
hvala na razumevanju!
ps. ako bude nekih problema danas oko resavanja ove situacije javljam se ponovo,jer sam ja na forum dosao kao ogorceni kupac a necu takav da vas napustim!!