Yettel novosti
Yettel novosti
Yettel.
Godina osnivanja: 1994. (MOBTEL); 2006. (Telenor); 2022. (Yettel)
Identifikacioni kod mreze: 220-01
Pozivni brojevi: 062, 063, 069
Sajt:
http://www.yettel.rs
Korisnički servis:
063 9000
Kodovi i kratki brojevi:
*311# - postpaid stanje
*411# - postpaid racun
*121# - provera prepaid kredita
*111# - moj meni
909 - govorna posta
Rok vazenja dopune:
330 + 60 dana (ukupno 13 meseci)
330 + 90 dana, papirni vaucer
180 + 60 dana, posalji dopunu
>>> Mapa pokrivenosti - Telenor
>>> Prenos broja u Telenor mrežu
Godina osnivanja: 1994. (MOBTEL); 2006. (Telenor); 2022. (Yettel)
Identifikacioni kod mreze: 220-01
Pozivni brojevi: 062, 063, 069
Sajt:
http://www.yettel.rs
Korisnički servis:
063 9000
Kodovi i kratki brojevi:
*311# - postpaid stanje
*411# - postpaid racun
*121# - provera prepaid kredita
*111# - moj meni
909 - govorna posta
Rok vazenja dopune:
330 + 60 dana (ukupno 13 meseci)
330 + 90 dana, papirni vaucer
180 + 60 dana, posalji dopunu
>>> Mapa pokrivenosti - Telenor
>>> Prenos broja u Telenor mrežu
Poslednja izmena od Lobachewsky u Uto, 07. Apr 2015. 09:48, izmenjeno 2 puta ukupno.
djuice user permanently deactivated.
Jel' primecujete na Konfiguratoru na sledecoj strani nesto http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3701? Ugovorna obaveza: 1 god.
djuice user permanently deactivated.
Ipak su novi paketi sad vidoh .... idem malo da ih prostudiram ...
Novi Postpaid paketi
Postpaid koji nikada nije bio povoljniji...
Svet komunikacija je svet u pokretu jer različiti ljudi imaju različite potrebe i navike. Razumeti ih i odgovoriti na njih za nas predstavlja izazov.
Tri nova postpaid tarifna paketa čine sveobuhvatnu ponudu koja je napravljena da zadovolji sve korisnike, bez obzira na navike. Bilo da ste postpaid početnik, korisnik koji veoma raznovrsno koristi telefon ili samo ne volite da Vam novac propada, tarifni paketi START, FLEKSI I PRENESI stvoreni su za Vas.
Nešto zaista novo u tarifnim paketima: PRENESI tarifni paket koji vam omogućava da nepotrošene minute prenesete u sledeći mesec.
Uz standardno najširu ponudu mobilnih telefona i mogućnost potpisivanja ugovora na 12 meseci, imate dovoljno razloga da izaberete Telenor.
Ljedi pa ovo je neverovatno:
*****PDV JE URACUNAT U CENU****
(kod opisa paketa)
Novi Postpaid paketi
Postpaid koji nikada nije bio povoljniji...
Svet komunikacija je svet u pokretu jer različiti ljudi imaju različite potrebe i navike. Razumeti ih i odgovoriti na njih za nas predstavlja izazov.
Tri nova postpaid tarifna paketa čine sveobuhvatnu ponudu koja je napravljena da zadovolji sve korisnike, bez obzira na navike. Bilo da ste postpaid početnik, korisnik koji veoma raznovrsno koristi telefon ili samo ne volite da Vam novac propada, tarifni paketi START, FLEKSI I PRENESI stvoreni su za Vas.
Nešto zaista novo u tarifnim paketima: PRENESI tarifni paket koji vam omogućava da nepotrošene minute prenesete u sledeći mesec.
Uz standardno najširu ponudu mobilnih telefona i mogućnost potpisivanja ugovora na 12 meseci, imate dovoljno razloga da izaberete Telenor.
Ljedi pa ovo je neverovatno:
*****PDV JE URACUNAT U CENU****
(kod opisa paketa)
Poslednja izmena od dusanN70 u Pon, 16. Jul 2007. 20:42, izmenjeno 1 put ukupno.
- blaster90
- Redovni učesnik
- Postovi: 198
- Pridružio se: Sre, 06. Jun 2007. 19:32
- Lokacija: Beograd - Vozdovac
- Kontakt:
Novo u ponudi N76
http://www.telenor.co.yu/index.php?sect ... lect_phone
i K810i
http://www.telenor.co.yu/index.php?sect ... lect_phone
http://www.telenor.co.yu/index.php?sect ... lect_phone
i K810i
http://www.telenor.co.yu/index.php?sect ... lect_phone
Telefoni za biznis korisnike http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3870
Akcija za biznis korisnike
Tri sjajna modela
jedna dobra poslovna odluka
Tri modela: jedinstveni Samsung X820 ultra slim koji nećete ni osetiti u džepu, kompaktna Nokia 6131 i elegantni Samsung E250 slider deo su posebne Telenor biznis ponude za leto.
Promotivnu ponudu smo upotpunili Telenor/Sony Ericsson GC 86 karticom, preko koje je Vaš laptop uvek na Internetu. Proveravajte, šaljite i primajte poštu i kada ste van kancelarije. Uz naše Biznis Surf pakete i odgovarajuću mesečnu pretplatu, data karticu možete dobiti po početnoj ceni od 900 dinara.
Akcija traje od 17.jula do 31.avgusta 2007.godine.
http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3872
Akcija za biznis korisnike
Tri sjajna modela
jedna dobra poslovna odluka
Tri modela: jedinstveni Samsung X820 ultra slim koji nećete ni osetiti u džepu, kompaktna Nokia 6131 i elegantni Samsung E250 slider deo su posebne Telenor biznis ponude za leto.
Promotivnu ponudu smo upotpunili Telenor/Sony Ericsson GC 86 karticom, preko koje je Vaš laptop uvek na Internetu. Proveravajte, šaljite i primajte poštu i kada ste van kancelarije. Uz naše Biznis Surf pakete i odgovarajuću mesečnu pretplatu, data karticu možete dobiti po početnoj ceni od 900 dinara.
Akcija traje od 17.jula do 31.avgusta 2007.godine.
http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3872
djuice user permanently deactivated.
Telenorova akcija reciklaze telefona produzena je do kraja 2007. godine. Ostali uslovi su ostali isti.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3705
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3705
djuice user permanently deactivated.
Cene novih modela telefona sa reciklazom i ugovornim obavezama od 12 i 24 meseca nalaze se na http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3706
Telenor povećao prihod u Srbiji
Beograd -- Telenor je u Srbiji povećao prihod za 9 odsto u drugom tromesečju, u odnosu na prvo tromesečje ove godine.
Telenor je u drugom kvartalu ove godine ostvario ukupan prihod od 7,36 milijardi dinara, dok ostvarena zarada pre kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije iznosi 2,86 milijardi dinara. Dobit pre poreza dostigla je 1,38 milijardi dinara.
„Prihodi u drugom kvartalu su za 9 odsto veći nego u prethodnom periodu, dok je profit 12 odsto viši. Iako je udeo u tržištu ostao nepromenjen – 41 odsto, broj korisnika u drugom kvartalu se povećao i sada iznosi 2.722.612. Ovaj broj odnosi se samo na pretplatnike koji su generisali prihod u poslednja tri meseca, što predstavlja konzervativniji način obračuna broja korisnika. Ovakvi rezultati su u skladu sa našim očekivanjima i dokazuju pozitivan razvoj“, rekao je Gabor Kočiš, izvršni direktor finansija Telenora u Srbiji.
Na globalnom nivou prihod Telenora porastao je za 19 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši 3,31 milijardi evra. Prihodi iz redovnog poslovanja porasli su za 13 odsto. Zarada pre kamate, poreza, deprecijacije i amortizacije iznosi 1,15 milijardi evra.
Izvor: B92
http://www.b92.net//biz/vesti/srbija.ph ... _id=256631
Beograd -- Telenor je u Srbiji povećao prihod za 9 odsto u drugom tromesečju, u odnosu na prvo tromesečje ove godine.
Telenor je u drugom kvartalu ove godine ostvario ukupan prihod od 7,36 milijardi dinara, dok ostvarena zarada pre kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije iznosi 2,86 milijardi dinara. Dobit pre poreza dostigla je 1,38 milijardi dinara.
„Prihodi u drugom kvartalu su za 9 odsto veći nego u prethodnom periodu, dok je profit 12 odsto viši. Iako je udeo u tržištu ostao nepromenjen – 41 odsto, broj korisnika u drugom kvartalu se povećao i sada iznosi 2.722.612. Ovaj broj odnosi se samo na pretplatnike koji su generisali prihod u poslednja tri meseca, što predstavlja konzervativniji način obračuna broja korisnika. Ovakvi rezultati su u skladu sa našim očekivanjima i dokazuju pozitivan razvoj“, rekao je Gabor Kočiš, izvršni direktor finansija Telenora u Srbiji.
Na globalnom nivou prihod Telenora porastao je za 19 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši 3,31 milijardi evra. Prihodi iz redovnog poslovanja porasli su za 13 odsto. Zarada pre kamate, poreza, deprecijacije i amortizacije iznosi 1,15 milijardi evra.
Izvor: B92
http://www.b92.net//biz/vesti/srbija.ph ... _id=256631
djuice user permanently deactivated.
Biznis korisnici/Usluge
Mobilni mail
Usluga Mobilni mail Vam omogućava da ostanete u kontaktu sa svim dešavanjima i važnim poslovnim informacijama u ma kom trenutku i ma gde se nalazili, baš kao da ste u svojoj kancelariji. Sve što je potrebno da ponesete sa sobom je Vaš mobilni telefon i moći ćete da na siguran i jednostavan način pristupite e-mail porukama, kalendaru i imeniku bilo gde i bilo kada. Vaša kancelarija biće tamo gde se vi nalazite.
Detaljna objasnjenja, informacije i download: http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3526
Važno!
Promo period
Promo period traje do 31. avgusta 2007. godine. Svi korisnici koji započnu korišćenje usluge do navedenog datuma, moći će da koriste uslugu besplatno do 30. septembra 2007. godine. Pri tome, svi korisnici dobijaju mesečno 20 MB besplatnog data (GPRS/EDGE/3G) saobraćaja. Nakon iskorišćenih 20 MB, data saobraćaj se tarifira po standardnoj ceni (0.04 din/KB).
Pitanja i odgovori:
Koje su prednosti servisa Mobilni mail u odnosu na e-mail klijente na telefonima kao što je npr. Mail for Exchange?
Prednosti usluge Mobilni mail u odnosu na e-mail klijente na telefonima kao što je Mail for Exchange, ogledaju se u sledećem:
*
Za razliku od e-mail klijenata na mobilnim telefonima kao što je Mail for Exchange, Mobilni mail predstavlja pravo „push“ rešenje. To znači da se e-mail poruke automatski isporučuju na telefon u trenutku kada one stignu na e-mail server, bez potrebe da korisnik sam ručno proverava da li ima pristigle poruke u e-mail sandučetu ili da podesi da se telefon povremeno konektuje na e-mail server i „povuče“ („pull“) poruke na telefon.
*
Prenos podataka preko mobilne mreže je optimizovan za uslugu koju obezbeđuje Telenor.
*
Telenor uz uslugu nudi i 20 MB besplatnog GPRS/EDGE/3G saobraćaja
Da li je prenos podataka zaštićen?
Prenos podataka je zaštićen AES (Advances Encryption Standard) enkripcionim metodom, uz korišćenje 128-bitnog enkripcionog ključa.
Kada se generiše novi enkripcioni ključ?
Novi enkripcioni ključ se generiše u trenutku instalacije klijenta za uslugu Mobilni mail na telefonu. Za generisanje enkripcionog ključa koristi se slučajna sekvenca brojeva karakteristična za sam uređaj.
Sve moje e-mail poruke prolaze kroz Relay server. Da li to znači da Telenor može da čita moje e-mail poruke?
Ne. Sve poruke razmenjene između Vašeg e-mail servera i mobilnog aparata su enkriptovane korišćenjem enkripcionog ključa koji je poznat samo Push konektoru i Vašem mobilnom aparatu. Ovaj ključ se nikada ne prenosi preko Interneta ili mobilne mreže i ni u jednom trenutku nije dostupan Relay serveru.
Šta se dešava kada se moj telefon nalazi van dometa ili je isključen i kada su moji podaci privremeno smešteni na Relay serveru? Kakav je uticaj na sigurnost podataka u tom slučaju?
Sve poruke privremeno smeštene na Relay serveru su enkriptovane, baš kao što enkriptovane tokom prenosa preko Interneta. Dodatno, administrator Push konektora može konfigurisati sistem tako da u slučaju kada je klijent diskonektovan, nijedna poruka ne bude poslata Relay serveru.
Šta se dešava ukoliko je moj telefon ukraden?
Da bi se sprečilo da servis Mobilni mail isporučuje podatke na Vaš mobilni aparat, Vaš korisnički nalog mora odmah da bude blokiran na Push konektoru. Takođe, IT administrator Vaše kompanije može daljinski da pošalje komandu za brisanje svih podataka isporučenih na mobilni aparat, ukoliko je uređaj još uvek povezan na Relay server (čak i ako neko zameni SIM karticu u uređaju).
U slučaju da kompanija koristi POP ili IMAP server korisnik treba da se obrati Telenoru kako bi se blokiralo dalje prosleđivanje e-mail poruka na ukradeni mobilni aparat. Takođe, reinstalacijom klijenta na nekom drugom telefonu, korisnik poništava instalaciju na ukradenom telefonu tako da se prekida i slanje poruka na njega.
Osim toga, postoje i dodatna rešenja koja omogućavaju blokiranje neovlašćenog pristupa informacijama na mobilnom telefonu.
Da li mogu da nakon aktivacije usluge zamenim telefon?
Da. U tom slučaju ukoliko koristite rešenje za MS Exchange i Lotus Domino servere neophodno je da administrator Push konektora resetuje Vaš nalog na Push konektoru pre nego što krenete sa instalacijom klijenta na novom telefonu.
U slučaju POP/IMAP servera, potrebno je da korisnik samo reinstalira klijent aplikaciju na novi telefon, pri čemu poništava instalaciju na prethodnom telefonu.
Da li mogu da nakon aktivacije usluge promenim e-mail?
Da. U tom slučaju, ukoliko koristite rešenje za MS Exchange i Lotus Domino servere, potrebno je da administrator Push konektora izmeni Vašu e-mail adresu na Push konektoru.
U slučaju POP/IMAP servera, promenu je moguće izvršiti u okviru podešavanja usluge u samoj aplikaciji na telefonu, uz korišćenje uputstva u opciji Help.
Da li mogu istovremeno da koristim uslugu za pristup i kompanijskom i privatnom E-mail nalogu?
Da. Ukoliko Vaša kompanija koristi rešenje za MS Exchange ili Lotus Domino server, jedan korisnik usluge Mobilni mail može u okviru klijenta na telefonu da definiše jedan korporativni (MS Exchange/Lotus Domino) nalog i jedan Internet („personalni“) nalog kao što je Yahoo ili Gmail.
Da li mogu istovremeno da koristim dva različita uređaja za sinhronizaciju e-mail poruka sa jednog e-mail naloga?
Ne. Poruke sa jednog e-mail naloga mogu biti sinhronizovane samo sa jednim mobilnim uređajem.
Kako će trošak za ovu uslugu biti prikazan na računu?
Pretplata i data saobraćaj za uslugu “Mobilni mail” će biti uključeni u ukupnu pretplatu i ukupan potrošeni data saobraćaj. Dakle, neće biti prikazani kao posebne stavke.
Ipak, data saobraćaj koji je generisala ova usluga biće prikazan kao posebna stavka na Web portalu.
Šta se dešava nakon što se promo period/Free trial završi?
Ukoliko je preduzeće tokom promo perioda/free trial perioda potpisalo Zahtev za aktiviranje usluge, uslugu će moći nastaviti da korisiti nesmetano i nakon isteka navedenih perioda. Ukoliko Zahtev nije potpisan u međuvremenu, nakon isteka navedenih perioda usluga će biti privremeno blokirana sve dok preduzeće ne pošalje potpisan navedeni zahtev.
Koga možemo kontaktirati za podršku tokom procesa instalacije i korišćenja usluge?
Za podršku je potrebno kontaktirati Telenorov korisnički servis (GPRS podrška) na broj telefona 9890, posebno otvoren za ovu uslugu. Ukoliko GPRS podrška ne može rešiti problem, problem će biti prosleđen IT službi Telenora, i u krajnjem slučaju, provajderu usluge (kompanija Seven).
Mobilni mail
Usluga Mobilni mail Vam omogućava da ostanete u kontaktu sa svim dešavanjima i važnim poslovnim informacijama u ma kom trenutku i ma gde se nalazili, baš kao da ste u svojoj kancelariji. Sve što je potrebno da ponesete sa sobom je Vaš mobilni telefon i moći ćete da na siguran i jednostavan način pristupite e-mail porukama, kalendaru i imeniku bilo gde i bilo kada. Vaša kancelarija biće tamo gde se vi nalazite.
Detaljna objasnjenja, informacije i download: http://www.telenor.co.yu/?section=business&page=3526
Važno!
Promo period
Promo period traje do 31. avgusta 2007. godine. Svi korisnici koji započnu korišćenje usluge do navedenog datuma, moći će da koriste uslugu besplatno do 30. septembra 2007. godine. Pri tome, svi korisnici dobijaju mesečno 20 MB besplatnog data (GPRS/EDGE/3G) saobraćaja. Nakon iskorišćenih 20 MB, data saobraćaj se tarifira po standardnoj ceni (0.04 din/KB).
Pitanja i odgovori:
Koje su prednosti servisa Mobilni mail u odnosu na e-mail klijente na telefonima kao što je npr. Mail for Exchange?
Prednosti usluge Mobilni mail u odnosu na e-mail klijente na telefonima kao što je Mail for Exchange, ogledaju se u sledećem:
*
Za razliku od e-mail klijenata na mobilnim telefonima kao što je Mail for Exchange, Mobilni mail predstavlja pravo „push“ rešenje. To znači da se e-mail poruke automatski isporučuju na telefon u trenutku kada one stignu na e-mail server, bez potrebe da korisnik sam ručno proverava da li ima pristigle poruke u e-mail sandučetu ili da podesi da se telefon povremeno konektuje na e-mail server i „povuče“ („pull“) poruke na telefon.
*
Prenos podataka preko mobilne mreže je optimizovan za uslugu koju obezbeđuje Telenor.
*
Telenor uz uslugu nudi i 20 MB besplatnog GPRS/EDGE/3G saobraćaja
Da li je prenos podataka zaštićen?
Prenos podataka je zaštićen AES (Advances Encryption Standard) enkripcionim metodom, uz korišćenje 128-bitnog enkripcionog ključa.
Kada se generiše novi enkripcioni ključ?
Novi enkripcioni ključ se generiše u trenutku instalacije klijenta za uslugu Mobilni mail na telefonu. Za generisanje enkripcionog ključa koristi se slučajna sekvenca brojeva karakteristična za sam uređaj.
Sve moje e-mail poruke prolaze kroz Relay server. Da li to znači da Telenor može da čita moje e-mail poruke?
Ne. Sve poruke razmenjene između Vašeg e-mail servera i mobilnog aparata su enkriptovane korišćenjem enkripcionog ključa koji je poznat samo Push konektoru i Vašem mobilnom aparatu. Ovaj ključ se nikada ne prenosi preko Interneta ili mobilne mreže i ni u jednom trenutku nije dostupan Relay serveru.
Šta se dešava kada se moj telefon nalazi van dometa ili je isključen i kada su moji podaci privremeno smešteni na Relay serveru? Kakav je uticaj na sigurnost podataka u tom slučaju?
Sve poruke privremeno smeštene na Relay serveru su enkriptovane, baš kao što enkriptovane tokom prenosa preko Interneta. Dodatno, administrator Push konektora može konfigurisati sistem tako da u slučaju kada je klijent diskonektovan, nijedna poruka ne bude poslata Relay serveru.
Šta se dešava ukoliko je moj telefon ukraden?
Da bi se sprečilo da servis Mobilni mail isporučuje podatke na Vaš mobilni aparat, Vaš korisnički nalog mora odmah da bude blokiran na Push konektoru. Takođe, IT administrator Vaše kompanije može daljinski da pošalje komandu za brisanje svih podataka isporučenih na mobilni aparat, ukoliko je uređaj još uvek povezan na Relay server (čak i ako neko zameni SIM karticu u uređaju).
U slučaju da kompanija koristi POP ili IMAP server korisnik treba da se obrati Telenoru kako bi se blokiralo dalje prosleđivanje e-mail poruka na ukradeni mobilni aparat. Takođe, reinstalacijom klijenta na nekom drugom telefonu, korisnik poništava instalaciju na ukradenom telefonu tako da se prekida i slanje poruka na njega.
Osim toga, postoje i dodatna rešenja koja omogućavaju blokiranje neovlašćenog pristupa informacijama na mobilnom telefonu.
Da li mogu da nakon aktivacije usluge zamenim telefon?
Da. U tom slučaju ukoliko koristite rešenje za MS Exchange i Lotus Domino servere neophodno je da administrator Push konektora resetuje Vaš nalog na Push konektoru pre nego što krenete sa instalacijom klijenta na novom telefonu.
U slučaju POP/IMAP servera, potrebno je da korisnik samo reinstalira klijent aplikaciju na novi telefon, pri čemu poništava instalaciju na prethodnom telefonu.
Da li mogu da nakon aktivacije usluge promenim e-mail?
Da. U tom slučaju, ukoliko koristite rešenje za MS Exchange i Lotus Domino servere, potrebno je da administrator Push konektora izmeni Vašu e-mail adresu na Push konektoru.
U slučaju POP/IMAP servera, promenu je moguće izvršiti u okviru podešavanja usluge u samoj aplikaciji na telefonu, uz korišćenje uputstva u opciji Help.
Da li mogu istovremeno da koristim uslugu za pristup i kompanijskom i privatnom E-mail nalogu?
Da. Ukoliko Vaša kompanija koristi rešenje za MS Exchange ili Lotus Domino server, jedan korisnik usluge Mobilni mail može u okviru klijenta na telefonu da definiše jedan korporativni (MS Exchange/Lotus Domino) nalog i jedan Internet („personalni“) nalog kao što je Yahoo ili Gmail.
Da li mogu istovremeno da koristim dva različita uređaja za sinhronizaciju e-mail poruka sa jednog e-mail naloga?
Ne. Poruke sa jednog e-mail naloga mogu biti sinhronizovane samo sa jednim mobilnim uređajem.
Kako će trošak za ovu uslugu biti prikazan na računu?
Pretplata i data saobraćaj za uslugu “Mobilni mail” će biti uključeni u ukupnu pretplatu i ukupan potrošeni data saobraćaj. Dakle, neće biti prikazani kao posebne stavke.
Ipak, data saobraćaj koji je generisala ova usluga biće prikazan kao posebna stavka na Web portalu.
Šta se dešava nakon što se promo period/Free trial završi?
Ukoliko je preduzeće tokom promo perioda/free trial perioda potpisalo Zahtev za aktiviranje usluge, uslugu će moći nastaviti da korisiti nesmetano i nakon isteka navedenih perioda. Ukoliko Zahtev nije potpisan u međuvremenu, nakon isteka navedenih perioda usluga će biti privremeno blokirana sve dok preduzeće ne pošalje potpisan navedeni zahtev.
Koga možemo kontaktirati za podršku tokom procesa instalacije i korišćenja usluge?
Za podršku je potrebno kontaktirati Telenorov korisnički servis (GPRS podrška) na broj telefona 9890, posebno otvoren za ovu uslugu. Ukoliko GPRS podrška ne može rešiti problem, problem će biti prosleđen IT službi Telenora, i u krajnjem slučaju, provajderu usluge (kompanija Seven).
djuice user permanently deactivated.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Znachi veci nonsens jos nisam cuo, sta sve nece napisati u cilju reklame, a sve da zbune korisnike.djuice napisao:Za razliku od e-mail klijenata na mobilnim telefonima kao što je Mail for Exchange, Mobilni mail predstavlja pravo „push“ rešenje. To znači da se e-mail poruke automatski isporučuju na telefon u trenutku kada one stignu na e-mail server, bez potrebe da korisnik sam ručno proverava da li ima pristigle poruke u e-mail sandučetu ili da podesi da se telefon povremeno konektuje na e-mail server i „povuče“ („pull“) poruke na telefon.
E pa, Mail4Exchange JESTE pravi push Email, i radi sa nekolikonaloga odjednom. Iskonfigurisao sam ga, i radi ko zmaj. Isprobao sam sa drugarom, i onog momenta kad mi je poslao poruku, 30 sec kasnije sam je imao na fonu, potpuno automatski. Sve sto treba je da bude iskonfigurisan da je always online, a to znachi da ce i GPRS protok stalno da postoji, doduse za 24h, ako nema poste potrosice nekih 3 din.
Priznajem ipak jednu pozitivnu stranu, a to je da Seven-On Mail ulazi i u nashu zemlju. Ne na velika vrata, ali polako. Posle Blackberry-a ovo je jedan od najvecih ponudjacha ove usluge na svetu.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!