sta nije u redu sa mtsom?
sta nije u redu sa mtsom?
ne znam u cemu je problem sa telekomom, kad sam pre dve godine uzeo post-paid broj, racun mi je stizao kuci sedmog. danas je petnaesti, ja jos nemam ni STANjE! i to vreme polako raste u poslednje dve godine. sedmog pa osmog pa desetog pa petnaestog... naravno, mora da se plati do 20og...
p.s. iz 789 automata su sklonili opciju "primedbe i zalbe" ili mi se cini?
p.s. iz 789 automata su sklonili opciju "primedbe i zalbe" ili mi se cini?
SE k800i +1gb +mps60
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
Meni je pre 6-7 dana stigla poruka o zaduzenju za septembar, koje sam izmirio
Sto se tice racuna i meni sve kasnije stize a ponekad i nestigne a sto se tice stanja preko sms-a na 797 juce nije radilo a za danas ne znam ali sve vise kasne sa tim, prvo do 5-6 u mesecu nije radilo a sad je sve duze.
Mozda ih VIP malo preopterecuje
Sto se tice racuna i meni sve kasnije stize a ponekad i nestigne a sto se tice stanja preko sms-a na 797 juce nije radilo a za danas ne znam ali sve vise kasne sa tim, prvo do 5-6 u mesecu nije radilo a sad je sve duze.
Mozda ih VIP malo preopterecuje
and justice for all...
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
ja sam ih zvao jos od 8. oktobra svaki dan, i svaki put su govorili kako ce sutra 100% biti omogucen uvid u stanje, da bih danas bio veoma ostar i istresao se na operateru kako imaju obraza da toliko lazu? usledeo je vec toliko izlizan odgovor da nemaju informaciju kada ce moci da se uvidi stanje,ali na moje insistiranje on je dodao:
pa to je zbog toga sto ste po prvi put uzeli mix tarifu... nije vredelo sto sam rekao da ni ljudi koj iimaju bel pakete ne mogu da vide stanje. Nakon toga mi je ponudio broj faksa na koji da posaljem primedbu, sto sam glatko odbio da zapisem uz komentar: kao da ce to vredeti nesto.
i jos nesto u vezi sa neznanjem zaposlenih. kupio sam nokiu 1110i u poslovnici u novom sadu prekljuce, gospodjica koja me je primila je bila potpuno neupucena, na moje pitanje u kojim bojama prodaju ove telefone, rekla je da nema pojma i da su svi isti...
dalje, u kutiju mi je strpala i nekakav liflet ili flajer, na kom pise da kada se broj koj iide uz telefon dopuni sa vise od 236 dinara , dobija se bonus od 250. dakle ja sam nesto kasnije tog dana dopunio kredit sa 260 dinara, pa sam ukupno imao 460din zajedno sa 200din pocetnog kredita. i cekao sam da vidim kada ce da stigne bonusod 250. Proslo je nekoliko sati, bonus se izgleda zaglavio negde, pa sam pozvao korisnicki, negde oko jedan ujutru, gde mi je marija rekla da bonus dobijaju samo oni brojevi ciji su telefoni poruceni preko mt:s expressa ??? iskulirao sam je jer sam znao da lupeta, posto je bilo jedan ujutru i verovatno je imala pametnija posla nego da me stavi na cekanje i lepo proveri o cemu se radi.
sutradan kada sam ponovo pozvao, odnosno danas, na moju opasku da bonus jos nije stigao, biljana mi je rekla da bonus stize tek 5dana nakon uplate vece od 236 dinara????????
ahahahahaahah evo i sad se smejem kad se setim sta mi je rekla??
Pitam se sutra kada pozovem sta ce mi onda reci....
P.S> sve cesce pritiskam 9ku kada zovem cc, jer ne mogu po 20ak min da cekam na kecu ili dvojci... a tek tamo sta mi govore... evo npr:
JA: hi, may i ask you something?
CC: Yes...
JA: i bought yesterday a cell phone in m:ts store in novi sad with a prepaid number...i onda ispricam kako mi bonus ne stize...
CC: Sorry i cant help you (citaj ne znam dovoljno engleski da bih ti odgovorio), you must exit this menu, and press 1 for prepaid.
Ja: Are there any english speaking operators?
CC" mmhmmhm, tu-tu-tu-tu-tu...
izvinjavam se ako sma smorio...
pa to je zbog toga sto ste po prvi put uzeli mix tarifu... nije vredelo sto sam rekao da ni ljudi koj iimaju bel pakete ne mogu da vide stanje. Nakon toga mi je ponudio broj faksa na koji da posaljem primedbu, sto sam glatko odbio da zapisem uz komentar: kao da ce to vredeti nesto.
i jos nesto u vezi sa neznanjem zaposlenih. kupio sam nokiu 1110i u poslovnici u novom sadu prekljuce, gospodjica koja me je primila je bila potpuno neupucena, na moje pitanje u kojim bojama prodaju ove telefone, rekla je da nema pojma i da su svi isti...
dalje, u kutiju mi je strpala i nekakav liflet ili flajer, na kom pise da kada se broj koj iide uz telefon dopuni sa vise od 236 dinara , dobija se bonus od 250. dakle ja sam nesto kasnije tog dana dopunio kredit sa 260 dinara, pa sam ukupno imao 460din zajedno sa 200din pocetnog kredita. i cekao sam da vidim kada ce da stigne bonusod 250. Proslo je nekoliko sati, bonus se izgleda zaglavio negde, pa sam pozvao korisnicki, negde oko jedan ujutru, gde mi je marija rekla da bonus dobijaju samo oni brojevi ciji su telefoni poruceni preko mt:s expressa ??? iskulirao sam je jer sam znao da lupeta, posto je bilo jedan ujutru i verovatno je imala pametnija posla nego da me stavi na cekanje i lepo proveri o cemu se radi.
sutradan kada sam ponovo pozvao, odnosno danas, na moju opasku da bonus jos nije stigao, biljana mi je rekla da bonus stize tek 5dana nakon uplate vece od 236 dinara????????
ahahahahaahah evo i sad se smejem kad se setim sta mi je rekla??
Pitam se sutra kada pozovem sta ce mi onda reci....
P.S> sve cesce pritiskam 9ku kada zovem cc, jer ne mogu po 20ak min da cekam na kecu ili dvojci... a tek tamo sta mi govore... evo npr:
JA: hi, may i ask you something?
CC: Yes...
JA: i bought yesterday a cell phone in m:ts store in novi sad with a prepaid number...i onda ispricam kako mi bonus ne stize...
CC: Sorry i cant help you (citaj ne znam dovoljno engleski da bih ti odgovorio), you must exit this menu, and press 1 for prepaid.
Ja: Are there any english speaking operators?
CC" mmhmmhm, tu-tu-tu-tu-tu...
izvinjavam se ako sma smorio...
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
Ha kako jaka fora, he, stvarno su lopuze, ja imam bel tarifu i jos uvek ne mogu da proverim stanje, ni sa 797 ni sa pozivom 788, meni su rekli da da jos nije uradjen presek za sve korisnike, pa zbog toga ne moze niko da proverava stanje?!
Inace racun sam dobio oko 10. u mesecu, a ranije sam imao problema oko racuna, naime jednom mi nije stiga pre 20. i zamislite oni su me zvali , ili mi poslai poruku, ne secam se vise, otprilike nesta oko iskljucivanja broj zbog ne placanja racuna, ha, ja sam popizdeo.
Doduse racun mi nije stigao zbog glupih posta, jer sam umesto poste mog kraja, stavio 11000 Beograd, tako da svima preporucujem sto detaljniju adresu .
Inace racun sam dobio oko 10. u mesecu, a ranije sam imao problema oko racuna, naime jednom mi nije stiga pre 20. i zamislite oni su me zvali , ili mi poslai poruku, ne secam se vise, otprilike nesta oko iskljucivanja broj zbog ne placanja racuna, ha, ja sam popizdeo.
Doduse racun mi nije stigao zbog glupih posta, jer sam umesto poste mog kraja, stavio 11000 Beograd, tako da svima preporucujem sto detaljniju adresu .
6630
Ja sam zvao isto CC na engleskom, rekao da imam post paid i da kada posaljem stanje na 797 dobijam odgovor da servis ne radi i pitao sam kada ce vec jednom da proradi. A ona se nesto izgubila, a onda mi je rekla da probam od prvog novembra (ne znam na osnovu cega je lupila bas taj datum).
Znaci em ne zna engleski kako treba, em ne zna da mi odgovori na pitanje! Znaci CC im je uzas, a josh im ni ne radi provera stanja... Mislim sta reci osim m:ts powered by Serbiaâ„¢.
No comment...
Znaci em ne zna engleski kako treba, em ne zna da mi odgovori na pitanje! Znaci CC im je uzas, a josh im ni ne radi provera stanja... Mislim sta reci osim m:ts powered by Serbiaâ„¢.
No comment...
gallee said: Da li postoji mogucnost da se napravi java aplikacija koja moze da instalira sis i sisx fajlove?
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
- DukeofSerbia
- Redovni učesnik
- Postovi: 135
- Pridružio se: Pon, 15. Okt 2007. 19:32
- :: ZTE V987
- Lokacija: Sombor
POSTOVANI KORISNICE,
POVODOM IMPLEMENTACIJE NOVE USLUGE, KOJA SE ODNOSI NA PRENOS PREOSTALOG
BESPLATNOG SAOBRACAJA, PROVERA TRENUTNOG STANJA U OVOM MESECU NIJE OMOGUCENA (BILO DA JE PUTEM SERVISA 797 ILI AUTOMATA 788) I STANJE TRENUTNO NECE BITI VALIDNO, ALI CE OD NAREDNOG MESECA OVI SERVISI BITI DOSTUPNI.
S POSTOVANJEM MTS
http://www.benchmark.co.yu/forum/showpo ... stcount=83
Остаје нада да ће сервис бити доступан од новембра...
POVODOM IMPLEMENTACIJE NOVE USLUGE, KOJA SE ODNOSI NA PRENOS PREOSTALOG
BESPLATNOG SAOBRACAJA, PROVERA TRENUTNOG STANJA U OVOM MESECU NIJE OMOGUCENA (BILO DA JE PUTEM SERVISA 797 ILI AUTOMATA 788) I STANJE TRENUTNO NECE BITI VALIDNO, ALI CE OD NAREDNOG MESECA OVI SERVISI BITI DOSTUPNI.
S POSTOVANJEM MTS
http://www.benchmark.co.yu/forum/showpo ... stcount=83
Остаје нада да ће сервис бити доступан од новембра...
ZTE V987 Grand X Quad + SanDisk Ultra microSD 8 GB
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
- Sijamski_Mrmot
- Neredovni učesnik
- Postovi: 55
- Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24
evo meni je racun stigao zajedno sa stanjem porukom 18og
i ja sam dobio informaciju da ovog meseca nece raditi stanje.
a sad, kad vec pominjete korisnicki na engleskom, cemu to uopste sluzi, tj kakve oni engleze ocekuju, ili je to samo za srbe koji znaju engleski i mrze da stoje u redu???
i ja sam dobio informaciju da ovog meseca nece raditi stanje.
a sad, kad vec pominjete korisnicki na engleskom, cemu to uopste sluzi, tj kakve oni engleze ocekuju, ili je to samo za srbe koji znaju engleski i mrze da stoje u redu???
SE k800i +1gb +mps60
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Meni je poruka o zaduzenju stigla cini me se 8. a racun 11. a Telenorov racun 9. oktobra. Kako sam se iznenadio kad sam u mts-ovom racunu video da ne postoji rubrika koliko sam minuta potrosio nego samo broj razgovora i cena koja je nula zato sto sam ostao u okviru besplatnih minuta. Kod Telenora je to bolje uradjeno, vide se minuti i u okviru mreze i van mreze iako je ista cena minuta na prenesi paktetima, pa nema znacaja da li su minuti napravljeni u mrezi ili van mreze ali oni sve lepo napisu! A kod mts-a sam na bel tarifi i tu je vazno koliko sam minuta napravio u mrezi a koliko van mreze ali nista ne pise?!
Da li jos neko osim mene smatra da se ovako ponasaju samo najveci glupaci? Istresati se na nekome, zato sto ti prica ono sto su mu drugi naredili? Ako si faca, kao sto nisi, idi istresaj se na nekom direktoru, po mogustvu da je visok bar 180cm i da nema manje od 90kgpimp napisao:da bih danas bio veoma ostar i istresao se na operateru
w810 + 8GB
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Jos neko jos neko djape nisi sam mada bih dodao nezreli (mada to moze da bude posledica manjka godina), iskompleksirani, nevaspitani (opet se mozda radi o godinama) itd itd
loki13, cekaj nije mi jasno za sta ces da se zalis Mislim OK ako nadjes nesto na listingu da je pogresno naplaceno ali ovak neces imati osnova za zalbu nikakvog (pitanje da li ces naci nekoga ko je voljan da cak i da ti primi takvu zalbu ali u svakom slucaju tesko da ces nesto postici)
misternobg, pa stvar je jednostavna tome ti sluzi listing
nikolabj, kada je ta opcija pa postojala na automatu 789
No nebitno videcemo kako ce ovo da srede. Malo je reci da sam skeptican da ce to da se resi bez potpuno novog biling sistema a kako ce to da izvedu i koliko ce im za to trebati vremena
Ma bas me briga moj telefon placaju drugi
loki13, cekaj nije mi jasno za sta ces da se zalis Mislim OK ako nadjes nesto na listingu da je pogresno naplaceno ali ovak neces imati osnova za zalbu nikakvog (pitanje da li ces naci nekoga ko je voljan da cak i da ti primi takvu zalbu ali u svakom slucaju tesko da ces nesto postici)
misternobg, pa stvar je jednostavna tome ti sluzi listing
nikolabj, kada je ta opcija pa postojala na automatu 789
No nebitno videcemo kako ce ovo da srede. Malo je reci da sam skeptican da ce to da se resi bez potpuno novog biling sistema a kako ce to da izvedu i koliko ce im za to trebati vremena
Ma bas me briga moj telefon placaju drugi