Yettel novosti
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Pa kad im se moze da prave ovce od naroda, rade sta hoce, prakticno se sprdaju sa svima nama korisnicima a sve to jer imaju debelu zaledjinu tj RATEL koji ih drzi kao malo vode na dlanu. Mislis da bi ogranicavali tako akcije na 7 dana ili samo u okviru mreze? Ili ono sto Vip radi sa 1000din, 1000sms i 1000mms u okviru mreze. Ili ono sto Telekom radi, cas je takav paket pa se predomisle i kazu da je promocija, pa skrate period za koji vazi promocija. Ni na pamet im ne bi palo nego bi grebali i rukama i nogama za svakog od nas... Ovo je samo jos jedna velika sramota za nas kao korisnike bez obzira na operatera cije usluge koristimo.
Ciljane (takozvane "Snajper") kampanje ... nije prvi put da Telenor tako nešto radi ... i po mom mišljenju, mnogo bolja varijanta i za korisnike, i za Telenor. Zašto?
- Kampanja X, jednostavna i jasna, napravljena tako da može lako da se iskomunicira preko medija, a ponuda je posledično takva (jer gađaš SVE) da odgovara svima po malo i nikome potpuno. Oglašavaš je, trošiš pare na reklame a znaš, pošto je kampanja pravljena za "svakog i nikog", da ćeš privući tek 5-10% ciljane populacije.
- Kampanja Y, napravljena od Z "mini kampanja", koje su različite i skrojene za svaku grupu posebno (neko dobije 160 za 80, neko 600 za 300) i koje daleko bolje "gađaju" ciljane korisnike. Ne oglašavaš je, samo pošalješ SMS (ne košta te ništa), potrošiš mnogo manje para, a ponudiš svakome ono što po nekoj kalkulaciji proceniš da je dobra ponuda.
Mnogo manje para, a mnogo veća korist i za korisnika (oni koji su "bolji" korisnici sigurno dobijaju bolje ponude), i za Telenor (ušteda na reklamama, a sigurno veći "odziv").
Capiche?
- Kampanja X, jednostavna i jasna, napravljena tako da može lako da se iskomunicira preko medija, a ponuda je posledično takva (jer gađaš SVE) da odgovara svima po malo i nikome potpuno. Oglašavaš je, trošiš pare na reklame a znaš, pošto je kampanja pravljena za "svakog i nikog", da ćeš privući tek 5-10% ciljane populacije.
- Kampanja Y, napravljena od Z "mini kampanja", koje su različite i skrojene za svaku grupu posebno (neko dobije 160 za 80, neko 600 za 300) i koje daleko bolje "gađaju" ciljane korisnike. Ne oglašavaš je, samo pošalješ SMS (ne košta te ništa), potrošiš mnogo manje para, a ponudiš svakome ono što po nekoj kalkulaciji proceniš da je dobra ponuda.
Mnogo manje para, a mnogo veća korist i za korisnika (oni koji su "bolji" korisnici sigurno dobijaju bolje ponude), i za Telenor (ušteda na reklamama, a sigurno veći "odziv").
Capiche?
Samsung Omnia HD 8GB
Laki024, zato nista nisi ni dobio. ova kampanja je radjena prema prosecima trosenja u prethodnom periodu i veoma je velika verovatnoca da ce dosta njih uplatiti ono sto im je ponudjeno jer bas to i koriste. po mom misljenju odlican potez, jednostavan a opet toliko napredan i promisljen
::luv phonez::
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
djoxie, donekle si u pravu ali samo kad ne bi bilo tog ogranicenja na pozive iskljucivo unutar mreze i na trajanje od 7 dana. Razmisljaju kao da su jedini provajder, isto kao i Vip, e to je ono sto mi se ni najmanje ne svidja. Ne znam zasto tako razmisljaju, kao da oni placaju nesto drugom provajderu ako njihov korisnik zove tog nekog drugog, deblno skroz, ogranicavaju korisnike u nadi da ce privuci jos nekoga da kupi karticu kako bi mogli za sitne novce da pricaju... Smesna promocija ako se tako uopste i moze nazvati jer ne vazi za sve korisnike nego samo za nekolicinu...
Teoretski svi bismo trebali da imamo sve tri kartice i onda bismo mgli da ispratimo sve promocije, a mnogi nemaju nameru da se zezaju s tim, nego najčešće ne iskoriste ni one povoljnosti koje mogu. Kad bi barem pola mog društva imalo i 063 kartice (da eventualno imam koga da zovem) onda bi ova akcija imala smisla, ovako nema (u mom slučaju). I ovako me većina gleda ko kretena što nosim 2 telefona. Zato jedino MIX i PRENESI ( i kako li već ono zove VIPova postpaid tarifa) imaju nekog smisla, a ove ostale su recidivi prošlosti ali se jako isplate operateru jer korisnicima deluje kao da su dosta minuta dobili a ograničeni su, a operater nema skoro nikakve troškove za pozive u mreži. Zato se priključujem kometatorima koji su akciju prokomentarisali sa 

Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO